Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Canbikmis

Rezz lab. hk. marka 1 ay önce çıkmış! duyan, bilen var mı?

Önerilen İletiler

Komutan    80
Fuhrer, 33 dakika önce yazdı:

kullanıcıların HPLC testleri her zaman firmalarınkinden 10-0 öndedir, ülkemizde böyle bir laboratuvar olmadığından ve janoshike sanırım çekoslovkyaya kargoyla ürün gönderme şansımız olmadığından dolayı firmaların janoshik testleri bence yanıltıcıdır.

Testosteron dolu olsa dahi 45-50$ fiyat çekiyorlar, 18$'a aldığım nessie testosu ağzına kadar doluyken bu arkadaşın kan testine bakarsak %30-40 dolu (boldenonda testo olduğunu da düşünürsen %10 dolu) gidip de macera aramanın ne anlamı var? Bırakın onlar 3 ayda vücut yapmayı düşünen ve %30 yağ oranındakilere tren yazmaya devam etsinler. Biz bilindik kaynaklardan devam.

Testo enant 42 usd  Tren enant 58 usd

Keşke bahsettiğin nessieye ulaşabilsem de böyle maceralara katılmasam abi. Ara ara göbeğim çatladı, yağ yaktım vallahi :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


levenna    2
Fuhrer, 1 saat önce yazdı:

kullanıcıların HPLC testleri her zaman firmalarınkinden 10-0 öndedir, ülkemizde böyle bir laboratuvar olmadığından ve janoshike sanırım çekoslovkyaya kargoyla ürün gönderme şansımız olmadığından dolayı firmaların janoshik testleri bence yanıltıcıdır.

Testosteron dolu olsa dahi 45-50$ fiyat çekiyorlar, 18$'a aldığım nessie testosu ağzına kadar doluyken bu arkadaşın kan testine bakarsak %30-40 dolu (boldenonda testo olduğunu da düşünürsen %10 dolu) gidip de macera aramanın ne anlamı var? Bırakın onlar 3 ayda vücut yapmayı düşünen ve %30 yağ oranındakilere tren yazmaya devam etsinler. Biz bilindik kaynaklardan devam.

Bence 20% falan dolu hocam. Çünkü şuan 5ml ye ciktim ve 1 gram testo aldığımı hic zannetmiyorum 😃 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
Fuhrer, 4 saat önce yazdı:

8$'a aldığım nessie testosu ağzına kadar doluyken

abi sosyal medyada buldum, test enant 45 usd çekti. Senin bahsettiğin fiyatlar acaba güncel mi ? Yoksa ben 5.elden mi bakıyorum şuan :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
levenna    2
Komutan, 23 dakika önce yazdı:

abi sosyal medyada buldum, test enant 45 usd çekti. Senin bahsettiğin fiyatlar acaba güncel mi ? Yoksa ben 5.elden mi bakıyorum şuan :D 

Bana 64 dolar cektiler yine iyiymis 45 usd 😃 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
levenna, 14 dakika önce yazdı:

Bana 64 dolar cektiler yine iyiymis 45 usd 😃 

geçen gen marka ilaca 84 dolar fiyat aldım. %30 en fazla doludur. Sahte satanlar orjinalden daha fazla fiyat çekiyo. 

Allah standarttan ayırmasın :D 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
Komutan, 8 saat önce yazdı:

ünlü ifbb prodan sordum, yönlendirdi. DezzLab diye bir iletişim hattı. Rezzlab satıyor. Janoshik istedim attı fakat belli başlı yerleri karalamış.

Verify ederken Türk e postası çıktı. Janoshik testlerinde 250 mg test enanthate 237,10mg çıkmış.

Sizce gerçekten Testosterone dolu mu ? yoksa bilerek dolu ürün göndertilip mi yapılmıştır ? @Fuhrer

Janoshik testinin altındaki numarasını karalamışsa jano testi sahtedir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
berkay16, 13 saat önce yazdı:

Janoshik testinin altındaki numarasını karalamışsa jano testi sahtedir

yok onu karalamamış, zaten bizzat numaradan orjinal sitesinde check ettim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Cyhnsamet    0

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
Cyhnsamet, 42 dakika önce yazdı:

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

forum da 4 sayfa konuşan insanlar da kullanmak istiyor. Farklı ürünlerin önce isimlerini sonra da kan testlerini atar mısın ?

4 sayfa konuşan insana yol göstermiş olursun :) 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Cyhnsamet, 1 saat önce yazdı:

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

2 ileti bayağı güven verdi valla :D 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Cyhnsamet, 8 saat önce yazdı:

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

rezz lab üreticisi/satıcısından bize mesaj arkadaşlar testo dolu anabolik almak isteyenler hemen ulaşabilir.

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
levenna    2
gönderildi (düzenlendi)

Underdosed olma ihtimali cok fazla ama kismen calisiyor. Dianabol bolde test e. ile devam ediyorum suan. 1.5 hafta da 67 kg den 73 kg ye ciktim, agirliklarim 15% 20% arasi artti. Ama soyle soyleyeyim anabolikler mi calisiyor yoksa sadece testo mu bilemem. Cunku ben daha onceki testo deneyimlerimde de inanilmaz fazla kilo aliyordum cok hizlica, kesin dbol etkisi diyemem. Gecen hafta 2 enjeksiyon yapmistim toplamda 2ml ve 1487 ng dl cikmisti total. Bu hafta 4ml ye ciktim bakalim ne olacak 😃 

Not duseyim fiyat performans olarak bakarsak kullanmak manasiz. Elimde oldugu icin ilaclar test vererek dozaj ayarlayip bitirmeyi planliyorum. Cunku premium urun fiyatina underdosed merdiven alti kullaniyorsunuz, fiyati uygun olsa neyse derdim. Bu fiyatlara daha bilindik seylere yonelin.

tarihinde levenna tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
Cyhnsamet, 08.05.2026 - 16:48 yazdı:

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

üstüne para versen kullanmam hero whey almıştım bildiğin toz şekerdi protein tozuna protein koymayan adamdan ilaç mı alınır bi de virüs gibi yayılmışlar her salona dolu olsa bile almam alana da saygı duymam biraz duruş olmalı insanda

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    124
Cyhnsamet, 8.05.2026 - 16:48 yazdı:

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

Hesap yeni, ileti yok, mesaj yok, formda geçmiş yok, tek konuda konuşmuşsun ondada rezz lab çok iyi demişsin, ya satıcısın yada satıcı yancısı.
Bide Bırakın ya bu işleri dolu olsa ne yazar 18 den küçük çocuklara ilaç satan adamlarsınız siz. Belki sen degilssin ama senin abilerin satıyor sende onlara para yediriyorsun. Allahtan korkmuyormusunuz anlamadım gitti.

  • Beğen 1
  • +1 3
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Cyhnsamet, 08.05.2026 - 16:48 yazdı:

2-3 aydır rezz labdan kullanıyorum farklı ürünleri baya sağlam çalışıyor marka kötülemeyin boşuna adamların sağlam baya ürünleri 

eskici bağrır kuyumcu bağırmaz kardeşim, instagrami açtığında köpek gibi bu marka satılmaya çalışıyorsa bil ki bir sorun vardır. Şu sıra dünyada hammadde kıtlığı var zaten, kimse temiz hammadde bulamıyorken testosu 40 dolar treni 45 dolardan satan ve bunu da satmak için 40 takla atan bir markayı seçmek ne kadar mantıklı?

Aklı olan düşünür ve kanı oluşturur, bir ürün kaliteliyse 7/24 erişilebilir olmaz, hatta erişilebiliri de geçtim instagram storylerinde gezmez, gezmesini de geçtim fiyatlar bu derece saçma olmaz. Kaliteli ürünü alıcı bulur, kaliteli ürünü alıcı almak için sıraya girer. Satıcısı kırk takla atmaz satmak için. 

Örnekler; PMC, Optimum eski seri-yeni seri-overdose seri-yarışmacı seri, ZPHC(medicine)-HTP-Overdose, Swiss pharma(!), yeni seri Iran testo, güncel piyasa cinnatropinleri, internete steroid al yazıp gireceğiniz tüm sitelerdeki ürünler...

Karakter, en pahalı servettir. Karakterini kaybetmiş insanlar bu ilaç işinde çok fazlalar. Karakterini satan birisi size her şeyi satabilir, hayal satar, iş satar, aşk satar, satar oğlu satar. Çünkü 0'san kaybedecek bir şeyin yoktur.

DİPNOT: Bu markanın üreticisini hayvan gibi storylerde paylaşıyorlar, herif utanmadan markayı da yazmış biyografisine. Yurt dışında 2 kit HGH soktukları için ülkeye milletin başına gelmedik iş kalmazken bizim devletimiz yine şaşırtmıyor... 

  • 100 Puan 2
  • +1 1
  • Yıldız 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
levenna, 6.05.2026 - 21:32 yazdı:

Hocam suan hangi markalara yonelmeliyim eger bildigim bir satici yoksa? Hangi markaların fake olma ihtimalinin dusuk oldugunu düşünüyorsunuz 

Rezz kullandık 500 testo e haftalık 2700 dü testo

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Venividivici, 1 saat önce yazdı:

Rezz kullandık 500 testo e haftalık 2700 dü testo

enjeksiyondan kaç gün sonra kan verdin ve kaç mg enjekte ettin son enjeksiyonunda?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hologlv    1

rezzlab kullanıyorum ilk kürüm 3 ay dolacak ben memnun kaldım nedense  tabi başka markaları kullanmadım belkide daha verimlidir diğer markalar

tarihinde Hologlv tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Hologlv, 10 dakika önce yazdı:

rezzlab kullanıyorum ilk kürüm 3 ay dolacak ben memnun kaldım nedense  tabi başka markaları kullanmadım belkide daha verimlidir diğer markalar

aktif hangi ürünlerini kullanıyorsun? ve ne kadar ödedin ürünlere?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hologlv    1
Fuhrer, 30 dakika önce yazdı:

aktif hangi ürünlerini kullanıyorsun? ve ne kadar ödedin ürünlere?

testo ena ve bolde  4500tl 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
cladiusqwe    2

nedense şu marka bana hiç güven vermiyor :D 

tarihinde cladiusqwe tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Hologlv, 3 saat önce yazdı:

testo ena ve bolde  4500tl 

güncel kan testi paylaşır mısın? Veya kullandığından itibaren form değişimini

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ascendxt    10
Fuhrer, 44 dakika önce yazdı:

güncel kan testi paylaşır mısın? Veya kullandığından itibaren form değişimini

Şuan bende 350 testo 100npp kullanıyorum asla inanmazdım güvenmeyerek kullandım ama gerçekten çalışıyor ilaç form ileteceğim ama ön yardım hala kırılmadı kötünün iyisi diyebilirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
ascendxt, 2 saat önce yazdı:

Şuan bende 350 testo 100npp kullanıyorum asla inanmazdım güvenmeyerek kullandım ama gerçekten çalışıyor ilaç form ileteceğim ama ön yardım hala kırılmadı kötünün iyisi diyebilirim.

fiyatları oldukça pahalı, 40 dolar prop iken 50 dolar tren grubu olması bayağı şüpheli. Bana kalırsa gereksiz, propun en babası 20$ trenin en babası 50$ olmalı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melihcdmr    10

Rezz çalışıyo ya bi abimin hocası o markanın reklamını yapıyo bilindik isimlerden bayada bi şampiyon çıkarıyo bizim abi şuan çok iyi gidiyo bende zphc den önce boldesini kullanıyodum 300 mg kan yoğunluğu b 12 fazlalığı kendini belli ediyodu ilaç geliş fiyatından alıyodum 45 dolar testo 80 dolar rimo verilmez bence zphc nessie şuan o fiyatlara gayet okey bence 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: GymFaresi
      Saygıdeğer arkadaşlar hepinize selamlar. Yeni üye oldum ve gerçekten fikrinize bilginize ihtiyacım var. 
      Adım Burak 24 Yaşındayım İzmir'de yaşıyorum. 100kilo 1,70 boyundayım. RezzLab adlı markadan Yohımbıne aldım ürünün görselleri ektedir. 1 Kapsül ile başlayıp sonrasında 2 kapsüle çıkabileceğim söylendi. Fazla almamak gerekiyormuş çünkü kalp çarpınıtısı, elde titreme, aşırı terleme, vücudun ısınması gibi durumların olduğu söylendi. İnanır mısınız 1-2 işe yaramayınca aç karnı sabah fullbody+kardio dan 30dakika önce 4 adet attım ama ne yazık ki denilen hiçbir şey olmadı. Çalıştığını nasıl anlayacağım bir ürünün hissettirmedikten sonra?  
      4 kapsülün aşırı fazla kimsenin kullanamayacağını söylediler. 1 en iyisi 2 bile çok fazla dediler. Ne yapmalıyım. Şimdiden sağ olun.
        
    • Yazan: Kadirhanyuce
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Overdose marka bekliyorum bi abiden o da şuan satıcıda böyle bir marka olduğunu söylemiş duyan vesaire varsa yardımcı olabilir mi? Yoksa overdose beklemeye devam edicem.
      Tüm cevaplar için teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×