Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

okanytgn

Üye
  • İçerik sayısı

    29
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

29 Mükemmel

okanytgn Hakkında

  • Yaş 33
  • Derece
    Çaylak
  • Doğum Günü 10-11-1988

Profil Bilgileri

  • Yaş 33
  • Meslek:
    Logistik
  • Konum:
    Malmö isveç
  • Ad Soyad:
    Okan Yetgin
  • Cinsiyet
    Erkek
  1. Kas içi enjeksiyon

    Çok sağol Dostum 🙏🏻❤️
  2. Kas içi enjeksiyon

    Tam kürden Verim almaya başladık. corona olduk arkadaşlar . Hastalık süresinde ilacı kesiyoz mu ?
  3. Kas içi enjeksiyon

    10. Hafta 2021 Son günü Form. Şimdi 2022 de herşey başlıyor . Herkese Mutlu Yıllar ❤️
  4. Kas içi enjeksiyon

    Anladım arkadaşlar , o zaman pek kurcalamaya girmiyorum . kalori meselesinde çok haklısın Usta, tam bu aralar artık yüklemeye başlıyorum . açıkcasını söylemek gerekirse Kalori hesabı yapamadım pek ama , beslenmede Semih de bilir , elimden geleni yapıyorum . Ama daha düzene girecek, Pirinç Kremasına kadar aldım valla , ilaçların Markası da Phenom pharma , Avrupa’da İskandinav ülkelerinde meşur , aslanda İngiltere’de diyebilirim ama orda çok sahtesi üretilmiş , Baya araştırdım , İsveç’teki Bizim tayfa Orhinali bulursanız ilaç geç açılıyor ama Alabilceğinşz en iyi sonucu alırsınız felan diyorlar , Yeşil ışık yakan çok . Bakalım . Ocak sonuna kadar ne elde edebileceğiz .
  5. Kas içi enjeksiyon

    Semih Kardeşim ! sağol kanka ! Senin formu yakalamak imkansız brom. Ama devam . Sürekli İlacın etkisi şu an başladı diyip duruyorum ama , her hafta , o düşünce yenileniyor , galiba şimdi başladı diyorum, her hafta artan bir etki var sanki. bakalım testoyı 600 e çıkarayım mı ?
  6. Kas içi enjeksiyon

    Teşekkür ederim Kardeşim . Tam form patlaması henüz gerçekleşmedi , planladığım gibi devam , ama birer flakon daha Testo ve Boldenon yolda geliyor , T yi 500 bazından az daha çıkarmayı düşünüyorum . Yada aynı şekilde 17. 18. Haftaya kadar devam .
  7. Kas içi enjeksiyon

    minik minik ilerlemeye devam ,
  8. Kas içi enjeksiyon

    Geçen hafta içi form .
  9. Kas içi enjeksiyon

  10. Kas içi enjeksiyon

    2. Hafta başı ve , 6. Hafta Ortası Güncel Form.
  11. Kas içi enjeksiyon

    5.hafta bitti. 3 gündür Felan libidoda artış var ,fena oluyorum bazen 😀😀, sağlam bi dalgalanma da var , Sinir pek yok , aşırı öfkelendim geçen bir anda ama , ama kontrol edebiliyorum . Sert ve sağlam antrenman yapmaya başladım , ama bazen Kramplar yaşayabiliyorum . Birde gece yatarken terleme var , ve kendimi esnetirken sağlam ağrı yaşadım bacakda, Hanım uyurken çok derin sert nefes alıyorsun diyor . Korkmuş geçen .
  12. Kas içi enjeksiyon

    Arkadaşlar bu arada . 4.hafta bitti , Bir Resim atayım dedim . Benim Gözümde pek bir fark yok . Az pump olmuş gibiyim. Çok erken sonuç felan için değil , 4 hafta sonra bir resim daha atarım .
  13. Kas içi enjeksiyon

    Bende çok şüpheliydim kardeşim , bacaktan 1ml enjekte yaptım , evet bacak kolay ama ödemi zor oluyor ! ayrıca onla da mavi ile girdim , sinire felan damara bacakta çok dikkat et ! 2 ml iteledim mi düşünemiyorum o ödemi, o yüzden kalçadan denedim. Başarılı oldum , benim açtığım başlıkta da yazdım , Gluteus medius kası ! biraz yatayda kalça kası , sinirsiz acısız süper bölge , yeşil uç bile değil , mavi uç ile giriyorum sıfır acı , önce parmakla bi , deri altı hisset , kas , kasılmadığı zaman nasıl yerleşiyor , yağ tabakası çok kalın değilse , mavi ile bastırınca kastasın, zaten kasta olduğunu ilacı yavaş yavaş basarken hissediyorsun , yeşil ile kesin garanti enjeksiyon.
  14. Boldenon /testo ent / winstol ?pct

    Kalçacan Ne baby iğnesi Moruk ! 😀. Ben mavi ile yapıyorum , şüphem var , yeşil de kocaman götüm yemiyor , yeşil ile yapıcam, bacaktan yaptım mavi ile kasa ulaştı sıfır acı , ama ödem oluştu , kalçadan yukarı yandan bi bölge var resmini atıyorum oraya mavi ile giriyorsun acısız löppp diye giriyor , Gluteus medius kası, fazla ğalı değil isen yana esmedim mi lap çıkıyor. YouTube da bi prof BBuilder izlemiştim adam ordan yapınca keşfettim ,
  15. Boldenon /testo ent / winstol ?pct

    #HECTOR - usta dünyanın heryerinde yasak zaten. burda ehliyetten olursun. Cezası var para cezası felan filan.. - yok ya karşılaştırma yapmak değil, mesajla bi ürün var , aynısını TR de arkadaşım kullanıyor , 300 TL diyor , ben burda 1000 TL ye bulamıyorum. TR sende gidip gelene getirtemedik. gerçi TR geliri ile burasının gelirine baktınmı sende haklısın yani. şu an bi düşündüğümden var Orda kimsenin bilmediği , phenom pharma, ve Medipharma kullanıyorum , çalışıyormu 3. 4 hafta sonra anlıcaz.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×