Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Savaş sefil

Sertleşme sorunları yaşıyorum! sebebi ve çözümü ne olabilir?

Önerilen İletiler

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

2 aydır only Testo enanthate olucak şekilde pazartesi perşembe 1er ml toplam 500mg olucak şekilde enjeksiyon oluyorum ilk defa steroid kullanıyorum sertleşme problemleri yaşıyorum sebebi ne olabilir ilaçtan önce de vardı şuan daha fazla yaşıyorum kan testim sonuçlarımda total ve serbest Testo da yüksek çıktı sebebi ne olabilir 2 ay daha devam etmeyi düşünüyorum yoksa şuan da bırakmalı mıyım ?

Tüm cevap ve öneriler için şimdiden teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Tarık34    175

20 yaşında birinin kür öncesi ereksiyon problemi yaşaması daha ciddi bir sorun olabilir profesyonel yardım almanızı öneririm.

tarihinde Tarık34 tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Kür öncesi ve yakın tarihli testlerini buraya atar mısın? Rakamlar üzerinden gidelim. Ve senin hakkında daha çok bilgi lazım. Boy, Kilo, Yağ oranı, Spor ve kür geçmişi, sağlık geçmişi vs vs.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tarık34, 14 saat önce yazdı:

20 yaşında birinin kür öncesi ereksiyon problemi yaşaması daha ciddi bir sorun olabilir profesyonel yardım almanızı öneririm.

Çok haklısınız doktora gitmiştim tabi ki bana kalıcı bir çözüm olucak şekilde yardımcı olmadı multivitaminler ve ilişkiye gireceğim zaman günü kurtarmalık ilaçlar yazdı bende o şekilde devam ediyordum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Trenx    92

Kür öncesi ve kür içi kan tahlillerinizi(hormon) paylaşabilir misiniz? Hormonlarda problem varsa tedavi olmanız gerekir günü kurtarmalık ilaçlar bu yaşlarda kullanılmamalı.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 8 saat önce yazdı:

Kür öncesi ve yakın tarihli testlerini buraya atar mısın? Rakamlar üzerinden gidelim. Ve senin hakkında daha çok bilgi lazım. Boy, Kilo, Yağ oranı, Spor ve kür geçmişi, sağlık geçmişi vs vs.

Sağlık açısından bu güne kadar bir probleme rastlamadım bildiğim bir hastalığım yok hocam. 188 91 kg’ım şuan da kür geçmişim hiç yok ilk defa deneyimliyorum ve sporu da düzenli olarak hiç devam ettiremedim hep başla bırak başla bırak şeklindeydi kür öncesi ve kürdeyken ki sonuçları da ekledim referans aralığında olmayan sonuçların bazılarında referans aralığı diyor sanırsam sistemsel bir hata ama değerleri gözüküyor durum bu şekilde 

IMG_3003.png IMG_3004.png IMG_3005.png IMG_3006.png    

tarihinde Savaş sefil tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Savaş sefil, 25 dakika önce yazdı:

Sağlık açısından bu güne kadar bir probleme rastlamadım bildiğim bir hastalığım yok hocam. 188 91 kg’ım şuan da kür geçmişim hiç yok ilk defa deneyimliyorum ve sporu da düzenli olarak hiç devam ettiremedim hep başla bırak başla bırak şeklindeydi kür öncesi ve kürdeyken ki sonuçları da ekledim referans aralığında olmayan sonuçların bazılarında referans aralığı diyor sanırsam sistemsel bir hata ama değerleri gözüküyor durum bu şekilde 

1 tane arimidex al. 2 gün sonra duruma bakalım. 4 gün sonra düzelmedi ise 1 arimidex daha alalım. Eğer bu sorunumuzu çözerse (ki çözer) kürümüze masteron eklememiz gerekir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 5 dakika önce yazdı:

1 tane arimidex al. 2 gün sonra duruma bakalım. 4 gün sonra düzelmedi ise 1 arimidex daha alalım. Eğer bu sorunumuzu çözerse (ki çözer) kürümüze masteron eklememiz gerekir.

Tamamdır teşekkürler şuan alıyorum sizi bilgilendireceğim

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 10.04.2025 - 16:09 yazdı:

1 tane arimidex al. 2 gün sonra duruma bakalım. 4 gün sonra düzelmedi ise 1 arimidex daha alalım. Eğer bu sorunumuzu çözerse (ki çözer) kürümüze masteron eklememiz gerekir.

Hocam merhabalar dediğiniz gibi yaptım ve sorun tamamen çözüldü teşekkür ederim öncelikle,fakat Masteron kullanmaktan biraz çekiniyorum açıkçası yan etkileri düşündürüyor saçlarım dökülsün hiç istemiyorum önerebileceğiniz başka bir şey var mıdır bu konuda ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Savaş sefil, 9 dakika önce yazdı:

Hocam merhabalar dediğiniz gibi yaptım ve sorun tamamen çözüldü teşekkür ederim öncelikle,fakat Masteron kullanmaktan biraz çekiniyorum açıkçası yan etkileri düşündürüyor saçlarım dökülsün hiç istemiyorum önerebileceğiniz başka bir şey var mıdır bu konuda ?

E2 kontrol altında tuttuğunda DHT biraz daha yükselir. Yada DHT aldığında E2 kontrol altına girer. Her koşulda saç dökülmesi hızlanır. Sadece testosteron enjeksiyonu, E2 150 iken bile saç dökülmesini hızlandırır. Saçlarınla vedalaşmaktan korkuyorsan gerçekten anabolik kullanmanı önermem. Genetiğinde varsa gider çünkü. :) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 14 dakika önce yazdı:

E2 kontrol altında tuttuğunda DHT biraz daha yükselir. Yada DHT aldığında E2 kontrol altına girer. Her koşulda saç dökülmesi hızlanır. Sadece testosteron enjeksiyonu, E2 150 iken bile saç dökülmesini hızlandırır. Saçlarınla vedalaşmaktan korkuyorsan gerçekten anabolik kullanmanı önermem. Genetiğinde varsa gider çünkü. :) 

Haklısınız hocam.Son olarak aklımdakini sorayım boldenon da anti-östrojen diye biliyorum yanılıyorsam düzeltin.Bir arkadaşım da bu sebeple kürüne eklemişti fakat onda işe yaramamıştı denemeye değer mi,kullanması masterondan daha makul geliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Savaş sefil, Şimdi yazdı:

Haklısınız hocam.Son olarak aklımdakini sorayım boldenon da anti-östrojen diye biliyorum yanılıyorsam düzeltin.Bir arkadaşım da bu sebeple kürüne eklemişti fakat onda işe yaramamıştı denemeye değer mi,kullanması masterondan daha makul geliyor.

Anti demeyelim. Bazı bünyelerde E2 düşürebiliyor diyelim. Gözlemlerime göre normalde kilo almakta zorlananlarda özellikle düşürebiliyor hatta sıfırlayabiliyor. 

Arkadaşında gerçekten işe yarayıp yaramadığını ise ilacını gerçekten dolup olup olmadığını bildiğimizde ancak konuşabiliriz. Ayrıca boldenon getirisine göre götürüsü çok bir anaboliktir ve asla önermem. Masteron ise direk nokta atışı, amaca uygun, karaciğer ve böbreklere külfetsiz bir ilaç.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 6 dakika önce yazdı:

Anti demeyelim. Bazı bünyelerde E2 düşürebiliyor diyelim. Gözlemlerime göre normalde kilo almakta zorlananlarda özellikle düşürebiliyor hatta sıfırlayabiliyor. 

Arkadaşında gerçekten işe yarayıp yaramadığını ise ilacını gerçekten dolup olup olmadığını bildiğimizde ancak konuşabiliriz. Ayrıca boldenon getirisine göre götürüsü çok bir anaboliktir ve asla önermem. Masteron ise direk nokta atışı, amaca uygun, karaciğer ve böbreklere külfetsiz bir ilaç.

Anladım hocam teşekkür ederim değerli bilgileriniz için.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pasa23    7

Merhaba ;

öncelikle geçmiş olsun kardeşim . uzman bir hekime danışmakta fayda var ama psikolojik de olabilir. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pasa23, 4 saat önce yazdı:

Merhaba ;

öncelikle geçmiş olsun kardeşim . uzman bir hekime danışmakta fayda var ama psikolojik de olabilir. 

Teşekkür ederim konunun üstüne gidiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

@rastlantisal hocam merhabalar tekrardan güncelleme yapmak istedim ve fikrinizi almak istiyorum only testo devam ediyordum sizinle konuştuğumdan beri sonra Masteron ve boldenon ekledim 2 Haziran tarihinde ereksiyon problemi devam ediyor ve testte total Testo çok düşük çıktı 

  • 200mg Masteron prop (overdose)
  • 375mg boldenon (Humax)
  • 500 mg Testo c (Humax)

kullanıyorum şuanda Masteron çalışıyor gibi sertlik flan geldi ama Testo hayal kırıklığı boldenonun etkisini de henüz göremedim doğal olarak.Ereksiyon problemi için başka ne yapabilirim ve ilaçlarım çalışıyor mu tam olarak nasıl anlarım ?

(Konunun başında attığım test sonuçlarında dragon pharma Testo e kullanıyordum.)

IMG_4542.png IMG_4543.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Testo C'de bu olabiliyor. Benzeri bana başka markada oldu. Enjeksiyondan sonraki gün test vermek en doğrusu. E2 çok düşük. Ya boldenonu ya masteronu çıkarmanı öneririm. İki DHT türevi E2 fazla diplemiş ki o daha da aşağı inecektir. Şimdi gelip bana boldenon DHT türevi değil demeyin üzerim. Yatkın bünyede E2 sıfırlayabiliyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 4 saat önce yazdı:

Testo C'de bu olabiliyor. Benzeri bana başka markada oldu. Enjeksiyondan sonraki gün test vermek en doğrusu. E2 çok düşük. Ya boldenonu ya masteronu çıkarmanı öneririm. İki DHT türevi E2 fazla diplemiş ki o daha da aşağı inecektir. Şimdi gelip bana boldenon DHT türevi değil demeyin üzerim. Yatkın bünyede E2 sıfırlayabiliyor.

Hocam peki e2nin çok düşük olmasının yan etkileri nedir, olumsuz etkileri desem daha doğru olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kafkasli    8
Savaş sefil, 6/24/2025 - 20:08 yazdı:

Hocam peki e2nin çok düşük olmasının yan etkileri nedir, olumsuz etkileri desem daha doğru olur.

saç dökülmesi organ hasarı nörotoksik etkiler ereksiyon problemleri cilt problemleri kısaca e2 30 altına düşmemek gerek

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Savaş sefil, 24.06.2025 - 20:08 yazdı:

Hocam peki e2nin çok düşük olmasının yan etkileri nedir, olumsuz etkileri desem daha doğru olur.

Ereksiyon sorunları, libido eksikliği, geç boşalma, kramplar, cilt sorunları gibi durumlar olabiliyor. 

Benden kür için tavsiye istediklerinde kesinlikle yüksek dozlardan başlatmıyorum. Bebek adımlarla başlatıp test yaptırıp, çıkan sonuçlara göre yeniden doz / anabolik ayarlaması yaptırıyorum. Kendimde de öyle yapıyoruz. Ezbere yapılan kürler genelde hezimet ile sonuçlanıyor. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kafkasli, 17 saat önce yazdı:

saç dökülmesi organ hasarı nörotoksik etkiler ereksiyon problemleri cilt problemleri kısaca e2 30 altına düşmemek gerek

Çok teşekkürler siz ne yapmamı önerirsiniz ?

rastlantisal, 11 saat önce yazdı:

Ereksiyon sorunları, libido eksikliği, geç boşalma, kramplar, cilt sorunları gibi durumlar olabiliyor. 

Benden kür için tavsiye istediklerinde kesinlikle yüksek dozlardan başlatmıyorum. Bebek adımlarla başlatıp test yaptırıp, çıkan sonuçlara göre yeniden doz / anabolik ayarlaması yaptırıyorum. Kendimde de öyle yapıyoruz. Ezbere yapılan kürler genelde hezimet ile sonuçlanıyor. 

Peki şuanda dediğiniz gibi birini çıkarayım mı yoksa doz mu azaltayım hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
steroidnediryahu, 13 saat önce yazdı:

e2 yi yukseltmek icin testonun dozajini arttirabilirsin.veya kur boyu hcg kullanimi ile yukseltebilirsin.

Hcg kullanımı nasıl olmalı ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Savaş sefil, 22 dakika önce yazdı:

Hcg kullanımı nasıl olmalı ?

250-500 iu 3 gunde 1 olabilir.

10-15 gun sonrada tekrar e2 testi verirsin gerekirse doz dusurulur yada yukseltilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
steroidnediryahu, Bir saat önce yazdı:

250-500 iu 3 gunde 1 olabilir.

10-15 gun sonrada tekrar e2 testi verirsin gerekirse doz dusurulur yada yukseltilir.

Tedarik edebilirsem deneyeceğim teşekkür ederim güncelleme geçerim kullandığım durumda

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar,
      Bundan 6 ay önce Trenbolon ve Testosteron küründeydim talihsiz bir olay yaşadım ve ne yazık ki hayata olan hevesimi kaybettim o sürede ise enjeksiyonlarımı aylarca aksattım ve aksattıktan sonra bazen arada enjeksiyon yaptım sonrasında ise tamamen bıraktım ve o süreç de PCT yapmadım 6 ay sonra yaptığım kan tahlilinde döngüm açılmıştı ancak belli başlı sorunlar vardı bu arada bu süreç 2. Kürümdü, ilk kürümü sorunsuz tamamladım ve PCT yaptım sonra kan testi verdim libido ve değerler kusursuz benim için tatmin ediciydi. @Fuhrer @SERKO @berkay16 @sven @Rma
      Kısacası bu 2. Süreçteki libido ve sertleşme sorunları total testo LH FSH düşüklüğüme ne yapmalıyım. Kan tahlilleri ektedir teşekkür ederim arkadaşlar. Siyah ile karaladıklarım ilk kürümden sonraki PCT libido ve sağlık konusunda hissettiğim bir sorun yoktu. Sarı ile karaladıklarım ise ikinci kürümde PCT yapmadan döngüm açıldıktan sonra verdiğim kan testi, LH FSH Testo ve birkaç bozuk ve düşmüş değerle beraber libido ve ereksiyon sorunları yaşıyorum. @metinav
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: Fkehlibar
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Geçen seneden bu yana geçmeyen bir enerji düşüklüğü, cinsel istekte azalma, sertleşmede kısmi bozulma, kaldırdığım ağırlıklarda ciddi azalma ve antrenmanlara karşı isteksizlik var.
      Çeşitli kürelere girdim:
      Son 3 ayın içinde bir anda kaldırdığım ağırlıklar %70 düştü antrenmanlara karşı isteksizlik başladı, libido çöktü, sanki testosteron almıyormuşum gibiydim ayrıca vücudum toparlanmıyordu sürekli yorgunluk vardı. Bu süreçte sinir sistemi yorulmuştur diyerek ilk başta antrenman volümünü düşürdüm sonrasında bir motor kazası geçirip aylarca antrenman yapamadım ancak tekrardan antrenmanlara başlayınca aynı sorunların devam ettiğini fark ettim.
      DAHA SONRA:
      İlk olarak testosteron dozajını (haftalık 600mg) ve provironu arttırdım (50mg) 1 ay kadar hala bir şey düzelmedi.Sonrasında ilacı kesip pct yaptım.
      1 ovitrelleyi 3e bölüp gün aşırı vurdum. Sonrasında 1 hafta 40 mg tamox ve 100 mg klomen. Sonraki 3 hafta 20 mg tamox ve 50 mg klomen devam edip bitirdim. Kan tahlil sonuçlarım hepsi referans aralığındaydı ama ben hala aynı sorunları yaşıyordum. Şahsen problemin dopamin kısmından kaynaklandığını düşünüyorum. Siz değerli hocalarımın yorumları için şimdiden teşekkür ediyorum. @metinav @Askabar @berkay16 @hectordoyle @GHOST @Fuhrer
      İyi akşamlar.
    • Yazan: Paradise
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      2 yıldır spor yapıyorum kaslarım bir türlü istediğim kıvama gelmiyor. Yorgunluk, cinsel isteksizlik, sertleşmede ara ara sorunlar, bildiğiniz testosteron eksikliği belirtileri 5 yıldır var. Önceden kilo fazlam olduğu için spora başladım hiç tahlil falan yaptırmadım bu sorunlar aşırı derecede kafama takılınca bu şikayetlere ürolojiye gittim.
      Önceden testosteron veya steroid  herhangi birşey kullanmadım. Doktor değerlerime bakınca psikolojik dedi tadalafil 5 mg verip salladı başından. En az yaşadığım sorun da sertleşme diğer sorunların daha ağırlıklı olduğunu söylediğimde ise psikolojiktir geçer dedi hiç bir sonuç alamadım. Bu arada yaşım 26 aynı sorunları yaşayıp çözüm bulan veya bu konu hakkında bilgisi olan hocalarımdan destek istiyorum. Değerlerim ekte fsh düşük çıktığını yurtdışından tanıdığım bir doktor söyledi acaba sorun fsh lh da mı klomifen başlasam mı diye düşünüyorum. 
      KAN TESTİ SONUÇLARIM:
         

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×