Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Mehmet96

Definasyon kürümü sarmlar ile yapacağım! bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Mehmet96    33

Herkese selam dostlar,

İngiltere'de yaşıyorum. 3-4 Yıl kadar spora ara vermiştim 3 ay önce tekrar başladım.

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • Boyum 1.78 cm
  • Kilom 90
  • Yaş 29

KÜR İÇERİĞİM:

  • SR9009
  • GW501516
  • YOHIMBINE

Sizce bunlar 60 günlük bi kür için yeterli olur mu? Kilomu 78-80 arasına çekene kadar sıkı bir diyet ile devam edip sonra duruma göre bir bulk kürü planlaması yapacağım. Cardarin ve sr9009 daha önce kullanmadım. Günlük 20 mg cardarin ve günlük 15 mg sr9009 benim kilom için yeterli olur mu bunu öğrenmek istiyorum. :)

IMG_3191.jpeg IMG_3190.jpeg IMG_3192.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


berkay16    336

Yohimbinin HCL formu yanlış bilmiyorsam yan etki açısından daha iyi genelde hcl kullanılıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
berkay16, 22 dakika önce yazdı:

Yohimbinin HCL formu yanlış bilmiyorsam yan etki açısından daha iyi genelde hcl kullanılıyor.

Bunu bile zor bulabildim. 2021 yılında burak hocadan rusların yohimbesini kullanmıştım felaket bir şekilde yag yakımı olmuştu. Türkiyeden ilaç getirmeyi firmalar kabul etmiyor yoksa burdaki satıcılara pek güvenmiyorum ama mecbur kaldım. Bunları ilk defa deniycem sonuçlarını söylerim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Mehmet96, 4.02.2025 - 00:19 yazdı:

Bunu bile zor bulabildim. 2021 yılında burak hocadan rusların yohimbesini kullanmıştım felaket bir şekilde yag yakımı olmuştu. Türkiyeden ilaç getirmeyi firmalar kabul etmiyor yoksa burdaki satıcılara pek güvenmiyorum ama mecbur kaldım. Bunları ilk defa deniycem sonuçlarını söylerim. 

Burak hoca dışındaki satıcılara güvenmek zor zaten ben de tr tek yetkili satıcı olduğunu iddia eden bi siteden enclomiphene alıp dün kan testi yaptırdım sonucu yarın görücem ama ürün fakeyse de hiç şaşırmam freedom research diye bir markaydı ürünün kapağını açınca büyük bi pamukla karşılaştım sadece hava almasını engelleyecek bir şey bile yoktu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
berkay16, 3 saat önce yazdı:

Burak hoca dışındaki satıcılara güvenmek zor zaten ben de tr tek yetkili satıcı olduğunu iddia eden bi siteden enclomiphene alıp dün kan testi yaptırdım sonucu yarın görücem ama ürün fakeyse de hiç şaşırmam freedom research diye bir markaydı ürünün kapağını açınca büyük bi pamukla karşılaştım sadece hava almasını engelleyecek bir şey bile yoktu

Yohimbine ilaç satıcılarında vardı ama hep mix karışımlardı. Ben sarms kürü içi extra yohimbine kullanmak istedim. İherb sayfasındanda sadece bunu bulabildim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ermanx98    44
Mehmet96, 05.02.2025 - 21:28 yazdı:

Yohimbine ilaç satıcılarında vardı ama hep mix karışımlardı. Ben sarms kürü içi extra yohimbine kullanmak istedim. İherb sayfasındanda sadece bunu bulabildim 

Yohimbine için iherb'ten alacaksan  Nutricost marka tavsiye ederim hocam 240 kapsül/5 mg kaliteli bir markadır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
ermanx98, Bir saat önce yazdı:

Yohimbine için iherb'ten alacaksan  Nutricost marka tavsiye ederim hocam 240 kapsül/5 mg kaliteli bir markadır 

Tavsiyen için teşekkür ederim kanka. Sarmsları daha önce hiç kullanmamıştım hedeflerim beklentilerim çok yüksek olduğu için 20 haftalık bi ilaç siparişi verdim. Haftalık 500 testo, 250 primobolon, 250 masteron şeklinde 20 hafta sabit gidicem. İlk 50 gün yağ yakıcı olarak bi mix karışım ekledim. İçerisinde 80 mg clen, 50 mg t3, 20 mg yohimbe var gün aşırı kullanıcam vücudun clene alışmaması için. Son 6 hafta anavar ekledim günlük 50 mg sabah akşam 25-25 şeklinde alıcam. Nutricost markasından extra yohimbe almayı çok istedim ama hiçbir sitenin envarterinde yoktu. Natrol markasından 6 kutu yohimbe aldım çok aman aman bi beklentim yok L-carnitinlr beraber sabah kardiyolarında azda olsa iş yapar herhalde. Sürekli işimden dolayı şehir değiştirmek zorunda olduğum için küre başlayamıyorum. Umarım bu sefer sabit bi yerde kalırım ve en az 1 yıl boyunca uzun soluklu bir kür deneyimlerim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ermanx98    44
Mehmet96, 1 dakika önce yazdı:

Tavsiyen için teşekkür ederim kanka. Sarmsları daha önce hiç kullanmamıştım hedeflerim beklentilerim çok yüksek olduğu için 20 haftalık bi ilaç siparişi verdim. Haftalık 500 testo, 250 primobolon, 250 masteron şeklinde 20 hafta sabit gidicem. İlk 50 gün yağ yakıcı olarak bi mix karışım ekledim. İçerisinde 80 mg clen, 50 mg t3, 20 mg yohimbe var gün aşırı kullanıcam vücudun clene alışmaması için. Son 6 hafta anavar ekledim günlük 50 mg sabah akşam 25-25 şeklinde alıcam. Nutricost markasından extra yohimbe almayı çok istedim ama hiçbir sitenin envarterinde yoktu. Natrol markasından 6 kutu yohimbe aldım çok aman aman bi beklentim yok L-carnitinlr beraber sabah kardiyolarında azda olsa iş yapar herhalde. Sürekli işimden dolayı şehir değiştirmek zorunda olduğum için küre başlayamıyorum. Umarım bu sefer sabit bi yerde kalırım ve en az 1 yıl boyunca uzun soluklu bir kür deneyimlerim.

Dost 50 gün yağ yakımı için keşke T3 ve clen olayına bulaşmasan, 50 gün değilde 80 günde yapsan tiroidlerin ile oynamanı tavsiye etmiyorum forumda ufak araştırma ile ne kastettiğimi anlarsın. Kürüne hiç bir yorum yapmıyorum forumda kür konusuna daha hakim abi/kardeşlerim mevcut fakat şahsi görüşüm efedrin/clen gibi stimülanlara bulaşmaman veya dikkatli kullanman bana göre steroidler çok daha masum kalıyor yanında,birçok profesyonel sporcunun ani ölümleri stimülan kaynaklı steroid değil. Hele ki clene bence hiç gerek yok.

Toparlarsak şahsi görüşüm T3 ve Clen'i küründen çıkarıp yerine;

yohimbine ve cardarine şeklinde bi kombin yapabilirsen.Caffein içerikli thermojenik uyarıcılar ile de güzel sonuçlar alırsın ve kafan daha rahat olur. Normal kürün sonunda pct'ne ek olarak tiroidlerini düşünmek zorunda kalmazsın ve süreç içerisinde clen yanetkilerini ekarte etmiş olursun. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
ermanx98, 6 dakika önce yazdı:

Dost 50 gün yağ yakımı için keşke T3 ve clen olayına bulaşmasan, 50 gün değilde 80 günde yapsan tiroidlerin ile oynamanı tavsiye etmiyorum forumda ufak araştırma ile ne kastettiğimi anlarsın. Kürüne hiç bir yorum yapmıyorum forumda kür konusuna daha hakim abi/kardeşlerim mevcut fakat şahsi görüşüm efedrin/clen gibi stimülanlara bulaşmaman veya dikkatli kullanman bana göre steroidler çok daha masum kalıyor yanında,birçok profesyonel sporcunun ani ölümleri stimülan kaynaklı steroid değil. Hele ki clene bence hiç gerek yok.

Toparlarsak şahsi görüşüm T3 ve Clen'i küründen çıkarıp yerine;

yohimbine ve cardarine şeklinde bi kombin yapabilirsen.Caffein içerikli thermojenik uyarıcılar ile de güzel sonuçlar alırsın ve kafan daha rahat olur. Normal kürün sonunda pct'ne ek olarak tiroidlerini düşünmek zorunda kalmazsın ve süreç içerisinde clen yanetkilerini ekarte etmiş olursun. 

Kanka ilaçların parasını ödedim ama sanırım 1-2 hafta sonra gönderticem çünkü cükte durmaz perihan gibi durmadan şehir değiştiriyorum ve çalıştığım şirketle 2 yıldır bu yüzle sorunlar yaşıyorum. Bu mix karışım yerine ilk 60 gün 20 mg cardarin ve 15 mg sr9009 ekleyecektim. Metin hoca mix karışımdan alıcan etki daha iyi ama yan etki konusunda sarmslar daha makul dedi. Bende bu mixi tercih ettim. Kalp, troid yada tansiyon gibi hiç bir rahatsızlığım yok. Eğer ilerleyen günlerde beni darlarsa duruma göre azaltır yada komple keserim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ermanx98    44
Mehmet96, 5 dakika önce yazdı:

Kanka ilaçların parasını ödedim ama sanırım 1-2 hafta sonra gönderticem çünkü cükte durmaz perihan gibi durmadan şehir değiştiriyorum ve çalıştığım şirketle 2 yıldır bu yüzle sorunlar yaşıyorum. Bu mix karışım yerine ilk 60 gün 20 mg cardarin ve 15 mg sr9009 ekleyecektim. Metin hoca mix karışımdan alıcan etki daha iyi ama yan etki konusunda sarmslar daha makul dedi. Bende bu mixi tercih ettim. Kalp, troid yada tansiyon gibi hiç bir rahatsızlığım yok. Eğer ilerleyen günlerde beni darlarsa duruma göre azaltır yada komple keserim. 

Evet Metin abiyle aynı düşüncedeyim , mixten daha iyi etki görürsün ama yan etki ve risklerini göz ardı etme tavsiyem kullanacaksan da  düşük dozajlarla başla,  bahsettigin mg yerine yarı yarıya başlayıp bünyene uygun dozajı yakala 👍🏻 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33
ermanx98, 3 dakika önce yazdı:

Evet Metin abiyle aynı düşüncedeyim , mixten daha iyi etki görürsün ama yan etki ve risklerini göz ardı etme tavsiyem kullanacaksan da  düşük dozajlarla başla,  bahsettigin mg yerine yarı yarıya başlayıp bünyene uygun dozajı yakala 👍🏻 

Kanka ilk 10 gün, günaşırı şeklinde tek doz kullanabilirim. Sabit zaten 40 mg clen, 25 mg t3, 10 mg yohimbe. Eğer beni fazla zorlamazsa günaşırı 2 doz alırım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×