Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Loving

Trenbolone gerçekleri ve rehberi (kullanmak isteyenler mutlaka okusun)

Önerilen İletiler

metinav    4.978
turhanoğlu, 6 saat önce yazdı:

Abi saygılar hayırlı geceler. Buna göre küre masteron ekleyip e2 yi baskılamak yan etki bakımından mantıklı bir hareket mi 

Tren a 300

Masteron a 200

Sustanon gün aşırı 0.5 girmeyi düşünüyorum 

Geçmişte bir kürde haftalık 450-600 trenbolon asetat + 500 sustanon + arimidexle 8 hafta define olmayı denemiştim...Tam tersi bulk oldum :) Ondan sonra anladım ki sustanonla bu iş bende olmuyor, trenbolon bile yetmiyor.

Vucudun fazla aromataz enzimi üretiyorsa masteronun faydası olur, ayrıca progesteronun yan etkilerini dengeler...Ama sustanonla define olabilirmisin bunu içindeki propionat esterini düşünerek de günlük dozlar olarak alsan da inan emin değilim.Gerçekten tam bir bulk ilacı.İçindeki deconoat esteri olmasaydı defineye de kesin uyardı...Deneyip vucudunun verdiği tepkiyi görmekten başka bir yol yok.Trenbolonun etkisini 2-3 haftadan önce pek hissetmezsin..

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ParsKocak    4
rastlantisal, 04.03.2024 - 07:40 yazdı:

Evet dostinex. Çok düşürmek de iyi değil ama her kullandığında 3-4 gün dibi görecek. Eklem ağrısı çekeceksin.

Hocam dostinex 8 tabletten aldım şuan kürde değilim proloktin 17.7 çıktı referans aralığında 2 oran fazla küre girmeden 10 günde bir yarım tablet kullansam mi diye düşünüyorum bir kaç gündür konu da tam üzerine geldi herkese teşekkür ederim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21

@metinav hocam sizi bulmuşken bir sürü soru sormak istiyorum sizi bunaltmadan 🥹 Trenbolon küründe propionat ve masteron küründe armidex gerekli mi ? Bu kürde prolaktini düşürmeme rağmen sertleşme olmuyorsa sebebi ne olabilir saygılarımla

ParsKocak, 17 dakika önce yazdı:

Hocam dostinex 8 tabletten aldım şuan kürde değilim proloktin 17.7 çıktı referans aralığında 2 oran fazla küre girmeden 10 günde bir yarım tablet kullansam mi diye düşünüyorum bir kaç gündür konu da tam üzerine geldi herkese teşekkür ederim 

Prolaktin çok oynak bir hormon benim araştırdığım ve forumdan okudugum kadarıyla. Mesela 12 den 8e kadar uyuyorsun. Ama test günü 12den 10a kadar uyudun o bile arttırabilir çok dert etme. Sertleşmene ve duygusal durumuna etki ediyorsa o zaman çözğm yollarına bak

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ParsKocak    4
Halo0619, Şimdi yazdı:

Prolaktin çok oynak bir hormon benim araştırdığım ve forumdan okudugum kadarıyla. Mesela 12 den 8e kadar uyuyorsun. Ama test günü 12den 10a kadar uyudun o bile arttırabilir çok dert etme. Sertleşmene ve duygusal durumuna etki ediyorsa o zaman çözğm yollarına bak

Teşekkür ederim hocam yorumunuz için çok şükür öyle bir sorunum yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
ParsKocak, Şimdi yazdı:

Teşekkür ederim hocam yorumunuz için çok şükür öyle bir sorunum yok

O zaman rahat ol dostum. Dert edilecek birşeyin yok. Sağlıklı günler

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Halo0619, 7 dakika önce yazdı:

@metinav hocam sizi bulmuşken bir sürü soru sormak istiyorum sizi bunaltmadan 🥹 Trenbolon küründe propionat ve masteron küründe armidex gerekli mi ? Bu kürde prolaktini düşürmeme rağmen sertleşme olmuyorsa sebebi ne olabilir saygılarımla

Trenbolonla testosteronun her esteri kullanılabilir, hedefe göre...Masteron genelde, östrojeni etkisizleştirmek ve kas gelişimini mümkün olduğunca susuz yapmak, free testosteron artışı için ekleniyor, define kürlerine...Prolaktin çok düşmemeli, yüksek de olmamalı.Onun dışında östrojen de aynı şekilde fazla düştüğünde ve bir seviyenin üzerine çıktığında hep benzer ereksiyon sorunları yaşatır...Bu ikisi ortalama değerlerdeyse geriye trenbolonun psikolojiyi etkilemesiyle bağlantılı sebepler kalıyor.Zaten aşırı uyarıcı bir madde trenbolon, uykusuzluk öfke tahammülsüzlük ve nefes darlığı uyku apnesi gibi yan etkileri cinselliği ereksiyonu çeşitli şekillerde bozabilir...Progesteronla dht birbirine antagonist etkiler oluşturuyor.Onun için aralarındaki oranı iyi ayarlamak lazım, bu kişisel bir şey...Dht yetersiz kalıyor olabilir.İstersen bir kaç gün 2 tablet proviron kullan duruma bak...Ama önce münkünse hormon tahlili yaptır ezbere olmasın...

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
metinav, 7 dakika önce yazdı:

Trenbolonla testosteronun her esteri kullanılabilir, hedefe göre...Masteron genelde, östrojeni etkisizleştirmek ve kas gelişimini mümkün olduğunca susuz yapmak, free testosteron artışı için ekleniyor, define kürlerine...Prolaktin çok düşmemeli, yüksek de olmamalı.Onun dışında östrojen de aynı şekilde fazla düştüğünde ve bir seviyenin üzerine çıktığında hep benzer ereksiyon sorunları yaşatır...Bu ikisi ortalama değerlerdeyse geriye trenbolonun psikolojiyi etkilemesiyle bağlantılı sebepler kalıyor.Zaten aşırı uyarıcı bir madde trenbolon, uykusuzluk öfke tahammülsüzlük ve nefes darlığı uyku apnesi gibi yan etkileri cinselliği ereksiyonu çeşitli şekillerde bozabilir...Progesteronla dht birbirine antagonist etkiler oluşturuyor.Onun için aralarındaki oranı iyi ayarlamak lazım, bu kişisel bir şey...Dht yetersiz kalıyor olabilir.İstersen bir kaç gün 2 tablet proviron kullan duruma bak...Ama önce münkünse hormon tahlili yaptır ezbere olmasın...

Muhteşemsiniz hocam bilgiler için teşekkür ederim.  200 mg kullanıyordum hiçbir problem yoktu sadece uykusuzluk. 300 mgye çıkartınca tüm yan etkileri hissetmeye başladım. 200 mgye tekrar düşürdüm ve problemlerim düzeldi sadece uykusuzluk kaldı. Riske gerek yok ben 200 mg devam edeyim en iyisi. Tekrardan yanıtlarınız için teşekkür ederim hocam saygılar iyi çalışmalar

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Slmrt    5
metinav, 03.04.2024 - 02:33 yazdı:

Bunu kendimiz deneyimleyerek önerdik...Yan etkileri daha az hissediliyor.Testosteron arttıkça östrojene dönüşen miktar da artıyor; bu da trenbolonun sentetik progesteron olması ve reseptörleri aktifleştirmesi sebebiyle sinerjiyi arttırıyor bana göre.Bu da yan etki profilini yükseltiyor olmalı...

Çok teşekkür ediyorum hocam 500 enantet 200 rimo 100 de tren enanthate alıyordum şimdi dahada düşürecem testosteronu belki rimo.yukseltirim eczane rimosu iran testo 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Slmrt, 22 dakika önce yazdı:

Çok teşekkür ediyorum hocam 500 enantet 200 rimo 100 de tren enanthate alıyordum şimdi dahada düşürecem testosteronu belki rimo.yukseltirim eczane rimosu iran testo 

Testoyu 250 300e düşür. Treni yükselt ya testoyla aynı olsun yada testodan biraz yüksek olsun

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Slmrt    5
Halo0619, 22 dakika önce yazdı:

Testoyu 250 300e düşür. Treni yükselt ya testoyla aynı olsun yada testodan biraz yüksek olsun

Panik hastasıyım manik depresif ondan çok az alıyorum öbür türlü hastalığım nuks eder dostum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
Slmrt, 11 dakika önce yazdı:

Panik hastasıyım manik depresif ondan çok az alıyorum öbür türlü hastalığım nuks eder dostum 

O zaman trenden uzak dur 

  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Slmrt, 18 dakika önce yazdı:

Panik hastasıyım manik depresif ondan çok az alıyorum öbür türlü hastalığım nuks eder dostum 

@Halo0619 kesinlikle haklı. NOR19 grubundan komple uzak dur. Aynı şekilde Dalga yaratacak karışık testosteron ilaçlarından da (Testo mix ürünler, sustanon vs) uzak dur. İlla küre gireceksen prolaktine çok yük bindirmeyen ilaçlardan gitmelisin. Sabit ester testolar ve DHT türevleri anabolikler. Çünkü prolaktin yüksekliği panik atağı tetikler. E gittin baskılayıcı kullandın. Orada da dibi görüp gene tetikler.

  • Beğen 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Slmrt    5
rastlantisal, 28 dakika önce yazdı:

@Halo0619 kesinlikle haklı. NOR19 grubundan komple uzak dur. Aynı şekilde Dalga yaratacak karışık testosteron ilaçlarından da (Testo mix ürünler, sustanon vs) uzak dur. İlla küre gireceksen prolaktine çok yük bindirmeyen ilaçlardan gitmelisin. Sabit ester testolar ve DHT türevleri anabolikler. Çünkü prolaktin yüksekliği panik atağı tetikler. E gittin baskılayıcı kullandın. Orada da dibi görüp gene tetikler.

Tamam hocam teşekkürler benim genelde hep iran testo veya prop rimo maste şeklinde gider gh çok kullanıyorum eczane sene içinde kesmem hiç 10 senedir bu şekilde ilaç alıyorum yarım bi tren enanthate kalmıştı flakon güzel bir marka bitirmek istedim minik minik ilginiz için teşekkür ediyorum

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Slmrt, 2 saat önce yazdı:

Çok teşekkür ediyorum hocam 500 enantet 200 rimo 100 de tren enanthate alıyordum şimdi dahada düşürecem testosteronu belki rimo.yukseltirim eczane rimosu iran testo 

90 kg bir insana 400 mg altı rimobolan etkisiz kalıyor, özellikle kür geçmişi varsa...

  • 250 testo
  • 400 rimo
  • 300-400 tren

Bence iyi etki verir...

Ama durumu kendi üzerinde gözlemlemeli ve test yaptırarak takip etmelisin...

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Slmrt    5
metinav, 1 saat önce yazdı:

90 kg bir insana 400 mg altı rimobolan etkisiz kalıyor, özellikle kür geçmişi varsa...

  • 250 testo
  • 400 rimo
  • 300-400 tren

Bence iyi etki verir...

Ama durumu kendi üzerinde gözlemlemeli ve test yaptırarak takip etmelisin...

Var hocam 11 sene olucak 2024 le beraber daha öncede geçen sene rimoyu 400 çık demiştiniz bana ama işte omuz enjeksiyonu olunca çok ağrılı oluyor maalesef 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

gerçekten inanılmaz bilgi paylaşımı. harika bir forum umarım sonu bodyforumtr gibi olmaz ve hep bu şekilde aktif bir şekilde devam eder. herkes bilgi paylaşımı yapıyor kıskançlık sıfır herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor gerçekten çok güzel bir olay

konuya döncek olursam , hocam testoyu trenden düşük tutuyoruz buna tamamım yan etkiler için fakat tren dick olayı yaşamaz mıyız bu durumda ? çünkü tren zaten testoyu düşürcek baya bi öyle biliyorum çünkü 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
anabolik.adam, 5 saat önce yazdı:

gerçekten inanılmaz bilgi paylaşımı. harika bir forum umarım sonu bodyforumtr gibi olmaz ve hep bu şekilde aktif bir şekilde devam eder. herkes bilgi paylaşımı yapıyor kıskançlık sıfır herkes birbirine yardımcı olmaya çalışıyor gerçekten çok güzel bir olay

konuya döncek olursam , hocam testoyu trenden düşük tutuyoruz buna tamamım yan etkiler için fakat tren dick olayı yaşamaz mıyız bu durumda ? çünkü tren zaten testoyu düşürcek baya bi öyle biliyorum çünkü 

Yaşamıyorsun. Tecrübe ettim. Bırak dicki libido ile başın belada oluyor :). Şunu anlamak lazım kürlerde testosteron, kullandığın anaboliklerin sistemini kapatmasının getirisi olacak yan etkilerden kurtulmak için eklenen bir şey.  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emirkaan2955    35
rastlantisal, 4 saat önce yazdı:

Yaşamıyorsun. Tecrübe ettim. Bırak dicki libido ile başın belada oluyor :). Şunu anlamak lazım kürlerde testosteron, kullandığın anaboliklerin sistemini kapatmasının getirisi olacak yan etkilerden kurtulmak için eklenen bir şey.  

Hocam tren küründe libido gidince ne yapıyorduk :))

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Emirkaan2955, 20 dakika önce yazdı:

Hocam tren küründe libido gidince ne yapıyorduk :))

Test yaptırıyoruz. Neyin yükseldiğine bakıyoruz. Ama genel olarak nor19 grubunda prolaktin de yükselir. 7-12 günde yarım dostinex almak gerekir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emirkaan2955    35
rastlantisal, 53 dakika önce yazdı:

Test yaptırıyoruz. Neyin yükseldiğine bakıyoruz. Ama genel olarak nor19 grubunda prolaktin de yükselir. 7-12 günde yarım dostinex almak gerekir.

Teşekkür ediyorum uzun zamandır almadım dostinex büyük ihtimalle yükselmiştir. Hocam dostinex adeleyi söndürür deniyor fikriniz nedir ?

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Berkilkar    0

Hocam mg hesaplamada 300 testo p 300 maste kullanan biri sizin formülünüze göre nasıl yapılmalı testoyı kaça çekip tren a yı kaça çıkarmalı enjeksiyonlar hangi gün olmalı birde :) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Emirkaan2955, 27.06.2024 - 12:54 yazdı:

Teşekkür ediyorum uzun zamandır almadım dostinex büyük ihtimalle yükselmiştir. Hocam dostinex adeleyi söndürür deniyor fikriniz nedir ?

Komik bir iddia. Velev ki öyle sağlıktan daha mı önemli görüntü? Zaten kür bitince hepsi gidecek boşa telaş. 

Berkilkar, 42 dakika önce yazdı:

Hocam mg hesaplamada 300 testo p 300 maste kullanan biri sizin formülünüze göre nasıl yapılmalı testoyı kaça çekip tren a yı kaça çıkarmalı enjeksiyonlar hangi gün olmalı birde :) 

Testo 150 - Tren Ace 200 / 300. Ortalama 80-90kg (%7-10 yağ) biri için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Herkese selam

@Loving hocamın yazısında testoyu trenden daha düşük almamız gerektiğini söylüyor (minimum yan etki için ve tren daha iyi çalışsın işini yapsın diye) 
bunu deneyen oldu mu olduysa tecrübelerini paylaşabilir mi . forumun geçmiş konularını araştırırken bu konuyu başkaları tartışmış aslında kimileri düşük testo daha yüksek tren önermiş kimileri de böyle olmaz tren testoyu emer o yüzden testonun trenden biraz daha yüksek olması lazım yazmış. bu konudaki görüşleriniz nelerdir?
kıyasla şansı olan oldu mu ? trenden düşük testo kullandıysanız daha önce testoyu trenden yüksek aldığınız dönemle arasında ne gibi farklar oldu etki anlamında
hangisi daha iyi geliştirdi hangisinin yan etkileri daha fazla oldu 

şahsen ben Loving hocama katılıyorum tek kafamdaki soru işareti şu, trenden daha düşük dozajda testo alırsak gerçekten de tren testoyu sömürüp cinsel isteksizlik vs sorunu yaratır mı yada vücuttaki testoyu emip bu durum kalıcı olarak cinsel anlamda sorun yaratır mı ? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Diver, 10 saat önce yazdı:

@rastlantisal Hocamın günlüğünü okuyabilirsin :) ben testo ile treni eşit tuttum. Cinsel olarak yaşayacağın tek sorun şu olur; partnerin köşe bucak kaçar yeter artık dayanamıyorum der😁 Sorun yaşamazsın. Loving hocam hem kendi deneyimini hemde başkasının deneyimini görmeden emin olmadan konu açıp yazmaz. 

okudum aşırı mantıklı geldi sadece bazı yerlerde bu konu için çok net bir şekilde testo trenden düşük olamaz olmamalı diyolar ondan biraz soru işaretlerim var. geçmiş kür günlüklerine bakıncada (yabancı forumların) hepsi testoyu ya eşit ya daha yüksek alıyor demekki yan etki almayan gruptalar onlar şanslı diyebilceğimiz kesimdeler. şahsen ben 250 testo 400 tren enanthate denicem bakalım sonuçları ne olcak önceden 500 testo 400 tren yapmıştım inanılmaz kütle koymuştum 8 haftada ama bide bu şekilde denicem 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mhmt38    300

Ben tecrübe ettim. Kesinlikle trenin yan etkileri azalıyor. Ama en zor pct dönemimin bu kürde olması( bazı kür sonlarında pct bile yapmadım) düşündürücü. Tesadüf mü düşük doz testoyla  mi alakalı bilemedim. Kür içinde problem yaşamıyorum zaten. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: arnold ciwardanegezer
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis)
      Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM:
      440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein  1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8     Protein: 164,7     Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM:
      Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat  Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK:
       
      @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven
      Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
    • Yazan: Revengew
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Temiz büyümek istiyorum tren kullanırken igf seviyeleri yükseliyor buda büyümeyi kolaylaştırıyor diye biliyorum. Genelde tren acetat definasyon döneminde kullanılıyor. Bulk yaparken kullanmak mantıklı olur mu? 
      Bilmediğim için bilgilerinize sığınıyorum beni aydınlatır mısınız?  
    • Yazan: Ouzhannn
      Merhaba Abilerim Kardeşlerim 
      Yepyeni bir kürle daha burak hocamla planlarımız üzerine gerekli konuşmayla kararımı verdim burdan tekrar ona teşekkür ediyorum 
      Daha önce kür sonlarımı çoğunuz biliyorsunuz pctde biraz su topladim ve yağlandım ama gariptir hacim arttirdim baya birazdan yeni evliliğin verdiği diyet kacamaklarindan  
      Boy 172
      kilo 92-94 arası oynamakta 
      Kürüm 10ay boyunca :
      Tren+Testo olarak devam edecek
      Guncel formum
      @metinav @rastlantisal @Semih Erarslan @otopsicikedi @Vural2
       
      Görüş Önerileriniz Önemli Teşekkürler 🙏🏼 
    • Yazan: Samedbumstead
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate 500 mg Npp 300 mg Haftalık yükleme yapıyorum! Kürüme trenbolone enanthate eklemek istiyorum sizce zphc nasıldır?
      Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×