Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Boldeman

Growth kullanmaya başladıktan sonra çok fazla yan etki görmeye başladım ne yapmalıyım?

Önerilen İletiler

Boldeman    11

merhaba günlük 6 ünite growth kullanıyorum ve sabah tekte vuruyorum hepsini ama ciddi yan etkiler yaşıyorum ilk başlarda geçer sandım ama hala devam ediyor

-aşırı zihin kaybı(ciddi b12 eksikliği gibi günlük yapacağım şeyleri bile unutmaya başladım) (en zoruda bu)

-ara sıra ellerde uyuşma

-sabahları cok zor uyanma ve sürekli uyku hali

-hafif depresiflik

bunlar normalmidir normalse bunların yan etkilerinden kurtulmak için herhangi bir takviye varmıdır? veya gün içine mi bölmem lazım gh kullanımını 2iu 2iu 2iu gibi? değerli bilgin hocalarımız yardımcı olursa cok sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Tr3n    332

6 iu tek seferde yüksek doz

3 iu sabah 3 iu akşam yap uyku hali bendede yapıyordu. Ellerde uyuşma da tek seferde yüksek doz vurduğun için yapmış olabilir diye düşünüyorum istersen 5 e düşür baktın uyuşma gitmiyor.

tarihinde Tr3n tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Boldeman, 10 saat önce yazdı:

merhaba günlük 6 ünite growth kullanıyorum ve sabah tekte vuruyorum hepsini ama ciddi yan etkiler yaşıyorum ilk başlarda geçer sandım ama hala devam ediyor

-aşırı zihin kaybı(ciddi b12 eksikliği gibi günlük yapacağım şeyleri bile unutmaya başladım) (en zoruda bu)

-ara sıra ellerde uyuşma

-sabahları cok zor uyanma ve sürekli uyku hali

-hafif depresiflik

bunlar normalmidir normalse bunların yan etkilerinden kurtulmak için herhangi bir takviye varmıdır? veya gün içine mi bölmem lazım gh kullanımını 2iu 2iu 2iu gibi? değerli bilgin hocalarımız yardımcı olursa cok sevinirim.

Dostum gh hangi marka ? 
nerden aldın ? Gh kullanımında halsizlik  zor uyanma vs olmaz ki. Kollarda uyuşma sinir sıkışmasından kaynaklı oluyor. Onun için bir fizyoterapist ile görüşüp kuru iğne vs yapabilirsin yada gh ye ara vermek bu durumu toparlar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Movemeent    2

Merhaba, 3 haftadır günde 4 ünite growth vuruyorum. İlk başlarda sabah 2 akşam 2 vuruyordum, şimdi ise sabah vurmuyorum, yatmadan önce 4 vuruyorum. Sıkıntı şu sağ elimde uyuşma ve sinir sıkışması oldu. Uyuşma çok sorun olmasa da sinir sıkışması itiş günlerimi aşırı etkiliyor. Sorunu nasıl çözebiliriz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
Movemeent, 18.03.2026 - 11:15 yazdı:

Merhaba, 3 haftadır günde 4 ünite growth vuruyorum. İlk başlarda sabah 2 akşam 2 vuruyordum, şimdi ise sabah vurmuyorum, yatmadan önce 4 vuruyorum. Sıkıntı şu sağ elimde uyuşma ve sinir sıkışması oldu. Uyuşma çok sorun olmasa da sinir sıkışması itiş günlerimi aşırı etkiliyor. Sorunu nasıl çözebiliriz?

Merhaba sorun cozuldumu aynisi bende vardi 14 gun oldu birakali hala biraz agrim.var ilk gune gore azda yine var ama. Ya

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Movemeent    2
r2maru1, 9 saat önce yazdı:

Merhaba sorun cozuldumu aynisi bende vardi 14 gun oldu birakali hala biraz agrim.var ilk gune gore azda yine var ama. Ya

Selam doz düşürmeme rağmen devam edince bıraktım gh vurmayı. 1-2 haftaya geçti bende

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
Movemeent, 2 saat önce yazdı:

Selam doz düşürmeme rağmen devam edince bıraktım gh vurmayı. 1-2 haftaya geçti bende

Bendede 14 15 gun oldu agrilar gecti sayilir ama felaket kotuydu ya tekrar kullanilirmi bilmem

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: neON
      Merhabalar, elimde 30UI (10mg/1.5ml) Somatin marka GH mevcut. Günlük 3UI vurmak istiyorum. Kalem üzerinde ki ayar sayacı toplam 60'a kadar ayarlanabiliyor. Bu durumda sayıyı kaça getirip vurmam gerekiyor? 
      0.5 gibi ince ayar yok, birer birer gidiyor bilginize. 
        
    • Yazan: onlytrenbolone
      Arkadaşlar 3 hafta oldu gh kullanmaya başladım ama her sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum.
      Sabah “dayak yemiş gibi” uyanma Kaslarda sertlik ve doluluk hissi Tendon/eklem çevresinde gerginlik Su tutulumuna bağlı baskı hissi Yorgunluk ve halsizlik Eller-parmaklarda uyuşma/karıncalanma Bel, sırt, omuz ağrıları Bunları yaşıyorum ama en çok gerginlik ve sanki bi 10 kişiden dayak yemiş gibiyim  Bu ne zaman veya nasıl geçer?
    • Yazan: Dortmunt
      Herkese merhabalar,
      Bilgisi olan ve kullanım yapanların burada yorum yapmalarını rica edeceğim genellikle 1-3 ünite kullanımı tavsiye ediliyor fakat bu dozajlamalarda bile insülin hassasiyeti gibi olumsuzluklar görmekteyim yan etki açısından.
      SORULARIM:
      Anti-aging için Gh kullanımı ne kadar ne süre ile yapılmalı? Doz yükleme oranı ne olmalı? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: nattybuilder
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Artık biraz daha kür olarak yapmak istediğimden bir tik daha fazla mg testosteron ve biraz da büyüme hormonu eklemek istiyorum. Testosteronu her 2 haftada bir 50 mg arttıracağım en sonunda 375 mg da duracağım ve öyle devam edeceğim ayriyeten 3 iu da cinnatropin eklemeyi planlıyorum hem yağ yakımı hem de uyku kalitesini arttırma gibi özelliklerinden dolayı denemek istiyorum.
      AKTİF KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron 200mg Büyüme hormonu 3iu (Eklemeyi planlıyorum) SORULARIM:
      Sizce bu modifikasyon mantıklı mı? Kullanacağım 3iu yeterli olur mu? Konuya katılım gösteren fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×