Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

alpseyhan0

Bulk beslenme

Önerilen İletiler

alpseyhan0    4

Selamlar 76 Kiloyum Örnek bir Bulk beslenmesini yazarmısınız sizlerin düşünceleri ve sistemlerni de görmek istoyrum kürdeyim ben sabah 4 yumurta 90 gram yulaf süt birazda tat versin diye cici bebe gün içinde 400 gram tavuk göğüsü pişmemiş 350 gram pirinç pişmemiş pişirp gün içine bölüyorum aldığım Takviyeler ise kürdeyim testo e boldenın danabol + C vitamini ester omega3 + MilkThsıtle beslenmemde sorun yok ama iştahım çok açık değil o yüzden karbı artırmıyorum bana tavsiye vetecek hocalarıma şimididen teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


desperado    29

Selam dostum. Hemen hemen 1 yılda 65 kilolardan 88 kiloya kadar çıkmış bi ektomorf olarak yazıyorum.

Kahvaltıda yumurta, yulaf yemeni tavsiye etmem çünkü geç sindirilen besinler oldukları için iştahı kapatır. Uyandığın gibi ilk öğününü ye eğer geç yersen iştahın kapanır. İlk öğünün kolay sindirilen glisemik indeski yüksek yiyecekler olsun.

Yemeklerden önce su içme. Yemekle beraber çok sıvı tüketme. Ağzın kuruduğunda iç. Gazlı içecekleri yemekle beraber içme. Yemekten sonra miden patlayacak gibi hissedene kadar su iç. Bu sindirimi hızlandırıyor. Yemeklerle beraber yeşillik kesinlikle tavsiye ederim sindirimi hızlandırıyor.

Düz beslenme olarak günlük 400-500 Gr tavuk 4-5 yumurta 600-700 gram pirinç 2-3 kaşık zeytinyağı 40-50 kuruyemiş yesen büyük ihtimalle temiz bulk olursun da onları yemek dert olabiliyor. O yüzden iştahı açana ve disiplini oturtana kadar en kötü ihtimalle kalori hesabı yaparak sonra makrolara, besinlere olabildiğince dikkat ederek ilerlemek gerekli diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
holyland    172

valla tavuk pilavla bulk yapabileceksen uzun süre olur xD

pirinç unu ve tadı güzel protein tozu al enaz 10 tsne güzel alıştırmalık çıkıyor

bu aralar m.y hulk un attığı mısır gevrekli rice crema sardım 7 aydır protein tozu içmiyordum alasım geldi yeniden çok güzel spor sonrası atıştırmalik oluyor

pirinç in yanına patates haşlanmış mısır da ekleyebilirsin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpseyhan0    4
desperado, 2 saat önce yazdı:

Selam dostum. Hemen hemen 1 yılda 65 kilolardan 88 kiloya kadar çıkmış bi ektomorf olarak yazıyorum.

Kahvaltıda yumurta, yulaf yemeni tavsiye etmem çünkü geç sindirilen besinler oldukları için iştahı kapatır. Uyandığın gibi ilk öğününü ye eğer geç yersen iştahın kapanır. İlk öğünün kolay sindirilen glisemik indeski yüksek yiyecekler olsun.

Yemeklerden önce su içme. Yemekle beraber çok sıvı tüketme. Ağzın kuruduğunda iç. Gazlı içecekleri yemekle beraber içme. Yemekten sonra miden patlayacak gibi hissedene kadar su iç. Bu sindirimi hızlandırıyor. Yemeklerle beraber yeşillik kesinlikle tavsiye ederim sindirimi hızlandırıyor.

Düz beslenme olarak günlük 400-500 Gr tavuk 4-5 yumurta 600-700 gram pirinç 2-3 kaşık zeytinyağı 40-50 kuruyemiş yesen büyük ihtimalle temiz bulk olursun da onları yemek dert olabiliyor. O yüzden iştahı açana ve disiplini oturtana kadar en kötü ihtimalle kalori hesabı yaparak sonra makrolara, besinlere olabildiğince dikkat ederek ilerlemek gerekli diye düşünüyorum.

600 gram pirinç yerine 200 patates sabah 400 pirnç yapsam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
desperado    29
alpseyhan0, 37 dakika önce yazdı:

600 gram pirinç yerine 200 patates sabah 400 pirnç yapsam

200 gram pirinç yerine 800 Gr patates koymalısın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpseyhan0    4
desperado, 3 saat önce yazdı:

200 gram pirinç yerine 800 Gr patates koymalısın.

Abi o kadar yiyemem ben 400 de bile zorlanıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
desperado    29
alpseyhan0, 27 dakika önce yazdı:

Abi o kadar yiyemem ben 400 de bile zorlanıyorum

A101de pirinç ve mısır patlağı var brunch markaydı sanırım 1 tanesi 100gr pirinç kadar karbonhidrat içeriyor denemeni tavsiye ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
holyland    172

yeme zaten o kadar obez olursun 😅

alpseyhan0, Bir saat önce yazdı:

Abi o kadar yiyemem ben 400 de bile zorlanıyorum

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
desperado    29
holyland, 18 dakika önce yazdı:

yeme zaten o kadar obez olursun 😅

 

Dediklerimin maks gramından yese bile 3700 kalori yapar. Testo boldenon küründeki antrenman yapan biri bu kaloriyle obez oluyorsa olsun zaten 😊

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×