Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

zeri

Yağ yakımı sürecimi hızlandıracak takviyeler hakkında yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

zeri    0

Merhaba herkese,

Sporda 5. ayımı tamamladım. Bu vaktin tamamını recompa harcadım, ne bulk ne cut'a tam olarak ağırlık verdim. Vücudumda istediğim değişim hala devam ediyor olsa da bel çevresi ve karın kısmındaki yağlarla büyük bir problemim var.

Hesaplama yaptığımda yağ oranım düşük çıkmasına rağmen vücudumdaki tüm yağ sanki o bölgedeymiş gibi. Bu recomp sürecimi hızlandıracak sırası ile yohimbine ile yağ yakımına destek, ardından mk677 ile gelişimi hızlandırmayı düşünüyorum. Bunların tek başına aman aman bir yardımı olmayacağının farkındayım fakat aynı derecede aldığım riskin az olması içimi rahatlatıyor.

Forumdaki arkadaşlar iHerb'den aracı firmalar ile alım yapabildiğini söyledi fakat detaylı bilgi bulamadım. Grimlabs ulaşılması en kolay gibi duruyor fakat markaya pek güven duymuyor sanırım insanlar. Bu konuda kullanabileceğim başka takviyeler, var ise öncesinde yapmam gereken testler, marka ve bağlantı önerilerinizi bekliyorum. Boy kilo vs aşağıya bıraktım.

image.png.b4350c1fc0ca938761b34697062a9c25.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Judas    5

Bence bu saatten sonra kaloriyi ne kilo alacağın nede kilo vereceğin seviyeye çıkarıp kas kazanmaya devam etmek gerek zamanla o love handles dediğimiz yer çözülecektir kas kütlesinin artmasıyla yani bende aynı sorunu çekiyorum ve orası malesef en son giden yerlerden biri kalça da dahil buna

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AugCommand    8

Bel ve abdominal bölgedeki yağlanma için bir arkadaşım bölgesel zayıflamaya gitti, hem sıcak hem soğuk lipoliz dedikleri şey. Seans aralarında wc ye gidip idrara çıkmış sık sık. Bildiğin sıfır oldu beli ve abdominal kasları bayağı belirginleşti.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yasar    58

Grimlabs triosunu al güzel shredder cardarine yohimbine düzgün diyet yap ister carb cycle ister kalori açığı istersen full protein e asıl zaten ilk gün kullanınca vücudundaki tepkimeden anlarsın güzel dolu ürünlerdi ben kullandım shredder dmaa içeriyor bir tık taşikardi yapar ona dikkat et ben sadece antrenman günleri 10 mg kullandim sen kendin ister 10 ister 20 kullan ama öneren kişi sabah 10 mg akşam 10 mg olarak önermişti bana

Yasar, Bir saat önce yazdı:

Grimlabs triosunu al güzel shredder cardarine yohimbine düzgün diyet yap ister carb cycle ister kalori açığı istersen full protein e asıl zaten ilk gün kullanınca vücudundaki tepkimeden anlarsın güzel dolu ürünlerdi ben kullandım shredder dmaa içeriyor bir tık taşikardi yapar ona dikkat et ben sadece antrenman günleri 10 mg kullandim sen kendin ister 10 ister 20 kullan ama öneren kişi sabah 10 mg akşam 10 mg olarak önermişti bana

bende grimlabs kullanmak istiyorum çünkü siteden pek bağlantı edinemedim. dediğiniz gibi dolu çıkar umarım. shredder ve cardarine bana fazla gelir öyle aman aman bir yağ kütlem yok. durumu biraz daha hızlandırmak istiyorum sadece. sağol

zeri, 50 dakika önce yazdı:

bende grimlabs kullanmak istiyorum çünkü siteden pek bağlantı edinemedim. dediğiniz gibi dolu çıkar umarım. shredder ve cardarine bana fazla gelir öyle aman aman bir yağ kütlem yok. durumu biraz daha hızlandırmak istiyorum sadece. sağol

Ben lawless redbox grimlabs bunların hepsini denedim özellikle redbox çok iyiydi ama çok daha pahalı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
zeri    0
Yasar, 6 saat önce yazdı:

Ben lawless redbox grimlabs bunların hepsini denedim özellikle redbox çok iyiydi ama çok daha pahalı 

bakalım hayırlısı, sırası ile yohimbine ve mkyı denemeye kararlıyım. güncellerim forumu işe yarayıp yaramadıgı hakkında

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
utquu    0
zeri, 31.07.2025 - 21:46 yazdı:

bakalım hayırlısı, sırası ile yohimbine ve mkyı denemeye kararlıyım. güncellerim forumu işe yarayıp yaramadıgı hakkında

kullandin mi hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tuna59baba    14
zeri, 30.07.2025 - 16:52 yazdı:

Merhaba herkese,

Sporda 5. ayımı tamamladım. Bu vaktin tamamını recompa harcadım, ne bulk ne cut'a tam olarak ağırlık verdim. Vücudumda istediğim değişim hala devam ediyor olsa da bel çevresi ve karın kısmındaki yağlarla büyük bir problemim var.

Hesaplama yaptığımda yağ oranım düşük çıkmasına rağmen vücudumdaki tüm yağ sanki o bölgedeymiş gibi. Bu recomp sürecimi hızlandıracak sırası ile yohimbine ile yağ yakımına destek, ardından mk677 ile gelişimi hızlandırmayı düşünüyorum. Bunların tek başına aman aman bir yardımı olmayacağının farkındayım fakat aynı derecede aldığım riskin az olması içimi rahatlatıyor.

Forumdaki arkadaşlar iHerb'den aracı firmalar ile alım yapabildiğini söyledi fakat detaylı bilgi bulamadım. Grimlabs ulaşılması en kolay gibi duruyor fakat markaya pek güven duymuyor sanırım insanlar. Bu konuda kullanabileceğim başka takviyeler, var ise öncesinde yapmam gereken testler, marka ve bağlantı önerilerinizi bekliyorum. Boy kilo vs aşağıya bıraktım.

image.png.b4350c1fc0ca938761b34697062a9c25.png

bence cutu mini tutup recompa devam et 4-6 hafta aralıklı oruç diyetini kullanarak kısa diyetlerde güzel form tutuluyor takviye olarakta old ironun yohimbinesini kullanıyorum ben memnunum öneririm ekstradan clen veya efedrin göze alabileceğin risklere göre alınabilir sarms olarakta griminkileri pek önermem ama cardarine veya sr alabilirsin cardarine daha iyidir ama bana göre yağ yakıcı sarmslar çok anlamlı değil etki mekanizmaları biraz değişik yohimbine tavsiyemdir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: GymFaresi
      Saygıdeğer arkadaşlar hepinize selamlar. Yeni üye oldum ve gerçekten fikrinize bilginize ihtiyacım var. 
      Adım Burak 24 Yaşındayım İzmir'de yaşıyorum. 100kilo 1,70 boyundayım. RezzLab adlı markadan Yohımbıne aldım ürünün görselleri ektedir. 1 Kapsül ile başlayıp sonrasında 2 kapsüle çıkabileceğim söylendi. Fazla almamak gerekiyormuş çünkü kalp çarpınıtısı, elde titreme, aşırı terleme, vücudun ısınması gibi durumların olduğu söylendi. İnanır mısınız 1-2 işe yaramayınca aç karnı sabah fullbody+kardio dan 30dakika önce 4 adet attım ama ne yazık ki denilen hiçbir şey olmadı. Çalıştığını nasıl anlayacağım bir ürünün hissettirmedikten sonra?  
      4 kapsülün aşırı fazla kimsenin kullanamayacağını söylediler. 1 en iyisi 2 bile çok fazla dediler. Ne yapmalıyım. Şimdiden sağ olun.
        
    • Yazan: Peacu
      Merhabalar, yaklaşık 3 gün önce instagramdan bulduğum aracıdan old iron yohimbine bark extract aldım. Sabahları aç karna kardiyo öncesi 1 kapsül atıyorum lakin herhangi bir etkisini anlamıyorum. Forumdaki çoğu etkiyi alamadım. Kokusu oldukça ağır fotoğrafta belli olmuyor ama kapalı tonlarda rengi. Kapsülün fotoğraflarını koyuyorum. 75 kilo %16 yağ oranına sahibim.
      Kullanım dozunda da yardım ederseniz sevinirim.
        
    • Yazan: skyG
      Herkese merhaba.
      22 Yaşındayım 173 boyundayım , takribi 7 senedir vücut geliştirme ile ilgileniyorum tabi bu sürecin çoğunluğu bilinçsiz bir şekilde iradesiz ve disiplinsiz bir yol izledim. 2025 yılında yaz tatiline gitmeden önce yaklaşık olarak 3 ay boyunca bilinçsiz bir diyet ile 78 kilodan 65-67 kilo bandına düştüm. Oldum olası iştah problemleri yaşayan birisiyim ve bu kilolara düşerek toparlanamamak mental olarak çok etkilenmiştim. Toparlanmak için forumda uzun süredir araştırmalar yapıyordum önceki enjeksiyon tecrübemden kaynaklı sarms başlıklarının çoğunu merak sarıp okumaya başladım ve bunun sonucunda sarmslara yönelmeyi seçtim. Burak Hocamla iletişime geçip merak ettiğim sorularımı zamanını ayırıp detaylıca cevapladı kendisine çok teşekkür ederim. Konuşmamızın sonucunda Mk677-Rad140 mix ürününü 8 hafta boyunca kullanmaya karar verdik.
      KÜR İÇERİĞİ:
      Noxy Lab Mk677-15mg Rad140-15mg ANTRENMAN PROGRAMIM:
      Upper-Lower-Off-Upper-Off-Omuz&Kol-Off
      MCT GRUPLARIM:
      Nac600 Çinko Omega3 Multivitamin C Vitamini Kür Sürecim (İlk 4 Hafta)
      Beslenme olarak 400 gram karbonhidrat 150 gram protein ve 40 gram yağ ile makrolarımı oluşturdum tabi iştah problemlerimden kaynaklı bu süreç kusursuz gitmiyordu, çoğunlukla karbonhidrat hedefinin altında kalıyordum 300-400 bandında diyebiliriz. Antrenmanlarım çok güzel geçiyordu toparlanmamda aynı şekilde (belki psikolojik olarak). İlacımın bitişinde bir kaza sonucu avucumdaki yaradan ötürü 2 hafta antrenmanlara ara vermiştim ve nerdeyse yemek yemiyordum 2. İlaca başlayamadım bu süreçte.
      Kür Sürecim (Son4 Hafta)
      Sakatlığımdan sonra kendimi hızlıca toparlayıp beslenmemi ve antrenman düzenimi tekrar oturttum. 400-500 gram karbonhidrat 170 gram protein 50 gram yağ ile beslenmeye özen gösterdim ilk iki hafta. Bu süreçte ağırlıklarım çok güzel arttı ve gramajlara rağmen derim çok sıkıydı karın kaslarım çok net gözükür biçimdeydi. (6. Haftadan itibaren) aynı makrolar ile devam ediyordum fakat iştahım asla kapanmıyordu öğünlerimi bitirsem bile bu yüzden tatlılara ve abur cuburlara yöneldim. Temiz bir şekilde devam etseydim belki sonuç çok daha tatmin edici olabilirdi. Güç artışım çok ciddi artmıştı kaslarım ağırlığı rahat bir şekilde kaldırabilse bile eklemlerimdeki baskı bazen beni çok etkileyebiliyordu.

      (Şubat ve mart ayının ocak ayına göre bu sapmasının sebebi bacak günlerine eksik gitmemden ötürü)
      Başlangıç Formum: 65Kg
        
      Güncel Formum:75Kg
        
      Bu süreçte @Loving hocama çok teşekkür ederim destekleri için. Sonraki süreç için tavsiyeleriniz varsa dinlemek isterim veya süreç içinde yaşadıklarım hakkında sorularınız varsa cevaplamakla çok mutlu olurum.
    • Yazan: NaturelGenc
      Arkadaşlar merhaba, 
      Naturel bir şekilde sporuma ilerliyorum. Ağırlıklarım vs gayet yerinde. Beslenmemi ve kardiyomu elimden geldikçe güzel idmanla birlikte yapmaya çalışıyorum. Amacım Yağ kaybetmek kas kütlesini arttırmak. Tabi bu kas olayı diyette çok zor biliyorum. Ama bu pis yağlarımdan arınmak için aklıma bir kaç tane ürün geldi. L karnitin ve Cla yı supplementlerden almıştım. L karnitin belki 6 adet 1L bitirmişimdir (Shotları saymıyorum) ama hak verirsiniz ki o kadar destekçi bir şey değiller.
      KENDİME DAİR NOTLAR:
      Sinirli bir yapıya sahibim ve duygusal bir insanım. En çokta küre girememe sebeplerimden biride bunlardı. Anksiyete kısacası psikolojik sıkıntılar. KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23 Boy: 170cm Kilo: 98 KÜR İÇERİĞİM:
      L-karnitin Cla Clenbuterol Yohımbıne Berberin SORULARIM:
      Sizce Daha üst seviye olan Clenbuterol / Yohımbıne / Berberin gibi ürünler mi kullanayım? Veya siz ne önerirsiniz? Önerdiğiniz şey hakkında bilgi verir misiniz? (Faydaları ve net zararları gibi.) Konuya katılım gösteren, yorum yapan ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×