Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

lytharia

Kurtulamadığım bel ve göbek yağları

Önerilen İletiler

lytharia    0

Arkadaşlar merhaba, yaklaşık 4 aydır spor yapıyorum boyum 1.86 84 kiloda başladım. Şu an 82 kiloyum kilom değişmese de kas kütlem arttığı için gözle görülür bir değişim oldu. Ama maalesef göğsüm, sırtım ve kollarım büyüse de bel ve göbek kısmım hala ilk başladığım gibi.

Göbeğim küçülmüş olsa da hala düz bir karına sahip değilim şu an. İzlediğim bazı hocalar kardiyo yapman gerekiyor diyor fakat bazıları da haftada 2 3 defa kardiyonun yeterli olacağını söylüyor. Şu an aşağıdaki programı uyguluyorum sizce nasıl karın ve beldeki yağlardan kurtulabilirim. Benle aynı süredir yapan arkadaşların absleri belli oluyor benim uzaktan yakından alakası yok

Screenshot_2.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


crosfredy    230

sabah uyanır uyanmaz 15 dakika abs workout aç karnına ardından güzel bir limonlu su yada kahve akşam idman ardından kardiyo full eğim 5.5 hız temiz beslen protein odaklı şeker v.s tüketme yağ oranı ne kadar düşerse o kadar belirginleşir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.502

Giren kalori, harcanan kalori dengesinde giren kalori az harcanan kalori çok olmalı. Limonlu su, kekikli çay, yoğurt kürü, sabah aç kardiyo vs. gibi şeylerin faydalı olabileceğine dair hiç bir bilimsel kanıt yok. Yağ yakmak ile yağ kaybı farklı şeylerdir. Gerçekten acıkınca yemeli ama doyana kadar değil yeteri kadar yemeli, gece yatağa aç olarak girmelisin.

Kalori hesabı yapmadan en basit yolla kalori açığı oluşturma yöntemi böyledir. Yediğin bir adet çikolatanın verdiği enerjiyi tüketmek için ortalama 1 saat hareket etmen gerekir (kardiyo/ağırlık antrenmanı, yürüyüş vs.). Eğer farmakolojiden destek almak istersen bazal metabolizmanı ve dolayısıyla yağ yakımını arttıran (clenbuterol,efedrin, tiromel v.b.) ilaçlar kullanabilirsin.

Hatta göbek bölgesinde seçici olarak yağ hücrelerini anlık enerji için ATP üretimi ile sorumlu  mitakondriye taşıyan ilaçlar (yohimbe) kullanabilirsin. Yine de aç kalmalısın, zira bu ilaçların tümünü kullanmama rağmen ben henüz göbek bölgemdeki yağlardan kurtulabilmiş değilim, çünkü en fazla 15 gün düzenli ve az kalori alarak beslenmenin ardından gerisini getiremiyor iştahıma yenik düşüyorum. Burada en önemli olan şey çelik gibi bir irade.

  • Beğen 2
  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
lytharia    0

Çok teşşekür ederim cevaplar için sanırım bir taneden bir şey olmaz yediğim kaçamak çikolatasını bile bırakmam lazım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.502
lytharia, Bir saat önce yazdı:

Çok teşşekür ederim cevaplar için sanırım bir taneden bir şey olmaz yediğim kaçamak çikolatasını bile bırakmam lazım

Hayır bu düşünce tarzı da yanlış, sıkı diyetleri sadece profesyoneller sürdürebilir,  eğer çikolata yemek istiyorsan yine yemelisin, ama en yakındaki marketten değil, mümkün olan en uzak markete yürüyerek gidip dönersen keyifli bir yürüyüş yapmış olursun. Veya yediğin bir çikolata karşılığında bir sonraki öğünde veya bir sonraki günde tabağına koyduğun proteinin yanındaki karbonhidrattan feragat etmelisin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    131

aynı durum bende de var gh almama ragmen anca yan taraftaki simitlerim azaldı :(

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu, 40 dakika önce yazdı:

aynı durum bende de var gh almama ragmen anca yan taraftaki simitlerim azaldı :(

Kardeşim gh yerine clen wins oxandrolone yapsan yağ kalmazdı veya fragment 😀

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.002

Merhabalar. 

Bu konuda sevgili @Rdm dostuma tamamen katılıyorum. Naçizane kendi uyguladığım yöntem alacak verecek yöntemi.

Almam gereken kalori 3500 mesela. Bugün 3800 aldı isem yarın 3300 alıyorum. Bu şekilde mutlu mesut sürdürebiliyorum. Bir de kalori düşüşlerini keskin bir şekilde değil kademeli olarak yapıyorum. 

Cut dönemindeyim diye birden 2500 kaloriye düşmüyorum. Niye strese sokayım kendimi? süreç 3 hafta uzuyor ama hafta hafta kalori düşmüş oluyorum. 

Ayrıca yine RDM dostumun söylediği gibi kilo vermek giren çıkan kalori dengesi ile alakalıdır. Canın o gün tatlı çekti ise git sütlaç ye mesela. Onun kalorisini pilav hakkından kısarak düş. Katı diyet sadece müsabıklara lazım. Sürdürülebilirlik en önemlisi. Midenin küçülmesini bekle.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    131

peki gh yanına ne önerirsiniz oxan olurmu yağ yakımı için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×