Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Greblan

Testo + deca kür hakkında sorular

Önerilen İletiler

Greblan    97

İkinci kürüm için 350 testo e. 200 deka haftalık düşünüyorum. Video dünki itiş idmanından çekildi. Sırt fotoları iki haftalık. Bulk öncesi kan şekerini düşürmek adına hafif bi diyet yapıyordum ramazandan boyunca. Geleyim sorularıma:

E2
Glukoz
Alt-ast
Hdl-Ldl
Üre
Prolaktin
Hemogram

bu değerler haricinde nelere baktirmamı önerirsiniz?

Haftalık olarak belirttiğim dozajlamalar yeterli midir?

Mevcut form 10hafta kadar 500testo sonrasinda 350testo ile gittigim totalde 12haftayi devirdigim bir form. İlk 10haftada benelux bolde kullanmistim ama bolde harici ne var Allah bilir. Büyük ihtimal 700-800 testo girmiş olabilirim. Boldeyi kesip 350testo ilerledigimde e2 bile çok güzel seviyelere geldigini hissediyorum. Durum bu şekilde onerilerinizi bekliyorum.

08BF3FD4-3C9D-41ED-80F6-DE0F1A968486.jpeg E444F22C-0FEC-4006-81F4-E16D06E343B8.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ArdaK2    54

 

Greblan, 8 dakika önce yazdı:

bu değerler haricinde nelere baktirmamı önerirsiniz?

İlk 12 hafta total testo ya baktırdıysan teston çalışıyor ise başka birşeye gerek yok bence

Greblan, 9 dakika önce yazdı:

Haftalık olarak belirttiğim dozajlamalar yeterli midir?

Yeterli olur

İyi bir alt yapın var zaten decadan iyi verim alacağını düşünüyorum başarılar 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
aslankralmufasa, 4 dakika önce yazdı:

Hocam yaş nasıl 19 sizin :D:D

2003 haziranliyım hocam. 20de diyebiliriz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
zafersims    16

Hocam kan şekeri düşürme mevzusu nedir tam olarak, iştah problemi yaşıyorum da kan şekeri ile arasındaki bağlantı olduğunu forumda çok kez okudum da kafada netleşmedi, sabahları şeker tüketimi yalın diyenler falan var da

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
zafersims, 35 dakika önce yazdı:

Hocam kan şekeri düşürme mevzusu nedir tam olarak, iştah problemi yaşıyorum da kan şekeri ile arasındaki bağlantı olduğunu forumda çok kez okudum da kafada netleşmedi, sabahları şeker tüketimi yalın diyenler falan var da

Uzun süre ve yüksek miktarda hızlı sindirilen örn osmancik, baldo pirinç , şeker vs tuketince vucut buna alisiyor ve bu besinleri bile yavaş sindirmeye başlıyor. Geçen bulkun sonlarında 800 pirinç yiyip düzgün pump alamıyordum mesela. Şu anda 100 pirinçle pumplanıyorum 🤠

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BANNED PLAYER    1.460

350 test 200 rimo 8 hafta gidip son 8 hafta bunların yanına 100 npp de koyabilirsin. Deca  dhtyi düşürdüğü icin rimo yanında koruyucu olacaktır temel anaboliğin gene rimo olsun bence.Deca yerine npp kullanmanı öneririm.

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
otopsicikedi, 14 dakika önce yazdı:

350 test 200 rimo 8 hafta gidip son 8 hafta bunların yanına 100 npp de koyabilirsin. Deca  dhtyi düşürdüğü icin rimo yanında koruyucu olacaktır temel anaboliğin gene rimo olsun bence.Deca yerine npp kullanmanı öneririm.

Npp daha çok öneriliyor ama markalarda pek gormüyorum hocam npp. Rimo ekleyebilirim ama bulabilirsem. Aramıyorum bir süredir çünkü. Yorumunuz için teşekkürler tekrardan.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BANNED PLAYER    1.460
Greblan, 5 dakika önce yazdı:

Npp daha çok öneriliyor ama markalarda pek gormüyorum hocam npp. Rimo ekleyebilirim ama bulabilirsem. Aramıyorum bir süredir çünkü. Yorumunuz için teşekkürler tekrardan.

Rimo bulamazsan masteron enanthate kullanabilirsin. Yapıları benzer fakir primosudur bir nebzede olsa. Gelişimin şuan çok iyi npp bulursan level atlatacaktır. Bulamazsan bence decayı 100mg kullan. Benim felsefem öyle dozlar kullanmalısın ki ne östrojen nede prolaktin için 0 baskılayıcı kullanmak bence bunlara ihtiyaç duyuluyorsa o doz kişiye uygun değil.( İstisnai durumlar hariç)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
otopsicikedi, 24 dakika önce yazdı:

Rimo bulamazsan masteron enanthate kullanabilirsin. Yapıları benzer fakir primosudur bir nebzede olsa. Gelişimin şuan çok iyi npp bulursan level atlatacaktır. Bulamazsan bence decayı 100mg kullan. Benim felsefem öyle dozlar kullanmalısın ki ne östrojen nede prolaktin için 0 baskılayıcı kullanmak bence bunlara ihtiyaç duyuluyorsa o doz kişiye uygun değil.( İstisnai durumlar hariç)

Hocam 200deca için 250testo kafi gelir mi peki? 350girmeyi düşünüyordum ama yeterli derseniz öyle yapmayı düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BANNED PLAYER    1.460
Greblan, 3 dakika önce yazdı:

Hocam 200deca için 250testo kafi gelir mi peki? 350girmeyi düşünüyordum ama yeterli derseniz öyle yapmayı düşünüyorum.

7 hafta 250 test 100 deca 

8. Hafta deload herhangi bir ilaç kullanmıyorsun.

9-16 hafta 350 test 200 deca 

Yapabilirsin 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan, 4 saat önce yazdı:

2003 haziranliyım hocam. 20de diyebiliriz

Hocam işine karışmak gibi olmasın da bir bıyıkları kesmeyi dene bence, min 30 yaş duruyorsun :D. ben 24 üm benden net yaşlısın yani

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
aslankralmufasa, 2 dakika önce yazdı:

Hocam işine karışmak gibi olmasın da bir bıyıkları kesmeyi dene bence, min 30 yaş duruyorsun :D. ben 24 üm benden net yaşlısın yani

Büyük durmayı seviyorum diyelim hocam 🤠

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: shX648
      Abiler Decadick hakkında bayadır araştırma yapıyorum fakat hala adam akıllı bi kaynak yada elle tutulur bir referansa bilgiye ratlayamadım sizin bu tarz anabolizanlar hakkında bir geçmişiniz olduğundan size sorma gereğinde bulundum 
      tren yada deca kaynaklı bir dick sendromunu
      igf1 yada gh ile tedavi edebilirmiyiz ?
      okuduğum bir iki doktor yazısında bu tarz pepdit yapılı ilaçların sertleşmeye iyi geldiğini gördüm e bu tarz dick sendromları da hormonel bozuklukdan ziyade kişinin sertleşme sorunu yaşamasıyla ilgili olduğundan böyle düşündüm yanıtlarınızı bekliyorum hocalarım. @metinav
    • Yazan: Ouzhannn
      Tekrar Merhaba Abilerim Kardeşlerim,
      Öncelikle durumlar Kürüm olarak söyle;
      15 Hafta Tren+Testo Devam Edildi 10 Hafta Kadar Only Testo SÜREÇ:
      Ve Şimdi Son olarak 10 hafta Deca+Testo Devam Etmekteyim. Yaklaşık 10 Ay toplam Kür Sürem olmuş olacak Öncelikle gelişimimi takip edip önerilerini sunan destek veren herkese teşekkür ederim ama tabi bir insan var ki iyiki tanımışım dediğim tek insan olan @Loving burak hocama burdan herşey için 7/24 saat kaç olursa olsun müsait olduğu an iletişimi hiç koparmamasından beni hep motive etmesinden sonuna kadar desteğini esirgememesinden orjinal ürün desteği ve bana çoğu doğru zannettiğim yanlışları gösterip doğru yönlendirmesinden dolayı burdan herkesin huzurunda teşekkür ediyorum resmen değişimim herkesi göreni şaşırtmakta ben bile kendime artık inanmıyorum nasıl bu hale geldim diye resmen bir kertenkeleden timsaha simdide ejderhaya dönüşüyorum kürümün sonunda ne olacağını hala daha merak ediyorum 
      ürün öyle bir durumda ki 3.haftaya girmek üzereyim decada ama aşırı pumptan antreman atamaz kolumu bile kaldıramaz hale geliyorum ilk girişle antreman sonu ve ortaları vucüdüm resmen 3 katı büyüyor ama pump aşırı derecede çok fena oluyor antreman çok zorlanıyorum ama bırakmak yok sonuna kadar devam 

      Tren Başlangıç Ve Bitiş
       

      Ve Deca 3.Hafta Başı
       
    • Yazan: BBurak
      Selam arkadaşlar,
      Bir süredir forumda aktif değildim. Bunun sebebi iş güç kovalamam, bir yandan da spor ve sınavlarımla uğraşmamdan ötürüydü. Umarım herkesin keyfi yerindedir. Şu ana kadar 2 tane kür yaptım. İkinci kürüm olan cut cycle’da artık takır takır oblik gördüğüm için ve süreçten çok bunaldığım için, 6–7 hafta sonunda kısa ester ürünleri bırakıp uzun bir TRT süreci geçirdim (yaklaşık 8 hafta).
      3. kür planlamamda ise artık daha ciddi dozlarla ilerlemek ve farklı bir şeyler denemek istediğim için, daha önce hiç çıkmadığım seviyelere çıkıyorum. Benim her zaman amacım sağlığı koruyarak küçük kazanımlarla ilerlemekti. Yoğun suplement kullanımım mevcut. Yeni kür planımı aşağıya bırakıyorum, yorumlarınızı bekliyorum. Güncel kilom: 82, hedef kilom ise 95-100 civarı. Kür sürecimi gidişata kadar belirleyeceğim fakat bu bileşiklerle kafadan 20 hafta giderim.
      Haftalık İlaç Protokolüm
      Testosteron Enanthate: 600 mg Boldenon: 600 mg Deca: 300 mg Anapolon: 350 mg Proviron: 175 mg Günlük 1 tablet tamoksifen ( kan testine kadar) Kullandığım Suplementler
      Günlük 2–3 ölçek whey protein 2000 mg balık yağı Multivitamin Demir takviyesi Magnezyum Grizone Day/Night D3 + K2 Arginin with ZMA (Nutrade) Post Workout (Nutrade) Güncel Form:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×