Merhaba sevgili forum kullanıcıları, abilerim ve dostlarım.
Vakit geldi çattı ve askere gidiyorum, yarın teslim olacağım. Bu konu hakkında yorum, görüş, öneri ve hikayelerinizi güzel anılarınızı bu konunun altında duymaktan mutluluk duyarım. Bu süreci kısa bir ara ve tatil olarak değerlendiriyorum. Forumdaki sevgili abilerimin kardeşlerimin hayatlarında ne yapıyorlarsa akıllıca yapmalarını ve en verimli kar/zarar denklemi ile süreci götürmelerini temenni ediyorum. Usta birliğine geçtiğimde elimden geldiğince soruları cevaplayıp ve kendi sorularımı sizlerle paylaşacağım.
Herkes kendine iyi baksın. Hayırlı forumlar sevgiler.