Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Tekin2321

Zphc ürün grupları fiyatlaması hk.

Önerilen İletiler

cladiusqwe    2
Ruthless, 5 saat önce yazdı:

Özellikle ifbb prolardan uzak durun derim, piyasanin üstüne 40-50 euro daha koyuyorlar ve sırf tanıdıkları için rahat satış yapıyorlar o fiyatlara 😂 

tamda böyle birine sordum absürt bi fiyat verdi cidden :D

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


sven    84
Ruthless, 19 dakika önce yazdı:

Özellikle ifbb prolardan uzak durun derim, piyasanin üstüne 40-50 euro daha koyuyorlar ve sırf tanıdıkları için rahat satış yapıyorlar o fiyatlara 😂 

10ml mastı 100 dolar euroya satıyorlar 

  • Üzgün 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121
sven, 1 saat önce yazdı:

10ml mastı 100 dolar euroya satıyorlar 

O ne 😂 ciddimisin knk 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 7 dakika önce yazdı:

O ne 😂 ciddimisin knk 

aynen bazı ifbbler satıyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
sven, 9 saat önce yazdı:

10ml mastı 100 dolar euroya satıyorlar 

30 ml masteronu 105 dolara buldum 10 ml de o fiyat neymiş 😁

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
hectordoyle, 1 saat önce yazdı:

30 ml masteronu 105 dolara buldum 10 ml de o fiyat neymiş 😁

iyi bulmuşssun ben 125 aşağısı görmedim hiç

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121
gönderildi (düzenlendi)

Beyler iddaya girerim dünyanın en sağlam flakonu zphc. Az önce 6.kattan elimde oynarken düşürdün 30mllik içi boştu son enjeksiyonu yaptım çöpe atmaya gidiyordum telefon geldi balkona çıktım çevirirken betona düştü. Şimdide aşağı indim kırılmamış neyle yapıyorlar bunu 😁

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    930
Rma, 5 dakika önce yazdı:

Beyler iddaya girerim dünyanın en sağlam flakonu zphc. Az önce 6.kattan elimde oynarken düşürdün 30mllik içi boştu son enjeksiyonu yaptım çöpe atmaya gidiyordum telefon geldi balkona çıktım çevirirken betona düştü. Şimdide aşağı indim kırılmamış neyle yapıyorlar bunu 😁

boş flakon kırılmaz zaten hızlıca yere vursan anca belki

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    90
Rma, 6 dakika önce yazdı:

Beyler iddaya girerim dünyanın en sağlam flakonu zphc. Az önce 6.kattan elimde oynarken düşürdün 30mllik içi boştu son enjeksiyonu yaptım çöpe atmaya gidiyordum telefon geldi balkona çıktım çevirirken betona düştü. Şimdide aşağı indim kırılmamış neyle yapıyorlar bunu 😁

Boş olduğu için kırılmamıştır hocam 😂 sen yine de dikkat et dolusunu taşırken 😅 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121
Fuhrer, 12 dakika önce yazdı:

boş flakon kırılmaz zaten hızlıca yere vursan anca 

Haklısın abi. İçine biraz su çekip deniycem senin için ama .D eve dönüp deneyince yazarım 

  • ahahaha 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makinist    12
hectordoyle, 4 saat önce yazdı:

30 ml masteronu 105 dolara buldum 10 ml de o fiyat neymiş 😁

toptan bile 135e satıyolar 105e almak için derin olmak lazım biraz 30ml testo 110 115 masteron 150 dolara kadar bulursanız okey fiyatlar forumdaki arkadaşlar için söylüyorum 180 200lere verenler var biraz daha ararsanız bulursunuz en kötü dediğim fiyatlara

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
sven, 7 saat önce yazdı:

iyi bulmuşssun ben 125 aşağısı görmedim hiç

Kısa süreliğine denk geldim ama almadım onun yerine boldenon aldım. Hata yapmış olabilirim ama olsun. Kısa ester ilaç olarak sadece tren acetate kullanırım şuanki süreçte diger hepsinde uzun ester tercihim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
hectordoyle, 39 dakika önce yazdı:

Kısa süreliğine denk geldim ama almadım onun yerine boldenon aldım. Hata yapmış olabilirim ama olsun. Kısa ester ilaç olarak sadece tren acetate kullanırım şuanki süreçte diger hepsinde uzun ester tercihim

fiyat iyi ama yinede ben zphc yerine nessie tercih ediyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
yhy789    1
sven, 6 dakika önce yazdı:

fiyat iyi ama yinede ben zphc yerine nessie tercih ediyorum 

Nessi masteron kullandınız mı acaba

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    121
Fuhrer, 7 saat önce yazdı:

boş flakon kırılmaz zaten hızlıca yere vursan anca belki

Hocam şakasız çok ciddiyim kırılmadı, 30ml ler galiba şeklinden ötürü baya dayanıklı sizde deneyebilirsiniz 😁 

Video kaydettimde yüklenemiyormuş buraya sadece foto koyabiliyormuşuz sağlık olsun 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
Rma, 6 dakika önce yazdı:

Hocam şakasız çok ciddiyim kırılmadı, 30ml ler galiba şeklinden ötürü baya dayanıklı sizde deneyebilirsiniz 😁 

Video kaydettimde yüklenemiyormuş buraya sadece foto koyabiliyormuşuz sağlık olsun 

bende boş zphc flakonları biriktiriyorum harbi sağlamlar ahxhahx

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Lightweight
      Selam arkadaşlar bu ZPHC markasına dair olumlu şeyler duymaya başladım.(Yan markası Spectrum Pharma bana Balkan ve SP'nin ilişkisi gibi geldi)
      İnternet sitesinde T-shirt siparişi verir gibi Anabolik steroid söyleyebiliyorsunuz bu biraz garibime gitti ama internet siteleride bir o kadar ciddi gözüküyor ki Adres ve telefon bilgisi de verilmiş sitesinde. Belki bir avlama politikasıdır ve bende yemişimdir bunu ama siz ne düşünüyorsunuz.
      Kullanan edeniniz varsa tecrübelerini aktarabilir mi ?
    • Yazan: Leporis
      Arkadaşlar herkese selamlar,
      Direkt konuya giriyorum. 33 Yaşındayım 7 senedir spor geçmişim var son 4 senesini güç odaklı çalışarak geçirdim. Son zamanlarda artık bir küre gireyim dedim ve 2 ay önce Testo enantath ve boldenon kürüne başladım. Haftalık 2 enjeksiyon yaparak toplamda haftalık 500mg testo 400mg boldenon alıyorum. Sorunum ise şu; Kürden hiçbir etki alamıyorum arkadaşlar. Atıyorum kürden önce 110-120 arası bench atarken şimdi hala aynı kilodayım fakat sadece daha az yoruluyorum. Güç olsun performans olsun hiçbir ilerleme yok.
      Bu arada olumsuz etkileride yok. Uykusuzluk olur libido dalgalanması olur saç dökülmesi olur hiçbir olumsuz etkide yok ama olumlu etkide yok. Tek fark edebildiğim damarlarım belirginleşti ve daha az yoruluyorum. Libido artışı ne bilim özgüven katar işte daha erkeksi hissedersin gücün artar falan hiçbiri yok.Vücudumda belli ki bir sorun var ama ne olduğunu anlamadığım için çözemiyorum. Sizden ricam buna benzer bir sorun yaşayan biri varsa ne yapmam gerektiğini söyleyebilirse çok sevinirim. Kan testi sonuçlarımı buradan paylaşıcam iki ilaçta çalışıyor.
      Yardımcı olabilecek herkese şimdiden teşekkürler, iyi forumlar.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: NaturelGenc
      Arkadaşlar merhaba, 
      Naturel bir şekilde sporuma ilerliyorum. Ağırlıklarım vs gayet yerinde. Beslenmemi ve kardiyomu elimden geldikçe güzel idmanla birlikte yapmaya çalışıyorum. Amacım Yağ kaybetmek kas kütlesini arttırmak. Tabi bu kas olayı diyette çok zor biliyorum. Ama bu pis yağlarımdan arınmak için aklıma bir kaç tane ürün geldi. L karnitin ve Cla yı supplementlerden almıştım. L karnitin belki 6 adet 1L bitirmişimdir (Shotları saymıyorum) ama hak verirsiniz ki o kadar destekçi bir şey değiller.
      KENDİME DAİR NOTLAR:
      Sinirli bir yapıya sahibim ve duygusal bir insanım. En çokta küre girememe sebeplerimden biride bunlardı. Anksiyete kısacası psikolojik sıkıntılar. KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 23 Boy: 170cm Kilo: 98 KÜR İÇERİĞİM:
      L-karnitin Cla Clenbuterol Yohımbıne Berberin SORULARIM:
      Sizce Daha üst seviye olan Clenbuterol / Yohımbıne / Berberin gibi ürünler mi kullanayım? Veya siz ne önerirsiniz? Önerdiğiniz şey hakkında bilgi verir misiniz? (Faydaları ve net zararları gibi.) Konuya katılım gösteren, yorum yapan ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: 6arrows
      iranlı bir satıcıdan aldığım fiyat listeleri bunlar. fiyatlar çok ucuz gözüküyor gerçekçi olma ihtimali var mı? 
         

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×