Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

matiquew133

Spectrum pharma denemiş olan var mı?

Önerilen İletiler

Fuhrer    930
yhy789, 1 dakika önce yazdı:

Abi nessie satıcısı tren a yı janoya gönder bossa 10 bin dolar vercem diyor nasıl yollucaz 😀

flakon ilacı yurt dışına kargolamak pek mümkün değil, onu 2ml parfüm test şişesine koyup yollarsın en fazla. Janoshik testine girerse de o şişe ve boş çıkarsa da satıcı bu benim ürünüm değil der çıkar. Yani yollayamayacaksın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Rma    120
yhy789, 12 dakika önce yazdı:

Abi nessie satıcısı tren a yı janoya gönder bossa 10 bin dolar vercem diyor nasıl yollucaz 😀

Yd planın varmı yakın zamanda ? Bide boş olsa vermez döner sözünden 😁 ürün değişmiş vs vs diye uydurur. Ben zannetmiyorum vericeğini 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
KAVINSKI    21
klorsex, 7 saat önce yazdı:

 

@Fuhrer Hocam, SKT'sine yaklaşık 5 ay kalan iki adet Spectrum Tren Ace buldum ve tanesini 33 dolara aldım. Daha önce forumda Spectrum hakkında yaptığınız olumlu yorumlardan dolayı size de danışmak istedim.

Masteron ve Testo Propionatları ZPHC'den aldım. Spectrum'un eski üretimlerinden de farklı bir satıcıdan temin ettim. Biraz hızlı verilmiş bir karar oldu açıkçası. Sizce mantıklı bir seçim yapmış mıyım? Spectrum konusunda görüşlerinizi merak ediyorum.

 

Fuhrer, 27 dakika önce yazdı:

ugllerde skt'ye pek takılmak doğru olmaz, keza çoğu spectrum ürününün sktsi dolmuş oluyor ve üstünü lazerle kazıyıp yeni skt yazıyorlar. ZPHC'de de rastladım bu olaya

Spectrum ile zphc aynı fabrikada üretiliyor ama farklı grupların ürünleri diye birkaç yerden dedikodu duydum ne kadar doğrudur bilemiyorum. Yurtdışı kaynaklarda zphc satanlar genelde spectrumda satıyor. Marka baya eski bir marka . Testo ve ox'unu kullandım senelerce hiç boşuna denk gelmedim. Tren grubu için zphcde bir sıkıntı varsa spectrumda olmayabilir eğer farklı kişiler ürettiriyor ise. Keza hâla zphcdeki tren ace sıkıntısının sebebini bilmiyoruz hammadde azlığı mı yoksa filtrasyonda mı bir problem var hala meçhul kendim kullanmadığım için ve test olmadığı için bu konuda yorum yapmaya çekiniyorum. Benim tecrübelerime göre spectrum sağlamdı. Skt konusunu fazla kafaya takmayın ilaçlarda skt geçince ilacın etkinliği azalır zamanla o da gözardı edilebilir. Eğer ilaç iyi bir şekilde muhafaza edilmişse kullanılabilir ben daha önce çok sktsi geçmiş ürün kullandım bi sıkıntı yaşamadım. Daha geçen gün 2024 sktli eczane ürünü rimobolan vurdum hiçbir problem olmadı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
KAVINSKI, Bir saat önce yazdı:

 

Spectrum ile zphc aynı fabrikada üretiliyor ama farklı grupların ürünleri diye birkaç yerden dedikodu duydum ne kadar doğrudur bilemiyorum. Yurtdışı kaynaklarda zphc satanlar genelde spectrumda satıyor. Marka baya eski bir marka . Testo ve ox'unu kullandım senelerce hiç boşuna denk gelmedim. Tren grubu için zphcde bir sıkıntı varsa spectrumda olmayabilir

Benzly oranından dolayı skt si geçmiş tren kullanılamaz yamultur adamı bozuk olmasa bile yağı çok ciddi zarar ve acı verir. Spectrum tren daha dolu gibi ama yinede dolu sayılmaz ve daha acılı. Kullandım hem skt geçmiş hem 29 yeni seri. Skt geçmiş olan gebertiyordu, yeni seride acıdan kolum kalkmıyordu ve max %50 doludur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
Rma, 29 dakika önce yazdı:

Benzly oranından dolayı skt si geçmiş tren kullanılamaz yamultur adamı bozuk olmasa bile yağı çok ciddi zarar ve acı verir. Spectrum tren daha dolu gibi ama yinede dolu sayılmaz ve daha acılı. Kullandım hem skt geçmiş hem 29 yeni seri. Skt geçmiş olan gebertiyordu, yeni seride acıdan kolum kalkmıyordu ve max %50 doludur

o çözücüler ile alakalı değil kullanılan yağ ile alakalıdır, etil oleat tarzı süper solvent kullanıldığından ve filtrelenmemesinden kaynaklı yaşarsın

tarihinde Fuhrer tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

o çözücüler ile alakalı değil kullanılan yağ ile alakalıdır, etil oleat tarzı süper solvent kullanıldığından ve filtrelenmemesinden kaynaklı yaşarsın

Olabilir o zaman zphc ile aynı standartta üretilmiyor çünki aynı tarihli zphc çok rahattı enjeksiyon bakımından rahatsız etmedi ama full boştu tabi 😁

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    12
Rma, 23 saat önce yazdı:

Spectrum acetat kullandım zphc ile aynı ztn ama eski seri spectrum yeni seriden daha iyi galiba kullanmadan anlayamazsın. Zphc nin masteron u güzel ben beğeniyorum.

Kanka satıcının gönderdiği ürünlerden birinin son kullanma tarihine yaklaşık 5 ay kalmış. Diğer ürünü de doğruladım o da orijinal görünüyor Birini OLD sitesinden diğerini ise spectrum.cc den yaptım Ancak trenlerden birinin son kullanma tarihi 08/2035 görünüyor. Ben açıkçası hepsinin son kullanma tarihinin yakın olduğunu düşünüyordum.

Satıcıya bunu sordum. O da tüm ürünlerin son kullanma tarihinin yakın olmadığını istersem son kullanma tarihi yaklaşmış olanlardan gönderebileceğini söyledi. Ayrıca iki farklı seriyi de görmem için gönderdiğini söyledi Son kullanma tarihi 2035 olan ürün yeni üretim olduğu için, sence benim ödediğim fiyat mantıklı mı

IMG_1742.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
klorsex, 3 saat önce yazdı:

Satıcıya bunu sordum. O da tüm ürünlerin son kullanma tarihinin yakın olmadığını istersem son kullanma tarihi yaklaşmış olanlardan gönderebileceğini söyledi. Ayrıca iki farklı seriyi de görmem için gönderdiğini söyledi Son kullanma tarihi 2035 olan ürün yeni üretim olduğu için, sence benim ödediğim fiyat mantıklı mı

Gayet iyi fiyata almışsın kullan zphc nin tren serileri sorunlu ama çok değişken bazı seriler hatalı bu elindekiler muhtemelen doludur. Fiyat olarak çok güzel fiyat ztn. Acetat ester yapabilirsen her gün yap yapamazsan eod yap 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 4 saat önce yazdı:

Gayet iyi fiyata almışsın kullan zphc nin tren serileri sorunlu ama çok değişken bazı seriler hatalı bu elindekiler muhtemelen doludur. Fiyat olarak çok güzel fiyat ztn. Acetat ester yapabilirsen her gün yap yapamazsan eod yap 

eod yapmak sağlıklı değil acetatetta en kötü günlük olmalı

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
sven, 24 dakika önce yazdı:

eod yapmak sağlıklı değil acetatetta en kötü günlük olmalı

Biliyorum hocam ama insanlar bunu uygulayanıyorlar genelde. Mikro doz için sorun yok bu arada eod yapmakta 20 vursa iki günde bir fark etmez çok. Yüksek dozda sorun olcaktır tabi dediğiniz gibi. Ben günde iki vurum yapıyordum acetatta hatta, sabah gece şeklinde acetat o yüzden sevmiyorum. Günlük vurum olması en iyisi. Ztn yapamazsan eod yap dedim hocamızada.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 35 dakika önce yazdı:

Biliyorum hocam ama insanlar bunu uygulayanıyorlar genelde. Mikro doz için sorun yok bu arada eod yapmakta 20 vursa iki günde bir fark etmez çok. Yüksek dozda sorun olcaktır tabi dediğiniz gibi. Ben günde iki vurum yapıyordum acetatta hatta, sabah gece şeklinde acetat o yüzden sevmiyorum. Günlük vurum olması en iyisi. Ztn yapamazsan eod yap dedim hocamızada.

yüksek dozaj az dozaj fark etmez dolu trenboloneda 100mg bile adamı mahveder muhtemelen. enathate eod acetate günlük belki prolar günde 2 kez yapılıyor iniş çıkış insanı mahvediyor zaten trenin en büyük side alınan tarafı bu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
sven, 13 dakika önce yazdı:

yüksek dozaj az dozaj fark etmez dolu trenboloneda 100mg bile adamı mahveder muhtemelen. enathate eod acetate günlük belki prolar günde 2 kez yapılıyor iniş çıkış insanı mahvediyor zaten trenin en büyük side alınan tarafı bu

Yüksek kullanımda tamamen senle aynı fikirdeyim. Mikro dozda katılmıyorum dediğinize hocam onun dışında haklısınız. Ben pro değilim ama ben bile sabah akşam 2 enjeksiyon yaptım acetatta, mikro dozda eod yeterli olduğunu düşünüyorum ztn vurulan doz az. Aynı dozu iki günde vursa ne dağıtsa ne. Bide 0.1ml ilaç için vücuduma iğne sokmak bana mantıklı gelmiyor. Kanda stabil kalması bu dozajda o kadar önemli değil emin ol kendinde deneyebilirsin. Acetat esteri haftada 3 kullananlar var. Hatta ment acetatı haftada 2 vurum yapan var, düşük dozları dağıtmanın pekte mantığı yok

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 46 dakika önce yazdı:

Yüksek kullanımda tamamen senle aynı fikirdeyim. Mikro dozda katılmıyorum dediğinize hocam onun dışında haklısınız. Ben pro değilim ama ben bile sabah akşam 2 enjeksiyon yaptım acetatta, mikro dozda eod yeterli olduğunu düşünüyorum ztn vurulan doz az. Aynı dozu iki günde vursa ne dağıtsa ne. Bide 0.1ml ilaç için vücuduma iğne sokmak bana mantıklı gelmiyor. Kanda stabil kalması bu dozajda o kadar önemli değil emin ol kendinde deneyebilirsin. Acetat esteri haftada 3 kullananlar var. Hatta ment acetatı haftada 2 vurum yapan var, düşük dozları dağıtmanın pekte mantığı yok

kendim denedim biliyorum kankam eod ve ve ed arasında acetateta yan etki bakımından belki %30 fark oldu benim için. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
sven, 2 saat önce yazdı:

eod yapmak sağlıklı değil acetatetta en kötü günlük olmalı

Nasıl bir problem oluyor hocam, ben de eod yapıyorum ve ilk kez tren kullanıyorum, 0.5 başlamıştım şu an 0.8 devam ediyorum herhangi bir problem yaşamadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
Ruthless, 10 dakika önce yazdı:

Nasıl bir problem oluyor hocam, ben de eod yapıyorum ve ilk kez tren kullanıyorum, 0.5 başlamıştım şu an 0.8 devam ediyorum herhangi bir problem yaşamadım

Yan etki nedeni 80mg tekte alınca tren bir anda kanda zirve yapıyor sen o gün 80mg lık tren yan etkisi yaşıyorsun, ama bölüp günlük 40mg alırsan günlük 40mg lık yan etki yaşarsın (Oran orantı bu arada böyle değil yan etki olarak %30 %40 anca etkiler örnek verdim). Kanda 1 günde giren ilaç vurunca pik atıyor çünki. Yan etki almıyorsan devam et böyle ben eod acetat daha çok sevdim açıkcası 😁 herkesin kişisel tercihidir tabi. Bu arada aldığın doz eod için fazla ya güne böl yada eod 0.5 devam et bence trende düşük doz makbuldur etki bakımından çok az fark ediyor yan etki katlanıyor ama. Yarışmacılarda max 300 350 alıyor treni ztn ama onlar bile open da 120 kiloluk kas yığınları olduğundan öyle alıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Ruthless, 25 dakika önce yazdı:

Nasıl bir problem oluyor hocam, ben de eod yapıyorum ve ilk kez tren kullanıyorum, 0.5 başlamıştım şu an 0.8 devam ediyorum herhangi bir problem yaşamadım

acetate çok hızlı bi ester çok hızlı peak yapıp çok hızlı gidiyor ondan dolayı enjeksiyon frekansı çok önemli stabil seviye için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
Rma, 4 dakika önce yazdı:

Yan etki nedeni 80mg tekte alınca tren bir anda kanda zirve yapıyor sen o gün 80mg lık tren yan etkisi yaşıyorsun, ama bölüp günlük 40mg alırsan günlük 40mg lık yan etki yaşarsın (Oran orantı bu arada böyle değil yan etki olarak %30 %40 anca etkiler örnek verdim). Kanda 1 günde giren ilaç vurunca pik atıyor çünki. Yan etki almıyorsan devam et böyle ben eod acetat daha çok sevdim açıkcası 😁 herkesin kişisel tercihidir tabi. Bu arada aldığın doz eod için fazla ya güne böl yada eod 0.5 devam et bence trende düşük doz makbuldur etki bakımından çok az fark ediyor yan etki katlanıyor ama. Yarışmacılarda max 300 350 alıyor treni ztn ama onlar bile open da 120 kiloluk kas yığınları olduğundan öyle alıyor.

Hormon dalgalanmalari bende pek sorun yaratmıyor hocam daha önce de haftada 2 sustanon kullandım hiçbir problem yaşamadım, pazartesi, perşembe, cuma şeklinde haftada üç test propda da aynı şekilde problem yaşamadım şu an trende de yaşamıyorum cok şükür 😂 4 hafta 0.5ml ondan sonra 0.8e çıktım elimde 2 flakon daha tren var onları da bitirene kadar max 1ml çıkarım diye düşünüyorum sonra en az 1 sene trenle işim olmaz heralde. Şu an yan etki olarak biraz gece terlemesi, kardiyovaskuler performansda biraz düşüş ve agresyon yaşıyorum ama normalde de çabuk sinirlenen biriyim o yüzden aşırı sinir geldiğinde hemen tren kaynaklı olduğunu aklıma getirip durduruyorum kendimi 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
sven, 1 dakika önce yazdı:

acetate çok hızlı bi ester çok hızlı peak yapıp çok hızlı gidiyor ondan dolayı enjeksiyon frekansı çok önemli stabil seviye için

Anladım hocam o zaman sorun çıkarmaya başlarsa dozu günlük olacak şekilde bölüp öyle devam ederim 🙏 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Ruthless, 33 dakika önce yazdı:

Hormon dalgalanmalari bende pek sorun yaratmıyor hocam daha önce de haftada 2 sustanon kullandım hiçbir problem yaşamadım, pazartesi, perşembe, cuma şeklinde haftada üç test propda da aynı şekilde problem yaşamadım şu an trende de yaşamıyorum cok şükür 😂 4 hafta 0.5ml ondan sonra 0.8e çıktım elimde 2 flakon daha tren var onları da bitirene kadar max 1ml çıkarım diye düşünüyorum sonra en az 1 sene trenle işim olmaz heralde. Şu an yan etki olarak biraz gece terlemesi, kardiyovaskuler performansda biraz düşüş ve agresyon yaşıyorum ama normalde de çabuk sinirlenen biriyim o yüzden aşırı sinir geldiğinde hemen tren kaynaklı olduğunu aklıma getirip durduruyorum kendimi 

tren maks 150 200mg kullanılır kalanı gereksiz baskı.

Ruthless, 31 dakika önce yazdı:

Anladım hocam o zaman sorun çıkarmaya başlarsa dozu günlük olacak şekilde bölüp öyle devam ederim 🙏 

ben trene hassas biriyim kendi tecrübe ettiğim kadarıyla kişiden kişiye çok değişiyor sanırım

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
sven, 31 dakika önce yazdı:

ben trene hassas biriyim kendi tecrübe ettiğim kadarıyla kişiden kişiye çok değişiyor sanırım

Değişiyor muhtemelen hocam, doz artışında treni daha iyi hissetmeye başladım ama aynı oranda agresyon da arttı diğer yan etkilerde değişiklik olmadı mesela. En güzeli uygun dozu deneyerek bulmak ve ordan devam etmek 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
Rma, 36 dakika önce yazdı:

Yan etki nedeni 80mg tekte alınca tren bir anda kanda zirve yapıyor sen o gün 80mg lık tren yan etkisi yaşıyorsun, ama bölüp günlük 40mg alırsan günlük 40mg lık yan etki yaşarsın (Oran orantı bu arada böyle değil yan etki olarak %30 %40 anca etkiler örnek verdim). Kanda 1 günde giren ilaç vurunca pik atıyor çünki. Yan etki almıyorsan devam et böyle ben eod acetat daha çok sevdim açıkcası 😁 herkesin kişisel tercihidir tabi. Bu arada aldığın doz eod için fazla ya güne böl yada eod 0.5 devam et bence trende düşük doz makbuldur etki bakımından çok az fark ediyor yan etki katlanıyor ama. Yarışmacılarda max 300 350 alıyor treni ztn ama onlar bile open da 120 kiloluk kas yığınları olduğundan öyle alıyor.

Bölmek yan etkiyi düşürüyor ama etki olarak fark etmiyor sanırım değil mi ,?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
sven, 31 dakika önce yazdı:

ben trene hassas biriyim kendi tecrübe ettiğim kadarıyla kişiden kişiye çok değişiyor sanırım

Knk valla senin hipofiz bezinden istiyorum senin reseptörlerinden lazm bizede. Bizim vücut senin kullandığın dozları adamdan saymıyor. Senin reseptörlerden lazm bizede çok hassassın muhtemelen bizim 200 de aldığımızı sen yarısında fln alıyorsun

Seffa, 6 dakika önce yazdı:

Bölmek yan etkiyi düşürüyor ama etki olarak fark etmiyor sanırım değil mi ,?

Kas kazanımında çok etkilemez ama antremanda pr fln alcaksan tren pre work gibi birşeydir 80 tekte alırsan antremanda muhtemelen barla dans edersin. En sağliksı bölmek ama böbrek ve karaciğer için bak duruma psikolojik etki bir şekil halledilir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 4 dakika önce yazdı:

Knk valla senin hipofiz bezinden istiyorum senin reseptörlerinden lazm bizede. Bizim vücut senin kullandığın dozları adamdan saymıyor. Senin reseptörlerden lazm bizede çok hassassın muhtemelen bizim 200 de aldığımızı sen yarısında fln alıyorsun

Kas kazanımında çok etkilemez ama antremanda pr fln alcaksan tren pre work gibi birşeydir 80 tekte alırsan antremanda muhtemelen barla dans edersin. En sağliksı bölmek ama böbrek ve karaciğer için bak duruma psikolojik etki bir şekil halledilir.

genel olarak vucudum ilaca iyi tepki veriyor sanırım düşük mglerde bile iyi sonuç alıyorum bidahaki kürde biraz daha yüksek mg kullanıcam bakalım sonuç nasıl olacak 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Ruthless, 15 saat önce yazdı:

Hormon dalgalanmalari bende pek sorun yaratmıyor hocam daha önce de haftada 2 sustanon kullandım hiçbir problem yaşamadım, pazartesi, perşembe, cuma şeklinde haftada üç test propda da aynı şekilde problem yaşamadım şu an trende de yaşamıyorum cok şükür 😂 4 hafta 0.5ml ondan sonra 0.8e çıktım elimde 2 flakon daha tren var onları da bitirene kadar max 1ml çıkarım diye düşünüyorum sonra en az 1 sene trenle işim olmaz heralde. Şu an yan etki olarak biraz gece terlemesi, kardiyovaskuler performansda biraz düşüş ve agresyon yaşıyorum ama normalde de çabuk sinirlenen biriyim o yüzden aşırı sinir geldiğinde hemen tren kaynaklı olduğunu aklıma getirip durduruyorum kendimi 

Aynı şekilde bende de ani dalgalanmalar sorun yaşatmıyor, önceden test e ve tren e gibi uzun ester ilacları eod yapardım şimdi uzun esterleri haftada 2 defa yapıyorum (ya da 3 oluyor bazen) ve sorun yaşamıyorum. O yüzden enjeksiyon sıklığı konusunda eski usül ilerlemek bizim için sorun değil. Tren acetate  haftada 3 yaptığım oldu sorun yaşamadım ama yine de bir hormonun veya bir ilacın kanda stabil olması daha iyidir

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
hectordoyle, 41 dakika önce yazdı:

Aynı şekilde bende de ani dalgalanmalar sorun yaşatmıyor, önceden test e ve tren e gibi uzun ester ilacları eod yapardım şimdi uzun esterleri haftada 2 defa yapıyorum (ya da 3 oluyor bazen) ve sorun yaşamıyorum. O yüzden enjeksiyon sıklığı konusunda eski usül ilerlemek bizim için sorun değil. Tren acetate  haftada 3 yaptığım oldu sorun yaşamadım ama yine de bir hormonun veya bir ilacın kanda stabil olması daha iyidir

Kanka senin eski postlarına baktımda biraz senelerdir tren kullanıyorsun hiç yan etki yaşamıyor musun 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Attila
      Merhaba arkadaşlar. Spectrum pharma bilen, duyan, hakkında bilgi sahibi olan var mı? Aynı zamanda zphc pharma hakkında bilgisi olan varsa yazabilir. 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×