-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
84 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
1
oguuzars kullanıcısının paylaşımları
-
Kür içinde hangi ai kullanılmalı?
oguuzars, ZANE kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Ben 750 mg test e 600mg bolde 300npp 200tren e aldığım zaman da eod 12,5mg aromasin içiyordım e2 77 geld -
Kür içinde hangi ai kullanılmalı?
oguuzars, ZANE kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Kaç mg testoya nasıl kullandınız, birde kaç mg aromasin, ne kadardı e2 -
Kür içinde hangi ai kullanılmalı?
oguuzars, ZANE kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Aramatoz inhibitörü olarak ne kullanıyorsunuz? aromasin mi armidex mi? -
Humax ürünleri underdose olabilir mi?
oguuzars, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Bugün humax test cyp başladım, 2 hafta sonra test vericem güncellerim durumu -
Humax ürünleri underdose olabilir mi?
oguuzars, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Humax npp kullanıyorum, yorulmuyorum ciddi şekilde güçlendim, şimdi Zphc test e ve boldeden humax cyp ve boldeye geçiyorum 10/15 gün sonra kan testi vereceğim, Ödem ağrı hiç bir şekilde yok -
Kürümün 6. hafta kan testlerine bakıldığında negatif bir durum var mı?
oguuzars, Playmakers kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
İlaçların markası nedir -
Nessie kullanıyorum güncel bir dostum elysian verdi denemek için, nessie kesip elysian deneyeyim mi yoksa nessie mi devam mı edeyim
-
Kürümün 7. hafta kan testi sonuçları hk. (boldenon ve e2 sarmalı)
oguuzars, Human kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Bolde de nasıl bu kadar tansiyon yaşıyorsunuz, eski koçumun yanlış ilaç planlaması ile haftalık 1gr bolde kullandım zphc 30ml olan seriden ne tansiyon yaşadım, ne bir yan etki hangi marka. Şuanda nessie kullanıyorum 600mg allahtan bir yan etki görmüyorum -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
oguuzars, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Tren e ve bolde konusunda tercihiniz nessie mi olur humax mı? -
Trt protokolünde çok sıklıkla yapılan enjeksiyonun doğru olmadığı! mikro enjeksiyonlar hk.
oguuzars, Dortmunt kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Merhabalar danışmak istediğim 2 konu var Son dönemde eod enjeksiyon veya günlük enjeksiyon yapıyorlar, sizce eski sistem haftada 2x 3x enjeksiyon mu yoksa eod veya günlük enjeksiyon mu? Ai kullanımında aromasin mi, armidex mi Okuduğum bir yazıda armidex igf1 azalttığını, aromasinin yükselttiğini okumuştum. -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
oguuzars, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
Bende Zphc Reta aldım 20mg kullanan var mı yazım haftalık 1mg başlamayı düşünüyorum -
Shree venkatesh ürünleri hk.
oguuzars, oguzdalkilic kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Denedim sadece ox kullandım beğendim pre niyetine 30mg kullandım çok güzel verim aldım -
Shree venkatesh ürünleri hk.
oguuzars, oguzdalkilic kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Bir çok marka kullandım cidden en iyileri zphc ve nessie -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
oguuzars, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Teşekkür ederim zphc devam @Fuhrer -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
oguuzars, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Konudan hariç bir şey soracağım zphc npp de tedarik etmekte sorun yaşadığım için xeno buldum 50$ xeno labs npp nasıldır? -
Dek pharma primobolan kullananlar?
oguuzars, aliylmazz35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Merhaba Dek pharma primabolon kullan arkadaşlar varmı -
Kullandığım boldenon çalışıyor mu?
oguuzars, tahaiwnl kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Boldenon kullanırken e2 nin böyle olması lazım. 500test e 500bolde 5. enjeksiyondan sonra test verildi. -
Kür planlamalarım ilaç, beslenme ve diğer detaylar hk. (2025)
oguuzars, polatpr kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Nessie ox ve npp kullanan var mı? Duruma göre ekleyeceğim de.- 90 yanıt
-
- 1
-
-
- öncesi
- öncesi ve sonrası
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür planlamalarım ilaç, beslenme ve diğer detaylar hk. (2025)
oguuzars, polatpr kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
İşte 2,3 hafta test vereceğim ilaçlar tam açılınca ona göre ayarlamaya gideceğim- 90 yanıt
-
- 1
-
-
- öncesi
- öncesi ve sonrası
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür planlamalarım ilaç, beslenme ve diğer detaylar hk. (2025)
oguuzars, polatpr kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Bende güncel olarak zphc 500teste 500bolde 300mas Kullanmaya başladım, brightondan geçtim e2 dipledi sanırım, eklem ağrısı başladı 2,3 hafta sonra test verip npp ekleyeceğim.- 90 yanıt
-
- 2
-
-
-
- öncesi
- öncesi ve sonrası
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Brighton pharma kullanan oldu mu ?
oguuzars, Eampowered kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
İlk el fiyatı uygun testolar 25-27€ masteron 36 40€ arası esterine göre primabolon 40€ tren grubu 40€ civarı güncel ürünlerim brighton memnumum rezze geçecektim geçmedim memnumum ürünlerden -
Testo 27€ Maste e 42€ rimo 44€
-
Bende test cyp maste e rimosunu kullanıyorum
-
Hocam denedimiz mi brightonu? @the_escobarhocam sizin feecback nasıl? Rimosu bende öst aşırı düşürdü
-
Rezz lab. hk. marka 1 ay önce çıkmış! duyan, bilen var mı?
oguuzars, Canbikmis kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Çok teşekkür ederim bende testo e mas rimo deneyeceğim
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
