Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Sinan06

Kürde kullanmam gereken vitaminler hangileri?

Önerilen İletiler

Sinan06    2

Merhaba hayırlı günler herkese,

Testo enantat , boldenon, trinabol , tren enantath ve masteron kürü için  günlük

●Milk thistle 200 mg 4 tablet
●Enginar extratı 820 mg  1 tablet
●Omega 3 2000 mg 1 tablet
●Magnezyum koplex 125 mg 1 tablet
●D3,k2 1000 uı  1 tablet
●C vitamini 1000 mg 1 tablet
●Selenium 100 mcg  2 tablet
●Saw palmetto 1 tablet
●B copleks  1 tablet
● Multi vitamin 1 tablet 

vitaminleri ve koruyucuları kullanmayı düşünüyorum, fazla veya eksik birşey var mı acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


5am5unlu    74

C vitamini 1000 mg biraz fazla gibi geldi 500 mg üstü kas gelişimini engellediğini duymuştum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sinan06    2
rimobolanberke, 2 saat önce yazdı:

Gayet iyi Ama Nac600 neden eklemedin milk thistlenin yanına?

bide eczaneden rowatinex al böbrek icin

Hocam nac 600 ü milk thistle var diye gerek duymadım gerekir mi, birde boldenomda kullanacagım b komplex boldedon kürünü baltalıyo diye okudum forumda bi bilginiz var mı

5am5unlu, 2 saat önce yazdı:

C vitamini 1000 mg biraz fazla gibi geldi 500 mg üstü kas gelişimini engellediğini duymuştum

Öyle bir durum varsa düşürebilirim mg yi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sinan06, 32 dakika önce yazdı:

Hocam nac 600 ü milk thistle var diye gerek duymadım gerekir mi, birde boldenomda kullanacagım b komplex boldedon kürünü baltalıyo diye okudum forumda bi bilginiz var mı

b komplex hakkında bilgim yok boldenon böbrekleri negatif etkiler çalıştırır rowatinex al kesinlikle.

nac600 de al ayrıca 1 tablet at 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sinan06    2
Diver, 9 dakika önce yazdı:

B complex gerekli olabiliyor. Boldenon kan hücre yapısını bozar kan tahlili ile ilerlemeni tavsiye ederim. C vitamini 500 mg yeterlidir. Özellikle tam kan tahlili yaptır değerlerini burada paylaş yardımcı oluruz.  Birde neden bu kadar ilaç kullanmak istiyorsun amaç nedir? Kullanacağın dozlar ne kadar ve ilaçların markası nedir?

Hocam Nutraxin marka kullanacagım, kürü az zararla atlatmak için bu kadar il rkledim ama fazla gördügünüz ilaç varsa gereksiz olan çıkartabilirim.  Mg ler yukarda belittigim gibi günlük olacak şekilde olacak hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Themech    0
Diver, 15 dakika önce yazdı:

B complex gerekli olabiliyor. Boldenon kan hücre yapısını bozar kan tahlili ile ilerlemeni tavsiye ederim. C vitamini 500 mg yeterlidir. Özellikle tam kan tahlili yaptır değerlerini burada paylaş yardımcı oluruz.  Birde neden bu kadar ilaç kullanmak istiyorsun amaç nedir? Kullanacağın dozlar ne kadar ve ilaçların markası nedir?

Hocam merhabalar, c vitaminin 500 mg dan fazla olmasının herhangi bir kötü geri dönüşü varmıdır bizlere? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Themech, 4 dakika önce yazdı:

Hocam merhabalar, c vitaminin 500 mg dan fazla olmasının herhangi bir kötü geri dönüşü varmıdır bizlere? 

ben 2 gr alıyorum :D . kortizolü düşürüyor o sıkıntı olabilir hem fazlalığı hem azlığı zararlı.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sinan06    2
Diver, 2 dakika önce yazdı:

Steroidlerden bahsediyorum dostum. 

Hocam 5 günde 1 500 mg bolde , testo enantat ,  5 günde 1 250 mg masteron enantat, günlük 4 tablet bölerek güne trinabol

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sinan06    2
Diver, 3 dakika önce yazdı:

Tren enanthate yazmışsın yukarıya onu kullanmıyor musun? Bolde önermiyorum hem karaciğere hemde böbreklere zararı olabilir. Tabi sen bilirsin yinede. 

Hocam trinabol u  10 hafta kullanacagım sonra bırakacagım , 10. Haftadan sonra tren enantat ı 5 günde 1 250 mg olarak ekkemeyi düşünüyorum,  boldenon yerine alternatif kullanmamı önerdiginiz bir anabolik var mı hocam

tarihinde Sinan06 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sinan06    2
Diver, 2 dakika önce yazdı:

Rimobolan yada masteron. Forumda da araştırabilirsin baya insan sıkıntı çekiyor boldenondan. Bana bolde mükemmel yaradı çok güzel faydasını gördüm ama karaciğerin içinden geçti.

Hocam çok fazla sivilce yapıyomuş ama ben boldenonsuz küre girmek istemiyorum mutlaka eklemeliyim boldenonu, karacigeri en minumum hasarla atlatmam için bir öneriniz varmı , bu kullanacagım vitamin ve koruyucılar yetersiz mi kalır acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
Diver, Bir saat önce yazdı:

B complex gerekli olabiliyor. Boldenon kan hücre yapısını bozar kan tahlili ile ilerlemeni tavsiye ederim. C vitamini 500 mg yeterlidir. Özellikle tam kan tahlili yaptır değerlerini burada paylaş yardımcı oluruz.  Birde neden bu kadar ilaç kullanmak istiyorsun amaç nedir? Kullanacağın dozlar ne kadar ve ilaçların markası nedir?

hocam bulk kürleri bölümümdeki sabitlenmiş konuda da boldenon kullanırken b complex kullanımı zararlı olabilir yazıyodu kafam karıştı yakında bulk kürü planlıyorum ilk bulk kürüm olacak sizce düşük ug alınmalı mı yoksa uzak mı durulmalı kür içinde

tarihinde shX648 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Diver, 11.11.2024 - 18:25 yazdı:

Öncelikle kan tahlili yaptırıp değerlere bakılmalı. Boldenon kan üretimini artırdığı için hem demir hemde b vitaminleri eksikliği olabiliyor kan hücre yapısını bozabiliyor. Bu konuda Metin hocanın yazısı vardı :) 

hocam hiç b3 ün nikotinik asit olan formunu satan marka var mı ayrı olarak satılanların çoğu niasinamid formunu satıyor. @metinav @Diver

EDIT: (eczanede buldum hocam gerek kalmadı  teşekkürler.)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Sasplk    6
ardas, Bir saat önce yazdı:

hocam hiç b3 ün nikotinik asit olan formunu satan marka var mı ayrı olarak satılanların çoğu niasinamid formunu satıyor. @metinav @Diver

EDIT: (eczanede buldum hocam gerek kalmadı  teşekkürler.)

hocam bana özelden bi yazarmısınız size bişey soracağımda

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Sasplk, 19 dakika önce yazdı:

hocam bana özelden bi yazarmısınız size bişey soracağımda

Özelden mesaj gönderme yok malesef burdan sorabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Emin982, 9 saat önce yazdı:

Hocam boldenon en zararsız steroidlerden derler genelde ilk kürlerde hep testo bolde kullanılır önermemenizin sebepleri nedir birde bolde ne denli saç dökebilir

rimodur dostum o boldenon nasıl en zararsızı etkisine göre en fazla yan etkiye sahip ilaç bana göre :D . Kan fazlalığı olan kişilerde decayla birlikte filan kullanıldığında birde yüksek tansiyon yapıyor. @Diver hocam bide eczanede buldum demiştim de eczanedekide satıştan kaldırılmış niascor alıcaktım da başka bildiğiniz ürün var mı nikotinik asit içeren ürün @metinav.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
h4runx    54
ardas, 2 saat önce yazdı:

rimodur dostum o boldenon nasıl en zararsızı etkisine göre en fazla yan etkiye sahip ilaç bana göre :D . Kan fazlalığı olan kişilerde decayla birlikte filan kullanıldığında birde yüksek tansiyon yapıyor. @Diver hocam bide eczanede buldum demiştim de eczanedekide satıştan kaldırılmış niascor alıcaktım da başka bildiğiniz ürün var mı nikotinik asit içeren ürün @metinav.

ho

ardas, 13 saat önce yazdı:

hocam hiç b3 ün nikotinik asit olan formunu satan marka var mı ayrı olarak satılanların çoğu niasinamid formunu satıyor. @metinav @Diver

EDIT: (eczanede buldum hocam gerek kalmadı  teşekkürler.)

https://www.aromelkimya.com/urun/aromel-b3-vitamini-niyasin-25-gr-nikotinamid

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
Emin982, 2 saat önce yazdı:

Peki tren kullanmak isteyen biri için trendense bolde kullanmak daha az zararlıdır diyebilir miyiz farkı anlamak için kıyaslıyorum

evet trende zararlı fakat yan etkisi kadar etkiside fazla boldenonun zararı daha az trene göre burdaki asıl mantık etkiye kıyasla yan etki ondan rimo öneriliyo 600mg rimoyla 400 mg boldenonun etkisi eşit sayılır fakat rimonun yan etkisi daha az ama fiyatı fazla.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
ardas, 6 saat önce yazdı:

rimodur dostum o boldenon nasıl en zararsızı etkisine göre en fazla yan etkiye sahip ilaç bana göre :D . Kan fazlalığı olan kişilerde decayla birlikte filan kullanıldığında birde yüksek tansiyon yapıyor. @Diver hocam bide eczanede buldum demiştim de eczanedekide satıştan kaldırılmış niascor alıcaktım da başka bildiğiniz ürün var mı nikotinik asit içeren ürün @metinav.

Yüzü kızartıcı etkisinden dolayı, no flush versiyonları suplement olarak satılıyor...Belki hammadde getirip satan firmalarda yada laboratuvarlar da bulabilirsin...

Ben yıllar önce o formunu kullanmıştım, gerçekten surat boyuna kadar ıstakoz gibi kızarıyor, 1 saat falan da geçmiyor.O şekilde sokağa çıkılmaz o derece :))

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
metinav, 1 saat önce yazdı:

Yüzü kızartıcı etkisinden dolayı, no flush versiyonları suplement olarak satılıyor...Belki hammadde getirip satan firmalarda yada laboratuvarlar da bulabilirsin...

Ben yıllar önce o formunu kullanmıştım, gerçekten surat boyuna kadar ıstakoz gibi kızarıyor, 1 saat falan da geçmiyor.O şekilde sokağa çıkılmaz o derece :))

anladım hocam no flush versiyonları kolestrol için etkili mi peki sadece cilt sağlığı konusunda işe yarıyor diye biliyorum ondan dolayı ultrox aldım 5mg mı önerirsiniz kullanımı 10mg mı eczacıya sordum fakat kendisi benden daha az şey bildiği için sadece boş boş suratıma baktı :D .

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kisetet55
      Sevgili dostlar, selamlar..
      Şuanda definasyondayım amacım %8 yağ oranına düşmek şuanda %12 civarında. Kışın bulk kürü yapmayı düşünüyorum 
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testo enanth 375 mg Deca 400 mg Masteron 300 mg Günde 2 tablet piriviron dahil etmeyi düşünüyorum. En çok çekindiğim konu deca dick olmak. En kararsız kaldığım konulardan birisi deca mı npp mi kullanmalıyım? Kür planımı beraber şekillendirelim dostlar. İlk defa bulk kürü yapacağım.
      Daha iyi bir plan varsa tecrübelerinizi yoruma bekliyorum.
    • Yazan: NilahSom
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kür planlamam hakkında yardımcı olur musunuz? Yaklaşık 3 aydır ilaç kullanmıyorum bulk yapmayı düşünüyorum
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %15 KÜR İÇERİĞİM:
      1-15 Hafta 500 mg Test Enanht 1-15 Hafta 500 mg Boldenon 5-15 Hafta 300 Npp 6-10 Hafta 30Mcg İgf Lr 3 Günlük 4ui gh KAN TEST SONUÇLARIM:
        
      ÜRÜNLER:

      FORM:

      Konuya katılım gösteren fikir, düşünce ve tavsiyelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Erennerogluu
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Farklı kombinasyonlardan oluşan kürümün 3. haftasına girmiş bulunmaktayım. Antrenman 2 gün on 1 gün of şeklinde 30 dk kardiyo  ilerliyorum yağlı bir vücut yapım var güncel olarak 100 kg seviyelerindeyim.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron enantat 3×1 ml  Boldenon 3×1 ml  Masteron 3×1 ml  GÜNCEL FORM:
       
      ENJEKSİYON HAFTA DAĞILIMIM:
      Pazartesi Çarşamba Cuma BESLENME PLANIM:
      450 pirinç  650  tavuk  8 yumurta  50 gr yulaf  SORULARIM:
      Kür kombinasyonuma ekstra ekle dediğiniz veya bunu çıkarmalısın dediğiniz detaylar nelerdir? Antrenman sürecime ekstra katkı sağlayacağını düşündüğünüz yenilikler var mıdır? Beslenme detaylarında atladığımı düşündüğünüz veya böyle olsa daha iyi olur mu dediğiniz detaylar nelerdir? Konuya bilgisi dahilinde katılım gösteren, yorum yapan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: es44bum
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Yeni bi küre girmeyi düşünüyorum marka olarak çok kararsızım;
      OPTIMUM PHARMA OVERDOSE HELLAS (Daha önce kullandım) KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate Prrimobolan Oxandrolone SORULARIM:
      Bu kür planlaması için fikirleriniz nelerdir? Markalar hakkında fikriniz nedir? Konuya katılım gösteren fikir, düşünce ve yorumlarını esirgemeyen herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Zerdust
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bulk kürü yapmak istiyorum 3-4 aylık bir kür düşünüyorum ve aylık olarak kür için 5-6 arası para ayırabilirim.
      İLK KÜR DENEYİMİM:
      Testosteron Enanthate Boldenon Ancak aldığım firmanın bir kaç olayı çıktı ve aldığımız boldenin saflık oranı çok düşük olduğunu öğrendim. O ilk kürümden açıkçası birşey anlamadım ağırlıklarım arttı kilom arttı ama her zaman içimde sanki birşey yanlış yapıyormuşum gibi geliyordu ondan dolayı ikinci kürümde sizden yardım almak istedim.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 19 Kg: 69 Boy: 1.70 Sizce nasıl bir plan izlemeliyim biraz yardımcı olursanız çok sevinirim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×