Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Kaslıadam

Testo+bolde+npp kür sonu kan testi sonuçlarım hk.

Önerilen İletiler

Kaslıadam    2

Merhabalar değerli arkadaşlar kıymetli hocalarım.

2025 ocakta ilk kür serüvenime başladım, bu zamana kadar blast cruise şeklinde 3.kürümü 2 hafta önce bitirdim. 

KÜR İÇERİĞİM:

  • 1.kür bolde testo 20 hafta 
  • 2.kür npp testo 12 hafta
  • 3.kür npp 8 hafta bolde testo 18 hafta

Son mevcut kürümün son 1 ayı beslenme uyku ve enjeksiyon günlerinin şaşması nedeniyle verimsiz geçti. Eşimin hastaneye yatması sebebiyle mecbur kaldım. Şimdi 2 haftadır haftada çarşamba tek enjeksiyon olarak 250 mg iran testo alıyorum. İran testo şu tarihleri uidleri sabit aynı rakam olandan ve tam dolu değil farkındayım. Kürümde nessie anaboliklerini ve panpharma test enant kullandım ve kür içi hep doluydu. Kan testlerimi yorumlarsanız sevinirim. Henüz çıkmamış testlerde var. Bir süre only test gidip pct yapmak istiyorum fakat bilgim sınırlı. 

KAN TESTLERİM:

Screenshot_2026-05-23-17-15-07-296_com_mi.globalbrowser-edit.thumb.jpg.c2873f6f1a50e08de56fbd25f9e8e80e.jpg Screenshot_2026-05-23-17-14-56-818_com_mi.globalbrowser-edit.thumb.jpg.1a96359e66e3163164a7955b47ad8793.jpg Screenshot_2026-05-23-17-14-47-436_com_mi.globalbrowser-edit.thumb.jpg.6573db809ead6661fd86c9498e85968e.jpg Screenshot_2026-05-23-17-14-37-131_com_mi.globalbrowser-edit.thumb.jpg.b9d862ccc24fc7df13bda3c51f0115ab.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Yusufdemir1995    334

Dostum sonuclarına baktımda sen bence git 1 ünite kan ver. Yani kızılaya bağışlar gibi 1 torba dolusu kan ver özel sağlık kabinleri yapıyor kan fazlalıgın var ve kanın koyulaşmış katılaşmış. Boldenon yapıyor daha cok. Nefes darlıgı bazen carpıntı gece rahat uyuyamama rahat uyanamamk gün icinde halsiz bitkin düşmek kulak çınlaması baş dönmesi sersemlik agresiflik kafa ici basınc tansiyon vs vs bir sürü sıkıntı yapar acil git yaptır hic iyi görünmüyor. Ve demir deponda boşalmış lan verince dahada boşlacak eczaneden demir hapı al hergün kullan. D vitaminide aynı şekilde…

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2
Yusufdemir1995, 47 dakika önce yazdı:

Dostum sonuclarına baktımda sen bence git 1 ünite kan ver. Yani kızılaya bağışlar gibi 1 torba dolusu kan ver özel sağlık kabinleri yapıyor kan fazlalıgın var ve kanın koyulaşmış katılaşmış. Boldenon yapıyor daha cok. Nefes darlıgı bazen carpıntı gece rahat uyuyamama rahat uyanamamk gün icinde halsiz bitkin düşmek kulak çınlaması baş dönmesi sersemlik agresiflik kafa ici basınc tansiyon vs vs bir sürü sıkıntı yapar acil git yaptır hic iyi görünmüyor. Ve demir deponda boşalmış lan verince dahada boşlacak eczaneden demir hapı al hergün kullan. D vitaminide aynı şekilde…

Evet hocam 4 ayda 1 düzenli veriyorum, bu ara geciktirdim başımıza gelen dertlerden dolayı. Belirtiler oluyor zaten. Kaç hafta daha only testo gitmem lazım? İlk kez 3 kür sonunda pct düşünüyorum umarım geç kalmamışımdır. Çünkü hep yeni kür yapacaksak pct yapma mentalitesinde ilerledim. Yaş 33 çocukta var o yüzden pek sallamadım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yusufdemir1995    334
Kaslıadam, 5 dakika önce yazdı:

Evet hocam 4 ayda 1 düzenli veriyorum, bu ara geciktirdim başımıza gelen dertlerden dolayı. Belirtiler oluyor zaten. Kaç hafta daha only testo gitmem lazım? İlk kez 3 kür sonunda pct düşünüyorum umarım geç kalmamışımdır. Çünkü hep yeni kür yapacaksak pct yapma mentalitesinde ilerledim. Yaş 33 çocukta var o yüzden pek sallamadım. 

Bence only testodan cok biran önce dediğimi yapman lazım şakaya gelecek bişey değil inanki

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2
Yusufdemir1995, 43 dakika önce yazdı:

Bence only testodan cok biran önce dediğimi yapman lazım şakaya gelecek bişey değil inanki

Çok teşekkür ederim hocam. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
Kaslıadam, 24.05.2026 - 17:02 yazdı:

Merhabalar değerli arkadaşlar kıymetli hocalarım.

2025 ocakta ilk kür serüvenime başladım, bu zamana kadar blast cruise şeklinde 3.kürümü 2 hafta önce bitirdim. 

cruise gideceksen içeriği belirsiz bir ürün kullanmaktansa gidip adam akıllı bir ürün kullanmanı kesinlikle tavsiye ederim.

burak hocanın bir konusunda bu konuyu öyle güzel açıklamıştı ki, Adamın biri bir banka tükürdü, gidip üstünüzde kıyafet olmasına rağmen o banka oturmazsınız. Ama içeriği belirsiz ilacı sırf para verdiniz diye kullanmaya devam etmeniz neden? 

en kaliteli testosteronun en babası haftalık sana 300-500₺'ye mâl olur, içeriği belirsiz o ilaçtan dolayı bir enfeksiyon kapsan sadece hastanede yiyeceğin bir poğça bir simit bu paraya denk gelir. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2
Fuhrer, 4 saat önce yazdı:

cruise gideceksen içeriği belirsiz bir ürün kullanmaktansa gidip adam akıllı bir ürün kullanmanı kesinlikle tavsiye ederim.

burak hocanın bir konusunda bu konuyu öyle güzel açıklamıştı ki, Adamın biri bir banka tükürdü, gidip üstünüzde kıyafet olmasına rağmen o banka oturmazsınız. Ama içeriği belirsiz ilacı sırf para verdiniz diye kullanmaya devam etmeniz neden? 

en kaliteli testosteronun en babası haftalık sana 300-500₺'ye mâl olur, içeriği belirsiz o ilaçtan dolayı bir enfeksiyon kapsan sadece hastanede yiyeceğin bir poğça bir simit bu paraya denk gelir. 

Yok hocam zaten nessie ve panpharma kullanıyorum elimde yarım kutu iran testo var diye 2 ampul enjeksiyon yaptım, kullanma niyetim yok. Merak ettiğim için bir teste gireyim dedim ve dedikleri gibi düşük doz çıktı. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2

Merhabalar değerli arkadaşlar, sevgili hocalarım. 

2025 ocakta ilaç serüvenime ilk adımımı attım ve bu zamana kadar blast cruise şeklinde ilerledim. Yaş 33 1 çocuğum var. Forumun takipçisi ve okuyucusuyum. 

Her zaman yakında yeni bir kür yapacaksak pct yapmaya gerek yoktur mantığına göre hareket ettim. Sağlık olarak herhangi bir sorun yaşamadım, sadece kan fazlalığı ve kreatinin değerlerim yükseliyor ve düzeltiyorum, testislerim öncede aman aman büyük değildi, çok az bir küçülme yaşadım o kadar. Şuan 1 aydır 3.kürümü bitirmiş( npp bolde testo) haftalık 250 mg test enant olarak devam ediyorum. 

Pct tavsiye eder misiniz?

Bu süreçte beni neler bekliyor? 

Uzun süreli kürler sonrası pct yapmak istersem ne gibi zorluklar yaşarım? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    950
Kaslıadam, 2 saat önce yazdı:

Merhabalar değerli arkadaşlar, sevgili hocalarım. 

2025 ocakta ilaç serüvenime ilk adımımı attım ve bu zamana kadar blast cruise şeklinde ilerledim. Yaş 33 1 çocuğum var. Forumun takipçisi ve okuyucusuyum. 

Her zaman yakında yeni bir kür yapacaksak pct yapmaya gerek yoktur mantığına göre hareket ettim. Sağlık olarak herhangi bir sorun yaşamadım, sadece kan fazlalığı ve kreatinin değerlerim yükseliyor ve düzeltiyorum, testislerim öncede aman aman büyük değildi, çok az bir küçülme yaşadım o kadar. Şuan 1 aydır 3.kürümü bitirmiş( npp bolde testo) haftalık 250 mg test enant olarak devam ediyorum. 

Pct tavsiye eder misiniz?

Bu süreçte beni neler bekliyor? 

Uzun süreli kürler sonrası pct yapmak istersem ne gibi zorluklar yaşarım? 

düzenli hcg kullanırsan aman aman bir yokluk hissedeceğini düşünmüyorum

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Kaslıadam    2
Fuhrer, 17 saat önce yazdı:

düzenli hcg kullanırsan aman aman bir yokluk hissedeceğini düşünmüyorum

Nasıl kullanmalıyız hocam, haftalık şeklinde mi tek seferde mi? Benim durumumda olan biri nasıl kullanmalı? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×