Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Beastmode

Uzun süre only testo kullanımı hk.

Önerilen İletiler

Beastmode    17

Herkese iyi günler diliyorum

Only testo kullanmanın ve çok uzun süre (yıllarca) böyle devam etmenin zararları nedir?

Temiz beslenme + karaciğer koruyucuları kullandığımızı farz edersek.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


trznd    75
nehir_avci8322, 11 dakika önce yazdı:

17 aydır kesmedim. Bi zararını görmedim henüz. Koruyuculara aşırı dikkat ettiğimi belirtmeliyim tabiki.

Kaç mg alıyorsun aylık?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Beastmode    17
nehir_avci8322, 18 dakika önce yazdı:

17 aydır kesmedim. Bi zararını görmedim henüz. Koruyuculara aşırı dikkat ettiğimi belirtmeliyim tabiki.

Yaş boy kilo nedir peki ve kaç mg alıyorsun haftalık . Bir de kan tahlili veriyor musun hiç dostum? 

tarihinde Beastmode tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bende 5 sene kesmedim kırmızı kan hücresi artışı hariç tabi buna sigaranın etkisi daha çok. Bir zarar görmedim. En düşük 250 mg kullandım. Herhangi bir koruyucu kullanmadım.

tarihinde steroidnediryahu tarafından düzenlendi
asfasfsa

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Beastmode    17
steroidnediryahu, 1 dakika önce yazdı:

Bende 5 sene kesmedim kırmızı kan hücresi artışı hariç tabi buna sigaranın etkisi daha çok. Bir zarar görmedim. En düşük 250 mg kullandım. Herhangi bir koruyucu kullanmadım.

5 sene sadece only testo mu yapmıştın? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Beastmode, Şimdi yazdı:

5 sene sadece only testo mu yapmıştın? 

ara sıra kürlere girdim tabi tren vs  senede 2 kez kür yaptım

tarihinde steroidnediryahu tarafından düzenlendi
safasf
  • +1 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
negfeedback    24

Uzun süre only testo derken kullanmayı planladığın dozaj nedir?

Kullanan arkadaşlar dozajlarını ve bu dozajlarda uzun kullanım esnasında ne gibi değişiklikler yaptıklarını kullandıkları koruyucuları da yazarlarsa daha sağlıklı bir paylaşım olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dejavu1992    8
steroidnediryahu, 9 saat önce yazdı:

ara sıra kürlere girdim tabi tren vs  senede 2 kez kür yaptım

Dick durumuna hiç yakalandın mı ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
nehir_avci8322    105
Beastmode, 10 saat önce yazdı:

Yaş boy kilo nedir peki ve kaç mg alıyorsun haftalık . Bir de kan tahlili veriyor musun hiç dostum? 

Yaş 25 kilo 92 boy 178. Blast - Cruise modundayım. 250mg altına düşmedim. Kan testleri olmazsa olmaz.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dejavu1992, 8 saat önce yazdı:

Dick durumuna hiç yakalandın mı ?

evet only testoda bile oldu. tren kullanırken canavar gibi oluyor alt taraf.bende sebebi kan viskozitesi aşırı hgb yükselmesinden kaynaklı oldu. ara sıra e2 yi kontrolsüz bıraktıgım zamanlardada ereksiyonda yumuşama oluyordu onuda arimidex ile çözdüm.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dejavu1992    8
steroidnediryahu, 21 dakika önce yazdı:

evet only testoda bile oldu. tren kullanırken canavar gibi oluyor alt taraf.bende sebebi kan viskozitesi aşırı hgb yükselmesinden kaynaklı oldu. ara sıra e2 yi kontrolsüz bıraktıgım zamanlardada ereksiyonda yumuşama oluyordu onuda arimidex ile çözdüm.

Peki sence alt tarafı sürekli canavar gibi yapmak için ne yapmak lazım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dejavu1992, 2 dakika önce yazdı:

Peki sence alt tarafı sürekli canavar gibi yapmak için ne yapmak lazım

trenbolone-testo-cialis :D:D:D 

tarihinde steroidnediryahu tarafından düzenlendi
gsagasg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dejavu1992    8
steroidnediryahu, 10 dakika önce yazdı:

trenbolone-testo-cialis :D:D:D 

Eylülde Yarışma küründe yaptım 3 ay 500 mg acetat çok vahşi oldum okey ama uzun estete geçtikten 2 ay sonra dicke girdim şubattan beri toplamaya çalışıyorum yani tren enant tada acetat hiç kesmeyelim mi diyosun hormonları nası dengelicez

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dejavu1992, 1 dakika önce yazdı:

Eylülde Yarışma küründe yaptım 3 ay 500 mg acetat çok vahşi oldum okey ama uzun estete geçtikten 2 ay sonra dicke girdim şubattan beri toplamaya çalışıyorum yani tren enant tada acetat hiç kesmeyelim mi diyosun hormonları nası dengelicez

Hiç kesmeden olmuyor tabi ben max 20 hafta tren enanthe kullandım. Dicke girmenin sebebi belkide kan yoğunluğudur. Hemoglobin ve hematokrit çok yükselmiş olabilir only testoda bile aşırı yükseliyor heleki trende zaten kesin yükselmiştir .Kan boşaltımı yaptırabilirsin değerlerine bakıp. Aynısını yaşadım cünkü. Trenden cıktıktan sonra testoya ragmen ereksiyon gitti sacmalamaya başladı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
akarademir    4

Arkadaşlar merhaba 21 yaşındayım. 2 bacağımdan ameliyat geçirdim ve ayağımın yukarıya kalkmasını sağlayan kasları almak zorunda kaldılar. Bu kasların çok azı duruyor ve yürümemde ciddi sıkıntılar yaşıyorum,koşamıyorum. Bu kasları güçlendirmek ve vücudumu daha iyi hale getirmek için sadece düşük mg testo kullanmak istiyorum  ( 50 100 mg )uzun bir süre. (1 2 yıl duruma göre ay ) uzun süreli kullanımda beni ne gibi sıkıntılar bekliyor ? Doktor yararı da zararıda olabilir dedi. Siz değerli abilerimden akıl almak istiyorum

 Düzenli olarak 2 yıldır spor yapmaktayım formumda iyi durumda bi tık yağ var sadece

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tarık34    175

Haftalık 50-100mg zaten ortalama bir erkeğin ürettiği miktar. Testosterone düşüklüğünüz mü var? Yoksa herhangi bir etki beklemeyin. @akarademir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
akarademir    4
Tarık34, 6 dakika önce yazdı:

Haftalık 50-100mg zaten ortalama bir erkeğin ürettiği miktar. Testosterone düşüklüğünüz mü var? Yoksa herhangi bir etki beklemeyin. @akarademir

Testo düşüklüğüm yok fakat ameliyat ile alınan kaslarımın daha hızlı toparlanmasını istiyorum ciddi anlamda yürümemi engelliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tarık34    175

Testosterone ile alakalı bir probleminiz yoksa 50-100mg testosterone almak hiç ama hiç mantıklı değil. Durduk yere vücudün ürettiği doğal testosterone'u sentetik bir laboratuvar testosterone'u ile değistirmeyin. Hiç fark yaratmaz aksine zarar. Buna yararı olabilir diyen doktor sizi başından savmak istemiş diye yorumladım. @akarademir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
akarademir    4
Tarık34, 1 dakika önce yazdı:

Testosterone ile alakalı bir probleminiz yoksa 50-100mg testosterone almak hiç ama hiç mantıklı değil. Durduk yere vücudün ürettiği doğal testosterone'u sentetik bir laboratuvar testosterone'u ile değistirmeyin. Hiç fark yaratmaz aksine zarar. Buna yararı olabilir diyen doktor sizi başından savmak istemiş diye yorumladım. @akarademir

Mg 250 olarak değiştirsek bu sıkıntı yaratmaz mı uzun süre kullanımda ? Bilmediğimden soruyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: oppomer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Yakında bulk amaçlı only testo kürüne girmeyi düşünüyorum, satıcı henüz ürünleri tedarik etmediği için beklemedeyim. Çok zor kilo alan bir yapım, zar zor 67-68' i görüyorum. Sporu yıllardır aralıklı olarak yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 42 Boy: 174cm Kilo: 67 GÜNCEL FORM:
         
      Sizce kür için erken mi? 
    • Yazan: canbekcan
      Arkadaşlar selamlar.
      Spor geçmişim var. Yaş 42. Only testo + sarm kürü düşünüyorum. Anabolik (bolde +tren) girmeyi düşünmüyorum. Geçmişte bir kere de only testo, sarm yaptım verim aldım. Fakat beni düşündüren nokta yaz aylarında bu kürü yapmak. Eşim hamile ve artık küre girmem için engel kalmadı. Aklımda olan haftalık 400 testo, 4 ay. 3 hafta dan itibaren rad 140 +mk 677. Toplam 2 ay. 3. ay cardarine. Ve sonrası pct. Evimde tüm ekipmanlar var. Yaz aylarında küre girmek verim veririmi.
      Zorlukları fazla mı? Fotoğraf 3 yıl önceki kür pctden sonra 

    • Yazan: goriladam
      Merhabalar, ilk kürüme gireceğim vücudu deneme amaçlı küçük bir oranla girmeyi planlıyorum, 250 mg only testonun faydasını görebilir miyim? 
    • Yazan: weoji0
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      4 yıldır vücut geliştirme yapıyorum, bilgim vesaire iyi yıllardır ... hocamın podcastları ve peptid Türkiye'de okuyarak araştırarak ederek bilgi sahibi oldum ama henüz kür deneyimim olmadı ve bu işten keyif aldığım için (para kazanmasam bile) bu hayat tarzı bana göre olduğu için bir ileri seviyeye taşımak istediğim için küre girmeye karar verdim uzun zamandır düşünüyordum.
      Normalde başta 500 testo 500 bolde + armidex gibi ilk kür için çok fazla olan bir küre girecektim sonra en sonda kararım tamamen 250mg testo enantata kadar indi. İlk kürden çok şey beklemiyorum maksat vücudumu gözlemlemek istiyorum maddi durumum yeterli herhangi bir sorun etmez kür içinde bana bu. 12 hafta sürecek pazartesi cuma rotasyon yapacağım pazartesi sağ kalça cuma sol kalça öbür hafta pazartesi sağ uyluk cuma sol uyluk gibi bir rotasyon planladım ona göre şırınga seçimi vesaire yapacağım.
      Tek kafamın karıştığı durum ben kan tahlili nerede vereceğim, sağlık ocağında veriyorlar diye okudum serbest testo total testo lh, fsh, E2 gibi ama pek inanmadım açıkçası, ya özelden yapacağım ama çok fazla para da veresim gelmiyor pintiliğime denk geldi, veya bahane falan sunup devlet hastanesinden randevu mu alacağım? Randevu da 1 ay sonra falan çıkıyormuş sanırsam ki benim bu kasım ayının sonunda küre girmem gerekiyor. Yanıtlarınızı bekliyorum abilerim kardeşlerim. 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×