Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

anabolic

Anabolizan dozajları

Önerilen İletiler

anabolic    0

Yarışmacıların felan kullandığı dozajlar nasıl oluyor 

Sosyal medyada açıklandığı gibi olması mümkün değil bence

1000 1500mg tren enanth girildiğini iddia eden bi hocam var 

Gerçek dozajlar nelerdir sizce

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Alaz    133
anabolic, 8 dakika önce yazdı:

Yarışmacıların felan kullandığı dozajlar nasıl oluyor 

Sosyal medyada açıklandığı gibi olması mümkün değil bence

1000 1500mg tren enanth girildiğini iddia eden bi hocam var 

Gerçek dozajlar nelerdir sizce

 

Sosyal medyada paylaşılanların büyük çoğunluğu tabi ki yalan. Ancak dozaj oranı kişiye göre değişiyor. 

Bilhassa tren üzerinden konuşmak gerekirse son derece kişiye özel tepkilere yol açan bir ilaç, bazı kişiler 100mg da bu ilaca tövbe ederken bazıları ise çok çok yüksek dozajlarda rahatlıkla kür süreci geçirebiliyor.

Kısacası gerçek dozaj oranı diye bir durum yok. Genelleme yapılabilir o da bence yanlış, ben 250 mg test enanth ile sağlam verim alırken x kişisi reseptör yoğunluğunun az olması ya da free testo-total testo değerleri konusunda sorun yaşaması kaynaklı 750 hatta 1000mg girebiliyor. Bu sadece küçük bir örnek, dozaj planlaması konusunda çok fazla kriter olduğunu yansıtmak için.

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
anabolic    0
Alaz, 12 dakika önce yazdı:

Sosyal medyada paylaşılanların büyük çoğunluğu tabi ki yalan. Ancak dozaj oranı kişiye göre değişiyor. 

Bilhassa tren üzerinden konuşmak gerekirse son derece kişiye özel tepkilere yol açan bir ilaç, bazı kişiler 100mg da bu ilaca tövbe ederken bazıları ise çok çok yüksek dozajlarda rahatlıkla kür süreci geçirebiliyor.

Kısacası gerçek dozaj oranı diye bir durum yok. Genelleme yapılabilir o da bence yanlış, ben 250 mg test enanth ile sağlam verim alırken x kişisi reseptör yoğunluğunun az olması ya da free testo-total testo değerleri konusunda sorun yaşaması kaynaklı 750 hatta 1000mg girebiliyor. Bu sadece küçük bir örnek, dozaj planlaması konusunda çok fazla kriter olduğunu yansıtmak için.

 

Anladım teşekkürler

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BLACAXELOT    39
Alaz, 11 dakika önce yazdı:

Sosyal medyada paylaşılanların büyük çoğunluğu tabi ki yalan. Ancak dozaj oranı kişiye göre değişiyor. 

Bilhassa tren üzerinden konuşmak gerekirse son derece kişiye özel tepkilere yol açan bir ilaç, bazı kişiler 100mg da bu ilaca tövbe ederken bazıları ise çok çok yüksek dozajlarda rahatlıkla kür süreci geçirebiliyor.

Kısacası gerçek dozaj oranı diye bir durum yok. Genelleme yapılabilir o da bence yanlış, ben 250 mg test enanth ile sağlam verim alırken x kişisi reseptör yoğunluğunun az olması ya da free testo-total testo değerleri konusunda sorun yaşaması kaynaklı 750 hatta 1000mg girebiliyor. Bu sadece küçük bir örnek, dozaj planlaması konusunda çok fazla kriter olduğunu yansıtmak için.

 

Yarışmacı dozajları çok uçuk gelebilir yıllarca bu ilaçlara maruz kaldıkları için reseptörler doygunlaşıyor 2500 testo haftada kullanan gördüm adam açıkça söylüyo 9 sene ilaç kullanan birine 500 testo ne yapsın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alaz    133
BLACAXELOT, 6 dakika önce yazdı:

Yarışmacı dozajları çok uçuk gelebilir yıllarca bu ilaçlara maruz kaldıkları için reseptörler doygunlaşıyor 2500 testo haftada kullanan gördüm adam açıkça söylüyo 9 sene ilaç kullanan birine 500 testo ne yapsın 

Yine ortada yarışmacıya has bir durum söz konusu. Çok yüksek dozajlar ile ilerlemeyen yarışmacılar da mevcut. Hatta bu anlayış iyice yayılıyor.

"9 sene ilaç kullanan birisine 500 testo ne yapsın" sözü hem haklılık payı içeriyor hem de yanlışlık. Zira yarışmacı kişi art arda kürlere girip, vücuduna dinlenme hakkı tanımıyor, reseptörleri tekrar hassas hale getirmek için gereken süreci uygulamıyor ise tabi ki 500 testo etki etmez. Ben bu yüksek doz maksimum kazanç olayının eskilerden gelen bir anlayış olduğunu düşünüyorum. Artık dozajlama konusunda çok yüksek dozajlara başvurmadan maksimum verim almaya yönelik birçok veri, araştırma söz konusu. Yeni jenerasyon yarışmacılarda bu verileri kullanmaya başladılar.  

DİPNOT: Genetik yönden şanslı arkadaşlar çok yüksek dozajlara rahatlıkla girebiliyor. Reseptör yoğunluğu tam bu noktada devreye giriyor. Hatta öyle ki genetik yine devreye giriyor, bazı şanslı arkadaşların reseptörleri art arda kullanım sonrasında dahi beklenen şekilde doygunlaşma yaşamayabiliyor. Çok nadir diye biliyorum. 

tarihinde Alaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Markus Rühl    140

yüksek dozaj da 2 ihtimal vardır 1: adam çok ileri seviye yarışmacıdır çok fazla kas kütlesi bulunduruyordur bu kadar kası beslemek için de insülin gh ve yüksek dozaj anabolik şart ne yazık ki , 2.ihtimalde ise yerli üretim boş ilaçları kullanıyordur , satıcı 1 flakona koyacağı ham maddeyi 7 flakona paylaştırıyorsa mecbur 1 gr 1,5 gr anabolik vurmak zorundasın çünkü içinde yazan ham madde yok 1,5 gr deca vuruyorsun ama aslında 400 mg kullanıyorsun diye düşünebilirsin.

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
proliqht1    146

Düşük doz çok hafta gitmek bence en mantıklısı. 12 hafta yüksek gidene kadar 24 hafta düşük gitmek daha iyi . 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ozgur511    32
Alaz, 39 dakika önce yazdı:

Yine ortada yarışmacıya has bir durum söz konusu. Çok yüksek dozajlar ile ilerlemeyen yarışmacılar da mevcut. Hatta bu anlayış iyice yayılıyor.

"9 sene ilaç kullanan birisine 500 testo ne yapsın" sözü hem haklılık payı içeriyor hem de yanlışlık. Zira yarışmacı kişi art arda kürlere girip, vücuduna dinlenme hakkı tanımıyor, reseptörleri tekrar hassas hale getirmek için gereken süreci uygulamıyor ise tabi ki 500 testo etki etmez. Ben bu yüksek doz maksimum kazanç olayının eskilerden gelen bir anlayış olduğunu düşünüyorum. Artık dozajlama konusunda çok yüksek dozajlara başvurmadan maksimum verim almaya yönelik birçok veri, araştırma söz konusu. Yeni jenerasyon yarışmacılarda bu verileri kullanmaya başladılar.  

DİPNOT: Genetik yönden şanslı arkadaşlar çok yüksek dozajlara rahatlıkla girebiliyor. Reseptör yoğunluğu tam bu noktada devreye giriyor. Hatta öyle ki genetik yine devreye giriyor, bazı şanslı arkadaşların reseptörleri art arda kullanım sonrasında dahi beklenen şekilde doygunlaşma yaşamayabiliyor. Çok nadir diye biliyorum. 

Aslında yılda bir kür girsen her küründe iyi sonuç alırsın 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BLACAXELOT    39
Ozgur511, 5 dakika önce yazdı:

Aslında yılda bir kür girsen her küründe iyi sonuç alırsın 

Bana göre ilacı doğru kullanmak gerekli uzun dinlene dinlene  ve gerçek ilaç ml sinde 100 mg diyorsa ne fazlası ne azı olmalı e tabi oda paraya bakar

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×