Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

okain

Kür öncesi hormon testi yardım

Önerilen İletiler

okain    1

Merhaba değerli üstadlar yaşım 20 ilk kürüm deca+testo+danabol kürüne girdim sorum şu kür öncesi test yaptırmayı unuttum fakat testoyu vurduktan yaklaşık 10 saat sonra test yaptırmaya gittim sonuçta hemen vücuda bağlanmadığı için test sonucuna etki etmez diye düşündüm fakat test sonuçlarım biraz değişik geldi sizlerle paylaşacağım yorumlar mısınız acaba östrojen, prolaktin ve total testo fazla ne yapmalıyım?

62965B49-F992-441F-B8AF-86DCADEA9231.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Equipoise    318

Bu da artık, testosteron vurulduktan 21 gün sonra test yapılır vb gibi saçma tezleri olanlara gelsin...

Dostum ürünlerin süper çalışıyor. Cabaser ya da Dostinex almayı unutma prolaktini düşürmek için. 

2 haftada 1 cabaser ya da dostinex

Haftada 2 kere Aromasin tablet

tarihinde Equipoise tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 10 dakika önce yazdı:

Bu da artık, testosteron vurulduktan 21 gün sonra test yapılır vb gibi saçma tezleri olanlara gelsin...

Dostum ürünlerin süper çalışıyor. Cabaser ya da Dostinex almayı unutma prolaktini düşürmek için. 

2 haftada 1 cabaser ya da dostinex

Haftada 2 kere Aromasin tablet

Yorumların için teşekkürler bu değer yüksekliği testosterondan diyorsun yani keşke vurmadan test yaptırsaydım biraz korkuttu 10 saat sonra hemen prolaktin ve östrojen yükseltmesi ayrıca prolaktinin testosteronla alakası var mı ki yükseltti? Çok irdeliyorum kusura bakma çünkü kafamı çok karıştırdı bu durum aromasin yerine tamoksifen olur mu? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 10 dakika önce yazdı:

Yorumların için teşekkürler bu değer yüksekliği testosterondan diyorsun yani keşke vurmadan test yaptırsaydım biraz korkuttu 10 saat sonra hemen prolaktin ve östrojen yükseltmesi ayrıca prolaktinin testosteronla alakası var mı ki yükseltti? Çok irdeliyorum kusura bakma çünkü kafamı çok karıştırdı bu durum aromasin yerine tamoksifen olur mu? 

E tabiki testosterondan :)

Testosteron östrojene dönüşüyor. Bunun fazlası da azı da zarar. Dengelemek için Aromasin ya da arimidex alıyoruz. Tamoksifen olmaz. 

Prolaktini de deca ve tren yükseltiyor. Engellemek için cabaser alıyoruz

 

Korkacak bişey yok hatta sevinmelisin çalışan ilaç bulmuşsun :)

Ayrıca irdelemek iyi bişey her önüne gelenin sözüyle birşeyler yapma sakın iyice araştır. Etrafta herşeyi bildiğini sanan cahil çok fazla 

tarihinde Equipoise tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 37 dakika önce yazdı:

E tabiki testosterondan :)

Testosteron östrojene dönüşüyor. Bunun fazlası da azı da zarar. Dengelemek için Aromasin ya da arimidex alıyoruz. Tamoksifen olmaz. 

Prolaktini de deca ve tren yükseltiyor. Engellemek için cabaser alıyoruz

 

Korkacak bişey yok hatta sevinmelisin çalışan ilaç bulmuşsun :)

Ayrıca irdelemek iyi bişey her önüne gelenin sözüyle birşeyler yapma sakın iyice araştır. Etrafta herşeyi bildiğini sanan cahil çok fazla 

Korkmamın sebebi decayı vurmadan prolaktinin yüksek çıkması ama dostinex ile kontrol altına alabilirim dediğin gibi iki haftada bir 0.5 mg dostinex alıcam. Google’a nolvadex yazınca tamoksifen çıkıyor araştırdım ikisininde etken maddesi aynı neden tamoksifen kullanamıyoruz? Nolvadex sorduğum her eczane tamoksifen önerdi muadili bir ilaç dediler. Çok teşekkürler ayrıca

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 2 saat önce yazdı:

Korkmamın sebebi decayı vurmadan prolaktinin yüksek çıkması ama dostinex ile kontrol altına alabilirim dediğin gibi iki haftada bir 0.5 mg dostinex alıcam. Google’a nolvadex yazınca tamoksifen çıkıyor araştırdım ikisininde etken maddesi aynı neden tamoksifen kullanamıyoruz? Nolvadex sorduğum her eczane tamoksifen önerdi muadili bir ilaç dediler. Çok teşekkürler ayrıca

Dostum, tamoksifen bir etken madde. Nolvadex ilacın ismi. Tamoksifen le aynı şey. Vucudundaki östrojeni azaltmıyor. Vucudunda bulunan östrojenin göğüs ucu reseptörlerine bağlanmasını önlüyor. 

O yüzden aromataz inhibitörü (arimidex, Aromasin) kullanman gerekiyor. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 4 saat önce yazdı:

Dostum, tamoksifen bir etken madde. Nolvadex ilacın ismi. Tamoksifen le aynı şey. Vucudundaki östrojeni azaltmıyor. Vucudunda bulunan östrojenin göğüs ucu reseptörlerine bağlanmasını önlüyor. 

O yüzden aromataz inhibitörü (arimidex, Aromasin) kullanman gerekiyor. 

Anladım üstad sağolasın arimidex veya aromasin artık hangisi ucuz ve bulunuyorsa onu alacağım. Peki tamoksifeni jinekomasti belirtileri gördüğümde mi kullanacağım sadece? Arimidex östrojen azaltması için tamoksifen jinekomasti için eğer yanlış anlamadıysam bunun dışında başka hangi belirtiler olduğunda kullanabilirim tamoksifeni ya da arimidexi? Ve ayrıca pct de tamoksifen kullanımının sebebi nedir? Kür bitmiş östrojen yükselmiyor azaltılması gerekir neden azaltmak için arimidex almayıp göğüs ucuna bağlanmasını engellemek için tamoksifen kullanıyoruz? Teşekkürler tekrardan

tarihinde okain tarafından düzenlendi
Ek

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 4 saat önce yazdı:

Anladım üstad sağolasın arimidex veya aromasin artık hangisi ucuz ve bulunuyorsa onu alacağım. Peki tamoksifeni jinekomasti belirtileri gördüğümde mi kullanacağım sadece? Arimidex östrojen azaltması için tamoksifen jinekomasti için eğer yanlış anlamadıysam bunun dışında başka hangi belirtiler olduğunda kullanabilirim tamoksifeni ya da arimidexi? Ve ayrıca pct de tamoksifen kullanımının sebebi nedir? Kür bitmiş östrojen yükselmiyor azaltılması gerekir neden azaltmak için arimidex almayıp göğüs ucuna bağlanmasını engellemek için tamoksifen kullanıyoruz? Teşekkürler tekrardan

Kür içinde tamoksifen kullanmayı bi kere kafandan sil. Östrojen az olunca jinekomasti olmayacaksın zaten 

Pct de nolvadex i jinekomasti için kullanmıyoruz. İlacın lh fsh hormonlarını yükseltme etkisi var. Bu sebeple kullanıyoruz. Hipofizi doğal üretime açıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82    448

Kür sonu Pct için kullanacagin Klomen ve Hcg nin östrojen yükseltici özelliği var 

Nolvadex anca kür içinde Jino olduysan veya göğüs hassasiyeti başladıysa o gibi durumlarda kullanılır. 
Arimidex en ucuzu Aromasin biraz daha pahalı

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Ferhat82, 7 saat önce yazdı:

Kür sonu Pct için kullanacagin Klomen ve Hcg nin östrojen yükseltici özelliği var 

Nolvadex anca kür içinde Jino olduysan veya göğüs hassasiyeti başladıysa o gibi durumlarda kullanılır. 
Arimidex en ucuzu Aromasin biraz daha pahalı

Üstteki hocam kür içinde kullanılmaması gerektiğini söylemiş hocam nasıl olcak şimdi eğer tüm önlemlere rağmen jinekomasti olursam mecburiyetten mi kullanıcam? arimidex kullanmama rağmen göğüs hassasiyeti olursam mı yani

Equipoise, 10 saat önce yazdı:

Kür içinde tamoksifen kullanmayı bi kere kafandan sil. Östrojen az olunca jinekomasti olmayacaksın zaten 

Pct de nolvadex i jinekomasti için kullanmıyoruz. İlacın lh fsh hormonlarını yükseltme etkisi var. Bu sebeple kullanıyoruz. Hipofizi doğal üretime açıyor

Anladım hocam sağolasın doğru bildiğim yanlışları düzelttin eğer bir sıkıntım olursam buradan tekrar yardımlarınızı isteyeceğim. Arimidex i hemen alma zorunluluğum var mı? Mağlum yılbaşı dolayısıyla para suyunu çekti dostinex im var arimidexi tam bir hafta sonra alabilirim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 2 dakika önce yazdı:

Üstteki hocam kür içinde kullanılmaması gerektiğini söylemiş hocam nasıl olcak şimdi eğer tüm önlemlere rağmen jinekomasti olursam mecburiyetten mi kullanıcam? arimidex kullanmama rağmen göğüs hassasiyeti olursam mı yani

Anladım hocam sağolasın doğru bildiğim yanlışları düzelttin eğer bir sıkıntım olursam buradan tekrar yardımlarınızı isteyeceğim. Arimidex i hemen alma zorunluluğum var mı? Mağlum yılbaşı dolayısıyla para suyunu çekti dostinex im var arimidexi tam bir hafta sonra alabilirim.

Eğer arimidex kullanıyorsan kür içinde östrojen düşük olacağı için zaten nolvadex(tamoksifen) e ihtiyaç duymayacaksın. Östrojen düşükken jinekomasti olmazsın zaten.

1 haftada jinekomasti olmazsın zaten yağ oranın aşırı yüksek değilse. Haftaya başlayabilirsin arimidex e 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 5 dakika önce yazdı:

Eğer arimidex kullanıyorsan kür içinde östrojen düşük olacağı için zaten nolvadex(tamoksifen) e ihtiyaç duymayacaksın. Östrojen düşükken jinekomasti olmazsın zaten.

1 haftada jinekomasti olmazsın zaten yağ oranın aşırı yüksek değilse. Haftaya başlayabilirsin arimidex e 

Anladım kral eyvallah :)  yağ oranım %9 çıktı spor salonundaki ölçümde 188 boy 67 kilo ektomorf yapıdayım zaten bunun için deca tercih ettim. Aslında söylediklerini çok iyi anladım fakat aklımda hiç soru kalmasın diye irdeledim, aynı şeyleri farklı şekilde yazdırdım sanada kusura bakma :)  Peki bir sorum daha var kür içinde kaslarımıza doluluğu veren östrojen bunu fazla düşürmemek gerekli değil mi? Arimidex ile bunu düşürerek kürden alacağım verimide düşürmüyor muyum aynı zamanda? Tabii risk almaktansa alacağım verimi düşürmek tercihim fakat öğrenmek için soruyorum sadece

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
gönderildi (düzenlendi)
okain, 2 saat önce yazdı:

Anladım kral eyvallah :)  yağ oranım %9 çıktı spor salonundaki ölçümde 188 boy 67 kilo ektomorf yapıdayım zaten bunun için deca tercih ettim. Aslında söylediklerini çok iyi anladım fakat aklımda hiç soru kalmasın diye irdeledim, aynı şeyleri farklı şekilde yazdırdım sanada kusura bakma :)  Peki bir sorum daha var kür içinde kaslarımıza doluluğu veren östrojen bunu fazla düşürmemek gerekli değil mi? Arimidex ile bunu düşürerek kürden alacağım verimide düşürmüyor muyum aynı zamanda? Tabii risk almaktansa alacağım verimi düşürmek tercihim fakat öğrenmek için soruyorum sadece

Önemli değil dostum sonuçta burda insanlara yardım edebilmek için bulunuyorum..

Evet kaslarına doluluğu veren östrojen. Zaten çok düştüğünde vucutta kramplar, eklem ağrıları vb görülür. Buna göre aldıgın arimideks dozajı düşürülür. Denge bu şekilde tutturulur. 

Tavsiyem östrojenin 47 olan üst sınıra yakın olması. 40 50 civarı iyidir. Bünyeden bünyeye değişir tabi. Herkes kendi vucudunu tanımalı. 

 

Mesela benim vucudumda aromatizasyon fazla olduğu için haftada 2 Aromasinin bile yetmediği durumlar oluyor. Kimisi haftada 1 tane ile östrojeni 0 a çekiyor 

tarihinde Equipoise tarafından düzenlendi
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
okain    1
Equipoise, 17 saat önce yazdı:

Önemli değil dostum sonuçta burda insanlara yardım edebilmek için bulunuyorum..

Evet kaslarına doluluğu veren östrojen. Zaten çok düştüğünde vucutta kramplar, eklem ağrıları vb görülür. Buna göre aldıgın arimideks dozajı düşürülür. Denge bu şekilde tutturulur. 

Tavsiyem östrojenin 47 olan üst sınıra yakın olması. 40 50 civarı iyidir. Bünyeden bünyeye değişir tabi. Herkes kendi vucudunu tanımalı. 

 

Mesela benim vucudumda aromatizasyon fazla olduğu için haftada 2 Aromasinin bile yetmediği durumlar oluyor. Kimisi haftada 1 tane ile östrojeni 0 a çekiyor 

Bunu nasıl kontrol altına alabilirim? Mesela haftada 2 arimidex alıp sonraki hafta test mi yaptırayım duruma göre artırır veya azaltırım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise    318
okain, 2 saat önce yazdı:

Bunu nasıl kontrol altına alabilirim? Mesela haftada 2 arimidex alıp sonraki hafta test mi yaptırayım duruma göre artırır veya azaltırım. 

Aynen bu şekilde. Mesela pazartesi perşembe 1 er arimideks al. 2 3 hafta sonra teste git. Fazlaysa arimideksi pazartesi yarım perşembe yarım şekline düşürürsün

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Cruse
      Merhabalar herkese,
      Ben 7 haftadır 400mg Zphc Tren Ace, 400mg Zphc Testo Prop küründeyim ama garip bir şekilde e2 değerim çok yüksek geldi. Enjeksiyonları gün aşırı vuruyorum haftada 4 kere en son dün saat 21:00’de vurdum bugün sabah 11:00’de test verdim.
      Kürden Başlamadan Önce (06.05.2026)
      Prolaktin 15,9  ng/ml 2,5 - 17,0 SHBG 28,8 nmol/L 10 - 57 Estradiol ( E2 ) 53,7 pg/ml 0,00 - 56,00 Serbest Testosteron 15,15 pg/ml 0,18 - 23,08 Total Testosteron 4,17 ng/ml 2,00 - 9,70 Bugün Verdiğim (13.06.2026) Prolaktin 17,0 mg/ml 2,5 - 17 SHBG 9,80 nmol/L 10 - 57 Serbest Testosteron >157,5 pg/ml 0,18 - 23,08 Estradiol ( E2 ) 330,78 pg/ml 0,00 - 56,00 Bu testleri özelde yaptırmıştım daha öncedende kür yapmıştım uzun süre deca Fln kullanmama rağmen Estradiol 55,3 ng/ml 11,3 - 24,3. Bu testi devlette yaptırmıştım Bu değer çıkmıştı biraz garibime geldi yan etki olarak sorun yaşamıyorum meme ucu hassasiyeti Fln sizin düşünceniz nedir.? 
    • Yazan: r2maru1
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Herhangi bir ilaç kullanmadım hiç tamamen doğal birisiyim ve 1.5 hafta önce test yaptım prolaktin değerim yüksek çıktı! Bugün gıda zehirlenmesi yaşadım ve bundan dolayı serum alırken kan testi istendiği esnada doktordan hormon testide istedim prolaktin için bu sefer daha yüksek çıktı! Herhangi bir libido sorunum yok meme ucunda hassasiyete dair hiç bir şey yok!
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.75 Kilo: 101 SORULARIM:
      Bunun sebebi (yükselmesinin) ne olabilir? Nasıl bir çözüm bulmam gerekiyor bu konuda? KAN TESTİM:

    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: gazomika
      Arkadaşlar selam,
      2024 ve yeni verdiğim kan sonuçlarımı yorumlar mısınız Prolaktin yüksekti iyice artmış birşey kullanmam gerekiyor mu? Prolaktin 29 olan yeni kan tahlilim.
      KAN TESTLERİM:
       
    • Yazan: roronoa
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Tahlillerimde referans dışı değerler var. Nasıl düzeltebilirim bu değerleri?
      KAN TESTİM:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×