Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

crizbi01

Anavar + clenbuterol kullanırken hangi yan vitaminleri veya mct ürünlerini tercih etmeliyim?

Önerilen İletiler

crizbi01    0

Merhabalar,

Buddha pharma:

  • Clen
  • OX
  • Anavar

Aldım. Hafif şekilde kilo vermeme yardımcı olmasını bekliyorum. Ürünleri düşük MG de kullanacağım.

  • Boy 170
  • Kilo 104'dü ve 99 Kilolara 1 ayda diyet antrenman ile düştüm.
  • Kan şekerini ayarladım.
  • Herhangi bir şey kullanmadım bu süreç içerisinde ortalama 2700-2800 Kalori alarak 5 kilo verdim.

Şimdi ise Ox ve clenin yanına:

  • B12
  • C Vitamini
  • Magnezyum
  • Çinko

Yazdırdım. Başka almam gereken bir şey var mı? Testoyu baskıladığı için genelde 3 hafta ve sonrasında 2 Hafta On 2 Hafta OF olarak kullanmayı düşünüyorum. Bu şekilde karaciğer e baskınında ciddi anlamda azaldığı araştırmalar var. Ve bu süreç içerisinde yada sonunda sizce PCT gerekebilir mi? Kan değerlerine göre tabiki.

Cevap veren herkese teşekkür ederim. :)

Testosterona kullanmayacağım en azından şimdilik.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ardas    771

milkthistle alabilirisn onun dışında oxandroloneyi kullancaksan piramit şeklinde kullanabilirsin 1-2-3 diye çıkarsın 3-2-1 diye düşersin 30mg ın altına düşmeni tavsiye etmem tam etkisi 40 da geliyor zaten 30 da yeterli olur ama genede.

tarihinde ardas tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
crizbi01    0
ardas, Bir saat önce yazdı:

milkthistle alabilirisn onun dışında oxandroloneyi kullancaksan piramit şeklinde kullanabilirsin 1-2-3 diye çıkarsın 3-2-1 diye düşersin 30mg ın altına düşmeni tavsiye etmem tam etkisi 40 da geliyor zaten 30 da yeterli olur ama genede.

Teşekkür ederim. Bende piramit şeklinde düşünüyorum. Başka yapmam gereken yada almam gereken herhangi bir şey var mı acaba?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
heisenbergg    276

Oxandrolone/Anavar kullanıyorsan endişelenmen gereken şey karaciğer değil böbrek olur genelde böbrekte metabolize edilir koruyucu kullanmaya gerek yoktur eğer orijinal ise. Günlük 30-50mg aralığında kullanabilirsin 2 hafta on 2 hafta off yaparsan baskılanma minimal olur ama alacağın etki de kanda birikme yapmadığından yani tepe noktasına çıkamayacağından oranla sınırlı olur… Off verdiğin sürelerde Testosteron üretimini destekleyecek gıdalar ve takviyeler tüketerek sorun yaşamayabilir ve yıl boyunca bile bu kürü sürdürebilirsiniz. PCT gerektirme şansı neredeyse 0 çoğu kullanıcı Anavar sonrası PCT zaten yapmaz radikal kalori açığı oluşturursan eğer ki elbette baskılanma çok daha yoğun olur.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
crizbi01, 49 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim. Bende piramit şeklinde düşünüyorum. Başka yapmam gereken yada almam gereken herhangi bir şey var mı acaba?

hayır omega 3 filanda kullanabilirsin ama ilaç kullanmıyorkende kullanıyorkende.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
crizbi01    0
heisenbergg, Bir saat önce yazdı:

Oxandrolone/Anavar kullanıyorsan endişelenmen gereken şey karaciğer değil böbrek olur genelde böbrekte metabolize edilir koruyucu kullanmaya gerek yoktur eğer orijinal ise. Günlük 30-50mg aralığında kullanabilirsin 2 hafta on 2 hafta off yaparsan baskılanma minimal olur ama alacağın etki de kanda birikme yapmadığından yani tepe noktasına çıkamayacağından oranla sınırlı olur… Off verdiğin sürelerde Testosteron üretimini destekleyecek gıdalar ve takviyeler tüketerek sorun yaşamayabilir ve yıl boyunca bile bu kürü sürdürebilirsiniz. PCT gerektirme şansı neredeyse 0 çoğu kullanıcı Anavar sonrası PCT zaten yapmaz radikal kalori açığı oluşturursan eğer ki elbette baskılanma çok daha yoğun olur.

Çok teşekkür ederim bilgiler için. Testosteron için off zamanlarında ek takviyelerle destekleyeceğim. Böbrekler karaciğer için Enginar haricinde yapmam gereken bir şey var mıdır? Aylık olarak düzenli Kan testi de vereceğim hormonlar ve alt-ast değerlerimi takip edeceğim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ardas    771
crizbi01, 17 dakika önce yazdı:

Çok teşekkür ederim bilgiler için. Testosteron için off zamanlarında ek takviyelerle destekleyeceğim. Böbrekler karaciğer için Enginar haricinde yapmam gereken bir şey var mıdır? Aylık olarak düzenli Kan testi de vereceğim hormonlar ve alt-ast değerlerimi takip edeceğim.

yok engilen yada milk thistle ikisinden biri yeter zaten eğer orijinal anavarsa fazla yormaz vücudu.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
heisenbergg    276
crizbi01, 13 saat önce yazdı:

Çok teşekkür ederim bilgiler için. Testosteron için off zamanlarında ek takviyelerle destekleyeceğim. Böbrekler karaciğer için Enginar haricinde yapmam gereken bir şey var mıdır? Aylık olarak düzenli Kan testi de vereceğim hormonlar ve alt-ast değerlerimi takip edeceğim.

Dostum, koruyucu kullanmana gerek bile yok böylesine hafif bir steroid küründe hatta prensiplerim olmasa kan tahliline de hiçbir şekilde gerek yok derim ama kontrollü ilerleme benim için bir mottodur. ALT ve AST değerleri yanıltır dostum sadece karaciğere yoktur bu enzimler kalp olsun vücuttaki bütün kaslarda vardır ve kas hasarı olursa bu enzimlerde artış görülür ve yanıltıcı sonuçlar verir. GGT ve bilirubin değerleri çok daha tutarlı sonuçlar verir bize. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
crizbi01    0
heisenbergg, Bir saat önce yazdı:

Dostum, koruyucu kullanmana gerek bile yok böylesine hafif bir steroid küründe hatta prensiplerim olmasa kan tahliline de hiçbir şekilde gerek yok derim ama kontrollü ilerleme benim için bir mottodur. ALT ve AST değerleri yanıltır dostum sadece karaciğere yoktur bu enzimler kalp olsun vücuttaki bütün kaslarda vardır ve kas hasarı olursa bu enzimlerde artış görülür ve yanıltıcı sonuçlar verir. GGT ve bilirubin değerleri çok daha tutarlı sonuçlar verir bize. 

Teşekkür ederim bunlara da dikkat edeceğim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MRBİG.
      Herkese merhabalar,
      Kendimden bahsedecek olursam 4 yıldır spor geçmişim var 25 yaşındayım 26 ya doğru gidiyorum. 177 boyda 81 kilo civarında %13-14 yağ oranındayım, Antrenman yapmasını, beslenmesini, progressive overload vs. bilgi sahibiyim. Peptidler olsun,sarmslar,steroidler hepsini araştırıyorum bilgi sahibi olup kendimi geliştiriyorum. Cahil cüvela bir adam değilim ben 1 ay 10 mg turinabol ya da ox kullanıp kendimi bir sonraki seviyeye taşımak istiyorum. Yaşam kalitem etkilenmeden, hayatım etkilenmeden düşük oz oral steroid kullanmak istiyorum. Peptidlerin hammaddesi pahalı sarms deseniz içlerinde ne oldukları belli değil ve yeniler. Steroidler en azından ne oldukları belli yan etkileri belli vs.
      Burada deneyimli olan, bu işlerin kurdu olmuş yalamış yutmuş değerli sporcu kardeşlerim ve abilerimden desteğinizi rica ediyorum. Bu konuda kararım net kullanmayı düşünüyorum ve şunu şunu yapsan daha iyi olur dediğiniz ya da böyle değil ama şöyle bir yol izlesen daha iyi olur dediğiniz tavsiyeleriniz varsa can kulağı ile dinlemeye hazırım. Küçümseme ya da alay etme olmadan yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
      Şuan da definasyon dönemindeyim daha definasyonum bitmedi muhtemelen eylül-ekim gibi bulka gireceğim clean ilerlemek istiyorum clean bulk için bu ikisinden birisini kullanmak istiyorum dediğim gibi. Her ne kadar bilgi konusunda kendimi geliştirsem de bir yerlerden eksik olduğumu hissediyorum buradan sizlerden aldığım her bilgi benim için çok değerlidir.
      Şimdiden vereceğiniz her bilgi için teşekkür ederim.
    • Yazan: kreaks
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Bu hafta 500e çıkıp clen eklemeyi düşünüyorum. Yağ oranım 15-16 civarı, clenbuterol almak var aklımda.
      GÜNCEL ENJEKSİYON İÇERİĞİM:
      Only Testosteron - 250mg KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.70 Kilo : 72 SORULARIM:
      Başlangıç için uygun dozaj nedir ? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkse şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Rma
      Merhaba  herkese,
      Milli Savunma Üniversitesi sınavlarına çalışıyorum vs diyerek formu berbat hale getirdim şu anda 92-93 kilo falanım hedefim en kısa sürede en max verimi alıp normal diyet programına dönebilmek 3-4 hafta boyunca günde 1000-1200 arası sadece tavuk ve yanında sodyum için turşu salata vs. tüketerek çok hızlı verim almak istiyorum! Bu süreçte arkadaşımdan dızladığım mounjaro var 4 tane 2.5mg lık aslında mounjaro bitene kadar yani 4 hafta böyle gitmek istiyorum. Güncel yağ oranım tahminen %17 bareminde.
      SÜREÇ DAHİLİNDE KULLANILACAKLAR:
      2.5mg / hafta mounjaro Clenbuterol  SORULARIM:
      Bu süreçte bu beslenmede dikkat etmem gerekenler var mı? Varsa nedir? Nelerdir? Ekstra süreç içinde hangi vitamin, mineral vs kullanmamı önerirsiniz? @berkay16 hocam siz sanki daha önce mounjaro kullanmıştınız öyle hatırlıyorum bana ne önerebilirsiniz ilk oluyor kullandığım marka Lilly eczaneden temin ediliyor. Konuya katılım gösteren, yorum yapan ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×