Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

matiquew133

Spectrum pharma denemiş olan var mı?

Önerilen İletiler

klorsex    18
Fuhrer, 2 saat önce yazdı:

ilaçla alakalı, bana kutunun son kullanma tarihinin yazdığı kısmın fotoğrafını atar mısın? Büyük ihtimalle lazerle çizilmiştir yeni tarih yazılmıştır.

Hocam lazer işlemi görmemiş gibi duruyor ama

IMG_1938.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Ruthless    94
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

kullandığınız spectrum grubu tarihi geçmiş üzeri yeniden etiketlenmiş ürünler oluyor genelde, bunlar da doğru koşullarda saklanmadığından adım gibi eminim.

Yapman gereken şey basit, enjeksiyon öncesi saç kurutma makinesiyle flakonu 2-3 dakika ısıt. Şişe bildiğin yansın. İçeriği daha iyi çözünür ve çözücüler ile ilaç daha iyi karışır. Bu durumda enjeksiyonun daha ağrısız geçecektir. Eğer ampülse ona da aynı işlemi uygula veya şırıngaya çektikten sonra plastik şırıngayı ısıt ama bunu önermem çünkü plastik erime riski yüksek.

Bu ısıtma olayını ben denedim bayağı etkili oluyor hocam haklısın, normal enjeksiyondan çok daha ağrısız geçiyor 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
Ruthless, 5 dakika önce yazdı:

Bu ısıtma olayını ben denedim bayağı etkili oluyor hocam haklısın, normal enjeksiyondan çok daha ağrısız geçiyor 

Çok merak ettim hocam deneyeceğim kesinlikle 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    956
klorsex, 2 saat önce yazdı:

Hocam lazer işlemi görmemiş gibi duruyor ama

evet lazer işlem görmemiş, ama sen yine de dediğimi yap

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 24.06.2026 - 20:48 yazdı:

bence %7-8, reta kullanıyorsun flatlik normal. 

Bahsettiğini satıcıyı buldum sipariş geçtim reta bakalım ne kadar fark etcek zphcyle 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
yhy789, 19 dakika önce yazdı:

Bahsettiğini satıcıyı buldum sipariş geçtim reta bakalım ne kadar fark etcek zphcyle 

Facebook dan mı hocam? Bende birisi ile konuşuyorum ama orijinal olandan mı gönderecek bilmiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
klorsex, 2 dakika önce yazdı:

Facebook dan mı hocam? Bende birisi ile konuşuyorum ama orijinal olandan mı gönderecek bilmiyorum 

Yok valla instada tesadüfen buldum 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
yhy789, Şimdi yazdı:

Yok valla instada tesadüfen buldum 😀

Çin Retası dimi bahsettiğiniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    956
yhy789, 1 saat önce yazdı:

Bahsettiğini satıcıyı buldum sipariş geçtim reta bakalım ne kadar fark etcek zphcyle 

bence senin reta yerine winstrole ihtiyacın var

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 4 dakika önce yazdı:

bence senin reta yerine winstrole ihtiyacın var

Winstrol görsel etkilerini ne zaman görmeye başlarım hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    956
yhy789, Şimdi yazdı:

Winstrol görsel etkilerini ne zaman görmeye başlarım hocam

3. hafta gibi gelir 7-8 hafta kullan sorun olmaz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    126
yhy789, 18 dakika önce yazdı:

Winstrol görsel etkilerini ne zaman görmeye başlarım hocam

Durumuna göre 3.günden su atmaya başlarsın ben 1 haftada diyetsiz 4kilo kaybetmiştim tartıda deli gibi su attırıyordu ama bu değişir tabi ödem miktarına ve vücudundaki aldesteron oranına göre

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 16 saat önce yazdı:

3. hafta gibi gelir 7-8 hafta kullan sorun olmaz

20260626_140154.thumb.jpg.04da43505f75e63b691d3ffa52107702.jpg

abi diyeti bozdum dün ama tartıda kilo değişmedi baya damarlandım tren etkisi mi bu 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
yhy789, Bir saat önce yazdı:

abi diyeti bozdum dün ama tartıda kilo değişmedi baya damarlandım tren etkisi mi bu 😀

Trenin kaçıncı haftası hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
klorsex, Şimdi yazdı:

Spectrum mu tren

Yok nessie marka ama hala emin değilim dolu mu boş mu vuruyom öyle 😃

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
yhy789, Şimdi yazdı:

Yok nessie marka ama hala emin değilim dolu mu boş mu vuruyom öyle 😃

Hocam bazı kişilerde tren cidden etki göstermiyor😂 ben ne zaman dondurma krizine girersem o zaman anlıuorum ilaçlar açıldı çalışıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
klorsex, Şimdi yazdı:

Hocam bazı kişilerde tren cidden etki göstermiyor😂 ben ne zaman dondurma krizine girersem o zaman anlıuorum ilaçlar açıldı çalışıyor

Tatlı mı çektiriyor tren😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
Seffa, Şimdi yazdı:

Tatlı mı çektiriyor tren😅

Hocam bilmiyorum 3 senedir tren kullanıyorum belli aralıklarla hep çalışanı denk geldi ve sürekli bir dondurma yeme isteği yapıyor bende. O yüzden bu sefer reta da alacağım :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
klorsex, 8 dakika önce yazdı:

Hocam bilmiyorum 3 senedir tren kullanıyorum belli aralıklarla hep çalışanı denk geldi ve sürekli bir dondurma yeme isteği yapıyor bende. O yüzden bu sefer reta da alacağım :)

Enteresanmış 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    956
yhy789, 5 saat önce yazdı:

abi diyeti bozdum dün ama tartıda kilo değişmedi baya damarlandım tren etkisi mi bu 😀

refeed yapmışsın, trenin ve düşük karbonhidratın etkisi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    809
klorsex, 5 saat önce yazdı:

Hocam bilmiyorum 3 senedir tren kullanıyorum belli aralıklarla hep çalışanı denk geldi ve sürekli bir dondurma yeme isteği yapıyor bende. O yüzden bu sefer reta da alacağım :)

Düşük doz tren acetate ekledim kürüme, benim de canım sürekli nutella ve dondurma çekiyor 😁

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Attila
      Merhaba arkadaşlar. Spectrum pharma bilen, duyan, hakkında bilgi sahibi olan var mı? Aynı zamanda zphc pharma hakkında bilgisi olan varsa yazabilir. 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×