Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Buğrahan13

Kür dönemi kan testi sonuçlarımda insülin değerim oldukça düşük! bu süreçte yorgun ve bitkin hissediyorum! ne yapmalıyım?

Önerilen İletiler

Buğrahan13    16

Cümleten selamün aleyküm,

Yaşım 25 ve ilk kürümdeyim, 6 yıllık natürel geçmişim var.

KÜR İÇERİĞİM: (5. haftadayım)

  • Testosteron enanthate 500mg
  • Boldenon 300mg

KAN TESTİ SONUCUM:

Screenshot_2026-05-01-13-46-34-902_tr_gov.saglik.enabiz.thumb.jpg.04cb35aadab3bbe48814ae20fc5045b4.jpg

SORULARIM:

  1. İnsulin aşırı düşük görünüyor bu sorun neye gebe olabilir veya nasıl çözebilirim?
  2. Bu süreçte aşırı yorgun ve bitkin hissediyorum sebebi insulin olabilir sizin öneriniz nedir çözüme dair?

Konuya katılım gösteren yorum yapıp katkıda bulunan herkese teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Swizzz    3

Selamlar öncelikle test sonucun çok ekstrem bir düşük seviyede değil ama referans dışı olması bir şeylerin sinyali olabilir. Açlık insülininin düşük çıkması aslında yüksek insülin hassasiyetine işarettir ki bu vücut geliştirme için genelde istenir. Ancak yaşadığın yorgunluğun sebebi muhtemelen hipoglisemi (kan şekeri düşmesi) ataklarıdır.Şunları kontrol etmeni öneririm:Öğün Zamanlaması: Antrenman öncesi ve sonrası karbonhidrat alımını artırıp dengeleyerek yorgunluğu gözlemleyebilirsin.E2 (Östrojen) Seviyesi: Boldenone bazen östrojenini çok aşağı çekebilir. Eğer E2 çok düşükse bu sende büyük bir halsizlik ve motivasyon kaybı yapar. Tahlilde östrojenine de baktırdın mı? Hemotokrit: Boldenone kanı kalınlaştırır. Tansiyonunu ve kan değerlerini (RBC, HCT) kontrol etmen yorgunluğun asıl sebebini anlamanı sağlayabilir.İnsülin için endişelenmek yerine öğünlerine biraz daha kompleks karbonhidrat ekleyip bitkinliğin geçip geçmediğine bakman en mantıklısı olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Buğrahan13    16
Swizzz, 57 dakika önce yazdı:

Selamlar öncelikle test sonucun çok ekstrem bir düşük seviyede değil ama referans dışı olması bir şeylerin sinyali olabilir. Açlık insülininin düşük çıkması aslında yüksek insülin hassasiyetine işarettir ki bu vücut geliştirme için genelde istenir. Ancak yaşadığın yorgunluğun sebebi muhtemelen hipoglisemi (kan şekeri düşmesi) ataklarıdır.Şunları kontrol etmeni öneririm:Öğün Zamanlaması: Antrenman öncesi ve sonrası karbonhidrat alımını artırıp dengeleyerek yorgunluğu gözlemleyebilirsin.E2 (Östrojen) Seviyesi: Boldenone bazen östrojenini çok aşağı çekebilir. Eğer E2 çok düşükse bu sende büyük bir halsizlik ve motivasyon kaybı yapar. Tahlilde östrojenine de baktırdın mı? Hemotokrit: Boldenone kanı kalınlaştırır. Tansiyonunu ve kan değerlerini (RBC, HCT) kontrol etmen yorgunluğun asıl sebebini anlamanı sağlayabilir.İnsülin için endişelenmek yerine öğünlerine biraz daha kompleks karbonhidrat ekleyip bitkinliğin geçip geçmediğine bakman en mantıklısı olur.

Öncelikle çok teşekkür ederim bilgiler icin 

IMG_20260501_155357.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Swizzz    3
Buğrahan13, 4 saat önce yazdı:

Öncelikle çok teşekkür ederim bilgiler icin 

E2?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
gönderildi (düzenlendi)

İnsülin hassasiyetin müthiş seviyede, bol bol şeker tüketebilirsin büyük avantaj :D Yediğin kasa gider

Yapabileceğin şey bol bol karbonhidrat tüketmen. Bolde zaten yedirir

tarihinde Wassat26 tarafından düzenlendi
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: trenhex
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Kürümün kaçıncı haftasında olduğumu bilmiyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 750mg Deca durabolin 750mg Kullanıyorum marka nessie tahlillerin hepsi çıkmamış devamı çıkınca atarım muhtemelen demir eksikliği var, aklıma takılan bi soru var alt niye bu kadar yüksek çıkmış normalde 40-50 çıkardı zphc kullandığım dönemler.
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Sönmezzz
      Merhaba 
      Testo ve masteron  4 aylık kür sonu tahliller ektedir. Sizce durum nasıl değerlendirebilir misiniz? Trt devam edeceğim yaz boyunca.
          
    • Yazan: Buğrahan13
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürüme girdim ve kürümün 9. haftasındayım. Kan testi sonuçlarıma bakıldığından boldenon çalışıyor mu?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500mg Boldenon 300mg KAN TESTLERİM:
              
    • Yazan: Kaslıadam
      Merhabalar değerli arkadaşlar kıymetli hocalarım.
      2025 ocakta ilk kür serüvenime başladım, bu zamana kadar blast cruise şeklinde 3.kürümü 2 hafta önce bitirdim. 
      KÜR İÇERİĞİM:
      1.kür bolde testo 20 hafta  2.kür npp testo 12 hafta 3.kür npp 8 hafta bolde testo 18 hafta Son mevcut kürümün son 1 ayı beslenme uyku ve enjeksiyon günlerinin şaşması nedeniyle verimsiz geçti. Eşimin hastaneye yatması sebebiyle mecbur kaldım. Şimdi 2 haftadır haftada çarşamba tek enjeksiyon olarak 250 mg iran testo alıyorum. İran testo şu tarihleri uidleri sabit aynı rakam olandan ve tam dolu değil farkındayım. Kürümde nessie anaboliklerini ve panpharma test enant kullandım ve kür içi hep doluydu. Kan testlerimi yorumlarsanız sevinirim. Henüz çıkmamış testlerde var. Bir süre only test gidip pct yapmak istiyorum fakat bilgim sınırlı. 
      KAN TESTLERİM:
         
    • Yazan: Batarya
      Herkese iyi günler sağlıklı günler arkadaşlar,
      Öncelikle geçen hafta Balkan Cup Yarışmasında Musculer Fizik kategorisinde 2. Lik elde ettim bu başarımın altında hepinizin emeği var buradaki konulardan çok faydalandım çok bilgilendim elimden geleni yaptım hepinizden Allah razı olsun teşekkür ederim. Yarışmam biteli 1 hafta oldu ve bugün kan testi verdim sonuçlarını yorumlar mısnız ona göre bir yol planı çıkaracağım. Teşekkür ederim.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×