Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Mimaroba

Yurt dışından ilaç getirmek mümkün mü? başıma iş alır mıyım?

Önerilen İletiler

enesylmas    3
shX648, 14 dakika önce yazdı:

swiss chems phenibut selank ve semax geçicem bu ay sonu muhtemelen hcg de lazım 14 dolar falandı sitede topluca alırım koyarım köşeye

32 dolar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


shX648    55
enesylmas, Bir saat önce yazdı:

32 dolar

yanlış hatırlıyomuşum 10vial kit var duruma göre ondan da alabilirim çok mantıklı geliyo sonraki kürlere de saklarım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
enesylmas    3
shX648, Bir saat önce yazdı:

yanlış hatırlıyomuşum 10vial kit var duruma göre ondan da alabilirim çok mantıklı geliyo sonraki kürlere de saklarım 

baktımda swiss diğerlerine göre bir tık daha ucuz asıl mesele gümrük bende bu ay sipariş geçeçeğim ilk başta tekli söylemeyi düşünüyorum eğer gelirse geldikten sonra toplu geçeriz :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
shX648    55
enesylmas, 2 saat önce yazdı:

baktımda swiss diğerlerine göre bir tık daha ucuz asıl mesele gümrük bende bu ay sipariş geçeçeğim ilk başta tekli söylemeyi düşünüyorum eğer gelirse geldikten sonra toplu geçeriz :D 

iherb den yohimbine geçmiştim ve gelmişti yalnız bende çok fena yan etki yapıyo soğuk soğuk terletiyo dolapda şuan kullanmıyorum yanılmıyosam 1-1,5 ay gibi bi sürede geldi yine chemyo alıp geldiğini söyleyenler var forumda dene şansını en baba kaybediceğin para 60-70 dolar 😅

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hollyxanny    0
Pyschokiller, 12/9/2025 - 13:05 yazdı:

Ben hem tirze ve Reta kullandım. Reta efsane. Tirze çok iyidi ta ki Reta ile tanışana kadar. Tavsiye ederim. Zphc Reta ile geçen bulk’tan hemen sonra %12 yağ oranına düşmem 2 ay sürdü. Normalde cut 4 ay alıyor ve %12’ye ulaşamıyorum. 

Zphc Reta öyle yüksek dozda gerektirmiyor ve her ay dozu arttırmıyorsun. Ben haftada 2 gün 0.8 mg toplam 1.6 mg kullandım 2 ay yetti. Elimde 3 açılmamış vial var. Yani yılda 1 defa almak yetiyor (2 cycle, 2 cut) Fiyatı da $200. Hayat kolaylaştırıyor. 

knka reta sen nereden alıyorsun? Ben de almak istiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
hollyxanny, 57 dakika önce yazdı:

knka reta sen nereden alıyorsun? Ben de almak istiyorum.

Yurt dışından alıyorum. Yılda bir iki defa yurt dışına çıkıyorum. Gitmeden 2-3 hafta önce farklı satıcılardan airbnb’ye siparişlerimi geçiyorum ki riski bölmek amaç. Eğer bir satıcının kargosu zamanında gelmezse sorun olmasın. Genelde eroidsten 3-4-5 farklı satıcıdan siparişleri veriyorum. Genelde hepsi yetişiyor. Bir defa bir satıcının gönderisi gelmedi. Hepsini ondan almış olsam sıçmıştım. 

geldiğinde yüklüyorum hepsini bavula dönünce bakıyorum keyfime. Türkiye’den underdose yada fake ürün alamam. Sağlığım önemli. 

Bak bunları mevcut stoğum. Uzun süre kafam rahat. Bunlar azalana kadar ben yine ucuz uçak bileti bulur bir yere giderim. 

IMG_0424.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hollyxanny    0
Pyschokiller, 20 dakika önce yazdı:

Yurt dışından alıyorum. Yılda bir iki defa yurt dışına çıkıyorum. Gitmeden 2-3 hafta önce farklı satıcılardan airbnb’ye siparişlerimi geçiyorum ki riski bölmek amaç. Eğer bir satıcının kargosu zamanında gelmezse sorun olmasın. Genelde eroidsten 3-4-5 farklı satıcıdan siparişleri veriyorum. Genelde hepsi yetişiyor. Bir defa bir satıcının gönderisi gelmedi. Hepsini ondan almış olsam sıçmıştım. 

geldiğinde yüklüyorum hepsini bavula dönünce bakıyorum keyfime. Türkiye’den underdose yada fake ürün alamam. Sağlığım önemli. 

Bak bunları mevcut stoğum. Uzun süre kafam rahat. Bunlar azalana kadar ben yine ucuz uçak bileti bulur bir yere giderim. 

ve bir Bir şey söylemek istiyorum ben yaklaşık yüzde 25 – 30 vücut yağım var, 10 mg reta kullanmaya başlamalı mıyım? ya 5mg başliyim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
hollyxanny, 55 dakika önce yazdı:

ve bir Bir şey söylemek istiyorum ben yaklaşık yüzde 25 – 30 vücut yağım var, 10 mg reta kullanmaya başlamalı mıyım? ya 5mg başliyim

Ben ilk Reta kullandığımda tek seferde 2 mg vurdum. 5 gün yemek yiyemedim. Ertesi hafta 1 mg pazartesi, 1 mg perşembe olarak ikiye böldüm. Daha iyi oldu ama yine fazla geldi. 0.8 mg x2 yaptım. Tam kıvamında oldu. Reta öyle yüksek doz istemiyor. Eğer ürün kaliteli ise zamanla dozu arttırman da gerekmiyor Tirze yada Sema gibi. 

reta diğerlerine göre daha pahalı ama kesinlikle değer. Her kurulunu hak ediyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Swizzz    3
enesylmas, 08.12.2025 - 16:44 yazdı:

site ismi vermek yasakmı bilmiyorum meşhur bir site var ürünleri siz onlara alıyorsunuz sizin adınıza türkiye kargoluyorlar daha önce sipariş veren varmı buradan peptid almak istiyorum bu yollu sokabilirmiyiz 3 veya 4 flakon

Bahsettiğin yer amerikasepetim veya amerikamarketim mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19

Birileri Reta soruyordu. Yurt dışı ünlü bir marka Christmas kampanyası yapmış. Sadece peptides satıyor ve eroidste varlar. Tüm ürünleri Janos testi. 10 mg reta’yı kısa süreliğine $30 satıyor bu kampanyada. Araştıran siteyi bulur. Site ismi vermek yasak olduğu için yazmıyorum ama daha ucuza Reta’yı rüyanızda bile bulamazsınız.  Arayın bulun. 

tarihinde Pyschokiller tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
enesylmas    3
Swizzz, 15 saat önce yazdı:

Bahsettiğin yer amerikasepetim veya amerikamarketim mi?

evet hocam varmı buralardan peptid veya supplement getirten

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller, 12.12.2025 - 15:15 yazdı:

Yurt dışından alıyorum. Yılda bir iki defa yurt dışına çıkıyorum. Gitmeden 2-3 hafta önce farklı satıcılardan airbnb’ye siparişlerimi geçiyorum ki riski bölmek amaç. Eğer bir satıcının kargosu zamanında gelmezse sorun olmasın. Genelde eroidsten 3-4-5 farklı satıcıdan siparişleri veriyorum. Genelde hepsi yetişiyor. Bir defa bir satıcının gönderisi gelmedi. Hepsini ondan almış olsam sıçmıştım. 

geldiğinde yüklüyorum hepsini bavula dönünce bakıyorum keyfime. Türkiye’den underdose yada fake ürün alamam. Sağlığım önemli. 

Bak bunları mevcut stoğum. Uzun süre kafam rahat. Bunlar azalana kadar ben yine ucuz uçak bileti bulur bir yere giderim. 

İngiltere, Hollanda ve İsveçte yakınlarım var. Bu ülkelerde sorun çıkar mı kargo işlemlerinde 

Ayrıca roidste ki sitelerden tr ye gönderim yapılmakta mı? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Demon31    0
berkay16, 8/25/2025 - 02:09 yazdı:

Para pharma, geneza, beligas, pharmaqo, nakon medical bunlara bakabilirsin yurtdışı sitesi vermek yasak değilse güvenilir site de atabilirim.

avrupada hangi markalari onerirsiniz hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    339
Demon31, 13 dakika önce yazdı:

avrupada hangi markalari onerirsiniz hocam

Domestic sipariş vericeksen driada, deus, euro pharmacies

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Preworkout    111

Yurt dışından Türkiye'ye bu sıralar çok fazla botoks,cilt bakım ürünleri getiren insan var.Anabolikleri de xrayde o şekilde sanıyorlar.3-4 kutuya kadar getirdim,fazlasını denemedim,denenmesini önermem.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19

Yeni ganimetim şunlar; 

Eroids’te an itibari ile ALL’da 7 numara olan satıcıdan; 2 tane Test C 200 mg, 2 tane Reta 10 mg, 2 tane Cialis 20 mg.

IMG_0498.thumb.jpeg.4f763d90c9aecc38015f1628ecff96c1.jpeg IMG_0499.jpeg IMG_0500.jpeg

Şöyle bir stok yaptık. Aldıklarım US domestic olarak sipariş ettiğim için normalden daha yüksek fiyatlara aldım. Kitlerde fiyatı 1 vial’a böldüm. Mesela HGH’lsr 100 iu yada 120 iu. Ama her vial 10 iu yada 12 iu. O yüzden bir viala böldüm.

Ayrıca bir sürü farklı satıcıdan topladım. Hepsine kargo ücreti de verdim ama kargo ücretlerini fiyatlara eklemedim. Ha herşey listede yok. Zphc Avanafil, pharmacom Cialis, dragon enclomiphine gibi daha bazı ilaçlar var. 

Türkiye fiyatı ile karşılaştırmak isteyenler için; (fiyatlar tek bir adet için ve dolar. Adet birden fazlaysa çarpmanız lazım)

IMG_0004.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jstark1337    8
Pyschokiller, Bir saat önce yazdı:

Yeni ganimetim şunlar; 

Eroids’te an itibari ile ALL’da 7 numara olan satıcıdan; 2 tane Test C 200 mg, 2 tane Reta 10 mg, 2 tane Cialis 20 mg.

10 mg reta için 40 dolar inanılmaz pahalı bi rakam. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
Jstark1337, 20 dakika önce yazdı:

10 mg reta için 40 dolar inanılmaz pahalı bi rakam. 

Bouwen 10 mg Reta 190 dolar. Daha pahalıları bile var. 250, 300 bile gördüm. ZPHC ucuz. Onu kullandım ben ama şöyle bir tuhaflık var ZPHC’de zamanla doz arttırman gerekiyor Tirze gibi. Oysa Reta yapısı gereği sabit dozda gidebileceğin bir ilaç olmalı. O yüzden çalışmasına rağmen kafada soru işareti bırakıyor. Ne derece saf yada yapısı ne derece doğru bilemiyorsun ama iş görüyor. farkı görmek için 2 tane pahalı Reta aldım. Bakalım 2 hafta 1 mg kullandıktan sonra etkisi azalacak ve doz artırımı isteyecek mi. Çünkü Zphc ucuz ama 3. Haftada ilk haftadaki etki kalmıyor ve doz arttırman gerekiyor. Saf reta’da doz arttırmak yok. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jstark1337    8
Pyschokiller, 5 dakika önce yazdı:

Bouwen 10 mg Reta 190 dolar. Daha pahalıları bile var. 250, 300 bile gördüm. 
ZPHC ucuz. Onu kullandım ben ama şöyle bir tuhaflık var ZPHC’de zamanla doz arttırman gerekiyor Tirze gibi. Oysa Reta yapısı gereği sabit dozda gidebileceğin bir ilaç olmalı. O yüzden çalışmasına rağmen kafada soru işareti bırakıyor. Ne derece saf yada yapısı ne derece doğru bilemiyorsun ama iş görüyor. 
farkı görmek için 2 tane pahalı Reta aldım. Bakalım 2 hafta 1 mg kullandıktan sonra etkisi azalacak ve doz artırımı isteyecek mi. Çünkü Zphc ucuz ama 3. Haftada ilk haftadaki etki kalmıyor ve doz arttırman gerekiyor. 

Reta klinik deneyleri  standart dozlaması şu şekilde  2  başlangıc 4 9 diye gidiyor. Glukagondan dolayı ufak bir diüretik etkisi var üstüne nabzınıda arttırır diğer GLPlerin aksine ordan anlayabilirsin aldığın orjinal mi diye ki zhpcyse orjinaldir ufak dozlarda etki görme sebebinde egzersiz yapan insülin hassasiyeti fazla olan insanlarda GLP agonistleri diğer insanlardan daha iyi çalışıyor obezlere göre daha hızlı etki alabiliyorsun.  yurtdışına çıkabiliyorsan 10lu kitler halinde alsana EU domestic yollayan çinlilerden. 150 mg reta 127 USD şuan mesela en ünlülerden birinde bakıyorum. 10lu flakonlar halinde. Bunların orjinal olup olmadığını anlaması çok kolay ilk haftadan çalışmaya başlıyolar çünkü.

tarihinde Jstark1337 tarafından düzenlendi
hatalı fiyat

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
Jstark1337, 10 dakika önce yazdı:

Reta klinik deneyleri  standart dozlaması şu şekilde  2  başlangıc 4 9 diye gidiyor. Glukagondan dolayı ufak bir diüretik etkisi var üstüne nabzınıda arttırır diğer GLPlerin aksine ordan anlayabilirsin aldığın orjinal mi diye ki zhpcyse orjinaldir ufak dozlarda etki görme sebebinde egzersiz yapan insülin hassasiyeti fazla olan insanlarda GLP agonistleri diğer insanlardan daha iyi çalışıyor obezlere göre daha hızlı etki alabiliyorsun.  yurtdışına çıkabiliyorsan 10lu kitler halinde alsana EU domestic yollayan çinlilerden. 150 mg reta 127 mg şuan mesela en ünlülerden birinde bakıyorum. 10lu flakonlar halinde. Bunların orjinal olup olmadığını anlaması çok kolay ilk haftadan çalışmaya başlıyolar çünkü.

Reta çok çok düşük dozda bende mucize yarattı. Tirze mesela 3 ay kullandım bulk sonrası cut süresince, her birkaç haftada bir doz arttırdım. Yağ yaktı ama süreye göre çok az, çok yavaş. Son bulktan sonra Reta kullandım. Sadece 2 ay cut yetti. Cut’ı bitirip manintance’e geçtim. 2 ayda yağ oranım 16’dan 13’e düştü. 1 mg başladım, 1.6 mg ve 2 mg’a çıktım. 2 mg’dan fazla kullanmadım. Yani kullandığım kesinlikle reta’ydı. Tirze olsa daha yüksek doz kullanmam gerekiyor biliyorum. Ama ben obez değilim ve doz arttırmam gerekiyor. Klinik deneyler obezler ve diyabetler üzerinde yapılıyor. çinli bazı üreticiler ucuz satıyor ama ben hep US domestic sipariş verdim çünkü bir yabancı olarak gümrük sorunu yaşamak istemedim. Düşünsene turist gelip illegal ilaç siparişi veriyor. US domestic fiyatları ise çok yüksek. 4 günde kapında ama ve en önemlisi gümrük ve kontrol yok. Turist olarak gittiğin zaman international steroid siparişi vermeni tavsiye etmem. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jstark1337    8
Pyschokiller, 3 dakika önce yazdı:

Reta çok çok düşük dozda bende mucize yarattı. Tirze mesela 3 ay kullandım bulk sonrası cut süresince, her birkaç haftada bir doz arttırdım. Yağ yaktı ama süreye göre çok az, çok yavaş. Son bulktan sonra Reta kullandım. Sadece 2 ay cut yetti. Cut’ı bitirip manintance’e geçtim. 2 ayda yağ oranım 16’dan 13’e düştü. 1 mg başladım, 1.6 mg ve 2 mg’a çıktım. 2 mg’dan fazla kullanmadım. Yani kullandığım kesinlikle reta’ydı. Tirze olsa daha yüksek doz kullanmam gerekiyor biliyorum. Ama ben obez değilim ve doz arttırmam gerekiyor. Klinik deneyler obezler ve diyabetler üzerinde yapılıyor. 

US domestic yada EU domestic 10lu kit yollayan UGLLer var işte işleri sadece peptit satmak neredeyse steroid işine hiç bulaşmıyorlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
Jstark1337, 11 dakika önce yazdı:

US domestic yada EU domestic 10lu kit yollayan UGLLer var işte işleri sadece peptit satmak neredeyse steroid işine hiç bulaşmıyorlar.

Eğer 10 mg 10 viallık kit 127 dolar US yada EU domestic ise onu bulmam lazım. Ben öyle bir satıcı bilmiyorum ama bilmediğim çok satıcı olduğuna eminim. Daha iyi araştirma yapmam lazım sanırım. Özellike Reta için çünkü hayat boyu kullanmak istediğim tek ilaç. Efsane birşey. Kolesterol bile düzeltiyor. Avantajları çok fazla. Hayat boyu haftada 1-2 mg kullanırım. Asla bırakmam. 

tarihinde Pyschokiller tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jstark1337    8
Pyschokiller, 12 dakika önce yazdı:

Eğer 10 mg 10 viallık kit 127 dolar US yada EU domestic ise onu bulmam lazım. Ben öyle bir satıcı bilmiyorum ama bilmediğim çok satıcı olduğuna eminim. Daha iyi araştirma yapmam lazım sanırım. Özellike Reta için çünkü hayat boyu kullanmak istediğim tek ilaç. Efsane birşey. Kolesterol bile düzeltiyor. Avantajları çok fazla. Hayat boyu haftada 1-2 mg kullanırım. Asla bırakmam. 

Yurtdışı site söylemek yasak değilse söylerim ben  o kural orlarıda kapsıyor mu bilmiyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Pyschokiller    19
Jstark1337, 29 dakika önce yazdı:

Yurtdışı site söylemek yasak değilse söylerim ben  o kural orlarıda kapsıyor mu bilmiyorum

Fikrim yok ama eroidte ama marka söylersen belki bulurum özellikle eroidste varsa. Marka yazmak yasak değil biliyorum. Bazen marka ile websitesi aynı yada yakın olabiliyor mesala Zphc gibi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jstark1337    8
Pyschokiller, 4 dakika önce yazdı:

Fikrim yok ama eroidte ama marka söylersen belki bulurum özellikle eroidste varsa. Marka yazmak yasak değil biliyorum. Bazen marka ile websitesi aynı yada yakın olabiliyor mesala Zphc gibi. 

Nexaph  , bfflink  ikincisinin vialleri steril değil filtrelemen lazım 0.22 mikron filtre ile o flakonun içinde inşa edip filtereden ayrı bi flakona

tarihinde Jstark1337 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Arnoldswazz
      Arkadaşlar bir tanıdığım Ukrayna'da yaşıyor eczaneden testo aldıracağım testo prop var ve fiyatları o kadar ucuz ki 25 TL 1ml Balkan Pharmanın fiyatı çerez gibi orda satılıyor sizce kargo göndertsem gümrükte sıkıntı çıkarmı daha önce yapan oldumu ve oralardanda sadece Ukrayna'ya satış yapan siteler boş ilaç koyuyolarmı bilgi sahibi kişileri bekliyorum 
    • Yazan: bloodiamond
      Herkese Merhaba,
      Uzun senelerdir amatör olarak bu spor ile ilgileniyorum. Yaş 32 belli bir yaşa geldik bazı şeyleri de deneyimlemek ve biraz kendime artı katmak için bu yola gireceğiz fakat sorum şu ;
      Çok bilindik önde gelen hocalarımızdan birisi ile çalışıyorum , yurtdışından Türkiye ye ilaç sokmanın net bir şekilde imkansız olduğunu, tüm hammaddelerin çinden geldiğini burda üretildiğini söylüyor. Dolayısıyla gelen hammaddeleri üreten kişiler bile içeriğini ölçemiyor. Bu sebeple içersinde ağır metaller bulunması ve burada steril olmayan ortamda üretilmesi sebeplerden dolayı cok ilerleyen yaşlarda alzheimer vs gibi hastalıklara bile sebep olabilir bilgisini aldım. Ülkeye üretilmek üzere giren hammadde dışında hiç mi eczane ürünü , veya hiç mi orjinal üretim labaratuvar ürünü yok testosteron anlamında sizce konu hakkında fikir alışverişi için açtım net bilgiye dayalı cevap verenlere teşekkürler.
    • Yazan: Jamaica
      Bir arkadaşım yakın zamanda İngiltereye gidicek Onunla beraber hangi ilaçları  getirtebilirim bilen biri varmı Şimdiden teşekkürler 
    • Yazan: arifkarakaya
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temmuz sonu gibi balkan turu düşünüyorum Arnavutluk, Karadağ, Kosova, Makedonya gibi buralardan eczane testosteronu getirebilir miyim? 5 kutu kadar olacak yani 20 haftalık kür düşünüyorum kürün geri kalan ilaçlarını Türkiye'den de temin ederim diye düşünüyorum dönüş uçakla olacak herhangi bir sıkıntı çıkar mı sizce?
    • Yazan: gymibo
      Merhaba saygideger sevgili hocalarim,abilerim,ablalarim.  Herkese saglikli gunler. Sorum şu; Acaba yurtdışı uçuşlarında mevcut kullandigim urunleri yurtdisina cikarabilir miyim? 3 flakon ilac soz konusu miktar olarak. Herhangi bir deneyimi olan varsa anlatabilir mi? İllegal sayiliyorsa basima bela almak istemem. Tesekkurler.🙏🏻

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×