Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

fatman

Dragon pharma - ürünleri hk.

Önerilen İletiler

Attila    15
parabellum, 29.04.2025 - 17:14 yazdı:

ben de dragon testo e kullanıyorum bodytech bolde bide. ilaç çalışıyor 3. enjeksiyonumu yaptım yağ oranım ve vücuttaki ödem fazla olmasına rağmen omuzumda bile damar belirginliği var. ilk kürüm olsa gerek ki ödem ve apse yapmıştı, dün sağ omuzdan vuruldum çok ama çok ufak ödem var. onun haricinde bir problem yok. ben şu anlık memnunum fakat fiyatlar biraz uçuk olduğundan sp balkan kullanacağım. Apse konusuna gelecek olursam tamamiyle enjeksiyon hatasından kaynaklı durum, ödem konusunda ise testo e 400 lük olduğundan ağır geliyor, o yüzden enjeksiyonu testo içinde 2 ye böldüm 0.5 ml olarak 2 gün alıyorum.

Balkan anabolik üretmeyi bırakalı çok oldu, sp de sahtesi çok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


parabellum    0
Attila, 5 saat önce yazdı:

Balkan anabolik üretmeyi bırakalı çok oldu, sp de sahtesi çok

evet bu konu hakkında yazılar okumuştum, spor salonun sahibi sp balkan kullanıyorum demişti. fiyatlarıda açıkcası uygun geldi diye almayı düşünüyordum fakat hep tereddüt halindeyim. her neyse bu başlık altında farklı konulara kaymayalım, hep aynı hatayı yaptığımdan bu sefer forumdan yasaklanacağım gibi duruyor :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melihcdmr    10
Venividivici, 7 saat önce yazdı:

Deneyimleyen var mı?

Masteron e ve test cyp kullanırken verdiğim kan tahlili grupta çakma falan diyen çok doğrudur ama bence baya dolu marka 2 ay şu e 2 de gezdim 0 hissiyattı masteronu gayet iyi

IMG_1653.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120

Dragon çok efsane bir marka ama orjinalliğinden emin olmak zor eğerki orjinalse tüm ürünleri tam dolulukta. Kimden aldığın önemli 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

Malum satıcıdan alıyorsan ürünün sahtesini yolluyorlar zaten şuan aktif olarak sustanon 270 kullanıyorum dragonun çalışıyor ben dragonun kendi resmi sitesinde reklamı çıkan satış sitesinden aldım ama yerel satıcıdan almadım bizim ülkede orjinalini satan varmı bilmiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
berkay16, 36 dakika önce yazdı:

Malum satıcıdan alıyorsan ürünün sahtesini yolluyorlar zaten şuan aktif olarak sustanon 270 kullanıyorum dragonun çalışıyor ben dragonun kendi resmi sitesinde reklamı çıkan satış sitesinden aldım ama yerel satıcıdan almadım bizim ülkede orjinalini satan varmı bilmiyorum.

Realde tanıdığım genç bir arkadaşım var satan az getiriyor sadece testo masteron gibi çok satan ilaçları getiriyor ona denk gelirse orjinal ama onada nerde denk gelicek kesin bizim taylandlı aile dolandırıcımızdan almıştır. Çok içli adam ama 😁 orjinal siteden alırsak darılır.

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16, 27.05.2026 - 13:35 yazdı:

Malum satıcıdan alıyorsan ürünün sahtesini yolluyorlar zaten şuan aktif olarak sustanon 270 kullanıyorum dragonun çalışıyor ben dragonun kendi resmi sitesinde reklamı çıkan satış sitesinden aldım ama yerel satıcıdan almadım bizim ülkede orjinalini satan varmı bilmiyorum.

bir arkadaştan aldım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Venividivici, 1 saat önce yazdı:

bir arkadaştan aldım

banada 1 arkadaş dragon pharma test 400 verdi denicem bakalım dolu mu

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven, 04.06.2026 - 17:48 yazdı:

banada 1 arkadaş dragon pharma test 400 verdi denicem bakalım dolu mu

Bendekını kullanıyorum hissiyatlı güzel ama test vermedım Begendım acıkcası 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Venividivici, 31 dakika önce yazdı:

Bendekını kullanıyorum hissiyatlı güzel ama test vermedım Begendım acıkcası 

atabilir misin foto 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27

dragon ve bodytech kullanmıştım 1.5 yıl önce falan malum kişiden almıştım iyiydi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
trenhex, 22 dakika önce yazdı:

dragon ve bodytech kullanmıştım 1.5 yıl önce falan malum kişiden almıştım iyiydi 

bencede fena ürün değil ama fiyat pahalı. elimde 400mg test 500mg decası var 1flakon arkadaşdan geldi bakalım denicem

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oguuzars    21
sven, 7.06.2026 - 13:06 yazdı:

bencede fena ürün değil ama fiyat pahalı. elimde 400mg test 500mg decası var 1flakon arkadaşdan geldi bakalım denicem

Dostum denedin mi?

güncel olarak dragon test e bolde deca kullanan var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
oguuzars, 13 saat önce yazdı:

Dostum denedin mi?

güncel olarak dragon test e bolde deca kullanan var mı?

Güncel yokta eskiden testo ve winstrolünü kullanırdım sağlamdır ama kimden alcağın önemli knk dragonun stesinde sahte bir satıcı var tr de dikkat et bide çok pahalıya satıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oguuzars    21
Rma, 2 saat önce yazdı:

Güncel yokta eskiden testo ve winstrolünü kullanırdım sağlamdır ama kimden alcağın önemli knk dragonun stesinde sahte bir satıcı var tr de dikkat et bide çok pahalıya satıyor

Onun ilaçlarına sağlam çalışıyor diyorlar ama 

Bu arada zphc tren ace leş😂 etki 0

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
oguuzars, 11 dakika önce yazdı:

Bu arada zphc tren ace leş😂 etki 0

Cok kotu yorumlar var bozdu galiba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oguuzars    21
SPECTRE, 3 dakika önce yazdı:

Cok kotu yorumlar var bozdu galiba

Bozmuş, testo bolde mas npp si iyi çalışıyor ama tren harbiden 0

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
oguuzars, 16 dakika önce yazdı:

Bozmuş, testo bolde mas npp si iyi çalışıyor ama tren harbiden 0

İyi ki forumdaki yorumları okuyup zphc veya nessie tren ace almadım :D Humax acetate zehir gibi çalışıyor 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
oguuzars, 1 saat önce yazdı:

Bu arada zphc tren ace leş😂 etki 0

uzun esterini kullan etkisi yüksek demekki ace formunu bozdular

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
gönderildi (düzenlendi)
hectordoyle, 13 dakika önce yazdı:

İyi ki forumdaki yorumları okuyup zphc veya nessie tren ace almadım :D Humax acetate zehir gibi çalışıyor 

Nessi tren ace çalışıyor ama tamda emin drğilim 8 kg verdim ağırlıklarım düşmedi

tarihinde yhy789 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
oguuzars, 46 dakika önce yazdı:

Onun ilaçlarına sağlam çalışıyor diyorlar ama 

Bu arada zphc tren ace leş😂 etki 0

E dedim cano alma diye aldın 😂 zphcciyimdir bak normalde hala aktif zphc kullanıyorum bu adamlar treni yapamıyor, primosu masteronu çok iyi olan marka treni nasıl yapamaz bende bilmiyorum.

Onun ilaçları çalışıyor bende denedim ama kendisi ürettiyor bence overdose gibi düşün

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
yhy789, Şimdi yazdı:

Nessi tren ace çalışıyor ama tamda emin drğilim 8 kg verdim ağırlıklarım düşmedi

Valla kral senin trenbolon kullanırkenki beklentini tüm forumca anlayamadık

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    120
yhy789, 38 dakika önce yazdı:

Nessi tren ace çalışıyor ama tamda emin drğilim 8 kg verdim ağırlıklarım düşmedi

Karb yükle 1 gün anlarsın, temiz yükle sodyumu az al 

hectordoyle, 36 dakika önce yazdı:

Valla kral senin trenbolon kullanırkenki beklentini tüm forumca anlayamadık

Marvel kaptan amerika süper serumu istiyor bence, onu bizde bulamadık daha 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
hectordoyle, 1 dakika önce yazdı:

Valla kral senin trenbolon kullanırkenki beklentini tüm forumca anlayamadık

Tren e den çok fazla yan etki görüyordum aceden hiç görmedim garip geldi biraz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: parabellum
      Merhabalar, küre girme kararı aldım ve instagramda birisinden (çoğunuz biliyordur) trenbolone, boldenon ve testosteron enantat aldım. Hiç araştırma yapmamıştım açıkcası, kendisine güveniyordum. Aldığım markalar dragon pharma trenbolone, dragon pharma enantat ve bodytech boldenon. Bu ürünler gerçekten sıkıntılı mı? Daha enjeksiyonlara başlamadım.

      Beni detaylı bir şekilde yeşillendirir misiniz lütfen?
    • Yazan: Adrian
      Herkese merhaba, forumda çoğu zaman markalar hakkında tecrübelerimi, çevremdeki insanların tecrübelerini ve bildiklerimi paylaşır yorum yaparım fakat ilk kez bir marka hakkında konu açma gereği hissetim.
      Geçen sene Dragon Pharma boldenon trebolon ve dihidroboldenon + dianabol kullanmıştım, her enjeksiyondan 2 yada 3 gün sonra halsizlik ateş boğazda yanma yapıyordu fakat bu durumu soğuk havalara bağlıyordum, 1 ay 2 ay derken ben bir türlü iyileşemedim ve bu 2 aylık süreçte haftada sadece 1-2 kere spora gidebiliyordum bende bu yüzden ilaca ara verdim. İlaca ara verince iyileşmiştim ve tam iyileştim derken tekrar enjeksiyonla beraber yine kırgınlık boğazda yanma ateş yükselmesi başladı fakat durumu inatla ilaca bağlamıyordum. Geçenlerde bir arkadaşımla yaptığım sohbette kendisinde de bu durumun aynısını yaşadığını ne zaman ki ilaca 1-2 hafta ara verse iyileştiğini ne zaman tekrar başlarsa yine nüksetettiğini bu yüzden ilacı yarıda kesip bıraktığını anlattı. (ilaçları aynı kişiden temin etmiştik) velhasıl kelam 3-4 ay boyunca geçmeyen hastalığımın sebebi steril olmayan ilaçlardı bunu ancak bugün anlayabiliyorum buda benim için acı bir tecrübe oldu.
      Başımdan geçen durumu objektif bir şekilde anlatmaya çalıştım amacım kimseyi karalama yada kötülemek değildir.

    • Yazan: quacky
      Selamlar, ben dragon pharma kullanıcısı olarak daha önce hiç yaşamadığım enjeksiyon ağrılarını yüksek fiyata aldığım dragon markası yaşamam üzerine flakonun üstünde yazan, dragon pharmanın resmi sitesine girip kendilerine mail attım.
      Mail içeriğinde Türkiyede ve Rusyada bu markanın distribütörü olup olmadığını sormayı geç, direk satıcının bilgilerini her şeyini yolladım. Bana dönen yanıt buralarda ne distribütörü, nede satışları olduğu oldu. Yani distribütörü olduğu iddia etmesine rağmen marka kendisini tanımıyor. Satıcısı kendilerinden 90 bin dolar civarında toplu ürün aldığını söylemişti, bu kadar yüklü bir alıma rağmen bu satıcıdan haberi olmamalarının imkanı yok.
      Kendisi Türkiye'de ürettirip üstüne dragon pharma etiketi basıyor olması olası, bu kadar köklü bir markada her şeyi doğru yapmama rağmen ödem sorunu da olmamalı zaten. Mailin sahte olduğunu düşünenler resmi sitesiyle iletişime geçip kendileri de doğrulayabilir.
      Herkese iyi forumlar

    • Yazan: swaggy
      Yakın zamanda kürüme Dragon pharma hgh eklemek istiyorum ama ilacın dolu mu yoksa boş mu olduğu hakkında şüpheliyim.
      "Dragontropin 100 iu" kullanmış olanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim
    • Yazan: SİYAHKUN
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Şeklinde enjeksiyonlarımı yaptım ve 24 saat geçtikten sonra son enjeksiyonumdan kan verdim. Kan testi sonuçlarımda 1500> bekledim fakat hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Neredeyse 2 aydır bu markayı kullanıyorum.
      ENJEKSİYON DETAYLARI:
      0.5 ml Pazartesi 0.5 ml Cuma KAN TESTİ SONUCUM:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×