Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

oguuzars

Üye
  • İçerik sayısı

    84
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    1

oguuzars kullanıcısının paylaşımları

  1. Kür içinde hangi ai kullanılmalı?

    Ben 750 mg test e 600mg bolde 300npp 200tren e aldığım zaman da eod 12,5mg aromasin içiyordım e2 77 geld
  2. Kür içinde hangi ai kullanılmalı?

    Kaç mg testoya nasıl kullandınız, birde kaç mg aromasin, ne kadardı e2
  3. Kür içinde hangi ai kullanılmalı?

    Aramatoz inhibitörü olarak ne kullanıyorsunuz? aromasin mi armidex mi?
  4. Humax ürünleri underdose olabilir mi?

    Bugün humax test cyp başladım, 2 hafta sonra test vericem güncellerim durumu
  5. Humax ürünleri underdose olabilir mi?

    Humax npp kullanıyorum, yorulmuyorum ciddi şekilde güçlendim, şimdi Zphc test e ve boldeden humax cyp ve boldeye geçiyorum 10/15 gün sonra kan testi vereceğim, Ödem ağrı hiç bir şekilde yok
  6. Kürümün 6. hafta kan testlerine bakıldığında negatif bir durum var mı?

    İlaçların markası nedir
  7. Nessie pharma ürünleri hk.

    Nessie kullanıyorum güncel bir dostum elysian verdi denemek için, nessie kesip elysian deneyeyim mi yoksa nessie mi devam mı edeyim
  8. Kürümün 7. hafta kan testi sonuçları hk. (boldenon ve e2 sarmalı)

    Bolde de nasıl bu kadar tansiyon yaşıyorsunuz, eski koçumun yanlış ilaç planlaması ile haftalık 1gr bolde kullandım zphc 30ml olan seriden ne tansiyon yaşadım, ne bir yan etki hangi marka. Şuanda nessie kullanıyorum 600mg allahtan bir yan etki görmüyorum
  9. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    Tren e ve bolde konusunda tercihiniz nessie mi olur humax mı?
  10. Merhabalar danışmak istediğim 2 konu var Son dönemde eod enjeksiyon veya günlük enjeksiyon yapıyorlar, sizce eski sistem haftada 2x 3x enjeksiyon mu yoksa eod veya günlük enjeksiyon mu? Ai kullanımında aromasin mi, armidex mi Okuduğum bir yazıda armidex igf1 azalttığını, aromasinin yükselttiğini okumuştum.
  11. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    Bende Zphc Reta aldım 20mg kullanan var mı yazım haftalık 1mg başlamayı düşünüyorum
  12. Shree venkatesh ürünleri hk.

    Denedim sadece ox kullandım beğendim pre niyetine 30mg kullandım çok güzel verim aldım
  13. Shree venkatesh ürünleri hk.

    Bir çok marka kullandım cidden en iyileri zphc ve nessie
  14. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Teşekkür ederim zphc devam @Fuhrer
  15. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Konudan hariç bir şey soracağım zphc npp de tedarik etmekte sorun yaşadığım için xeno buldum 50$ xeno labs npp nasıldır?
  16. Dek pharma primobolan kullananlar?

    Merhaba Dek pharma primabolon kullan arkadaşlar varmı
  17. Kullandığım boldenon çalışıyor mu?

    Boldenon kullanırken e2 nin böyle olması lazım. 500test e 500bolde 5. enjeksiyondan sonra test verildi.
  18. Nessie ox ve npp kullanan var mı? Duruma göre ekleyeceğim de.
  19. İşte 2,3 hafta test vereceğim ilaçlar tam açılınca ona göre ayarlamaya gideceğim
  20. Bende güncel olarak zphc 500teste 500bolde 300mas Kullanmaya başladım, brightondan geçtim e2 dipledi sanırım, eklem ağrısı başladı 2,3 hafta sonra test verip npp ekleyeceğim.
  21. Brighton pharma kullanan oldu mu ?

    İlk el fiyatı uygun testolar 25-27€ masteron 36 40€ arası esterine göre primabolon 40€ tren grubu 40€ civarı güncel ürünlerim brighton memnumum rezze geçecektim geçmedim memnumum ürünlerden
  22. Evogen pharma hk.

    Testo 27€ Maste e 42€ rimo 44€
  23. Evogen pharma hk.

    Bende test cyp maste e rimosunu kullanıyorum
  24. Evogen pharma hk.

    Hocam denedimiz mi brightonu? @the_escobarhocam sizin feecback nasıl? Rimosu bende öst aşırı düşürdü
  25. Rezz lab. hk. marka 1 ay önce çıkmış! duyan, bilen var mı?

    Çok teşekkür ederim bende testo e mas rimo deneyeceğim

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×