Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

byr0cktar

Vortex sarms

Önerilen İletiler

byr0cktar    1

...’den Vortex pharma mk677 satin aldim fakat kullanmaya daha baslamadim hic denemis olan var mi? Etkisi olur mu? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Chitizenfour    111
byr0cktar, 4 saat önce yazdı:

den Vortex pharma mk677 satin aldim fakat kullanmaya daha baslamadim hic denemis olan var mi? Etkisi olur mu? 

Kaça aldın hocam? O adamın ürünleri genelde boş diyorlar. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byr0cktar    1

1500’e, cok duydum adini piyasada biliniyor diye guvenerek aldim. sitedeki olumsuz yorumlari gorunce kaygim artti

tarihinde byr0cktar tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Chitizenfour    111

Sitede kullanan arkadaşlar yardımcı olurlar dostum ben kullanmadığım için çalışıyor yada çalışmıyor diyemem 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byr0cktar    1
Chitizenfour, 1 dakika önce yazdı:

Sitede kullanan arkadaşlar yardımcı olurlar dostum ben kullanmadığım için çalışıyor yada çalışmıyor diyemem 

Tamamdir:)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
byr0cktar, 4 saat önce yazdı:

’den Vortex pharma mk677 satin aldim fakat kullanmaya daha baslamadim hic denemis olan var mi? Etkisi olur mu? 

Bu adamdan yüz yüze ürün alıp çalıştığını fakat organlarını mahvettiğini söyleyen birisi vardı onun haricinde dolu olduğunu görmedim ki olsa olsa testosu biraz doludur. İade edebiliyorsan et bence veya dene gör.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byr0cktar    1

iade almiyormus ben de bahsettigin arkadas disinda sitede olumlu geri donus gormedim maalesef, kendisinin instagram one cikarilanlarinda bir suru etki alan var guya ama bakalim denemeden goremeyecegiz sanirim:D

Greblan, 1 saat önce yazdı:

Bu adamdan yüz yüze ürün alıp çalıştığını fakat organlarını mahvettiğini söyleyen birisi vardı onun haricinde dolu olduğunu görmedim ki olsa olsa testosu biraz doludur. İade edebiliyorsan et bence veya dene gör.

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bugracos    15

Kahkaha tufanı bu adamın hala ürünlerini satın alan var mı ya çok yazık.. Tren sipariş verdiğinde deca yollayıp ikiside aynı vur gitsin diyen birisi, 1000mg tren yazan bir adam gitsin süper kahraman filmleri çeksin…

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
saya    2
byr0cktar, 9 saat önce yazdı:

...’den Vortex pharma mk677 satin aldim fakat kullanmaya daha baslamadim hic denemis olan var mi? Etkisi olur mu? 

Kanka benim elimde var tren ve clen daha kullanmadım onun için kendim etkisini söyleyemem ama bu pazartesi giricem çevremde kullananlar var arkadaşım son girdiği vortex küründe ilaçları ayrı zamanda tedarik ettiği halde hepsi doluydu boş olanı hiç denk gelmedi 3 ayda gerçekten inanılmaz bi gelişim sağladı arkadaş grubumda SP Balkan kullanan kişilerde var ve etki olarak tamamen aynı gayette dolu ürünler vortexin ürünleri zaten tek bi satıcı var türkiyede bilen bilir forumda bazıları çok gömüyor onunla ilgili konu açtım nasıl oluyor anlamadım hadi arkadaşa şansa dolu ürün geldi diyelim çevremde tek vortex kullanan o da değil ve kullananların hepsi üst düzey etki alıyor benimde bi aklım karıştı forumda neden sevilmiyor bu ilaç anlamadım sevmeyenler yanlış anlamasında kullanıp mı bu ilacin sahte olduğunu söylüyorlar bilmiyorum kullanmadıysanız hiç neden kötüleyip benim gibi yada bu arkadaş gibi insanların aklını karıştırıyorsunuz

  • Beğen 1
  • Olumsuz 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
janbertozen    334
saya, 16 dakika önce yazdı:

Kanka benim elimde var tren ve clen daha kullanmadım onun için kendim etkisini söyleyemem ama bu pazartesi giricem çevremde kullananlar var arkadaşım son girdiği vortex küründe ilaçları ayrı zamanda tedarik ettiği halde hepsi doluydu boş olanı hiç denk gelmedi 3 ayda gerçekten inanılmaz bi gelişim sağladı arkadaş grubumda SP Balkan kullanan kişilerde var ve etki olarak tamamen aynı gayette dolu ürünler vortexin ürünleri zaten tek bi satıcı var türkiyede bilen bilir forumda bazıları çok gömüyor onunla ilgili konu açtım nasıl oluyor anlamadım hadi arkadaşa şansa dolu ürün geldi diyelim çevremde tek vortex kullanan o da değil ve kullananların hepsi üst düzey etki alıyor benimde bi aklım karıştı forumda neden sevilmiyor bu ilaç anlamadım sevmeyenler yanlış anlamasında kullanıp mı bu ilacin sahte olduğunu söylüyorlar bilmiyorum kullanmadıysanız hiç neden kötüleyip benim gibi yada bu arkadaş gibi insanların aklını karıştırıyorsunuz

kankam insanlar boşa niye kötülesin kullanıp etki almadıklarını söylüyorlar. Adamına göre boş ve dolu ürün yolluyor olması çok muhtemel bu oxygen labs vb birçok kişi  bunu yapıyor 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byr0cktar    1
janbertozen, Şimdi yazdı:

kankam insanlar boşa niye kötülesin kullanıp etki almadıklarını söylüyorlar. Adamına göre boş ve dolu ürün yolluyor olması çok muhtemel bu oxygen labs vb birçok kişi  bunu yapıyor 

Neden adamina gore bos veya dolu urun gonderiyorlar bilmedigimden soruyorumo.O

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
janbertozen    334
byr0cktar, 3 dakika önce yazdı:

Neden adamina gore bos veya dolu urun gonderiyorlar bilmedigimden soruyorumo.O

mesela daha tanınmış birisindir sana boş ürün yollaması sıkıntı olur  adın var ürünü kötülersin çevrene vesaire .Ama adam tanıdığın değil ün çevre vesairede yok sana boş ilaç yollayıp 3 kuruş fazla kazanmaya çalışıyorlar  kansızlık kısaca.  Şöyle söyliyim türkiyedeki şuan baya satan ve temiz bir markanın tek distürbitörü var  boldesi 73 dolara satıyor . Markanın kendisi toplu alışlara ciddi toplu alışlar ilaç satıcıları kısacası onlara çektikleri fiyat 21-23 dolar  aldığının 3 katına satıyor zaten adam. Çoğu kişide böyle karlar koyuyor bu arada ki sıkıntı yok bu fiyattan satsın dolu ilaç satsın yeterki. Ama  böyle boş ilaç yollayıp  biraz daha fazla kazanmak için böyle bir bok yiyor  farklı kişiler 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
saya    2
janbertozen, 9 dakika önce yazdı:

kankam insanlar boşa niye kötülesin kullanıp etki almadıklarını söylüyorlar. Adamına göre boş ve dolu ürün yolluyor olması çok muhtemel bu oxygen labs vb birçok kişi  bunu yapıyor 

Kanka işte benim anlamadığım şey o neden benim tanıdığım herkese dolu geldi en son çare kendim deniycem herşeyi aktarırım buraya

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
janbertozen    334
saya, Şimdi yazdı:

Kanka işte benim anlamadığım şey o neden benim tanıdığım herkese dolu geldi en son çare kendim deniycem herşeyi aktarırım buraya

dene brom senin bilceğin iş ama garanti kaynaklar varken risk alınırmı bilmiyorum ucuz da değil üstüne 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
saya, 34 dakika önce yazdı:

Kanka işte benim anlamadığım şey o neden benim tanıdığım herkese dolu geldi en son çare kendim deniycem herşeyi aktarırım buraya

Baba o fiyata dolu geliyorsa size al iki katına sat bize raziyiz. İnanmiyorum ben dolu olduğuna. Boldeye testo katar 500testo 500bolde derken 1k testo girersin gelişince de çalışıyor dersin. Bu forumda çalişan geldi bana diyen ilk deni gördüm. 30kişi dln görmüşümdür boş diyen.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byr0cktar    1
Greblan, 20 dakika önce yazdı:

Baba o fiyata dolu geliyorsa size al iki katına sat bize raziyiz. İnanmiyorum ben dolu olduğuna. Boldeye testo katar 500testo 500bolde derken 1k testo girersin gelişince de çalışıyor dersin. Bu forumda çalişan geldi bana diyen ilk deni gördüm. 30kişi dln görmüşümdür boş diyen.

Fiyatlar acisindan pek ucuzluk goremedim ben 4 hafta parasini verip (testo prop+ tren 1800 civari) 4 haftalik daha aliyorsun 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
byr0cktar, 2 saat önce yazdı:

Fiyatlar acisindan pek ucuzluk goremedim ben 4 hafta parasini verip (testo prop+ tren 1800 civari) 4 haftalik daha aliyorsun 

Zam gelmiş herhalde hocam. Millet 700e testo bolde aliyordu 🤓

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Revolex    14

tamamen boşa para vermişsin vortex satan tek bi kişi var o da boş ürün satıyor şikayetvarda konu bile açılmıştı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byr0cktar    1
Revolex, 2 saat önce yazdı:

tamamen boşa para vermişsin vortex satan tek bi kişi var o da boş ürün satıyor şikayetvarda konu bile açılmıştı 

Peki bu sarmslar kimden alinmali sence  O.o

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Biped    18

Vortexin likit Clenini, sr23ünü, mk677sini, ostarinini cardarinini vs kullandım. Anladım ki bu sarm denen şeylerin etkisi benim açımdan yüzde on hadi taş çatlasın yüzde onbeş. Verilen paraya değiyor mu bence değmez. Exhibiotech marka mk677 de kullandım. Hem daha uygun hem de Vortex ile aynı kalitede. Isim vermek yasak o yüzden ben İzmirde yaşayan bir supplement satıcısından aldığımı söylemekle yetineyim. Bu kişi aynı zamanda Swiss pharma ürünleri de satıyor kapsül olanını da kullandım ama exhibiotech kadar iyi değildi. Zaten Swiss pharma nın her ne kadar yurt dışı ürün olduğu ve kodunun sitede çalıştığını görsem de yurt dışı ürün olduğuna inanmıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
saya    2
Biped, 56 dakika önce yazdı:

Vortexin likit Clenini, sr23ünü, mk677sini, ostarinini cardarinini vs kullandım. Anladım ki bu sarm denen şeylerin etkisi benim açımdan yüzde on hadi taş çatlasın yüzde onbeş. Verilen paraya değiyor mu bence değmez. Exhibiotech marka mk677 de kullandım. Hem daha uygun hem de Vortex ile aynı kalitede. Isim vermek yasak o yüzden ben İzmirde yaşayan bir supplement satıcısından aldığımı söylemekle yetineyim. Bu kişi aynı zamanda Swiss pharma ürünleri de satıyor kapsül olanını da kullandım ama exhibiotech kadar iyi değildi. Zaten Swiss pharma nın her ne kadar yurt dışı ürün olduğu ve kodunun sitede çalıştığını görsem de yurt dışı ürün olduğuna inanmıyorum.

Peki hocam likit clen den etki gördünüzmü

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Biped    18
saya, 3 saat önce yazdı:

Peki hocam likit clen den etki gördünüzmü

Evet ama sırf likit diye de para vermemek gerektiğini gördüm. Çalışan bi tablet clen de alınsa aynı kapıya çıkacak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Chitizenfour    111
Biped, 4 saat önce yazdı:

Vortexin likit Clenini, sr23ünü, mk677sini, ostarinini cardarinini vs kullandım. Anladım ki bu sarm denen şeylerin etkisi benim açımdan yüzde on hadi taş çatlasın yüzde onbeş. Verilen paraya değiyor mu bence değmez. Exhibiotech marka mk677 de kullandım. Hem daha uygun hem de Vortex ile aynı kalitede. Isim vermek yasak o yüzden ben İzmirde yaşayan bir supplement satıcısından aldığımı söylemekle yetineyim. Bu kişi aynı zamanda Swiss pharma ürünleri de satıyor kapsül olanını da kullandım ama exhibiotech kadar iyi değildi. Zaten Swiss pharma nın her ne kadar yurt dışı ürün olduğu ve kodunun sitede çalıştığını görsem de yurt dışı ürün olduğuna inanmıyorum.

Zamanında o kişiden bende mk677 ve ostarine almıştım. Ostarine bilmem ama mk677 efsane açlık veriyordu ya. Ama tadı berbat zor içiyodum valla :)

tarihinde Chitizenfour tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Chitizenfour, 15 dakika önce yazdı:

Zamanında o kişiden bende mk677 ve ostarine almıştım. Ostarine bilmem ama mk677 efsane açlık veriyordu ya. Ama tadı berbat zor içiyodum valla :)

o kişiden bende mk-677 almıştım Total,fre testo yerlerdeydi 😄

tarihinde kartalfitness tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Biped    18
Chitizenfour, 23 dakika önce yazdı:

Zamanında o kişiden bende mk677 ve ostarine almıştım. Ostarine bilmem ama mk677 efsane açlık veriyordu ya. Ama tadı berbat zor içiyodum valla :)

Evet suyun içine katıp yuvarlıyordum ben de. Nabız da bi tık yükseliyordu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       
    • Yazan: kadireis01
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun bir dönemdir gerek hayat gerek askerlik(yedek sb. olarak ıraktaydım.) ciddi bir düşüş yaşadım.Yaklaşık 2,5 senedir. 2021 yılında mk677 kullandım tamamen düzensizdi. E2 yükseldi memeden hafif bazen sıkınca sıçrayan su gelmeye başlamıştı. Sağlıkçıyım baya korkuttu ancak alıştım ve hala geliyor sıkınca. O süreçte haftada 4 gün olmak üzere 3 yıllık bir geçmişim vardı ancak tamamen gitmedim tabi o da düzensizdi. Şuan tekrar hayatım normale döndü ve artık bırakmamak üzere spora adım atıyorum tekrardan yaklaşık bir ay oldu ve fullbody girmeye çalışıyorum 5*5 powerlifting gibi temel hareketlere yöneldim.
      KİLOM 104 BOY 178 Bel ve karın bölgesi yağlı çok çirkin bir görüntü var. Özgüven çok düşük. Psikiyatri hemşiresiyim ilaçları detaylı olarak biliyorum kullansam bile dopamine serotonine etki ettiricem diye bu kez yağlanmayı arttıyor. Bu yüzden bana iyi gelen tek şeye yani spora ağırlık vermek istiyorum. Kızılacaktır belki ama artık başla bırak başla bırak yapmaktan emeklerin karşılığınız zerre göremedim.
      Ürün kullanmak istiyorum. Bana yol göstermenize ihtiyacım var
    • Yazan: Altay1995
      Arkadaşlar merhaba,
      Kür olarak bu kombinasyonu kullanmayı düşünüyorum , sizin de fikir ve görüşlerinize değer veriyorum yardımcı olur musunuz , kullanan var mı sizce etkili olur mu?
      PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:
      GW-501516 LGD-4033 MK-677 RAD-140  Bana ne kazandırır +sı -si  ne olur merak ediyorum teşekkürler.
    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×