Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

mawsqa

Sarms kürüne gireceğim! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

mawsqa    32

Doktorumla görüştüm ay başı wrap takarak yavaş yavaş spora başlayabilirsin dedi. Yaklaşık 4 aydır spor yapmıyorum ve yaza kadar eski vücudumdan çok daha iyi bir yerde olmayı istiyorum. Elimde şuan 3 hafta kullanmalık RAD140 ve 1 şişe MK677 var.

Bütçede çok problem yok sadece ilaç önemli sizce başka bir şey eklemeli miyim? Aklımda günlük 10 MG RAD140, 25 MG MK677, 10 MG LGD4033 var fakat önereceğiniz farklı kombinasyonlar var ise onlar da olabilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mawsqa    32

67b1d20d6c3e7_WhatsAppGrsel2025-02-16saat14_51.41_8c080c1e.thumb.jpg.1368181ce39299ee26712823331c1aed.jpg

Bu güncel formum üstteki yani.

67b1d20dd5de7_WhatsAppGrsel2025-02-16saat14_52.22_0b27f51e.thumb.jpg.48704602058fe4e97d92d412cb048bb6.jpg

Bunlar da eski.

67b1d20e4aa33_WhatsAppGrsel2025-02-16saat14_54.19_886b79e7.thumb.jpg.5e825efeb4c991cdbaf34966549af41b.jpg

tarihinde mawsqa tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
Emin982, 2 dakika önce yazdı:

Sarmslarla eski formundan daha iyi olur musun açıkcası @EmreGundi yorumlasa daha iyi. Anabolik kullanmayı düşünüyor musun ? Omuzlar güzel iyi bir masteron kürüyle tarak tarak süper bir estetik yakalaya bilirsin.

Hocam enjeksiyon kür düşünmüyorum SARMS'larla ilerlemek istiyorum açıkçası. Yanii sistemimi kapatmayacak şekilde devam etmek istiyorum. Elimde Bitksel kür'ün pro versiyonu da var onu da yanında kullanacağım. Bütün koruyucularım falan da hazır yanii enjeksiyon maalesef düşünmüyorum hocam. SARMS olarak da noxy kullanacağım zaten.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
Emin982, Şimdi yazdı:

O zaman elindeki sarmslar yeterli 

Peki RAD140 ve MK677 var elimde bunların yanına MK2866 eklemem gereksiz mi olur?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
mawsqa, 3 dakika önce yazdı:

Peki RAD140 ve MK677 var elimde bunların yanına MK2866 eklemem gereksiz mi olur?

çok paran varsa ekle yoksa çöp rad'ın yanında. Onun yerine yk11 ekle manyak bişey olur

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404

Kimse farkında değil ama spora geri dönüşte sarmslar süreci inanılmaz derecede hızlandırıyor 4-5 ay da gelecek kas hafızasını 2-3 aya düşürüyor. Bence spora geri dönüşte sadece mk-677 kullanmalısın. Eski kütlene ulaştığın an sarms kombinasyonlarına yönelmeni tavsiye ederim. 
MK-2866 seni tatmin etmeyecektir anabolik etkisi düşük, kendini definasyonda daha iyi belli ediyor. Bütçe varsa Rad-140, MK-677 ve Ligandrol üçlüsü muazzam olucaktır

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
EmreGundi, 7 saat önce yazdı:

Kimse farkında değil ama spora geri dönüşte sarmslar süreci inanılmaz derecede hızlandırıyor 4-5 ay da gelecek kas hafızasını 2-3 aya düşürüyor. Bence spora geri dönüşte sadece mk-677 kullanmalısın. Eski kütlene ulaştığın an sarms kombinasyonlarına yönelmeni tavsiye ederim. 
MK-2866 seni tatmin etmeyecektir anabolik etkisi düşük, kendini definasyonda daha iyi belli ediyor. Bütçe varsa Rad-140, MK-677 ve Ligandrol üçlüsü muazzam olucaktır

Bende aynısını düşündüm. Eski gücüme ulaştığım an MK'nın yanına LGD ve RAD140 eklemeyi düşündüm. Sizce hocam nasıl bir planlama yapmalıyım doz olarak. Yani 10 mg RAD140 10 MG LGD 25 MG MK677 yeterli olur mu? Günlük 4500 KCAL alıcam zaten küre girince. Bir de bu baskılamayı kaldırmak için klomen mi kullanmalıyım sonrasında şuan elimde 12 günlük yarım doz klomen bulunuyor kür sonrası kullanmalı mıyım yoksa bitkisel kür ve diğer takviyeler ile açmaya mı çalışmalıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feladel    348
mawsqa, 16 dakika önce yazdı:

Bende aynısını düşündüm. Eski gücüme ulaştığım an MK'nın yanına LGD ve RAD140 eklemeyi düşündüm. Sizce hocam nasıl bir planlama yapmalıyım doz olarak. Yani 10 mg RAD140 10 MG LGD 25 MG MK677 yeterli olur mu? Günlük 4500 KCAL alıcam zaten küre girince. Bir de bu baskılamayı kaldırmak için klomen mi kullanmalıyım sonrasında şuan elimde 12 günlük yarım doz klomen bulunuyor kür sonrası kullanmalı mıyım yoksa bitkisel kür ve diğer takviyeler ile açmaya mı çalışmalıyım?

Kürden sonra test yaptırınca belli olur pct yapılıp yapılmayacağı

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
Feladel, Şimdi yazdı:

Kürden sonra test yaptırınca belli olur pct yapılıp yapılmayacağı

Daha önce 1 hafta kullandım rad140 sonra bileğim kırıldı bıraktım fakat 470 olan doğal testom 270 260'a kadar baskılanmıştı ve 14 gün yarım doz klomen kullanmıştım toparlamıştım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Feladel    348
mawsqa, 6 dakika önce yazdı:

Daha önce 1 hafta kullandım rad140 sonra bileğim kırıldı bıraktım fakat 470 olan doğal testom 270 260'a kadar baskılanmıştı ve 14 gün yarım doz klomen kullanmıştım toparlamıştım.

Test sonucunu görmeden pct tavsiyesi verilmesi yasak. Testo her türlü baskılanacak zaten. Önemli olan testonun ne kadar düştüğü ve lh, fsh seviyeleri. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
mawsqa, 13 saat önce yazdı:

Bende aynısını düşündüm. Eski gücüme ulaştığım an MK'nın yanına LGD ve RAD140 eklemeyi düşündüm. Sizce hocam nasıl bir planlama yapmalıyım doz olarak. Yani 10 mg RAD140 10 MG LGD 25 MG MK677 yeterli olur mu? Günlük 4500 KCAL alıcam zaten küre girince. Bir de bu baskılamayı kaldırmak için klomen mi kullanmalıyım sonrasında şuan elimde 12 günlük yarım doz klomen bulunuyor kür sonrası kullanmalı mıyım yoksa bitkisel kür ve diğer takviyeler ile açmaya mı çalışmalıyım?

Mglar yeterli fazlasına gerek yok kan testi olmadan yardımcı olmak yasak zaten ezbere de iş yapılmaz 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
EmreGundi, 2 saat önce yazdı:

Mglar yeterli fazlasına gerek yok kan testi olmadan yardımcı olmak yasak zaten ezbere de iş yapılmaz 

Kür öncesi vermeme gerek var mı hocam?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
mawsqa, 5 dakika önce yazdı:

Kür öncesi vermeme gerek var mı hocam?

kombinasyon yapıcaksan ver sadece mk-677 kullanıcaksan elindeki ürün orjinalse vermene gerek yok

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
MhanYhag    17
mawsqa, 7 dakika önce yazdı:

Kür öncesi vermeme gerek var mı hocam?

Kür sonu  Post Cycle Therapy (PCT) aşamasında hormonların olması gereken değere ulaşıp ulaşmadığını nasıl anlayacaksın? Kür öncesi doğal değerleri çıkartıp kür sonu tedavi için kenarda tutman gerekiyor. Nerede başladın ve nereye gelmen gerekiyor bunlar ezbere yapılacak şeyler değil. Sonrasında dalga kalkmıyor diye konu açmak zorunda kalma :D 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
EmreGundi, 16.02.2025 - 15:46 yazdı:

Kimse farkında değil ama spora geri dönüşte sarmslar süreci inanılmaz derecede hızlandırıyor 4-5 ay da gelecek kas hafızasını 2-3 aya düşürüyor. Bence spora geri dönüşte sadece mk-677 kullanmalısın. Eski kütlene ulaştığın an sarms kombinasyonlarına yönelmeni tavsiye ederim. 
MK-2866 seni tatmin etmeyecektir anabolik etkisi düşük, kendini definasyonda daha iyi belli ediyor. Bütçe varsa Rad-140, MK-677 ve Ligandrol üçlüsü muazzam olucaktır

Merhaba Gundi, yaklaşık 1 yıldır spor yapmıyorum mecburi sebeplerden. Sence direktmen Sarmsla beraber giriş yapmalı mıyım ? 1.78 / 21 / 68

@EmreGundi

tarihinde Komutan tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
Komutan, 43 dakika önce yazdı:

Merhaba Gundi, yaklaşık 1 yıldır spor yapmıyorum mecburi sebeplerden. Sence direktmen Sarmsla beraber giriş yapmalı mıyım ? 1.78 / 21 / 68

@EmreGundi

2. kez sporu bırakıp başladım birini normal takviye almadan birini sarms ile arada 1-2 ay oynuyor benim deneyimlerim bu yönde.  Eğer param bol diyorsan 1 ay hamlığı attıktan sonra başla 1-2 ay için değer mi? Sorusunun cevabını senin vermen gerekiyor ayrıca anabolik değeri düşük, testoyu baskılamayan veya çok az baskılayan sarmsları kullanmanı öneririm

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
EmreGundi, 5 saat önce yazdı:

2. kez sporu bırakıp başladım birini normal takviye almadan birini sarms ile arada 1-2 ay oynuyor benim deneyimlerim bu yönde.  Eğer param bol diyorsan 1 ay hamlığı attıktan sonra başla 1-2 ay için değer mi? Sorusunun cevabını senin vermen gerekiyor ayrıca anabolik değeri düşük, testoyu baskılamayan veya çok az baskılayan sarmsları kullanmanı öneririm

kas kütlesi ve kilo alma hedefindeyim. Söylediklerin örneğin ; Rad140, Mk667 mi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
Komutan, 21 dakika önce yazdı:

kas kütlesi ve kilo alma hedefindeyim. Söylediklerin örneğin ; Rad140, Mk667 mi ?

Şu anda bilinen testo baskılamayan sarmslar Mk677, cardarine(tartışmalı), sr9009. Minimal şekilde baskılayanlar ostarine,s4. İnanılmaz şekilde baskılayanlar rad-140,ligandrol. Yk11'i kullanmadığım için bir şey diyemiyorum.

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
EmreGundi, 13 saat önce yazdı:

Şu anda bilinen testo baskılamayan sarmslar Mk677, cardarine(tartışmalı), sr9009. Minimal şekilde baskılayanlar ostarine,s4. İnanılmaz şekilde baskılayanlar rad-140,ligandrol. Yk11'i kullanmadığım için bir şey diyemiyorum.

yani Rad-140 kullanıcağım zaman Testo da kullanmak zorundayım değil mi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
Komutan, 54 dakika önce yazdı:

yani Rad-140 kullanıcağım zaman Testo da kullanmak zorundayım değil mi ?

Hayır zorunda değilsin yüksek ihtimalle pct yapmak zorunda kalıcaksın eğer pct yapmak istemiyorsan baskılamayan veya minimal baskılayanları tercih etmelisin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
Tony Montana, 2 saat önce yazdı:

Testo kullanacaksan sarm işlerini boş ver adam gibi kür yap derim 

bende öyle düşündüm ama bütçe küre yetmeyebilir diye merak ettim sarm meselesini.

EmreGundi, 1 saat önce yazdı:

Hayır zorunda değilsin yüksek ihtimalle pct yapmak zorunda kalıcaksın eğer pct yapmak istemiyorsan baskılamayan veya minimal baskılayanları tercih etmelisin

pct yapmaya gerek kalmayacak sarmlara örnek kombin verir misin rica etsem ?

1.78 / 21 / 68  önceden bilinçsiz 3 kür geçmişim de var.

Hedef kilo ve kas , kısacası kalıplı tabiri caizse hayvan gibi olmak. Estetiklik veya six packle işim yok.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
Komutan, Şimdi yazdı:

bende öyle düşündüm ama bütçe küre yetmeyebilir diye merak ettim sarm meselesini.

pct yapmaya gerek kalmayacak sarmlara örnek kombin verir misin rica etsem ?

1.78 / 21 / 68  önceden bilinçsiz 3 kür geçmişim de var.

Hedef kilo ve kas , kısacası kalıplı tabiri caizse hayvan gibi olmak. Estetiklik veya six packle işim yok.

Mevzuya sadece ilaç açısından bakıyorsan sarmslar küre girmekten daha pahalı :D  
Eğer estetiklikle işin yoksa pct yapmaya gerek kalmayacak tek mk-677 var o da tek başına hayvan gibi yapmaz pctyi göze alırsan mk-677,ligandrol ve rad140 bunların üçünü öneririm ama bu üçüyle sarms kombinasyonu yapmak kürden daha pahalıya patlayacaktır kısacası direkt küre girmek daha uygun ve daha etkili 

  • +1 1
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
EmreGundi, 28 dakika önce yazdı:

Mevzuya sadece ilaç açısından bakıyorsan sarmslar küre girmekten daha pahalı :D  
Eğer estetiklikle işin yoksa pct yapmaya gerek kalmayacak tek mk-677 var o da tek başına hayvan gibi yapmaz pctyi göze alırsan mk-677,ligandrol ve rad140 bunların üçünü öneririm ama bu üçüyle sarms kombinasyonu yapmak kürden daha pahalıya patlayacaktır kısacası direkt küre girmek daha uygun ve daha etkili 

Sarmsların daha pahalı olduğunu bilmiyodum :o Bilgi için Teşekkürlerimi Sunarım Gundi. Gundi :D ismi gördükçe gülüyorum :D:D 

Tony Montana, 18 dakika önce yazdı:

Emre zaten her şeyi demiş

Sarmlar steroidlerden daha maliyetli ve az etkili

Çok teşekkür ederim bilgiler için .

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
Komutan, 15 dakika önce yazdı:

Sarmsların daha pahalı olduğunu bilmiyodum :o Bilgi için Teşekkürlerimi Sunarım Gundi. Gundi :D ismi gördükçe gülüyorum :D:D 

Çok teşekkür ederim bilgiler için .

Cs 1.6 dönemlerinden kalma :D 
Orjinal sarmslar pahalı ve f/p ürünleri değiller. Rica ederim :) 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
EmreGundi, 19.02.2025 - 13:49 yazdı:

Cs 1.6 dönemlerinden kalma :D 
Orjinal sarmslar pahalı ve f/p ürünleri değiller. Rica ederim :) 

Hocam konuyu biraz hortlattım gibi ama. RAD140 ile LGD4033 mü kullanmak mantıklı olur yoksa YK11 veyahut S23 gibi ürünler mi kullanmak daha mantıklı olur. Bütçede çok sorun yok 2 ilacı kombine yapmak istiyorum elimde 3 haftalık RAD140 ürünü var.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×