-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
97 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
1
Redible kullanıcısının paylaşımları
-
Sitesinde yazan 1954'den beri hizmet veriyoruz yazıları başka yerden copy pasta Tamamı Pfizerin sitesinden çalıntı. Bknz: https://www.pfizer.com.tr/pfizerde-calismak/pfizer-kariyer Kutu tasarımı gerçekten başarılı ama kutuya bakarak içerik hakkında yorum yapamayız. Bir kişi sitelerindeki adrese gidip ortamı görse aslında bir fikrimiz olurdu.
-
Keşke fazla gh dan organımız çenemiz büyüyecek kadar zengin olabilsek Arkadaşın da söylediği gibi aylık 1000-2000tllik bütçeler ile o tarz durumlar yaşaman olası değil.
- 12 yanıt
-
- 1
-
-
Aynı satıcıdan bahsetmiyoruz sanırım. Benim bahsettiğim dr. olan birinci el satıcı değil. Bahsettiğiniz getiren kişi kim ismini kısaltıp yazabilir misiniz?
-
Cyp 220 bolde 235. Sustayı kontrol edemeyeceğim için kullanmak istemedim.
-
Evet bahsettiğim kişi doktor olan. Çalıştırdığı kişiler de thaiger vuruyor. İlaçlar düşük dozaj olsa o kütleleri elde edemezler diye düşünüyorum. Tabi yarışmacılarına tam ürün, dışarıya boş ürün satıyor da olabilir. 3. hafta sonunda kan testi veririm belli olur çalışıp çalışmadığı hocam
-
Ampullerin hepsinin boyları da farklı ama aynı durum aburaihan marka testoda da vardı. En kötü 2 hafta sonra testte çıkar sonuçlar sadece boldenin çalışıp çalışmadığı anlamak zaman alıcak. Evet taylanddan ithal ürün getirmek çok zor iş muhtemelen ya hammedde getiriyorlar ya da tamamı tr üretimi. Bakalım ödem yapıcak mı steril mi çalışıcak mı. Konuyu güncellerim
-
Evet pharma ile labs farklı ürünler farkındayım bunun. Pharma ilaç üretimi durdu diye biliyorum. Pharma mı labs mı hocam?
-
Şırıngaya çekilmiş ilacı saklama
Redible, Redible kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
@metinav, @pc332cevaplarınız için teşekkürler. -
Merhaba dostlar, Ampulde 250mg testo var fakat benim 125mg çekmem gerekiyor. Ampulde kalan ilacı nasıl muhafaza ederim? Şırıngaya çekip buzdolabı atsam hava temasından dolayı zarar görebilir mi? Kalan miktarı 2gün sonra enjekte edeceğim. Veya eczaneden eğer satılıyorsa boş flakon alıp oraya mı aktarmalıyım kalan ilacı? Tavsiyeleriniz nelerdir?
-
Sustanon anapolon soru
Redible, painsever kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Provion konusu ben de merak ediyorum. Hangi kürlere eklenmeli, neden eklenmeli, ne süre ile kullanılmalı? @agfitnesshocam sizin bu konuda yorumlarınızı görmüştüm bilgilendirir misiniz bizi acaba. -
Bulk kürlerinde oluşan çatlakları %99 yok etmenin formülü
Redible, Bay-T kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Konuyu güncelleyeyim tekrardan. Cildiye polikinliğine gittim. Doktorun dediği bu çatlaklar merhem krem ile gitmez. Özel hastanelerde lazer tedavisi kesin çözüm olur dedi. Ayrıca contractubexi sgk reçete edemiyor. Onu sorduğumdaysa bir kaç kutu kullanımda hafifleteceğini fakat kesin geçirmeyeceğini söyledi bilginize dostlar Şu an benim için çok dert değil ileride rahatsız ederse lazer yaptırırım- 11 yanıt
-
- cilt çatlağı
- çatlak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Bulk kürlerinde oluşan çatlakları %99 yok etmenin formülü
Redible, Bay-T kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Peki hastaneye gitsem cildiye reçeteli yazar mı bu konuda bilginiz var mı? Masrafı azaltmak adına.- 11 yanıt
-
- cilt çatlağı
- çatlak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Bulk kürlerinde oluşan çatlakları %99 yok etmenin formülü
Redible, Bay-T kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Sonuç ne acaba? Özellikle omuz bölgem olmak üzere bicepsin üstünde de çok fazla çatlaklar oldu. Krem gerçekten etkili mi? 2-3kutu kullanımı çok uzun bir süreyi kapsıyor. Zamanla kendi düzelir mi?- 11 yanıt
-
- cilt çatlağı
- çatlak
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Estrojenik sulanma
Redible, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Peki metin hocam östrojeni nasıl kontrol edebiliriz? Etkileri arttığında mı kontrol altına almalıyız yoksa kandaki değeri belli bir seviyeyi aşınca mı? Gerçi ikiside birbiriyle bağlantılı ama mesela ben yüksek östrojeni vucudumda hissedemiyorum etki olarak zaten hep suluyum 😀 -
-
Benim de merak ettiğim bir konuydu takibe aldım. Kendim 2-3 hafta boyunca bir şey kullanmadan hamlığı atmak ve ağırlıklarımı arttırmak için natural antreman yapıcam.
-
11 mayıs'ta berber, avm'ler ile beraber spor salonları da açılacak mı ?
Redible, klinux kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Kaynak burada arkadaşlar. normallesmeplani.pdf -
11 mayıs'ta berber, avm'ler ile beraber spor salonları da açılacak mı ?
Redible, klinux kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
Burak hocam ben de instagramda çok fazla hikayede gördüm hatta fedarasyondan bir kaç hocasa paylaşmış fakat resmi bir yazı, bağlantı bulamadım. Yalan haber olma olasılığı yüksek gibi geldi bana ama umarım doğrudur -
1 ay farkla kan testi degelri
Redible, roper2001 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
İlaç kullandım şimdi bıraktım hormon değerlerimi merak ediyorum de onlar genelde e2 hariç hepsini isterler e2 yide ekler misiniz de kıl bir doktor değilse sorun çıkarmaz. Odaya girdiğinde baktın mizacı ters birisi steroid kullandım şimdi ereksiyon sorunu yaşıyorum hormon değerlerime bakabilir misiniz dersen kesin bakarlar ama dediğim gibi e2 yine istemezler -
19 yaş, size danışmak istiyorum yardım edebilir'misiniz ?
Redible, fireman0141 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Sadece kür içinde kullanacağın vitamin mineral takviyeleri bile ortalama aylık 100-150tl gibi fiyata denk gelir. Testoyada ortalama 150-200tl gibi pada verdiğini düşünürsek flakona o fiyata kür yapman bence çok zor. İlaca bu kadar az para ayırmışken beslenmeye daha az ayırmışsındır muhtemelen. 300TL sadece tavuk masrafın olur bunun daha farklı protein çeşitleri karbı vs var. Açıkçası düşük bütçe ile zor iş. Bence şu süreçte yapacağın en mantıllı şey mekanik bir kondisyon bisikleti alıp 200-300tlye 2.el evde kardiyo ve vucut ağırlığı veya varsa dumbell set ile antremanlarını yapman- 14 yanıt
-
- 1
-
-
Pct sonrası libidom mahvoldu yardım lütfen!
Redible, Dominik3 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Peptid, gh kullanmadan derece alan (Türkiye yarışlarında) bir sürü tanıdığım var. Düşük dozlarda (500mg) testesteron ile çok iyi vucüt elde edilebilir. -
Clene alternatif olarak şu konuyu inceleyebilirsin. Daha masum bir ürün 18 yaşa göre
-
Sitenin sol alt kısmında whatsap ikonu var oraya tıklayarak iletişime geçebilirsin
-
Aburaihan, balkan pharmada eczane ürünleri. Bunların Enanthe esterleri @Loving hocadan temin edebilirsin.
- 11 yanıt
-
- 1
-
-
Only testo ve pct maliyeti ?
Redible, Geleceğin Olympia'sı kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Testosterone olmadan kür yapılmaması kanaatindeyim. Sadece oxandrolone kullanımı hakkında güray hocanın bir videosu vardı onu izleyebilirsin. Tek kür girip ondan sonra kür yapmayacağım olayı sözde kalıyor genelde Profilime girip ilk konuma bakabilirsin yaklaşık 3 ay önce bir konu açmıştım ilk kürüme giricem ve daha sonra kür yapmayacağım diye Fakat başladıktan sonra öyle olmuyor sürekli daha fazlasını istiyorsun testosuz yaşayamıyorsun
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
