Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

matiquew133

Spectrum pharma denemiş olan var mı?

Önerilen İletiler

hectordoyle    807
yhy789, 4 dakika önce yazdı:

Kanka senin eski postlarına baktımda biraz senelerdir tren kullanıyorsun hiç yan etki yaşamıyor musun 😀

O kadar da uzun süre kullanmadım be ya :D Çok şükür iyiyim bir problem yok, gözle görülür yan etki olarak bir tek saç dökülmesi yaşadım. E2 yi düşük tutmam da bunu birkaç tık hızlandırdı tabii

Jinekomasti de var ancak bundan 4 sene önce yaptığım ilk tren küründe ufak bir jineko başlangıcı oldu, kürü bitirip PCT yaptıktan sonra o ufak kitle 1.5 senelik naturel kaldıgım sürede nurtopu gibi oldu

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


klorsex    15
hectordoyle, 12 saat önce yazdı:

O kadar da uzun süre kullanmadım be ya :D Çok şükür iyiyim bir problem yok, gözle görülür yan etki olarak bir tek saç dökülmesi yaşadım. E2 yi düşük tutmam da bunu birkaç tık hızlandırdı tabii

Jinekomasti de var ancak bundan 4 sene önce yaptığım ilk tren küründe ufak bir jineko başlangıcı oldu, kürü bitirip PCT yaptıktan sonra o ufak kitle 1.5 senelik naturel kaldıgım sürede nurtopu gibi oldu

Hocam jino başladığı zaman kontrol edemediniz mi? İlk tren kürümde benimde bi sabah meme ucum aniden hassasiyet artışı gösterdi ama anormal şekilde fazlaydı soğuk demir değiyor gibi direkt 1.5 aridimex ve tamoks içmiştim o zamanlar acemilik tabi ertesi günde 1-1 şeklinde 3-4 gün aridimex içtim :D en az 10 litre küçük abdeste çıktım o günlerde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
klorsex, 8 saat önce yazdı:

Hocam jino başladığı zaman kontrol edemediniz mi? İlk tren kürümde benimde bi sabah meme ucum aniden hassasiyet artışı gösterdi ama anormal şekilde fazlaydı soğuk demir değiyor gibi direkt 1.5 aridimex ve tamoks içmiştim o zamanlar acemilik tabi ertesi günde 1-1 şeklinde 3-4 gün aridimex içtim :D en az 10 litre küçük abdeste çıktım o günlerde

O ufak jineko başlangıcını durdurdum, kürü bitirip pct yaparken ve pct bittikten sonra özellikle sol göğsümde ağrı vs oluyordu. 2024 nisan ayında tekrar ilaç kullanmaya başlayınca 2022 eylül zamanındakinden çok daha büyük olduğunu farkettim. 2 3 seneye kalmaz ameliyatını olucam ancak iyide bir doktor bulmak lazım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
hectordoyle, 2 saat önce yazdı:

O ufak jineko başlangıcını durdurdum, kürü bitirip pct yaparken ve pct bittikten sonra özellikle sol göğsümde ağrı vs oluyordu. 2024 nisan ayında tekrar ilaç kullanmaya başlayınca 2022 eylül zamanındakinden çok daha büyük olduğunu farkettim. 2 3 seneye kalmaz ameliyatını olucam ancak iyide bir doktor bulmak lazım 

Benim bir tanıdığım jinekomasti ameliyatı oldu. Ameliyattan sonra 1-2 ay içinde büyük ölçüde toparladı sağlam göğüs antrenmanı falan atıyorduk. Ancak dediğiniz gibi bu konuda gerçekten iyi bir doktor bulmak önemli. Bu arada sizde saç dökülmesi genetik yatkınlıktan dolayı mı başladı, yoksa trenin saç kökü incelmesine neden olan yan etkisini mi yaptı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
klorsex, 13 dakika önce yazdı:

Bu arada sizde saç dökülmesi genetik yatkınlıktan dolayı mı başladı, yoksa trenin saç kökü incelmesine neden olan yan etkisini mi yaptı?

Hem genetik yatkınlık hem trenin saç dökme etkisi.

Jinekomasti ameliyatında da olacağım doktorun işin ehli olması lazım. Benim istediğim şey glandüler dokunun direkt meme ucunda fazla çöküntüye neden olmadan alınması. Bazen doktorlar ufakta olsa glandüler doku bırakırlar, jinekomasti ameliyatı olan sporcuların tekrardan jinekomasti geliştirmesinin nedeni de budur. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 19.06.2026 - 18:54 yazdı:

flakon ilacı yurt dışına kargolamak pek mümkün değil, onu 2ml parfüm test şişesine koyup yollarsın en fazla. Janoshik testine girerse de o şişe ve boş çıkarsa da satıcı bu benim ürünüm değil der çıkar. Yani yollayamayacaksın.

Abi sabahları t3 t4 clen winstrol yutuyorum midem çok ekşiyor bunun için taktik var mıdır

tarihinde yhy789 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
yhy789, 8 dakika önce yazdı:

Abi sabahları t3 t4 clen winstrol yutuyorum midem çok ekşiyor bunun için taktik var mıdır

Mide koruyucu alabilirsin eczaneden. T3 katabolik yapmıyor mu ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Seffa, 4 dakika önce yazdı:

Mide koruyucu alabilirsin eczaneden. T3 katabolik yapmıyor mu ?

İzole hareketlerde tüm ağırlıklarımı korudum baya düşük karb almama rağmen yapsa anlardım önereceğin bir ilaç var mı acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
yhy789, 1 saat önce yazdı:

İzole hareketlerde tüm ağırlıklarımı korudum baya düşük karb almama rağmen yapsa anlardım önereceğin bir ilaç var mı acaba

Nexium olabilir ve ya muadili ilaclar. Yıllardır kullanıyorum mide yanması ekşimesi oluyor. Sabah aç karnına kullanıyorum. Bazen ara veriyorum vs 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
yhy789, 2 saat önce yazdı:

Abi sabahları t3 t4 clen winstrol yutuyorum midem çok ekşiyor bunun için taktik var mıdır

şu an güncel kürün toplam mg'ları ile nedir? Kullandığın uyarıcılar da dahil olmak üzere. lansor işini çözer

tarihinde Fuhrer tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 2 dakika önce yazdı:

şu an güncel kürün toplam mg'ları ile nedir? Kullandığın uyarıcılar da dahil olmak üzere. lansor işini çözer

350 test 350 mast 350 tren ace 100 t4 25 t3  80 mcg clen 4 iu gh wintrolüde daha yeni ekledim bu pazartesi 30 mg

tarihinde yhy789 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
yhy789, Şimdi yazdı:

350 test 350 mast 350 tren ace 100 t4 25 t3  80 mcg clen 4 iu gh

güncel formunu gördüm, bence 30mg ile 1 hafta 40 ile 2 hafta 50 ile 2 hafta olacak şekilde winstrol ekle. Sana istediğini verecektir, T3'de fazlasına çıkma sakın

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Fuhrer, 10 saat önce yazdı:

güncel formunu gördüm, bence 30mg ile 1 hafta 40 ile 2 hafta 50 ile 2 hafta olacak şekilde winstrol ekle. Sana istediğini verecektir, T3'de fazlasına çıkma sakın

Abi güncel yağ oranım kaçtır sence baya flatlik var ama

20260624_200616.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
yhy789, Bir saat önce yazdı:

Abi güncel yağ oranım kaçtır sence baya flatlik var ama

bence %7-8, reta kullanıyorsun flatlik normal. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
yhy789, 4 saat önce yazdı:

Abi güncel yağ oranım kaçtır sence baya flatlik var ama

2 sene önce şu yağ oranına gelmek için günde 1.5 saat kardiyo yapıyordum güzel form ama bence winstrole ihtiyacın yok Reta sana istediğini veriyor gibi hocam. Kullanılacaksa da maksimum 5 hafta öneriliyor zaten 1. haftanın sonunda 2. haftaya doğru damarlanma artacak bol bol su için günde 6lt içiyordum o dönem

@Rma Hocam bu spectrum beni mahvetti ya :D 5-6 ay aradan sonra tren kullanıyorum diye de olabilir bugün enjeksiyonun 2. günüydü 2 bacağı da felç ettik umarım haftaya kadar düzelir bugün enjeksiyon sonrası bacak atayım dedim mahvoldum sporda gözler karardı bir ağrı girdi yok böyle bir şey. İlaçtan kaynaklı mı sanırım. 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
klorsex, 2 saat önce yazdı:

@Rma Hocam bu spectrum beni mahvetti ya :D 5-6 ay aradan sonra tren kullanıyorum diye de olabilir bugün enjeksiyonun 2. günüydü 2 bacağı da felç ettik umarım haftaya kadar düzelir bugün enjeksiyon sonrası bacak atayım dedim mahvoldum sporda gözler karardı bir ağrı girdi yok böyle bir şey. İlaçtan kaynaklı mı sanırım. 

Ben demiştim hocam geçmiş olsun dikkat edin. Spectrum zphc ye göre daha dolu tren serisi için ama zphc den çok daha acılı marka değiştirince rahatladım. Benimde omuzları iflas ettirmişti 😄 dikkat edin en olmadı e vitamini ile sıvılaştırarak vurun

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
Rma, 15 dakika önce yazdı:

Ben demiştim hocam geçmiş olsun dikkat edin. Spectrum zphc ye göre daha dolu tren serisi için ama zphc den çok daha acılı marka değiştirince rahatladım. Benimde omuzları iflas ettirmişti 😄 dikkat edin en olmadı e vitamini ile sıvılaştırarak vurun

Hocam vallahi mecbur öyle yapıcam yoksa bacak idmanı bana haram olucak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
klorsex, 10 saat önce yazdı:

2 sene önce şu yağ oranına gelmek için günde 1.5 saat kardiyo yapıyordum güzel form ama bence winstrole ihtiyacın yok Reta sana istediğini veriyor gibi hocam. Kullanılacaksa da maksimum 5 hafta öneriliyor zaten 1. haftanın sonunda 2. haftaya doğru damarlanma artacak bol bol su için günde 6lt içiyordum o dönem

@Rma Hocam bu spectrum beni mahvetti ya :D 5-6 ay aradan sonra tren kullanıyorum diye de olabilir bugün enjeksiyonun 2. günüydü 2 bacağı da felç ettik umarım haftaya kadar düzelir bugün enjeksiyon sonrası bacak atayım dedim mahvoldum sporda gözler karardı bir ağrı girdi yok böyle bir şey. İlaçtan kaynaklı mı sanırım. 

kullandığınız spectrum grubu tarihi geçmiş üzeri yeniden etiketlenmiş ürünler oluyor genelde, bunlar da doğru koşullarda saklanmadığından adım gibi eminim.

Yapman gereken şey basit, enjeksiyon öncesi saç kurutma makinesiyle flakonu 2-3 dakika ısıt. Şişe bildiğin yansın. İçeriği daha iyi çözünür ve çözücüler ile ilaç daha iyi karışır. Bu durumda enjeksiyonun daha ağrısız geçecektir. Eğer ampülse ona da aynı işlemi uygula veya şırıngaya çektikten sonra plastik şırıngayı ısıt ama bunu önermem çünkü plastik erime riski yüksek.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
Fuhrer, 27 dakika önce yazdı:

kullandığınız spectrum grubu tarihi geçmiş üzeri yeniden etiketlenmiş ürünler oluyor genelde, bunlar da doğru koşullarda saklanmadığından adım gibi eminim.

Yapman gereken şey basit, enjeksiyon öncesi saç kurutma makinesiyle flakonu 2-3 dakika ısıt. Şişe bildiğin yansın. İçeriği daha iyi çözünür ve çözücüler ile ilaç daha iyi karışır. Bu durumda enjeksiyonun daha ağrısız geçecektir. Eğer ampülse ona da aynı işlemi uygula veya şırıngaya çektikten sonra plastik şırıngayı ısıt ama bunu önermem çünkü plastik erime riski yüksek.

Yeni tren seriside aynıdır sakat bırakıyor her türkü vurunca

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Rma, Şimdi yazdı:

Yeni tren seriside aynıdır sakat bırakıyor her türkü vurunca

doğru saklama koşullarına uyulmazsa 1 gün önce üretilse bile aynı şeyi yaşarsınız, kullanmadan önce dediğim protokolü yapın devam ederse üstüne bir de e vitamini ekleyin

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
Fuhrer, 2 dakika önce yazdı:

doğru saklama koşullarına uyulmazsa 1 gün önce üretilse bile aynı şeyi yaşarsınız, kullanmadan önce dediğim protokolü yapın devam ederse üstüne bir de e vitamini ekleyin

Hocam cuma günü deneyeceğim ampül olarak benim ürünlerim şırıngaya çok yakın tutmam kurutma makinesini. Dün yaptığım sol bacak enjeksiyonu ağrısı dizime kadar vuruyor şuan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    123
Fuhrer, 7 dakika önce yazdı:

doğru saklama koşullarına uyulmazsa 1 gün önce üretilse bile aynı şeyi yaşarsınız, kullanmadan önce dediğim protokolü yapın devam ederse üstüne bir de e vitamini ekleyin

Hocam skt geçmeye yakın 1 senedir dolabımda hcg var 1 tane onu uygulamak istiyorumda skt 6 7 ay sonra geçiyor toz halinde. Sıvılaştırıp uygulasam bozuksa fln hasta olurmuyum diye bir korkum var mülakata çağırıyorlar msü den hastalik çekicek zamanımda yok.

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
Rma, 55 dakika önce yazdı:

Hocam skt geçmeye yakın 1 senedir dolabımda hcg var 1 tane onu uygulamak istiyorumda skt 6 7 ay sonra geçiyor toz halinde. Sıvılaştırıp uygulasam bozumsa fln hasta olurmuyum diye bir korkum var mülakata çağırıyorlar msü den hastalik çekicek zamanımda yok.

liyofize tozlar uzun süre dayanır bir şey olmaz

klorsex, 56 dakika önce yazdı:

Hocam cuma günü deneyeceğim ampül olarak benim ürünlerim şırıngaya çok yakın tutmam kurutma makinesini. Dün yaptığım sol bacak enjeksiyonu ağrısı dizime kadar vuruyor şuan

bu dediğimle de geçmiyorsa ürün filtrelenmemiştir, filtrelenmemiş ürün = hindistan sokak lezzetleri

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    15
Fuhrer, 45 dakika önce yazdı:

liyofize tozlar uzun süre dayanır bir şey olmaz

bu dediğimle de geçmiyorsa ürün filtrelenmemiştir, filtrelenmemiş ürün = hindistan sokak lezzetleri

Hocam normalde enjeksiyon sonrası bölgeye kısa süreli masaj yapıyorum bugüne kadar hiç sorun olmuyordu ama onun da etkisi olur mu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    948
klorsex, 1 dakika önce yazdı:

Hocam normalde enjeksiyon sonrası bölgeye kısa süreli masaj yapıyorum bugüne kadar hiç sorun olmuyordu ama onun da etkisi olur mu

ilaçla alakalı, bana kutunun son kullanma tarihinin yazdığı kısmın fotoğrafını atar mısın? Büyük ihtimalle lazerle çizilmiştir yeni tarih yazılmıştır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Attila
      Merhaba arkadaşlar. Spectrum pharma bilen, duyan, hakkında bilgi sahibi olan var mı? Aynı zamanda zphc pharma hakkında bilgisi olan varsa yazabilir. 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×