Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

k1raN

Kür içi tahlil sonuçlarım

Önerilen İletiler

k1raN    0

Arkadaşlar selam kür 8. hafta test sonuçlarım ilk 6 hafta oxandrolone kullandım onun harici ilk 4 hafta 250, bundan sonraki süreçte ise 500mg testo ile devam edicem sorun çıkmazsa 16 hafta devam etmeyi düşünüyorum farkındayım östrojen çok yüksek fakat hiçbir yan etki görmüyorum o yüzden baskılama gereği duymadım yine de tavsiyelerinizi bekliyorum bir sorun var mı sizce? @metinav senin yorumun da önemli abi benim için 
Saygılarımla

AD0CF0A9-8EC1-4E10-A943-A01AF93C79C2.png EA8DFDA3-88F5-4892-BA04-C3962516F517.png 936918A2-9747-473B-8943-DCFBFE019CDF.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mtgrlylmz    14
k1raN, Bir saat önce yazdı:

Arkadaşlar selam kür 8. hafta test sonuçlarım ilk 6 hafta oxandrolone kullandım onun harici ilk 4 hafta 250, bundan sonraki süreçte ise 500mg testo ile devam edicem sorun çıkmazsa 16 hafta devam etmeyi düşünüyorum farkındayım östrojen çok yüksek fakat hiçbir yan etki görmüyorum o yüzden baskılama gereği duymadım yine de tavsiyelerinizi bekliyorum bir sorun var mı sizce? @metinav senin yorumun da önemli abi benim için 
Saygılarımla

AD0CF0A9-8EC1-4E10-A943-A01AF93C79C2.png EA8DFDA3-88F5-4892-BA04-C3962516F517.png 936918A2-9747-473B-8943-DCFBFE019CDF.jpeg

Total testo çok iyi çıkmış , iran testo mu kullanıyorsun acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
k1raN    0
mtgrlylmz, 30 dakika önce yazdı:

Total testo çok iyi çıkmış , iran testo mu kullanıyorsun acaba

optimum pharma hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BANNED PLAYER    1.460
k1raN, Bir saat önce yazdı:

@rastlantisal @otopsicikedi hocam sonuçlar için ne diyorsunuz bir de 200mg masteron e. eklesem nasıl bir sonuç alırım ?

Şahsen bunu yaparsan hem e2'yi dahada dengede tutarsın hemde ai kullanmana gerek kalmaz diye düşünüyorum. Masteron yerine rimoda kullanabilirsin. Benoxol kullanmanı öneririm ve kan testi verirken karaciğer böbrek kolestrol vs sağlık paremetrelerini göz ardı etmemeye çalış.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
k1raN    0
otopsicikedi, 8 dakika önce yazdı:

Şahsen bunu yaparsan hem e2'yi dahada dengede tutarsın hemde ai kullanmana gerek kalmaz diye düşünüyorum. Masteron yerine rimoda kullanabilirsin. Benoxol kullanmanı öneririm ve kan testi verirken karaciğer böbrek kolestrol vs sağlık paremetrelerini göz ardı etmemeye çalış.

bütün değerler var kolesterol biraz sıkıntı diğerlerinde problem olmadığı için atmadım ldl aşırı yüksek sebebi de kötü beslenme diye düşünüyorum ldl için tavsiye ediceğin supplement ya da sebze bileşiği falan var mı düşürebileceğim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BANNED PLAYER    1.460
k1raN, 1 dakika önce yazdı:

bütün değerler var kolesterol biraz sıkıntı diğerlerinde problem olmadığı için atmadım ldl aşırı yüksek sebebi de kötü beslenme diye düşünüyorum ldl için tavsiye ediceğin supplement ya da sebze bileşiği falan var mı düşürebileceğim?

omega 3 krill oil ceviz 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
k1raN, 30.07.2023 - 18:16 yazdı:

Arkadaşlar selam kür 8. hafta test sonuçlarım ilk 6 hafta oxandrolone kullandım onun harici ilk 4 hafta 250, bundan sonraki süreçte ise 500mg testo ile devam edicem sorun çıkmazsa 16 hafta devam etmeyi düşünüyorum farkındayım östrojen çok yüksek fakat hiçbir yan etki görmüyorum o yüzden baskılama gereği duymadım yine de tavsiyelerinizi bekliyorum bir sorun var mı sizce? @metinav senin yorumun da önemli abi benim için 
Saygılarımla

AD0CF0A9-8EC1-4E10-A943-A01AF93C79C2.png EA8DFDA3-88F5-4892-BA04-C3962516F517.png 936918A2-9747-473B-8943-DCFBFE019CDF.jpeg

Oxandrolon içeriği başka bir şey olabilir...Amacın bulksa ve sorun yaşamıyorsan halinden memnunsan kür boyunca böyle bırakabilirsin.Pct öncesi düşürmen gerekir, olması gereken değerlere...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
k1raN    0
rambo32, 31.07.2023 - 19:09 yazdı:

hocam o total testo değeriniz yanlış ölçülmüş olabilir mi? 

izmirin sayılı eğitim araştırma hastanelerinden dostum sanmıyorum 

metinav, 9 saat önce yazdı:

Oxandrolon içeriği başka bir şey olabilir...Amacın bulksa ve sorun yaşamıyorsan halinden memnunsan kür boyunca böyle bırakabilirsin.Pct öncesi düşürmen gerekir, olması gereken değerlere...

pct öncesi derken hocam? pctde arimidexle hallederim diye düşünüyordum farklı bir şey mi yapmalıyım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          
    • Yazan: Buğrahan13
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürüme girdim ve kürümün 9. haftasındayım. Kan testi sonuçlarıma bakıldığından boldenon çalışıyor mu?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500mg Boldenon 300mg KAN TESTLERİM:
              
    • Yazan: Kaslıadam
      Merhabalar değerli arkadaşlar kıymetli hocalarım.
      2025 ocakta ilk kür serüvenime başladım, bu zamana kadar blast cruise şeklinde 3.kürümü 2 hafta önce bitirdim. 
      KÜR İÇERİĞİM:
      1.kür bolde testo 20 hafta  2.kür npp testo 12 hafta 3.kür npp 8 hafta bolde testo 18 hafta Son mevcut kürümün son 1 ayı beslenme uyku ve enjeksiyon günlerinin şaşması nedeniyle verimsiz geçti. Eşimin hastaneye yatması sebebiyle mecbur kaldım. Şimdi 2 haftadır haftada çarşamba tek enjeksiyon olarak 250 mg iran testo alıyorum. İran testo şu tarihleri uidleri sabit aynı rakam olandan ve tam dolu değil farkındayım. Kürümde nessie anaboliklerini ve panpharma test enant kullandım ve kür içi hep doluydu. Kan testlerimi yorumlarsanız sevinirim. Henüz çıkmamış testlerde var. Bir süre only test gidip pct yapmak istiyorum fakat bilgim sınırlı. 
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Destroy9
      Merhaba arkadaşlar, 
      2026 Nisan ayından itibaren haftada 5 gün olmak üzere fitness yapıyorum. Vitamin takviyeleri haricinde herhangi bir ilaç vs kullanmıyorum. Naturalim. 27 yaşındayım şuan 65.5 kg civarında seyrediyorum. Kan vermeden iki gün öncesinde vitamin takviyeleri ve spora ara verdim. İlk kanı aile hekimliğine sabah 9.30 civarında verdim. İkinci kanı yaklaşık 1-1.5 saat aralığında İzmir Şehir Hastanesine verdim. Kan değerlerimde ki bazı yerlerde farklılıklar mevcut sizin yorumlamanıza bırakıyorum. 
      1.5 aydır her gün kullandığım takviyeler; 
      Sabah: Vitaminler:** D3-K2, Omega 3 Balık Yağı, B Vitamin Kompleks, CoQ10. Öğle: C+D+Zinc efervesan, Elektrolit (antremanda suyun içine) Akşam: NAC 600, Magnezyum Kompleks.    

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×