Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

atoski

Myostatin ilaçları dünya gündeminde!

Önerilen İletiler

atoski    2

Süper genetiğin var' lafının ne anlama geldiğini eskiden tam kavrayamazdım. Ama şunu gözlemledim: Süper genetiğe sahip kişilerin vücut yapıları dışında, ilaçlara verdiği yanıt da tamamen farklı oluyor. Küçük dozlarla bile aşırı ve hızlı bir gelişim sağlıyorlar. Üç ay içinde spor salonundaki en ağır ağırlıkları kaldırmaya başlıyorlar. Aynı ilaç, aynı doz, aynı antrenman — ama sonuç kişiden kişiye çok farklı olabiliyor. Bu tamamen genetikle açıklanıyor. arkadaşımın 300 mg'dan aldığı sonucu ben 600 mg'da bile alamadım.

Miyostatin kas büyümesini sınırlayan bir proteindir. Genetik olarak düşük miyostatin seviyesine sahip kişiler inanılmaz hızda kas geliştirebilirmiş. Amerikada Novartis firması 2028 için bunla ilgili bir ilaç çıkarıyormuş.. Denemeler başlamış. Steroidler rafa kaldırılacak diyor. Youtube videosu da var ama link koymak yasak mı emin olamadım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Rma    124
gönderildi (düzenlendi)

Bende merak ediyordum bu konuyu çok, gönderiniz hatırlattı, aceba bu yk11 cidden işe yarıyormu baskılamada ne kadar etkili ve korkum şu vücudun her yeri kas myostatin kalbin, diyaframın, bağırsakların aşırı büyümesinide engelliyor sorun çıkarma potansiyeli var

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
atoski, Bir saat önce yazdı:

Süper genetiğin var' lafının ne anlama geldiğini eskiden tam kavrayamazdım. Ama şunu gözlemledim: Süper genetiğe sahip kişilerin vucut. yapilari disinda, ilaçlara verdiği yanıt da tamamen farklı oluyor. Küçük dozlarla bile aşırı ve hızlı bir gelişim sağlıyorlar. Üç ay içinde spor salonundaki en ağır ağırlıkları kaldırmaya başlıyorlar.

Aynı ilaç, aynı doz, aynı antrenman — ama sonuç kişiden kişiye çok farklı olabiliyor. Bu tamamen genetikle açıklanıyor. arkadasimin 300 mg'dan aldığı sonucu ben 600 mg'da bile alamadim

Miyostatin kas büyümesini sınırlayan bir proteindir. Genetik olarak düşük miyostatin seviyesine sahip kişiler inanılmaz hızda kas geliştirebilirmis

Amerikada Novartis firmasi 2028 icin bunla ilgili bir ilac cikariyormus.. Denemeler baslamis. Steroidler rafa kaldirilicak diyor. 
Youtube videosuda var ama link koymak yasakmi emin olamadim.

Genellikle hyper responder ve hyper tolerater diye ikiye bölünüyor genetikler düşük dozla inanılmaz yanıt alan kişi sadece kas gelişimi için inanılmaz yanıt almıyor yan etkiler de bir o kadar sert oluyor 0.5mg reta ile yemek yiyemeyen kusup duran insanlar örneğin, bir de benim gibi hyper toleraterlar var 700mg ilaç kullanıyorum bolde de kullanıyorum nispeten düşük doz 175mg bolde ama kreatinin 0.95 6 hafta 30mg oxandrolone kullandım 21 alt 28 ast, ödem de olmuyor mesela bende aynı enjektörde testo bolde masteron gh mots-c hesini çekip kasa yolluyorum hiç ödem olmuyor, ilerleme sağlıyo muyum evet ama dediğin insanlar gibi bir anda ağırlıklarım uçmuyor önce tekrarlarım artıyor sonra ağırlıklarım her şey yavaş ilerliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
berkay16, 1 saat önce yazdı:

Genellikle hyper responder ve hyper tolerater diye ikiye bölünüyor genetikler düşük dozla inanılmaz yanıt alan kişi sadece kas gelişimi için inanılmaz yanıt almıyor yan etkiler de bir o kadar sert oluyor 0.5mg reta ile yemek yiyemeyen kusup duran insanlar örneğin, bir de benim gibi hyper toleraterlar var 700mg ilaç kullanıyorum bolde de kullanıyorum nispeten düşük doz 175mg bolde ama kreatinin 0.95 6 hafta 30mg oxandrolone kullandım 21 alt 28 ast, ödem de olmuyor mesela bende aynı enjektörde testo bolde masteron gh mots-c hesini çekip kasa yolluyorum hiç ödem olmuyor, ilerleme sağlıyo muyum evet ama dediğin insanlar gibi bir anda ağırlıklarım uçmuyor önce tekrarlarım artıyor sonra ağırlıklarım her şey yavaş ilerliyor.

Bahsettiğin durumu cidden bende yaşıyorum, kan değerlerim sürekli iyi geliyor kritik parametrelerde hiçbir sorun yok. Anapolon kullandım, tren kullandım ne bir yan etki hissettim ne kan değerlerim bozuldu. Tiroit ilaçları kullandım, bıraktım aylar sonra tiroit testi verdim. T4'üm baskılanmamış hatta hala referansın üstünde. İnsanlar 200 mg testosteron vurunca havasından geçilmiyor yok şöyle agresifim şöyle sinirliyim 500 mg vurdum kaç hafta boyunca bırak sinirlenmeyi falan 1 kilo kas kütlesi ekleyebildiğimi düşünmüyorum. Benim sadece kalçam ödem tutuyor, onun dışında 1 senedir bacaktan dönüyorum enjeksiyonları hiçbir apse ödem ağrı vs olmuyor. Acaba diyorum ben mi çok abartıyorum çevremdeki yarışmacı gençlerden 1500 testo 1500 bolde gibi uçuk dozlar duyuyorum. Acaba diyorum ilacı mı az vuruyoruz ondan mı böyle oluyor. Küre girdikten 7-8 hafta sonra fsh kapalıyken lh hala referanstaydı cidden bazı şeyler garip. İşin garibi aylarca kür yapıp trt doza çekiyorum ilaçları ne güç kaybı oluyor ne görüntüde değişim oluyor sadece ilaçların mental etkilerini hissedebiliyorum. Bir yandan avantajken bir yandan dezavantaj sanırım bu muhabbet. İlaçların etkinliğini sürekli kan testi ile takip ediyorum, orjinal zphc.com kullanıyorum geçen seneden beri ilaçlıyım ancak 10 kilo lean mass ekleyebildim. Millet 2-3 ay kür yapıp 20-30 kilo ekliyor sözde aklım almıyor.

  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2
BBurak, 39 dakika önce yazdı:

Bahsettiğin durumu cidden bende yaşıyorum, kan değerlerim sürekli iyi geliyor kritik parametrelerde hiçbir sorun yok. Anapolon kullandım, tren kullandım ne bir yan etki hissettim ne kan değerlerim bozuldu. Tiroit ilaçları kullandım, bıraktım aylar sonra tiroit testi verdim. T4'üm baskılanmamış hatta hala referansın üstünde. İnsanlar 200 mg testosteron vurunca havasından geçilmiyor yok şöyle agresifim şöyle sinirliyim 500 mg vurdum kaç hafta boyunca bırak sinirlenmeyi falan 1 kilo kas kütlesi ekleyebildiğimi düşünmüyorum. Benim sadece kalçam ödem tutuyor, onun dışında 1 senedir bacaktan dönüyorum enjeksiyonları hiçbir apse ödem ağrı vs olmuyor. Acaba diyorum ben mi çok abartıyorum çevremdeki yarışmacı gençlerden 1500 testo 1500 bolde gibi uçuk dozlar duyuyorum. Acaba diyorum ilacı mı az vuruyoruz ondan mı böyle oluyor. Küre girdikten 7-8 hafta sonra fsh kapalıyken lh hala referanstaydı cidden bazı şeyler garip. İşin garibi aylarca kür yapıp trt doza çekiyorum ilaçları ne güç kaybı oluyor ne görüntüde değişim oluyor sadece ilaçların mental etkilerini hissedebiliyorum. Bir yandan avantajken bir yandan dezavantaj sanırım bu muhabbet. İlaçların etkinliğini sürekli kan testi ile takip ediyorum, orjinal zphc.com kullanıyorum geçen seneden beri ilaçlıyım ancak 10 kilo lean mass ekleyebildim. Millet 2-3 ay kür yapıp 20-30 kilo ekliyor sözde aklım almıyor.

Hocam valla cruise döneminde daha sağlam gelişiyorum, hep buna anlam veremedim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Merts    2
Kaslıadam, 42 dakika önce yazdı:

Hocam valla cruise döneminde daha sağlam gelişiyorum, hep buna anlam veremedim. 

E2 yükseldiğinden olabilir kürde yanına eklediğin anabolikler büyük ihtmal e2 ni düşük tutuyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
BBurak, 2 saat önce yazdı:

Bahsettiğin durumu cidden bende yaşıyorum, kan değerlerim sürekli iyi geliyor kritik parametrelerde hiçbir sorun yok. Anapolon kullandım, tren kullandım ne bir yan etki hissettim ne kan değerlerim bozuldu. Tiroit ilaçları kullandım, bıraktım aylar sonra tiroit testi verdim. T4'üm baskılanmamış hatta hala referansın üstünde. İnsanlar 200 mg testosteron vurunca havasından geçilmiyor yok şöyle agresifim şöyle sinirliyim 500 mg vurdum kaç hafta boyunca bırak sinirlenmeyi falan 1 kilo kas kütlesi ekleyebildiğimi düşünmüyorum. Benim sadece kalçam ödem tutuyor, onun dışında 1 senedir bacaktan dönüyorum enjeksiyonları hiçbir apse ödem ağrı vs olmuyor. Acaba diyorum ben mi çok abartıyorum çevremdeki yarışmacı gençlerden 1500 testo 1500 bolde gibi uçuk dozlar duyuyorum. Acaba diyorum ilacı mı az vuruyoruz ondan mı böyle oluyor. Küre girdikten 7-8 hafta sonra fsh kapalıyken lh hala referanstaydı cidden bazı şeyler garip. İşin garibi aylarca kür yapıp trt doza çekiyorum ilaçları ne güç kaybı oluyor ne görüntüde değişim oluyor sadece ilaçların mental etkilerini hissedebiliyorum. Bir yandan avantajken bir yandan dezavantaj sanırım bu muhabbet. İlaçların etkinliğini sürekli kan testi ile takip ediyorum, orjinal zphc.com kullanıyorum geçen seneden beri ilaçlıyım ancak 10 kilo lean mass ekleyebildim. Millet 2-3 ay kür yapıp 20-30 kilo ekliyor sözde aklım almıyor.

Ben de t3 kullandım tiroidler 2 haftada toplandı 😂 ilacı bıraktığımda t4 referansın hemen altındaydı zaten adam akıllı baskılanmamıştı bile 2 hafta 25mcg 2 hafta 37.5 2 hafta 50mcg 1 hafta 25mcg kullanıp bıraktım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Gulyabani
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Myostatini baskılamanın yöntemleri hakkında size birkaç soru sormak istiyorum. @metinav @Askabar
      Bu hormonu bloke edebilmek için peptidler de:
      Follistatin Follistatin 344 Follistatin 315 Ace-031 Bu hormonu bloke edebilmek için sarmlar da:
      YK-11 SORULARIM:
      En asgari boyutta zararı alarak myostatin nasıl bloklanabilir veya Follistatin artırılabilir ? Bulk, def, pct, trt hangi aşamalarda hangisi kullanılmalı ? Ve ikisinden birini alma hakkınız olsa hangisi ve neden ? Yıl boyu kullanılmak istenirse hangisi tercih edilmeli ? Konuya katılım gösterip tüm yorum yapan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: hislerpişman
      Esen olsun, ekonomim yeterli olmadığı için hormon basmak istemiyorum zaten param olmadığı için düzgün kullanamayacağım o yüzden vücudumun hormonlarımın dengesi bozulacak. Bu yaşanmaması için GH veya Myostatin gibi bir şey kullanmak istiyorum. Bir kere alıp gittiği yere kadar kütle koymak istiyorum.
      Merak ettiğim birkaç şey var...
      GH ve Myo tablet formu var mı? İşe yarar mı? Bıraktığımda ne olur? Hormonlarımın dengesi bozulur mu? (Prolaktin yükselmesine yatkınlığım var.) Teşekkürler...
    • Yazan: Loving
      SARM YK-11 vücuttaki androjen reseptörüne bağlanır. Bu hareket, kas hücrelerinin ürettiği anabolik faktörlerin seviyesini artırır ve bu da yağsız kas kütlesinin oluşumunu arttırır. YK-11, yağsız kas kütlesi oluşturmak isteyen sporcular için mükemmel çalışır. YK-11 myostatin baskılar ve maksimum büyüme için sporculara muhteşem fırsatlar sunar. Hem kemik hem de kas dokularındaki anabolik etkileri göz kamaştırmaştıran YK-11 sarmslar içinde en çok tercih edilen ve etki alanı en yüksek ürünlerden birisidir.
      Yüksek oranda karbonhidrat alımı ve sert antrenmanlar YK-11 çalışma performansını pozitif anlamda doğrudan etkileyecektir.
      YK-11, Myostatin günlük 20-30 MG alınması tavsiye edilir.
      Bir şişe 30 ml'dir (1 ml 20 mg LGD-4033'e eşittir) (30ml baz alınırsa)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×