Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

aylardanKASIM

Kürde masteron veya alternatifi hk.

Önerilen İletiler

Merhaba peptit türkiye ailesi konuyu forumda araştırıp cevap bulamadığım için açma gereği duydum loving hocanın açmış olduğu masteron konusunu okudum kür içerisinde armidex gibi nolwadex gibi anti östrojen olduğu yazıyor kuru büyüttüğü adeleye sertlik verdiği yazıyor ama örnek kürleri hep testosteron propionat ile çünkü enanhate su tutar define görünüm vermez diye enanhate tavsiye edilmiyor ama enanhate su tutması yüzü tombul yapması östrojen kaynaklı olduğu için ve bu ilaç da östrojeni düşürdüğü için kullanımı mantıklı diye düşünüyorum özellikle uzun süreli only veya only testosteron kürlerinde ben haftada 750 mg testosteron ve 2 günde bir 100 mg masteron ile uzun bir kür yapmak istiyorum bunun artısı eksi si ne olur profesyonel değilim oyüzden trenbolon deca falan kullanmak istemiyorum ama spora gidip emek verdiğim zaman gelişmek de istiyorum yerimde saymak istemiyorum  maddi durumum gh kullanacak kadar da iyi değil daha önce üç kere testosteron enanhate boldenon kürü yaptım boldenon da artık etki etmiyor bu kürü düşünüyorum bu sebeple güncel formu mu da atacağım yağ oranım yüksek biraz kürden çıkalı 7 ay geçti bu resimde kürde değilim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Equipoise    318

Masteron ve Proviron sanıldığı gibi aromataz enzimine bağlanarak "arimidex/Aromasin" etkisi göstermez.

Yani östrojeni düşürmez.. 

Östrojenin bağlanacağı reseptörlere bağlanarak bi nevi "nolvadex" etkisi gösterir ki bu bulk kürlerinde isteyeceğiniz en son şeydir. 

Yani kürde masteron veya Proviron olsa bile aromataz inhibitörü eklenmelidir.. 

Tecrübeyle sabit

 

Ayrıca uzun esterlerin vucutta su tutma sebebi daha çok östrojene dönüşmesi değildir. Aksine kısa esterler daha çok östrojene dönüşürler. Uzun eserlerin vucutta daha çok su tutma sebebi tamamen ester kaynaklıdır

tarihinde Equipoise tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Equipoise, 15.10.2019 - 19:23 yazdı:

Masteron ve Proviron sanıldığı gibi aromataz enzimine bağlanarak "arimidex/Aromasin" etkisi göstermez.

Yani östrojeni düşürmez.. 

Östrojenin bağlanacağı reseptörlere bağlanarak bi nevi "nolvadex" etkisi gösterir ki bu bulk kürlerinde isteyeceğiniz en son şeydir. 

Yani kürde masteron veya Proviron olsa bile aromataz inhibitörü eklenmelidir.. 

Tecrübeyle sabit

Ben proviron ile ilgili östrojen bloke edici veya inhibe edici veya testo yu reseptör e bağlar diye bilimsel bir çalışma görmedim belki vardır yoktur demedim görmedim dedim oyüzden proviron un şehir efsanesi olduğuna inanıyorum 

Loving hocanın yazısında aromataz inhübütörü kullanmaya gerek yok yazıyor siz bana tecrübe ile sabittir yazmışsınız size biliyorsunuz ki ilaç tecrübesi kişiden kişiye değişir A kişi deka vurur birşey olmaz B kişisi ağır tahribat alır deca Dick olur veya A kişisi haftada 1000 testo vurur aromataz inhübütörü kullanmaz jinekomasti de olmaz diğeri 500 mg ile jinekomasti olur daha çok sayabilirim bununla ilgili yardımınız için teşekkür ederim ama bana kesin bilgi gerekiyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978

Masteron veya proviron yerine oxandrolon tavsiye ederim.Dediğin gibi testo yanında baska bir sey kullanmayacaksan günlük 40-50 oxandrolon gayet olumlu bir görünüme neden oluyor.Arti güç artışı ve toparlanma...Veya winstrol tablet kullanabilirsin daha define ve kurumak icin.Östrojen kontrolü yapmazlar dht türevi steroidler.Sadece rekabet ediyorlar.Kisinin genetik yapisina göre ösrojen seviyesi kontrolü gerekebilir.Arimidex yanında bulunsun...

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav, 22 dakika önce yazdı:

Masteron veya proviron yerine oxandrolon tavsiye ederim.Dediğin gibi testo yanında baska bir sey kullanmayacaksan günlük 40-50 oxandrolon gayet olumlu bir görünüme neden oluyor.Arti güç artışı ve toparlanma...Veya winstrol tablet kullanabilirsin daha define ve kurumak icin.Östrojen kontrolü yapmazlar dht türevi steroidler.Sadece rekabet ediyorlar.Kisinin genetik yapisina göre ösrojen seviyesi kontrolü gerekebilir.Arimidex yanında bulunsun...

Teşekkür ederim peki neden winstrol enjekte yerine tablet tavsiye ettiniz acaba 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
aylardanKASIM, 15 saat önce yazdı:

Teşekkür ederim peki neden winstrol enjekte yerine tablet tavsiye ettiniz acaba 

En başta fiyat, daha sonra kolaylık ve tabiki etkide ahım şahım bir fark olmaması...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav, 44 dakika önce yazdı:

En başta fiyat, daha sonra kolaylık ve tabiki etkide ahım şahım bir fark olmaması...

Karaciğere çok toksit etki bırakıyor mu? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82    448
aylardanKASIM, 14 dakika önce yazdı:

Karaciğere çok toksit etki bırakıyor mu? 

En yüksek birakanlar arasindadir winstrol . Sağlam şekilde su yeşillik ve koruyucular tahribatı en aza indirmek amaçtır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
aylardanKASIM, 22 dakika önce yazdı:

Karaciğere çok toksit etki bırakıyor mu? 

Karaciğer her türlü zorlanıyor.Anapolonda da danabolde de winstrolde de trenbolonda da...

Karaciğer koruyucu kullanmak hangi kür olursa olsun gerekli.Bende aşırı sivilcelenme yapıyor winstrol...Eklemleri ağrıtıyor onun dışında başka bir yan etkisini görmedim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Adanalı    71
metinav, 16 dakika önce yazdı:

Karaciğer her türlü zorlanıyor.Anapolonda da danabolde de winstrolde de trenbolonda da...

Karaciğer koruyucu kullanmak hangi kür olursa olsun gerekli.Bende aşırı sivilcelenme yapıyor winstrol...Eklemleri ağrıtıyor onun dışında başka bir yan etkisini görmedim.

Alabileceğimiz karaciğer koruyucularını yazarmısın reis aklına ne geliyorsa 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Adanalı, 3 saat önce yazdı:

Alabileceğimiz karaciğer koruyucularını yazarmısın reis aklına ne geliyorsa 

Liv 52, Nac 900, Taurolite, Silymarin vb.

tarihinde metinav tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Adanalı, 4 saat önce yazdı:

Alabileceğimiz karaciğer koruyucularını yazarmısın reis aklına ne geliyorsa 

Konuyu bulandırma kardeşim bununla ilgili konular var tatmin edici değilse yeni konu aç form kurallarını ihlal etme 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27

selamlar rimo yerine masteron enant kullanmak mantıklı mı? 750 deca 750 test 500 eq küründeyim decayı yakında çıkarıcam eq devam etmeyecek 2 hafta oldu zaten vazgeçtim eqdan , 700 mast e 750 testo cyp devam etsem nasıl olur rimo etkisi yaklar mıyım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
trenhex, 8 dakika önce yazdı:

selamlar rimo yerine masteron enant kullanmak mantıklı mı? 750 deca 750 test 500 eq küründeyim decayı yakında çıkarıcam eq devam etmeyecek 2 hafta oldu zaten vazgeçtim eqdan , 700 mast e 750 testo cyp devam etsem nasıl olur rimo etkisi yaklar mıyım

Bemde merak ediyorum bu soruyu hangi marla tercih edeceksiniz hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    805
trenhex, 2 saat önce yazdı:

selamlar rimo yerine masteron enant kullanmak mantıklı mı? 750 deca 750 test 500 eq küründeyim decayı yakında çıkarıcam eq devam etmeyecek 2 hafta oldu zaten vazgeçtim eqdan , 700 mast e 750 testo cyp devam etsem nasıl olur rimo etkisi yaklar mıyım

Mast e hangi markanın? Ben adam akıllı bi marka bulsam alıcam bulamıyorum. Buddha pharma mast e ye denk geldim de pek inandırıcı gelmedi o yuzden almadım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    11
hectordoyle, 8 dakika önce yazdı:

Mast e hangi markanın? Ben adam akıllı bi marka bulsam alıcam bulamıyorum. Buddha pharma mast e ye denk geldim de pek inandırıcı gelmedi o yuzden almadım

Dvp övenler vardı alıp denemek lazım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
hectordoyle, 8 dakika önce yazdı:

Mast e hangi markanın? Ben adam akıllı bi marka bulsam alıcam bulamıyorum. Buddha pharma mast e ye denk geldim de pek inandırıcı gelmedi o yuzden almadım

Nessie masteron e çıkarmış kendimi feda edebilirim belki 

tarihinde yhy789 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    115
hectordoyle, 2 dakika önce yazdı:

Mast e hangi markanın? Ben adam akıllı bi marka bulsam alıcam bulamıyorum. Buddha pharma mast e ye denk geldim de pek inandırıcı gelmedi o yuzden almadım

Youtube da roid videoları çeken izmirli bir pt var kas kütlesi yerinde hafif bilgili biri illa bilirsin ya, bu adam soktu markayı tr ye sonra kendide satmayı bıraktı patlaklar verince, testo vs dolu ama pahalı ürünleri kesin boştur knk masteronuna güvenilmez hindistan markası bence riske bile atma underground marka ztn üretimi bir dönem olup duran markalardan. Bu adamı severim ama soktuğu markalara gram güvenmem 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
yhy789, 2 dakika önce yazdı:

Nessie masteron e çıkarmış kendimi feda edebilirim belki 

Ben haftaya başlıyorum nessie masterone e ye. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Seffa, 1 dakika önce yazdı:

Ben haftaya başlıyorum nessie masterone e ye. 

Hocam unutmazsanız güncelleme yapabilir misiniz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
hectordoyle, 13 dakika önce yazdı:

Mast e hangi markanın? Ben adam akıllı bi marka bulsam alıcam bulamıyorum. Buddha pharma mast e ye denk geldim de pek inandırıcı gelmedi o yuzden almadım

nessie deneyeceğim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
trenhex, 3 saat önce yazdı:

selamlar rimo yerine masteron enant kullanmak mantıklı mı? 750 deca 750 test 500 eq küründeyim decayı yakında çıkarıcam eq devam etmeyecek 2 hafta oldu zaten vazgeçtim eqdan , 700 mast e 750 testo cyp devam etsem nasıl olur rimo etkisi yaklar mıyım

ayni şekilde bende bu soruyu düşünüyorum hiç test mastla büyüme dönemi yapan varmı dvp kullanmayı düşünüyorum bende

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
trenhex, 9 dakika önce yazdı:

nessie deneyeceğim 

nessieyi kaçtan alıyorsun benim satıcımda nessie e yok bulabilirsem bende onu alacam ya da dvp düşünüyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
yhy789, 15 dakika önce yazdı:

Hocam unutmazsanız güncelleme yapabilir misiniz 

Tabi hocam. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
Seffa, Şimdi yazdı:

Tabi hocam. 

Hocam bu arada nessi clen için konuşuyuyorum bugün zphcde denedim bir fark göremedim bence uyarıcılara biraz vermemiz gerekli gibi 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×