Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Loving

Satıcı ile muhatap olmadan önce dikkat edilmesi gerekenler ve satıcın agresif, sinirli olma gibi durumlarının sebepleri neler olabilir hepsi bu konuda!

Önerilen İletiler

Loving    9.358

Merhaba arkadaşlar, 

Hep size yönelik konular yayınladım bu kategoride şimdi %50 size %50 satıcılara yönelik bir konu olacak bu. Yıllardır dile gelmiş bazı problemlerden birisidir '' satıcı çok agresif '' , '' satıcı ne konuştuğunu bilmiyor '' , satıcı '' şeker gibi '' böyle başlıklar söz konusu. Fakat bunları bilebilmek için önce tüketici sonra destek veren konumda olması lazım birisinin sanırım bende bundan nasibini almış biri olarak empati dışında bizatihi yaşamış sorunun hem başında hem merkezinde hem de sonunda yer almış biri olarak yazacağım konuyu.

SATICI PSİKOLOJİSİ 

Arkadaşlar öncelikle destek sunan kişilerinde birer insan olduklarını unutmayalım. Onlarda sizin gibi uyanıyor, uyuyor, geziyor, çalışıyor, mutlu oluyor, üzülüyor... Kısacası onlarda insan ve günlük rutinleri bağlamında iş ortamlarındaki gerginlikler, aile sorunları veya maddi problemler gibi çokça negatif olgulardan etkilenebiliyorlar bu durumda ister istemez işlerine sizinle olan diyaloglarına yansıyabilir. 

Evet ticaret yapıyorsanız her zaman ılımlı, anlayışlı sorun çıkaran değil sorun çözen biri olmak zorundasınız! Ama inanın bana en zor iş '' insanlarla uğraşmak '' arkadaşlar. :) Beni en iyi mağazacılar, perakendeciler anlayacaktır. Çünkü sizinle gün içinde yüzlerce insan muhatap oluyor bunların içinde '' bilgili, bilgisiz, ilgili, ilgisiz, konuyla akası olmayan ama çok alakalıymış gibi görünün '' nice tiplerle muhatap oluyorsunuz ve bu durum iki tarafı yorabiliyor. 

SATICI NEDEN SİZİ TERSLER? SEBEPLERİ NELER OLABİLİR?

  1. O GÜN GEREKSİZ ÇOK KİŞİ İLE MUHATAP OLMUŞTUR VE PSİKOLOJİK OLARAK YORULMUŞTUR.
  2. BİREYSEL AİLEVİ VEYA BENZER SORUNLARI VARDIR ÇOK DOLMUŞTUR BUNU İŞİNE YANSITMIŞTIR.
  3. KÜRDEDİR (!) TRENBOLONE, TESTOSTERON, DECA GİBİ İLAÇLARIN PSİKOLOJİK ETKİSİ ALTINDA OLABİLİR.
  4. GEREKSİZ SORULARLA ONUN ZAMANINIZI ÇALIDIĞINIZI DÜŞÜNMÜŞ VE SÜRECİ VAKİT KAYBI OLARAK GÖRMÜŞ OLABİLİR.
  5. BİLMEDİĞİNİZ KONULARDA ISRARLA BİLİYOR GİBİ DAVRANMIŞ OLABİLİRSİNİZ BU DURUM ONU ETKİLEMİŞ OLABİLİR.

Not : Ama devamlı sinirli, agresif her konuşmada sizi bozan biriyse '' davranış bozukluğu, psikolojik sorunları '' olabilir.

Bu liste bu şekilde uzayıp gidebilir ama başlıca sebepler bunlar dahilinde oluyor onu net olarak söylemek isterim. Mesela beni genelde agresif görenleriniz varsa destek verdiğim konularda 4. madde içeriğince beni değerlendirmelerinde fayda var diğerlerini yansıttığım söylenemez işime.

SATICILARA KARŞI NASIL DAVRANILMALI?

Burası çok önemli buradan genel bir değerlendirme yapacağım ben '' böyle olmasını istediğim '' için değil. 

  1. KESİNLİKLE YAZILMASINI İSTEMEYEN KİŞİLERE YAZMAYIN ARANMAYI İSTİYORSA ARAYIN!
  2. KESİNLİKLE ARANMAYI İSTEMEYEN KİŞİLERE YAZIN ARANMAYI İSTEMİYORSA ARAYARAK RAHATSIZ ETMEYİN!
  3. SATICILAR SİZİN ARKADAŞLARINIZ DEĞİL ÖZEL KONULARINIZI ANLATARAK ONLARI YORMAMAYA ÇALIŞIN!
  4. SATICIYA NE İSTİYORSANIZ DİREK KONUYA GİRİN, HAYAT HİKAYENİZİ ANLATMAYIN.
  5. BAŞKA SATICILARI KÖTÜLEMEYİN, LAF TAŞIMAYIN (ONURLU VE GURURLU BİR SATICI BUNA ASLA MÜSADE ETMEZ ZATEN)
  6. BAŞKA BİR YERDE HİZMET ALIP ONUN BİLGİSİNİ SİZDEN ALIŞVERİŞ YAPACAĞIM BAŞLIĞI ALTINDA ALMAYA ÇALIŞMAYIN (BUNU ANLAR)
  7. DESTEK VERİLEN SÜRECE DAİR İNDİRİM GİBİ UNSURLARI O SİZE SUNMADAN SİZ ONA SUNMAMAYA GAYRET GÖSTERİN
  8. SATICININ İŞ AHLAKINI VE SİZE OLAN TAVRINI BEĞENMEDİĞİNİZ TAKTİRDE UZATMADAN TEŞEKKÜR EDERİM DİYEREK KONUŞMAYI BİTİRİN
  9. BİR KONUDA FİKİR ALDIKTAN SONRA '' AMA BU KONUDA FALANCA HOCA ŞUNU DİYOR '' GİBİ SÖYLEMLERDE BULUNMAYIN
  10. HER ZAMAN DESTEK ALMAK İSTEDİĞİNİZ KİŞİYE KİBAR OLUN RİCA ŞEKLİNDE BUNU ONA SUNUN KATİYEN DAYATMAYIN
  11. ZAMANSIZ GECE GEÇ SAATLERDE YAZILI VEYA SESLİ ARAYARAK RAHATSIZ ETMEMEYE ÇALIŞIN (ACİL DURUMLAR HARİÇ)
  12. DENEYİMSİZSENİZ DENEYİMLİ GİBİ DAVRANMAYIN BU AYIP VEYA YANLIŞ DEĞİL BİLMİYORSANIZ ÖĞRENİRSİNİZ AKSİ HALDE BU DURUM SATICININ GÖZÜNDE SİZİ KÜÇÜLTECEKTİR
  13. SATICI SORDUĞUNUZ BİR ÜRÜNE YOK DEDİĞİNDE '' HİÇ Mİ YOK '' DEMEYİN OLSA VERİR ZATEN
  14. ÜRÜNLER ORİJİNAL Mİ DİYE SORMAYIN "KİM YOĞURDUM EKŞİ " DER?

Uzun lafın kısası satıcılarda sizin gibi birer insan ve sizler gibi duyguları olan kişiler haliyle bazen istemeden de olsa onlarda kırıcı olabilirler buradan kendime değil tüm piyasaya paye çıkarmak istedim herkese ses olmak istedim iki pencereden bakıldığında manzaranın iki tarafa da nasıl gözüktüğünü ifade etmek istedim.

UNUTMAYALIM Kİ :

Tüketicilere  sözümdür:

'' TATLI DİL YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARIR '' 

Destek verenlere sözümdür:

'' TİCARET İNSAN MEMNUN ETME SANATIDIR ''

KEYİFLİ FORUMLAR

  • Beğen 12
  • Alkış 1
  • 100 Puan 2
  • Minnettarım 1
  • Yıldız 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


onlytrenbolone    166

Hocam çok güzel anlatmışsınız. :) Ama bazı satıcılar cidden rahatsız :D 

Mesela vrtex satıcısı abi bi adam hep agresif olur mu? vallahi yıllardır böyle :D 

Nasıl davranılır kısmından çıkaracak dersler oluğunu düşünüyorum bazılarını bende yapıyormuşum meğer güzel oldu bu konu :) 

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
GHOST    607

13. maddeye bam güm patladım çünkü en sık yaptığım şey hocam size bile :(:D Gerçekten güzel konu yeni alışveriş yapacak arkadaşlar için özellikle.

  • ahahaha 1
  • Palyaço 1
  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Chitizenfour    103

Hocam gerçekten yazı güzel olmuş ama keşke herkes sizin gibi olsa . Ne yazıkki piyasada o kadar saçma sapan satıcı var ki düşük doz ilaç verip birde yaygara koparan mı dersiniz , hatasını kabul etmeyen mi dersiniz varda var . 
Birde şöyle bir durum var yıllardır bir satıcı ile yada aylardır çalışıldığında ister istemez bir yakınlık oluyor . İlaçtan ziyade bir nevi abi gibi görüyorsunuz karşıdaki insanı . Olay tamamen maddi yada parasal değil . Verilen destek vs sürekli sorunlara yardımcı olunması gibi durumlar bunu tetikliyor . 
Açık konuşayım sizinle çalışıyorum yaklaşık 7 aydır . İnanın satıcı olarak görmüyorum sizi. Tamamen bir abi gibi görüyorum . Tamamen bu durum manevi hocam. İnsanları dürüstlüğünüzle sabrınızla hoşgörülü olmanız tamamen bağlıyor . Bizzat beni tavladınız hocam elimden gelse ziyaretinize gelip yakından tanımak isterim o derece :) O sebepten sizi bir satıcı değil abi olarak görüyorum saygılar hocam iyi ki varsınız 🙏

  • Beğen 2
  • Jest 1
  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Waxorion    47

çok güzel bir yazı olmuş hocam elinize sağlık, daha çok satıcı tüketici gibi değil de ikili insan ilişkileri nasıl konuşulması nasıl davranılması gerektiği anlatılmış. Zaten sizinle bir kere muhatap olan bir insanın naif ve kibar tarzınızdan dolayı sizinle çalışmak isteyecektir. Bende öyle oldu en azından ve iyi ki hiç bir satıcıya bulaşmadan direk sizi bulmuşum dedim her seferinde. Sonuçta sizden bir takım ürünler alıyoruz ve bunların şu ortama bakacak olursak "iyi mi, dolu mu, orjinal mi, etki edecek mi" vs gibi sorularla, vakit ve para kaybı olmadan ulaşabilmek gerçekten çok büyük bir nimet. Hakkınız ödenmez hocam sağolun iyi ki varsınız 🙏

  • Beğen 1
  • Jest 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    153

Emeklerine sağlık ustadım ''Kaliteli Alıcı  zaten Kaliteli Satıcıyı er geç bulur''  bu dostlukta hayat boyu sürer  alıcı - satıcı ilişkisinden dostluğa  güvene döner zamanla bizler güzel örnekleriz Allah afiyet sıhhat versin.. 

  • Beğen 1
  • Jest 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    431

@Loving Hocam;

Yazınızı ilgiyle okudum ve satıcı ile müşteri arasındaki dinamiği anlamak için oldukça değerli buldum. Gerçekten de, ticaretin her iki tarafında da yer almış biri olarak, bu tür meselelerde empati kurmanın ne kadar önemli olduğunu vurgulamanız çok yerinde.

Sonuç olarak, satıcı ve müşteri arasındaki ilişkilerin daha sağlıklı ve verimli olması için her iki tarafın da birbirine saygı göstermesi ve empati kurması gerektiğini hatırlatmanız çok önemli. Bu tür yazılar, ticaretin hem insan ilişkileri hem de profesyonel boyutunu daha iyi anlamamıza yardımcı oluyor. Teşekkürler. 🌹

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×