Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Arda16

L-carnitine yağ yakar mı?

Önerilen İletiler

Arda16    3

L-Carnitine yağ yakar var diyen var yakmayan diyen var sizce yağ yakarmı bir sitede kampanya var 150₺ L-Carnitine bir alana bir bedava 1 tanesi 75₺ yani 33 servis her serviste 3000mg l karnitin fiyatı çok ucuz o markayı da ilk defa duyuyorum marka hakkında ne düşünüyorsunuz marka Nutrich Carnirich Thermo 3000 mg 1000 ml

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


STALOB    119

hiçbir ilaç veya supplement doğrudan yağ yakmaz düzenli beslenme ve kalorik açık ile yağ yakarsın. l carnitin ile bu durumu azcık da olsa destekleyebilirsin.

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47

Bu sıralar günde 1 saat 115-120 nabızda incline yürüyüş yapıyorum. Amaç viseral yağları yakmak ama bu sırada da kaslardaki glikojeni boşaltmamak.

Acaba yürüyüş öncesi 2-3 gram l-carnitine almak fark yaratır mı yoksa gereksiz overrated bir supplement mi? Artık adını bile duymuyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Wassat26, 24.02.2026 - 11:13 yazdı:

Bu sıralar günde 1 saat 115-120 nabızda incline yürüyüş yapıyorum. Amaç viseral yağları yakmak ama bu sırada da kaslardaki glikojeni boşaltmamak.

Acaba yürüyüş öncesi 2-3 gram l-carnitine almak fark yaratır mı yoksa gereksiz overrated bir supplement mi? Artık adını bile duymuyorum

Oral l-carnitine kullanılmaması gereken bir takviye biyoyararlanımı çok zayıf ve uzun süre yüksek doz kullanımında TMAO diye bir şeye dönüşüyor bağırsakta damar sertliği vs yapıyor 500mg/ml gibi formda bulabiliyorsan subq şeklinde kullanılabilir belki 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
berkay16, 2 saat önce yazdı:

Oral l-carnitine kullanılmaması gereken bir takviye biyoyararlanımı çok zayıf ve uzun süre yüksek doz kullanımında TMAO diye bir şeye dönüşüyor bağırsakta damar sertliği vs yapıyor 500mg/ml gibi formda bulabiliyorsan subq şeklinde kullanılabilir belki 

Öyle değil aslında. Ttmao oluşumu yoksa lcarnitine i oral kullanırdım. Sadece günde 4-5 gr gibi dozlarla, her öğünde 1gr gibi.  Aslında biyoyaralanım dozla ilgili. Injeksiyonluk lcarnitine in ağrısına değmez ama tmao büyük sorun. Bu da bağırsakların ne kadar iyi olduğuyla alakalı. Eğer günde 4 5 gr gibi dozlarla toz lcarnitine içip tmao ölçtüğünüzde artış yoksa oral çok daha mantıklı. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Unrest, 1 saat önce yazdı:

Öyle değil aslında. Ttmao oluşumu yoksa lcarnitine i oral kullanırdım. Sadece günde 4-5 gr gibi dozlarla, her öğünde 1gr gibi.  Aslında biyoyaralanım dozla ilgili. Injeksiyonluk lcarnitine in ağrısına değmez ama tmao büyük sorun. Bu da bağırsakların ne kadar iyi olduğuyla alakalı. Eğer günde 4 5 gr gibi dozlarla toz lcarnitine içip tmao ölçtüğünüzde artış yoksa oral çok daha mantıklı. 

Subq vuruyor yabancılar baya subq da ağrı yapıyor mu acaba bir de enjeksiyon ağrısını 10mg lidokain ile çözmek mümkün aslında sadece enjeksiyonu yaparken yakıyor diye biliyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
berkay16, 43 dakika önce yazdı:

Subq vuruyor yabancılar baya subq da ağrı yapıyor mu acaba bir de enjeksiyon ağrısını 10mg lidokain ile çözmek mümkün aslında sadece enjeksiyonu yaparken yakıyor diye biliyorum.

Aynen ilk vururken yakıyor 5 dk kadar sonra geçiyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
gönderildi (düzenlendi)
berkay16, Bir saat önce yazdı:

Subq vuruyor yabancılar baya subq da ağrı yapıyor mu acaba bir de enjeksiyon ağrısını 10mg lidokain ile çözmek mümkün aslında sadece enjeksiyonu yaparken yakıyor diye biliyorum.

1ml enjeksiyonu nasıl subq yapıyolar bilmiyorum. Oda 600 mg/ml bulduysak. 5 dk sonra geçme kısmına tam katılmıyorum. Levocartin felan öyle olabilir ama yüksek kontrasyondaki 600mg/ml olanlar bende hafif bir yangı bırakıyor. Buna alışıyosun evet artık hiç yokmuş gibi geliyor bir yerden sonra. Ama mesela koldan yapmam imkansız kola yaptığımda 1 hafta ağrıyor. Ya vg ya kalça şart benim için bacağı pek tercih etmediğimden. 

Faydalarını kalbe etkilerini çok seviyorum ama enjeksiyon kısmında en sevmediğim ürün. Bu da aslında katlanılabilir birşey ama tmao seviyelerim yüksek olma eğiliminde olmasa kesinlikle capsül veya toz lcarnitine kullanırdım. Bunu basit bir testle ölçebilirsiniz bu arada. Bazı insanlarda tmao yükselmiyor 

tarihinde Unrest tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Unrest, 38 dakika önce yazdı:

1ml enjeksiyonu nasıl subq yapıyolar bilmiyorum. Oda 600 mg/ml bulduysak. 5 dk sonra geçme kısmına tam katılmıyorum. Levocartin felan öyle olabilir ama yüksek kontrasyondaki 600mg/ml olanlar bende hafif bir yangı bırakıyor. Buna alışıyosun evet artık hiç yokmuş gibi geliyor bir yerden sonra. Ama mesela koldan yapmam imkansız kola yaptığımda 1 hafta ağrıyor. Ya vg ya kalça şart benim için bacağı pek tercih etmediğimden. 

Faydalarını kalbe etkilerini çok seviyorum ama enjeksiyon kısmında en sevmediğim ürün. Bu da aslında katlanılabilir birşey ama tmao seviyelerim yüksek olma eğiliminde olmasa kesinlikle capsül veya toz lcarnitine kullanırdım. Bunu basit bir testle ölçebilirsiniz bu arada. Bazı insanlarda tmao yükselmiyor 

2 enjeksiyon şeklinde yapılabilir hepsini tek noktaya yapmaya gerek yok bence bi denemek lazım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
berkay16, 27.05.2026 - 01:44 yazdı:

2 enjeksiyon şeklinde yapılabilir hepsini tek noktaya yapmaya gerek yok bence bi denemek lazım 

Sadece şunu demek istiyorum. Lcarnitine kullanırken dikkate almanız gereken şeyler şunlar 

Her ihtimalde kanda insulin olduğunda alman daha iyi. Bu yüzden karb içeren bir öğünden sonra almak mantıklı.

Tmao yükselmiyorsa 500mg enjeksiyonluk doza hemen hemen 3.5 4 gr lcarnitine eşdeğer. Bunuda karb içeren öğünlere bölersen hemen hemen aynĵ dozu almış olursun.

Enjeksiyon Lcarnitine her ay 50 dolar vermek yerine birkere pür toz lcarnitine alıp 2  3 hafta kullanıp tmao testine girmek seni büyük bir maliyetten kurtarır. Özellikle sindirim sistemine bağırsaklarının sağlamlığına güvenen birine bunu öneririm. 2 gr üstü pür lcarnitine alan insanların sadece %21 inde tmao tehlikeli seviyelere çıkıyor. Bu da tamamen bağırsaktali bazı bakterilerle ilgili, bağırsakları iyiye götüren bir diyetle bu oldukça engellenebilir. Benim gibi skntili bir sindirim sisteminiz varsa tabi uzak durmak gerekir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Unrest, 4 dakika önce yazdı:

Sadece şunu demek istiyorum. Lcarnitine kullanırken dikkate almanız gereken şeyler şunlar 

Her ihtimalde kanda insulin olduğunda alman daha iyi. Bu yüzden karb içeren bir öğünden sonra almak mantıklı.

Tmao yükselmiyorsa 500mg enjeksiyonluk doza hemen hemen 3.5 4 gr lcarnitine eşdeğer. Bunuda karb içeren öğünlere bölersen hemen hemen aynĵ dozu almış olursun.

Enjeksiyon Lcarnitine her ay 50 dolar vermek yerine birkere pür toz lcarnitine alıp 2  3 hafta kullanıp tmao testine girmek seni büyük bir maliyetten kurtarır. Özellikle sindirim sistemine bağırsaklarının sağlamlığına güvenen birine bunu öneririm. 2 gr üstü pür lcarnitine alan insanların sadece %21 inde tmao tehlikeli seviyelere çıkıyor. Bu da tamamen bağırsaktali bazı bakterilerle ilgili, bağırsakları iyiye götüren bir diyetle bu oldukça engellenebilir. Benim gibi skntili bir sindirim sisteminiz varsa tabi uzak durmak gerekir 

Ben 2 tane protein bar yediğimide doğalgaz fabrikası oluyorum 😂 alt ast yükselmiyor kreatinin yükselmiyor karaciğer böbrek taş gibi ama malesef benim zayıf organım bağırsaklarım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
berkay16, Şimdi yazdı:

Ben 2 tane protein bar yediğimide doğalgaz fabrikası oluyorum 😂 alt ast yükselmiyor kreatinin yükselmiyor karaciğer böbrek taş gibi ama malesef benim zayıf organım bağırsaklarım

Ozaman acıya rağmen enjeksiyon. Korkum uzun vadede bu yanmaların kasa zarar vermesi. Her seferinde ufak mikro zararlar vermesi uzun vadede sknti yaratabilir gibi geliyor. Burda lcarnitine in yanlış anlaşıldığını düşünüyorum bu arada. Lcarnitine in faydalarının %80.90 ı kas içi doygunluğa ulaşıldığında başlar. Kreatin gibi kasda depolanır. Doyum noktasına ulaşmak 30 40 ila 100 gün arasında sürüyor. Yani bu aldım fayda gördüm bırakıyorum dencek birşey değil bence sürekli alınması gerekiyor faydaların çoğunluğu için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    338
Unrest, 9 saat önce yazdı:

Ozaman acıya rağmen enjeksiyon. Korkum uzun vadede bu yanmaların kasa zarar vermesi. Her seferinde ufak mikro zararlar vermesi uzun vadede sknti yaratabilir gibi geliyor. Burda lcarnitine in yanlış anlaşıldığını düşünüyorum bu arada. Lcarnitine in faydalarının %80.90 ı kas içi doygunluğa ulaşıldığında başlar. Kreatin gibi kasda depolanır. Doyum noktasına ulaşmak 30 40 ila 100 gün arasında sürüyor. Yani bu aldım fayda gördüm bırakıyorum dencek birşey değil bence sürekli alınması gerekiyor faydaların çoğunluğu için.

O kadar uzun sürüyor mu ya

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×