Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Eugen Sandow

Üye
  • İçerik sayısı

    147
  • Katılım

  • Son ziyaret

PLATFORM TECRÜBE PUANI

4 Nötr

Eugen Sandow Hakkında

  • Yaş 29
  • Derece
    Deneyimli
  • Doğum Günü 02-05-1995

Profil Bilgileri

  • Yaş 29
  • Cinsiyet:
    Erkek

Güncel Profil Ziyaretleri

814 profil görüntüleme
  1. Kas yapmak için proteine mi yoksa kalori alımına mı daha fazla önem vermeliyiz ?

    Konuyu biraz hortlamak istiyorum sadece konunun başlığından yola çıkarak; yeterli miktarda kalori alınması gerekiyor. Kas yapımı için ağırlıklı protein ve karbonhidrat yarıya kadar alınmalıdır.
  2. Kırmızı et vs beyaz et

    2014 yılında bende öyle yapıyorumdum tabi o zaman ki imkan ve şartlar farklıydı 😀 Supplementlere vereceğin parayı kesinlikle beslenmene yatırıp yapmak daha iyi haftada iki balık diyorlar ama dediğin gibi maalesef İMKANLAR. Haftada bir balık yapıp, antrenmanın olduğu gün haftada 2 kere kırmızı et tüketimi, haftada 3 kere beyaz et tüketimi yapabilirsin.
  3. Definasyon beslenme

    Definasyon için konuşuyorum beslenme için öğünlerini ufaltma gene 4-5 öğüne bol ara öğünlerin olsun ara öğünlerde sağlıklı yağlar tüketmeye özen göster. Sebze tüketimine özen göstermelisin. Protein içeren besinleri daha çok tüketip karbonhidrat besinlerindeki öğünlerini küçültmeklisin. Nasıl bir deri inceltmek istiyorsun onu bilemem aman ek olarak takviyeler de gerekli olacaktır.
  4. Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar!

    Teşekkür ederim Burak hocam 🙏
  5. Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabalar!

    Sayın Forum Üyeleri Merhabalar, Nasılsınız? Umarım iyisinizdir... Uzun bir aradan sonra tekrardan peptidturkiye.com geri döndüm Sayın Loving gerçekten çok güzel projelere, çalışmalara imza atmış... Bir süredir forumdan ve maalesef spordan hayatından uzak kaldım. Okulu bitirdikten sonra Otomotiv sektöründe farklı işlere ve projeler üzerine çalışmalar yaptım. Şimdi ise 90 kilo yağlı bir çuval oldum. İstanbul için Çarşı ve Mahalle Bekçiliği için hazırlık yapıyorum. Bu hazırlıkları yaparken eğlenceli bir şekilde ve videolar çekip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum, çünkü Otomotiv sektörü beni fazlası ile yordu diyebilirim... Herkese iyi forumlar ve sağlıklı günler diliyorum. Sevgiler...
  6. Eugen Sandow - Bulk

    Merhabalar Peptid Ailesi, Kendim için beklenen an geldi geçikmeli dönem oldu ama bu durumu çok iyi telafi edeceğim! Haftanın 4 gününü okulda geçireceğim ve öğünlerimi yanımda taşıyarak saat, saat takip ederek öğünlerimi tüketeceğim! Antrenman rutinine gelecek olursak; Pazartesi: Göğüs ve kol | Salı: Bacak ve kalf | Çarşamba: Dinlenme | Perşembe: Sırt | Cuma: Dinlenme | Cumartesi: Omuz ve arka kol | Pazar: Dinlenme Tekrar başa! Hedefler; 22 Eylül 2014 yılında bulk dönemi start vereceğim, mayıs veya haziran 2015 yılında patlama yapmayı düşünüyorum. İlk önceliğim vücut geliştirme veya fitness yarışmasında podyuma çıkmak. Best of model yarışmasına katılmak. Kilo: 85-90 kg Yağ oranı: %8-%10 Kullanacağım supplementler; Açıkçası supplementler benim gözümde para tuzağı tozlara ve haplara para vermeyi düşünmüyorum. Hiçbir şeyin yerini sıkı çalışma ve kusana kadar yemek tutmaz. Beslenme rutini; Gün içerisinde kahvaltı, ara öğün ve 4 ana öğün yapacağım. Günlük; bulgur, tavuk göğsü veya et, ton balığı, yulaf, kuruyemiş, sebze ve meyveler vb... Kendimi her ay resim ve video'ya alacağım gelişimimi gözlemlemek açısından. Vücut ölçülerimi aldırmayı hiç düşünmüyorum pek kafama takmadığım için ölçüleri. Benim için önemli olan; nasıl yoktan, var yaptığım! Günlüğüm de antrenman ve beslenme rutinimden ziyade kendim burada hikaye yazmayı düşünüyorum. Gün içerisindeki ruh halim, nasıl olduğum ne yaptığım gibisinden. Zinciri kırmak için elimden gelenin en iyisini yapacağım deviri değiştireceğim! "kertenkeleden, TİMSAH olma zamanı" Bir heykeltıraş olmak ister misin? [attachment=0]10672276_540290269405167_4458215091847712802_n.png[/attachment]

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×