Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

aylardanKASIM

Kürde masteron veya alternatifi hk.

Önerilen İletiler

Rma    115
sven, 8 dakika önce yazdı:

ayni şekilde bende bu soruyu düşünüyorum hiç test mastla büyüme dönemi yapan varmı dvp kullanmayı düşünüyorum bende

Masteron her dönemde kullanılan harika bir steroid bence çok verimli sonuçlar alınabilir. Ama büyüme döneminde masteronun sinerjisi yüksek testosteron ile başlıyor 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Seffa    11
yhy789, 8 dakika önce yazdı:

Hocam bu arada nessi clen için konuşuyuyorum bugün zphcde denedim bir fark göremedim bence uyarıcılara biraz vermemiz gerekli gibi 😀

Zphc clen ben de aldım ayni şeyi düşünüyoruz hahah boşa para verdim sinirlenip 😁

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 8 dakika önce yazdı:

Masteron her dönemde kullanılan harika bir steroid bence çok verimli sonuçlar alınabilir. Ama büyüme döneminde masteronun sinerjisi yüksek testosteron ile başlıyor 

bende baktığımda öyle düşünüyorum ama hiç deneyimlemedim yuksek testosterondan kastın ne mesela  650 750 arası uygun mu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
Rma, 8 dakika önce yazdı:

Masteron her dönemde kullanılan harika bir steroid bence çok verimli sonuçlar alınabilir. Ama büyüme döneminde masteronun sinerjisi yüksek testosteron ile başlıyor 

nası bi dozajlama önerirsin bana peki 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
trenhex, Şimdi yazdı:

nası bi dozajlama önerirsin bana peki 

benim kendi kafamda 650 750 test 400 mast e/p var 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
sven, 1 dakika önce yazdı:

benim kendi kafamda 650 750 test 400 mast e/p var 

ben 750-1000 test 400 - 600 mast e düşünüyorum 

tarihinde trenhex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
trenhex, 2 dakika önce yazdı:

ben 750-1000 test 400 - 600 mast e düşünüyorum 

primo çok pahalı deca açıkçası beni korkutuyor nor19lar psikolojik yoruyor. boldenoneda uzun ester olması ekstra olarak e2 yönetimi ve minimal tansiyon sorunu yoruyor sanırım en iyi opsiyon masteron

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
sven, 7 dakika önce yazdı:

primo çok pahalı deca açıkçası beni korkutuyor nor19lar psikolojik yoruyor. boldenoneda uzun ester olması ekstra olarak e2 yönetimi ve minimal tansiyon sorunu yoruyor sanırım en iyi opsiyon masteron

rimo pahalı deca beni psikolojik yordu tren beni küçültüyor boldenon nefes aldırmıyor . geriye dhb ment ve masteron kalıyor ment erişimi zor . en mantıklısı masteron+testo yabancılarda baya görüyorum bu şekilde bulk yapan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
trenhex, Şimdi yazdı:

rimo pahalı deca beni psikolojik yordu tren beni küçültüyor boldenon nefes aldırmıyor . geriye dhb ment ve masteron kalıyor ment erişimi zor . en mantıklısı masteron+testo yabancılarda baya görüyorum bu şekilde bulk yapan

deca deneyimin nasıl  ya masteron ya deca giricem sanırım sende çok ödem tutuyormu . dhb zphc var benim ulaşımımda mentte çok gereksiz agresifç. dhb benimde aklıma yattı ama sürdülebilir gelmiyor. elimde bi flakonda bolde kaldı onuda eritmek istiyorum bakalım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
trenhex    27
sven, 4 dakika önce yazdı:

deca deneyimin nasıl  ya masteron ya deca giricem sanırım sende çok ödem tutuyormu . dhb zphc var benim ulaşımımda mentte çok gereksiz agresifç. dhb benimde aklıma yattı ama sürdülebilir gelmiyor. elimde bi flakonda bolde kaldı onuda eritmek istiyorum bakalım

deca deneyimim fiziksel olarak iyi ama psikolojik olarak kötü fazla alınganım hamile kadın gibi hissettiriyor garip bi kafadayım ve gereksiz su tutuyor ama dediğim gibi güç artışı hızlı kilo artışı güzel

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    115
trenhex, 29 dakika önce yazdı:

ben 750-1000 test 400 - 600 mast e düşünüyorum 

Knk senin için bu dozlar iyi olabilir bence 750 testo - 600 masteron yap ai kullanmadan yada çok az kullanarak masteronun serm etkisi ile ilerle seni biliyorum aşırı zor kütle koyuyorsun, imkanın varsa yk11 tam senlik bulabilirsen.

sven, 31 dakika önce yazdı:

benim kendi kafamda 650 750 test 400 mast e/p var 

Hocam sende 750 testo 400 masteron yapsan harika sonuç alırsın masteron testosteronun verimini katlıyor yd formlara bakarsanız bu şek giden çok kişi var hatta testoyu 600 civarı yapıl mikro tren eklerseniz masteron trenin yan etkilerini ciddi oranda azalttığını gözlemledim. Bende masteron enhatat bulsam eod testo ve masteron gidicem ztn ve son hafta mikro doz tren ile devam edicem. Kim ne derse desin masteron kürden alınan verimi en az %30 ila %50 arasında arttırdığına eminim çünki her bileşiğin aktif salınım miktarında etki yaratıyor. Trt sürecinde bile kullanılan bir ilaç testo primo yerine testo miktarı yüksek orta doz masteron aynı etkiyi benzeri şekilde yapabilir

tarihinde Rma tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, 13 dakika önce yazdı:

Knk senin için bu dozlar iyi olabilir bence 750 testo - 600 masteron yap ai kullanmadan yada çok az kullanarak masteronun serm etkisi ile ilerle seni biliyorum aşırı zor kütle koyuyorsun, imkanın varsa yk11 tam senlik bulabilirsen.

Hocam sende 750 testo 400 masteron yapsan harika sonuç alırsın masteron testosteronun verimini katlıyor yd formlara bakarsanız bu şek giden çok kişi var hatta testoyu 600 civarı yapıl mikro tren eklerseniz masteron trenin yan etkilerini ciddi oranda azalttığını gözlemledim. Bende masteron enhatat bulsam eod testo ve masteron gidicem ztn ve son hafta mikro doz tren ile devam edicem. Kim ne derse desin masteron kürden alınan verimi en az %30 ila %50 arasında arttırdığına eminim çünki her bileşiğin aktif salınım miktarında etki yaratıyor. Trt sürecinde bile kullanılan bir ilaç testo primo yerine testo miktarı yüksek orta doz masteron aynı etkiyi benzeri şekilde yapabilir

peki kürün içine boldeyide katsam nolur gereksiz yük mü olur? son boldenone kullandığımda hafif tansiyon yaşadım ama hayatımı berbat edecek kadar değildi. tren için 70mg enath bile patlatıyor beni ondan bi süre bulaşmam gibi. elimde 2flakon mast prop var devamınıda enathate ile gidicem bulamazsam ya da içime sinmezse yine mast prop alıp devam ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma, 9 dakika önce yazdı:

Knk senin için bu dozlar iyi olabilir bence 750 testo - 600 masteron yap ai kullanmadan yada çok az kullanarak masteronun serm etkisi ile ilerle seni biliyorum aşırı zor kütle koyuyorsun, imkanın varsa yk11 tam senlik bulabilirsen.

Hocam sende 750 testo 400 masteron yapsan harika sonuç alırsın masteron testosteronun verimini katlıyor yd formlara bakarsanız bu şek giden çok kişi var hatta testoyu 600 civarı yapıl mikro tren eklerseniz masteron trenin yan etkilerini ciddi oranda azalttığını gözlemledim. Bende masteron enhatat bulsam eod testo ve masteron gidicem ztn ve son hafta mikro doz tren ile devam edicem. Kim ne derse desin masteron kürden alınan verimi en az %30 ila %50 arasında arttırdığına eminim çünki her bileşiğin aktif salınım miktarında etki yaratıyor. Trt sürecinde bile kullanılan bir ilaç testo primo yerine testo miktarı yüksek orta doz masteron aynı etkiyi benzeri şekilde yapabilir

bende blasta geçtim eod 1ml test alıyorum şuan , güzel geliştigim  bir bulk  kürüm  var eod 1ml test e 1 ml bolde 1 ml npp var ama bolde acılınca cidden tansıyonuydu kan yogunluguydu yoruyor adamı bu yüzden boldesiz test+npp yapmayı düşünüyorum ,masteyı sevıyorum ama tren küründe daha cok hosuma gidiyor

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
Rma, 30 dakika önce yazdı:

Knk senin için bu dozlar iyi olabilir bence 750 testo - 600 masteron yap ai kullanmadan yada çok az kullanarak masteronun serm etkisi ile ilerle seni biliyorum aşırı zor kütle koyuyorsun, imkanın varsa yk11 tam senlik bulabilirsen.

Hocam sende 750 testo 400 masteron yapsan harika sonuç alırsın masteron testosteronun verimini katlıyor yd formlara bakarsanız bu şek giden çok kişi var hatta testoyu 600 civarı yapıl mikro tren eklerseniz masteron trenin yan etkilerini ciddi oranda azalttığını gözlemledim. Bende masteron enhatat bulsam eod testo ve masteron gidicem ztn ve son hafta mikro doz tren ile devam edicem. Kim ne derse desin masteron kürden alınan verimi en az %30 ila %50 arasında arttırdığına eminim çünki her bileşiğin aktif salınım miktarında etki yaratıyor. Trt sürecinde bile kullanılan bir ilaç testo primo yerine testo miktarı yüksek orta doz masteron aynı etkiyi benzeri şekilde yapabilir

Kanka ben de yaklaşık 3 senedir her kürde aşağı yukarı aynı dozları kullanıyorum. Bu kürde de 400 mg Testo Prop, 300 mg Tren Ace ve 300 mg Masteron düşünüyorum genelde 15 hafta kadar devam edip sonrasında 5 hafta TRT benzeri düşük dozlarla gidiyorum. Fakat bu sefer sürekli kür yapıp bırakmak istemediğim bir döneme girdim. Bu konuda senin ekstra bir önerin veya farklı düşündüğün bir nokta var mı merak ettim. Bir de büyük ihtimalle Somatropin yerine Reta alacağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    115
sven, 45 dakika önce yazdı:

peki kürün içine boldeyide katsam nolur gereksiz yük mü olur? son boldenone kullandığımda hafif tansiyon yaşadım ama hayatımı berbat edecek kadar değildi. tren için 70mg enath bile patlatıyor beni ondan bi süre bulaşmam gibi. elimde 2flakon mast prop var devamınıda enathate ile gidicem bulamazsam ya da içime sinmezse yine mast prop alıp devam ederim

Knk yan etki almıyorsan boldenon kütle için iyi bir ilaç kullanabilirsin tabi daha iyi olur daha fazla anabolik ortam ve boldenonun sağladığı dayanıklılıktan faydalanırsın ama mesala bolde benim tabiri caizse içimden geçti bide alerji yaptı ve boldeye tövbeliyim. Bide boldenonun minumum dozu için aşırı testo tüketilmesi gerekiyor 250 300 boldenin getireceği faydayı 150 200 testodan alırsın ztn ikiside testo türevi bir ilaç ben dht candır gerisi yalandır kafasındayım artık vücudumu yormadan max kazanç peşindeyim. Son karar senin tabikide kimse kimseye bu sistem en iyisi diyemez yarışmacılar bile farklı farklı ilaçlar ile yarışa hazırlanıyor ve benzer sonuçlar alıyorlar. Bu sporda tek bir doğru yok führer hocamın dediği gibi. En iyi sistemi deneye deneye kendin bulucaksın. Ben son 1 1.5 senede garip garip denemeler yaptım ve testo masteron en sevdiğim sistem oldu. Testo masteron npp yapabilirsin sorunsuz geçer masteron npp yan etkilerini ortadan kaldıracaktır bence bolde yerine böyle yapabilirsin, npp boldenonun yanında devede kulak kadar az zararlı vücuda su tutumu sorununda olmaz
 

klorsex, 25 dakika önce yazdı:

Kanka ben de yaklaşık 3 senedir her kürde aşağı yukarı aynı dozları kullanıyorum. Bu kürde de 400 mg Testo Prop, 300 mg Tren Ace ve 300 mg Masteron düşünüyorum genelde 15 hafta kadar devam edip sonrasında 5 hafta TRT benzeri düşük dozlarla gidiyorum. Fakat bu sefer sürekli kür yapıp bırakmak istemediğim bir döneme girdim. Bu konuda senin ekstra bir önerin veya farklı düşündüğün bir nokta var mı merak ettim. Bir de büyük ihtimalle Somatropin yerine Reta alacağım

Hocam uzun vadeli kürler benimde tercihim çok uzun dönem saymadan Testo ve masteron gittim sorun yaşamadım ama bu süreçte dozajlama ve sağlığin tabi çok önemli olucaktır. Uzun vade planın varsa testosteron için enhatat esteri geçmeni öneririm, tren uzun uza kullanılmalık bir ilaç kesinlikle değil örnek olarak 20 25 hafta böyle gidil treni 5 10 hafta ekleyip max sonucunu alabilirsin. Tren yerine illa 3.anabolik ve sorunsuz devam edebileceğin npp olur npp 200 250mg ile sorunsuz uzun süre devam edebilirsin, testo masteron npp gitsen çok uzun süreler sorun yaşamassın ama dozajları yine düşük tutmanı öneririm.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    115

@sven @trenhex @hectordoyle Düzgün bir masteron enhatat bulursanız banada haber verebilirmisiniz. Ben tr de sadece dvp bulabildim. Zphc nin eski seri ampül enhatatını kullanırken çok memnundum ama onlarında stokları artık tükenmiş.

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Rma, Şimdi yazdı:

@sven @trenhex @hectordoyle Düzgün bir masteron enhatat bulursanız banada haber verebilirmisiniz. Ben tr de sadece dvp bulabildim

bende dvp kullanmayı düşünüyorum dvp kullananlar  geri dönüş yaparsa mutlu olurum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
Rma, 3 saat önce yazdı:

Knk yan etki almıyorsan boldenon kütle için iyi bir ilaç kullanabilirsin tabi daha iyi olur daha fazla anabolik ortam ve boldenonun sağladığı dayanıklılıktan faydalanırsın ama mesala bolde benim tabiri caizse içimden geçti bide alerji yaptı ve boldeye tövbeliyim. Bide boldenonun minumum dozu için aşırı testo

Hocam bende çocuklu yaşlardan beri yüksek kolestrol sorunu var tren acetat da bende bunu yükseltiyor fakat verimini en sevdiğim ilaç bana 300mg ver ben canavar oluyorum (İlaç çalışıyorsa) npp bu kürden sonra kış planım uzun bir dönem tren enant ve npp kullanmak istiyorum doğrusu önerin içinde teşekkür ederim. Yarın kolestrol testleri vericem 3 aydır düzenli vitaminleri alıyorum. Omega 3 günde 1000 epa dha olacak sekilde çinko magnezym d3 vs. günde 4lt su bazen 5. Eğer kolestrol seviyem son halinden bu yana düzelmeye geçmediyse çıldıracağım artık. Kolestrol Serum plazma 209, Trigliserid 252, Ldl Klstrl 121, Hdl 38. En az %50 düşüş bekliyorum bu değerlerden.

Rma, Bir saat önce yazdı:

@sven @trenhex @hectordoyle Düzgün bir masteron enhatat bulursanız banada haber verebilirmisiniz. Ben tr de sadece dvp bulabildim. Zphc nin eski seri ampül enhatatını kullanırken çok memnundum ama onlarında stokları artık tükenmiş.

@Rma @sven Hocam Dvp markası bana çok boş bir ürünmüş gibi geliyor özellikle sitesi vibe coding ile yapılmış ve adam akıllı görsel yüklemeye bile uğraşılmamış bu kadar sorunun olduğu bir yerde backend e nasıl Verify authenticity kodları deploy etmişler şaşırtıcı. Ayrıca Dvp satıcıları şuan her yerde bu iyi bir şey değil optimum satan adam dvp de satıyor önermem şahsen kullanmanızı zaten daha 2 senelik bir marka 

image.png

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
klorsex, Bir saat önce yazdı:

@Rma @sven Hocam Dvp markası bana çok boş bir ürünmüş gibi geliyor özellikle sitesi vibe coding ile yapılmış ve adam akıllı görsel yüklemeye bile uğraşılmamış bu kadar sorunun olduğu bir yerde backend e nasıl Verify authenticity kodları deploy etmişler şaşırtıcı. Ayrıca Dvp satıcıları şuan her yerde bu iyi bir şey değil optimum satan adam dvp de satıyor önermem şahsen kullanmanızı zaten daha 2 senelik bir marka 

iyi geri dönüş aldım tanıdıklarımdan burda kullanmış herhangi biri varsada merak ediyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Seffa    11
Rma, 23 dakika önce yazdı:

@sven @trenhex @hectordoyle Düzgün bir masteron enhatat bulursanız banada haber verebilirmisiniz. Ben tr de sadece dvp bulabildim. Zphc nin eski seri ampül enhatatını kullanırken çok memnundum ama onlarında stokları artık tükenmiş.

Mast e  dolu oldugunu nasıl anlarız peki ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
sven, Bir saat önce yazdı:

iyi geri dönüş aldım tanıdıklarımdan burda kullanmış herhangi biri varsada merak ediyorum.

Hangi İlaçtan verim almışlar hocam bilginiz var mı? Bana kalırsa yalnızca testosu doludur bu markanın. Az önce kontrol ettim verify kodları php altına gömülmüş checker.php?ajax=1 ucu sitenin arayüzünden bağımsız olarak dışarıdan payload ve network un verdiği değere uygun script yazılarak direkt çağrılabiliyor. Ben herhangi marka ilacın doluluğunu merak ettiğimde ilk iş sitesine bakarım hocam. Buradaki Diğer IT ci arkadaşlarda isterse göz atabilir siteye bu güvenlik zafiyeti en son magnus pharma da vardı ve o yüzden bir daha kullanmadım bu birazda markanın değerini belirliyor yaptıkları işi ciddiye almadıklarını gösterir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
klorsex, 7 dakika önce yazdı:

Hangi İlaçtan verim almışlar hocam bilginiz var mı? Bana kalırsa yalnızca testosu doludur bu markanın. Az önce kontrol ettim verify kodları php altına gömülmüş checker.php?ajax=1 ucu sitenin arayüzünden bağımsız olarak dışarıdan payload ve network un verdiği değere uygun script yazılarak direkt çağrılabiliyor. Ben herhangi marka ilacın doluluğunu merak ettiğimde ilk iş sitesine bakarım hocam. Buradaki Diğer IT ci arkadaşlarda isterse göz atabilir siteye bu güvenlik zafiyeti en son magnus pharma da vardı ve o yüzden bir daha kullanmadım.

masteron enathate 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Rma, 4 saat önce yazdı:

Youtube da roid videoları çeken izmirli bir pt var kas kütlesi yerinde hafif bilgili biri illa bilirsin ya, bu adam soktu markayı tr ye sonra kendide satmayı bıraktı patlaklar verince, testo vs dolu ama pahalı ürünleri kesin boştur knk masteronuna güvenilmez hindistan markası bence riske bile atma underground marka ztn üretimi bir dönem olup duran markalardan. Bu adamı severim ama soktuğu markalara gram güvenmem 😂

Piyasadaki tüm büyü markalar ya hint ya da çin malı zaten 😂 pharmaqo, zphc, ultima, beligas, nakon çin markası dragon, driada, alpha pharma, hilma biocare, deus hint malı avrupa markası sandığınız bir çok marka hint veya çin markası. Ne olduğu bilinmeyen indiamart markalarından uzak durmak lazım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
sven, 1 dakika önce yazdı:

masteron enathate 

Hocam ben nacizane fikrimi belirttim kendi bilgilerim dahilinde belkide gerçekten doludur bilemem ama köklü markalarda bile bulmak zor drostanolonw enanth şuanda. Ayrıca dediğim gibi sitelerine 20bin lira bile zor harcamışlar backend kısmı rezalet reverse engine scriptleri yazılarak doğrulama kısmının ürettiği kodlar geçici olarak backende gömülerek normal doğrulama sürecini bypass edebilirler checker php dosyası onu gösteriyor. Yani burda size anlatmak istediğim koskoca markalar varken dvp markasının ürünlerini kopyalayacaklar demiyorum :D Ama adamlar afedersiniz ama mahalle arası üretici gibi site yapmışlar. humax,zphc,nessie gibi markaların kontrol edin api üzerinden veri if else gelir bunlar direkt checker php dosyasından backend ile iletişim kurmaya çalışıyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
klorsex, Şimdi yazdı:

Hocam ben nacizane fikrimi belirttim kendi bilgilerim dahilinde belkide gerçekten doludur bilemem ama köklü markalarda bile bulmak zor drostanolonw enanth şuanda. Ayrıca dediğim gibi sitelerine 20bin lira bile zor harcamışlar backend kısmı rezalet reverse engine scriptleri yazılarak doğrulama kısmının ürettiği kodlar geçici olarak backende gömülerek normal doğrulama sürecini bypass edebilirler checker php dosyası onu gösteriyor. Yani burda size anlatmak istediğim koskoca markalar varken dvp markasının ürünlerini kopyalayacaklar demiyorum :D Ama adamlar afedersiniz ama mahalle arası üretici gibi site yapmışlar. humax,zphc,nessie gibi markaların kontrol edin api üzerinden veri if else gelir bunlar direkt checker php dosyasından backend ile iletişim kurmaya çalışıyor

dikkate alicam dediklerini olmadı prop devam edeceğim zaten

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×