Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

yusufbilo78

Vortex mi noxy boldenon mu tercih etmeliyim?

Önerilen İletiler

yusufbilo78    0

Selamlar.

Iran testo enanthate kullanıyorum bir süredir. Boldenone ekleme kararı aldım.

Vortex yada noxy arasında kaldım.

İki markadan birini kullanıp da güzel sonuç alabilen oldu mu ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SERKO    1.082

Şuan noxy tren enant kullanıyorum yeni başladım sonuçlar için henüz erken ama forumda noxy kullanıp memnun olan bir çok kişi var.

Olumsuz tek bir yoruma denk gelmedim.Noxy kullan bence

  • Şerefe 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fanzea34    24
gönderildi (düzenlendi)

Aylardır foruma bakıyorum marka konusunda özellikle noxy fena esiyor herkesin ağzında ve form olarak müthiş etkileri var birçok kişi de övüyor ben sakatlığım olmasa direkt Burak Hoca'dan  SP ya da noxy düşünmeden girerim NET

tarihinde fanzea34 tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metropol    125

bende noxy çok güzel çalıştı merdiven altı zphc medincine de aldım bende çalıştı öyle vortexi duyunca alınırmı oo sahte olmazzz diyenleri dinleyeceksen ver parayı al yoksa deneyeceksin vortexi onu bunu belki çok güzel çalışacak nereden biliyorsun bende öyle diyordum 500tlye aldım sahte zphc anapolonunu kan kusturdu deli gibi çalıştı 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.082
metropol, Bir saat önce yazdı:

bende noxy çok güzel çalıştı merdiven altı zphc medincine de aldım bende çalıştı öyle vortexi duyunca alınırmı oo sahte olmazzz diyenleri dinleyeceksen ver parayı al yoksa deneyeceksin vortexi onu bunu belki çok güzel çalışacak nereden biliyorsun bende öyle diyordum 500tlye aldım sahte zphc anapolonunu kan kusturdu deli gibi çalıştı 

Sahte zhpc medicine iyi çalışıyor bilgim var 

  • Şerefe 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kado    110
metropol, 4 saat önce yazdı:

bende noxy çok güzel çalıştı merdiven altı zphc medincine de aldım bende çalıştı öyle vortexi duyunca alınırmı oo sahte olmazzz diyenleri dinleyeceksen ver parayı al yoksa deneyeceksin vortexi onu bunu belki çok güzel çalışacak nereden biliyorsun bende öyle diyordum 500tlye aldım sahte zphc anapolonunu kan kusturdu deli gibi çalıştı 

Çalışmıyor değil bazıları çalışıyor evet zamanında benimde denemişliğim var bir kaç düşük kalite ilaç fakat önemli olan kan kusturmadan çalışması veya değerleri ciddi derecede bozmadan , vücutta enfeksiyon kaynaklı çıban çıkarıp süreci baltalamadan çalışması benim düşüncem 🙂

Vortexi bilmiyorum bu arada.

yusufbilo78, 5 saat önce yazdı:

Selamlar.

Iran testo enanthate kullanıyorum bir süredir. Boldenone ekleme kararı aldım.

Vortex yada noxy arasında kaldım.

İki markadan birini kullanıp da güzel sonuç alabilen oldu mu ?

Vortexi deneyimlemedim ama noxy den memnunum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190

Vortexi satan dünyada bir kişi var onun haricinde dünyanın hiç bir ülkesi veya iç, dış sitesinde vortexi satan yok tüm bu verileri kenara not et sonra eşittir de anlarsın vortexin kimin neyin markası ve üretimi olduğunu. 🙃

  • Şerefe 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ironmann    419
SPECTRE, Bir saat önce yazdı:

Vortexi satan dünyada bir kişi var onun haricinde dünyanın hiç bir ülkesi veya iç, dış sitesinde vortexi satan yok tüm bu verileri kenara not et sonra eşittir de anlarsın vortexin kimin neyin markası ve üretimi olduğunu. 🙃

😅😅 

gerçekten yurt dışından bir tek kendisinin ilaç getirdiğini söylüyor ama yurt dışında nedense ilaçtan kimsenin haberi yok 

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ArifPNG    4
yusufbilo78, 7 saat önce yazdı:

Selamlar.

Iran testo enanthate kullanıyorum bir süredir. Boldenone ekleme kararı aldım.

Vortex yada noxy arasında kaldım.

İki markadan birini kullanıp da güzel sonuç alabilen oldu mu ?

Vortex risk işi belki çalisir belki calismaz referansa satan kisinin insafina bagli ama noxy zaten calisiyor ve sterilligi ortada. Maddi durumunu bilmiyorum ama ben dolu olduguna emin oldugumdan şaşmam

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: oryx
      Merhaba herkese,
      Burak @Loving Hocayla eylül ayında bu site sayesinde tanıştım. Eylül ayından bu güne kadar tüm süreçte destek oldu bende bu süreci sizlerle paylaşmak istedim. 4  senelik bir spor geçmişim var. 4 sene boyunca istikrarlı şekilde ilerledim. bunun ilk 2.5 senesi natural olarak devam ettim. Sonrasında ilk kürümde testo bolde yapıp kuruma sürecinde testo prop masteron winstrol kullanmıştım ilaçların doluluğu tartışılırdı.
      Sonrasında burak hocayla 2025 eylül ayında bulk sürecime başladım 87 kilo başladığım bu süreçte güncel 101 kiloyla bulk sürecini bitirdim. 26.01.2026 tarihinde definasyon sürecine başladım. Çok fazla fotoğraf çekilmeyi bilen ve seven birisi değilim. Elimde olan fotoğrafları eklemeye çalıştım.   Kullandıgım ilaçlar başlangıç ve şuanki  formumu aşağıdaki gibi paylaşıyorum. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23  Boy: 182 Kilo başlangıç: 87 KULLANILAN MARKA:
      Noxy Lab KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500mg (genel) Npp 200mg (8 hafta) Boldenon 400mg (genel) 2025 EYLÜL: (1. AY)

       
      2025 EKİM:(2. AY)


      2025 KASIM:(3. AY)



      2025 ARALIK:(4. AY)



      2026 OCAK:(5. AY)
        
    • Yazan: Unrest
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlaç dozları:
      20mg Noxy Test P/ gün 325iu ovitrelle Hcg/ Pztsi Çarş Cuma Karşılaştırma:
      Aburaihane enanthata ile gün aşırı dozlarda haftalık 115-140 mgda 1300 -1600 arası total testo alıyordum. Noxy test p ile haftalık 140mgda beklentim 1100 1300 dü. Yani ilaç bence dolu. Son enjeksiyondan 23 saat sonra sabah aç karnına verilmiştir. @Denizferbaşka soran arkadaş olduysa unuttum k.bakmayın.
      TEST SONUCU:

    • Yazan: crosfredy
      Son zamanlarda çok sık ismini duyduğum bir marka daha olumsuz hiçbir yorum da görmedim sanırsam Burak hoca temin ediyor tren enanth kullanan kişilerin yorumlarını merak ediyorum etki yan etki ilacın sertliği sağlam bir şekilde hissettiriyormu? Daha önce noxy tren e kullanıpta başka markayla kıyaslayabilecek varsa çok sevinirim Örnek şu markanın trenini kullandım buna nazaran noxy 5-0 önde gibi 8 hafta sonra tren e giricem noxy ile düşünüyorum aldığınız en son güncel fiyatı ne kadardı trenin enant esteri? 
    • Yazan: yusufbilo78
      Selamlar hocalarım, her zaman ilaçları tedarik ettiğim satıcı bu sefer bu markayı göndermiş. Daha önce kullanan var mıdır ?

    • Yazan: Kuzgun
      Merhaba arkadaşlar,
      Burak hoca' dan temin ettiğim gruplar ile kendi kür planlamamı oluşturdum daha önce herhangi bir kür geçmişim yok. Küre başlamadan önce risklerini, zararlarını, kür içindeyken yaşayacağım birçok durumu araştırıp başladım. Kullanabileceğim en mantıklı ve çalışan grupları da Burak hocadan temin ettim. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:24 Kür başlangıç KG:95  Kür sonu KG:90 KÜR SÜRECİNDE KULLANILAN MARKA:
      Noxy Lab. - https://www.noxy-labs.com
      KÜR İÇERİĞİ (1.-2. AY) :+-
      Pazartesi-çarşamba-cuma
      0,5ML Tren Acetat 1 ML testo propionat 0,5 masteron  Oxan / Stran (Sabah 1 / Antreman öncesi 2) KÜR İÇERİĞİ (3.-4. AY) :
      1ML Tren Acetat 1 ML testo propionat  Oxan / Stran (Sabah 1 / Antreman öncesi 2) Clen (Sabah-Öğle-Akşam) (3 Haftada 1 OFF) BESLENME (1-2 AY)
      SABAH 7 YUMURTA BEYAZ / 50 GRAM YULAF / 1 MUZ / 20 GRAM FISTIK EZMESİ ÖĞLE 75 GRAM BASMATİ / 300 GRAM TAVUK / SALATA / ŞEKERSİZ İÇEÇEKLER AKŞAM 300 GRAM TAVUK / SALATA ARA ÖĞÜN OLARAK PİRİNÇ PATLAĞI / ELMA-MUZ / PROTEİN PANKEK VB. GIDALAR TÜKETTİM. (AYDA 2-3 CHEAT MEAL)
      BESLENME (3. AY)
      SABAH 7 YUMURTA BEYAZ / 100 GRAM YULAF / 1 MUZ / 40 GRAM FISTIK EZMESİ ÖĞLE 200 GRAM BASMATİ / 300 GRAM TAVUK / SALATA / ŞEKERSİZ İÇEÇEKLER AKŞAM 150 GRAM BASMATİ / 300 GRAM TAVUK / SALATA / ŞEKERSİZ İÇEÇEKLER ARA ÖĞÜN OLARAK PİRİNÇ PATLAĞI / ELMA-MUZ / PROTEİN PANKEK VB. GIDALAR TÜKETTİM. NOT: BELLİ BİR KG ALTINA DÜŞTÜKTEN SONRA KİRLİ CARB. BAŞLADIM. (PİZZA-HAMBURGER-MAKARNA VB. İŞENMİŞ GIDALAR)
      BESLENME (4. AY)
      SABAH 8 YUMURTA BEYAZ / 150 GRAM YULAF / 1 MUZ / 50 GRAM FISTIK EZMESİ ÖĞLE 300 GRAM BALDO / 350 GRAM TAVUK / SALATA / ŞEKERSİZ İÇEÇEKLER AKŞAM 200 GRAM BALDO / 350 GRAM TAVUK / SALATA / ŞEKERSİZ İÇEÇEKLER ARA ÖĞÜN OLARAK PİRİNÇ PATLAĞI / ELMA-MUZ / PROTEİN PANKEK VB. GIDALAR TÜKETTİM.
      NOT: HAFTADA 5 GÜN ÜSTEKİ ÖĞÜNLER DIŞINDA 1 ÖĞÜN KİRLİ CARB YEDİM. 
      KORUYUCULAR FİX (KÜR BAŞLANGICINDAN 10 GÜN SONRA)
      C VİTAMİNİ-NAC 600/900-4HEPA-MİLKTHİSTLE- EVİCAP 400-APİKOBAL-SAWPALMETTO-MULTİVİTAMİN-ZMA GÖĞÜS UCUNDA YANMA/AĞRI/KAŞINTI OLURSA ARİMİDEX GEÇMEZSE DOSTİNEX 20 GÜNDE 1 DOSTİNEX Şuan devam ettiğim kür Testo / bolde / danabol kürü bu kür ile ilgili ilerleyen zamanlarda detaylı bir yazı hazırlarım. (5. Haftadayım 24 hafta yapmayı düşünüyorum)
       BAŞLANGIÇ 93 KG (9 EYLÜL 2024)
           

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×