Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

kisetet55

Tb-500 dozajlama ve kullanımı hk.

Önerilen İletiler

kisetet55    63

Herkese iyi formlar. Tb-500 kullanacağım sizce nasıl olmalı bunun kullanımı? Yaptığım araştırmalarda ne kadar yüksek doz kullanılırsa o kadar etkili olacağı yazılı ve kimisi günlük kimisi haftalık 2ye bölerek kullanım uygun olacağı söyleniyor. Sizce dozajlama ve kullanımı nasıl olmalı tecrübeli yada bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


mnefb    2
kisetet55, 3 saat önce yazdı:

Herkese iyi formlar. Tb-500 kullanacağım sizce nasıl olmalı bunun kullanımı? Yaptığım araştırmalarda ne kadar yüksek doz kullanılırsa o kadar etkili olacağı yazılı ve kimisi günlük kimisi haftalık 2ye bölerek kullanım uygun olacağı söyleniyor. Sizce dozajlama ve kullanımı nasıl olmalı tecrübeli yada bilgisi olan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim.

Selamlar ben Bpv-157 ile beraber kullandım. Bpc-157 her gün kullanıyorken Tb-500 haftada 5mg olacak şekilde kullandım. Ben 2 ye değil 3e böldüm dozajı.

Günlük kullanım genellikle spor sonrası toparlanma oluşan enflamasyonu azaltmak için en azından yabancı forumlarda internet sitelerinde böyle dendiğinden.

Ben omuzdaki sakatlık sonrası daha yüksek mg ve hafta3 günü tercih ettim gayettte memnun kaldım Bpc-157 ile beraber.

Bir aksilik çıkmaz ise ağustos yada eylülde karışık olanları alacağım ( bpc157-tb500 Wolverine stack diyorlar) Kolay bulunmuyor ama Glow da var ona da Ghk-cu ekleniyor. Bu ürünlerden alıp günlük kullanmayı planlıyorum genel spor toparlanması ve dinçleşme için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
mnefb, 35 dakika önce yazdı:

Selamlar ben Bpv-157 ile beraber kullandım. Bpc-157 her gün kullanıyorken Tb-500 haftada 5mg olacak şekilde kullandım. Ben 2 ye değil 3e böldüm dozajı.

Günlük kullanım genellikle spor sonrası toparlanma oluşan enflamasyonu azaltmak için en azından yabancı forumlarda internet sitelerinde böyle dendiğinden.

Ben omuzdaki sakatlık sonrası daha yüksek mg ve hafta3 günü tercih ettim gayettte memnun kaldım Bpc-157 ile beraber.

Bir aksilik çıkmaz ise ağustos yada eylülde karışık olanları alacağım ( bpc157-tb500 Wolverine stack diyorlar) Kolay bulunmuyor ama Glow da var ona da Ghk-cu ekleniyor. Bu ürünlerden alıp günlük kullanmayı planlıyorum genel spor toparlanması ve dinçleşme için.

sizin toparlanma süreci kaç ayı buldu?  bpc-157 mevcut onuda kullanacağım günlük 1mg kullanma kararı aldım. tb-500 ile alakalı aklımda sorular vardı ama konuyu açtıktan sonra onuda günlük 1mg şeklinde kullanacağım. amaç hızlı toparlanmak. toparlanma aşaması tamamlandıktan sonra dozajlamayı düşürmeyi dünüyorum. hatta sizinde dediğiniz gibi bpc ve tb mix olanlar var erişebiliyorum da o şekilde mix alıp kullanmayı düşünüyorum ama ilk hedef ayrı ayrı kullanmak - sakatlık çok can sıkıcı ve uzun süredir devam ediyor.

daha önce de kullanmayı düşünüyordum ama epey maliyetli olduğu için hep erteledim şuanda çin peptidleri maliyeti düşük olduğundan yüksek doz hızlı toparlanma amacındayım. umarım öyle de olur. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    955
kisetet55, 9 dakika önce yazdı:

sizin toparlanma süreci kaç ayı buldu?  bpc-157 mevcut onuda kullanacağım günlük 1mg kullanma kararı aldım. tb-500 ile alakalı aklımda sorular vardı ama konuyu açtıktan sonra onuda günlük 1mg şeklinde kullanacağım. amaç hızlı toparlanmak. toparlanma aşaması tamamlandıktan sonra dozajlamayı düşürmeyi dünüyorum. hatta sizinde dediğiniz gibi bpc ve tb mix olanlar var erişebiliyorum da o şekilde mix alıp kullanmayı düşünüyorum ama ilk hedef ayrı ayrı kullanmak - sakatlık çok can sıkıcı ve uzun süredir devam ediyor.

daha önce de kullanmayı düşünüyordum ama epey maliyetli olduğu için hep erteledim şuanda çin peptidleri maliyeti düşük olduğundan yüksek doz hızlı toparlanma amacındayım. umarım öyle de olur. 

çin peptidleri satıcısında kaç dolar bpc ve tb

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
Fuhrer, 2 dakika önce yazdı:

çin peptidleri satıcısında kaç dolar bpc ve tb

40ar dolara aldım.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    30
kisetet55, 46 dakika önce yazdı:

40ar dolara aldım.

kaç mg hocam ürünler tb500 ve bpc157ler  5-10 mg olarak üretiliyor sadece farklı mg görmedim çin üreticilerinde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
kinittifak, 9 dakika önce yazdı:

kaç mg hocam ürünler tb500 ve bpc157ler  5-10 mg olarak üretiliyor sadece farklı mg görmedim çin üreticilerinde

15 mg her ikisi de hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    30
kisetet55, 3 dakika önce yazdı:

15 mg her ikisi de hocam.

Test raporu varsa dogrudur ama hiç 15 görmedim bpc sadece 5-10 ve 20lık olanı var tb 5-10 var diye biliyorum. Wolverine stack ise 5+5 ve 10+10

Zphc kullanıyorum bende Ultra Rehab Mix 5+5 oda 

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
kinittifak, 59 dakika önce yazdı:

Test raporu varsa dogrudur ama hiç 15 görmedim bpc sadece 5-10 ve 20lık olanı var tb 5-10 var diye biliyorum. Wolverine stack ise 5+5 ve 10+10

Zphc kullanıyorum bende Ultra Rehab Mix 5+5 oda 

Çinliler bu durumu değiştirdi sanırım. Bir kaç saat önce ilk enjeksiyonları yaptım. Omuzumdaki o şiddetli ağrıyı ciddi şekilde düşürdü. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    955
kisetet55, 5 dakika önce yazdı:

Bir kaç saat önce ilk enjeksiyonları yaptım. Omuzumdaki o şiddetli ağrıyı ciddi şekilde düşürdü. 

çin ürünleri mi düşürdü? Kaçar mcg kullandın? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
Fuhrer, 14 dakika önce yazdı:

çin ürünleri mi düşürdü? Kaçar mcg kullandın? 

Evet Çin ürünleri düşürdü kaç zamandır böyle rahat hissetmemiştim. Omuzlarimda çok uzun süredir Ağrı vardı ve çoğu zaman sürekli ağrı yaşıyordum. Şuan da mükemmel bir rahatlama ve bölgede ağrı ciddi şekilde azaldı. Yüksek doz başladım ben bpc 1 mg TB 1mg ve her gün bu şekilde enjekte uygulaması yapacağım. Önceki yorumda da belirttiğim gibi sakatligimin toparlanması ile dozu dusurecegim. Muhtemelen bir sonraki satın alımında mix olanı tercih edeceğim ama net karar vermedim henüz. Herkes bilgilendirmek amacıyla gelişmelerden ayrıca haberdar edeceğim.

tarihinde kisetet55 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
kisetet55, 9 saat önce yazdı:

sizin toparlanma süreci kaç ayı buldu?  bpc-157 mevcut onuda kullanacağım günlük 1mg kullanma kararı aldım. tb-500 ile alakalı aklımda sorular vardı ama konuyu açtıktan sonra onuda günlük 1mg şeklinde kullanacağım. amaç hızlı toparlanmak. toparlanma aşaması tamamlandıktan sonra dozajlamayı düşürmeyi dünüyorum. hatta sizinde dediğiniz gibi bpc ve tb mix olanlar var erişebiliyorum da o şekilde mix alıp kullanmayı düşünüyorum ama ilk hedef ayrı ayrı kullanmak - sakatlık çok can sıkıcı ve uzun süredir devam ediyor.

daha önce de kullanmayı düşünüyordum ama epey maliyetli olduğu için hep erteledim şuanda çin peptidleri maliyeti düşük olduğundan yüksek doz hızlı toparlanma amacındayım. umarım öyle de olur. 

Bu sakatlığa göre değişir bende bir yıldır süren bir omuz kol problemi vardı. Bpc-157 bölgeye her gün enjekte ettim( başlarda 250 mcg sonra 500 mcg sonra tekrardan 250)  tb500 ise karından haftalık 5 mg (3 e bölünük)

1 haftada hissedildi fakat sizin ilk günden böyle hissetmeniz şaşırttı (dozaj ne olursa olsun) Bende 2. haftada yok denecek kadar az a düştü 3. hafta komple geçmişti.

Bunun yanında antreman sonrası oluşan ağrı enflamasyonda da toparlanma hızlandı.

Bu arada 40 dolar 15mcg için harika fiyat ürün dediğiniz gibi etkiliyse Bende bir daha ki sefer bunlardan almak isterim.

Grimlabs alıyordum ardından Zphc ye geçtim ben. Fakat bu iki markanın fiyatı bu dedikleriniz katkat üstünde. hele grimlabs çok pahalı faydasını gördüm sakatlığı onlar geçirdi Reta da da gördüm fakat Fiyat yüzünden zphc ye geçtim (daha da etkili bence peptidleri) Fakat zphc nin de fiyatları baya pahalı purchase peptid o daha da pahalı.

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97

Bilgilendirme amaçlı ben de yazmak istedim. Ben de aynı çin bpc157 kullanıyorum yaklaşık 9 gündür. İlk haftadan itibaren etkilerini bariz şekilde hissediyorum, toparlanmam ve yoğun ağırlık + koşu idmanlarıma rağmen kas ağrılarım minimumda şu an. Bir önceki hafta Bpc157'e başlamadan önce aynı haftalık antrenman programında, özellikle koşu idmanları sonrası alt vücutta yorgunluk bariz şekilde belli ediyordu kendini.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
mnefb, 3 saat önce yazdı:

Bu sakatlığa göre değişir bende bir yıldır süren bir omuz kol problemi vardı. Bpc-157 bölgeye her gün enjekte ettim( başlarda 250 mcg sonra 500 mcg sonra tekrardan 250)  tb500 ise karından haftalık 5 mg (3 e bölünük)

1 haftada hissedildi fakat sizin ilk günden böyle hissetmeniz şaşırttı (dozaj ne olursa olsun) Bende 2. haftada yok denecek kadar az a düştü 3. hafta komple geçmişti.

Bunun yanında antreman sonrası oluşan ağrı enflamasyonda da toparlanma hızlandı.

Bu arada 40 dolar 15mcg için harika fiyat ürün dediğiniz gibi etkiliyse Bende bir daha ki sefer bunlardan almak isterim.

Grimlabs alıyordum ardından Zphc ye geçtim ben. Fakat bu iki markanın fiyatı bu dedikleriniz katkat üstünde. hele grimlabs çok pahalı faydasını gördüm sakatlığı onlar geçirdi Reta da da gördüm fakat Fiyat yüzünden zphc ye geçtim (daha da etkili bence peptidleri) Fakat zphc nin de fiyatları baya pahalı purchase peptid o daha da pahalı.

 

Bende hayatımda ilk defa kullanıyorum. Ağrının rahatlatacak düzeyde azalması şans mi ürünün kalitesi mi bilemiyorum. Ama çok iyi hissettirdi. Bu süreçte antrenmanlara devam ettiniz mi siz yoksa ara mi verdiniz? Bu arada benim omuz sakatlığı 1 yılı aşkın süredir var. Bir çok defa antrenmanı yarıda birakmisligim da bulunuyor.

M.O.K, 3 saat önce yazdı:

Bilgilendirme amaçlı ben de yazmak istedim. Ben de aynı çin bpc157 kullanıyorum yaklaşık 9 gündür. İlk haftadan itibaren etkilerini bariz şekilde hissediyorum, toparlanmam ve yoğun ağırlık + koşu idmanlarıma rağmen kas ağrılarım minimumda şu an. Bir önceki hafta Bpc157'e başlamadan önce aynı haftalık antrenman programında, özellikle koşu idmanları sonrası alt vücutta yorgunluk bariz şekilde belli ediyordu kendini.

Mix'e geçmeyi düşünüyormusunuz hocam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
kisetet55, 1 saat önce yazdı:

Bende hayatımda ilk defa kullanıyorum. Ağrının rahatlatacak düzeyde azalması şans mi ürünün kalitesi mi bilemiyorum. Ama çok iyi hissettirdi. Bu süreçte antrenmanlara devam ettiniz mi siz yoksa ara mi verdiniz? Bu arada benim omuz sakatlığı 1 yılı aşkın süredir var. Bir çok defa antrenmanı yarıda birakmisligim da bulunuyor.

Bende de sakatlık hemen hemen 1 yıldır vardı 2 yıl evvelde aynı bölgede ( sağ omuz iç kol) olmuş o zamanda Ostarine kullanmıştım ve geçmişti. Ardından sol kol/omuz bölgesinde oluşmuş o ise antrenmana ara vermem ve işte krem masaj vs vs geçmişti.

Sonra Sağ tarafta tekrarlayan sakatlık ise neredeyse 1 yıldır sürüyordu. Antrenman avı çekerek yapıyor ve bazı hareketleri Dambellarla yapamıyordum statiği sağlamaya çalışırken oluşan acı dayanılacak gibi değildi. Omuz press 5 kiloluk dambella bile kaldıramıyordum. Üst göğüs yada dirseklerin baş üstünde olduğu arka kol hareketleri yapılamıyordu. Ama Bpc157 ile beraber dediğim gibi ilk haftada hissedilen iyileşme ve 3. haftada hiç bir sorun kalmamıştı antrenman yapmaya da devam ettim

Sakatlık Benim biraz zorlama ve yaş ile ilgili. Bu arada Ben geçen sene hap formunda tb500-bpc157de kullandım hiç bir işe yaramadı.

kisetet55, 1 saat önce yazdı:

Mix'e geçmeyi düşünüyormusunuz hocam

Çinin mixi de var mı?

Ben demin Glow baktım zphcnin (tb500- Ghk-cu - Bpc-157) 70mg 8.000TL 172 dolara geliyor.

Zphc Wolwerine Stack (tb500-bpc157) 50mg ise 10.000 TL 215 Dolar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
mnefb, Bir saat önce yazdı:

Bende de sakatlık hemen hemen 1 yıldır vardı 2 yıl evvelde aynı bölgede ( sağ omuz iç kol) olmuş o zamanda Ostarine kullanmıştım ve geçmişti. Ardından sol kol/omuz bölgesinde oluşmuş o ise antrenmana ara vermem ve işte krem masaj vs vs geçmişti.

Sonra Sağ tarafta tekrarlayan sakatlık ise neredeyse 1 yıldır sürüyordu. Antrenman avı çekerek yapıyor ve bazı hareketleri Dambellarla yapamıyordum statiği sağlamaya çalışırken oluşan acı dayanılacak gibi değildi. Omuz press 5 kiloluk dambella bile kaldıramıyordum. Üst göğüs yada dirseklerin baş üstünde olduğu arka kol hareketleri yapılamıyordu. Ama Bpc157 ile beraber dediğim gibi ilk haftada hissedilen iyileşme ve 3. haftada hiç bir sorun kalmamıştı antrenman yapmaya da devam ettim

Sakatlık Benim biraz zorlama ve yaş ile ilgili. Bu arada Ben geçen sene hap formunda tb500-bpc157de kullandım hiç bir işe yaramadı.

Hemen hemen aynı süreçten geçmişiz omuz pres maalesef yapamıyorum. Omuz hareketlerinin hepsi basit hareketler olarak idame ettirmeye çalışıyorum. Ben 1 hafta off vermeyi düşünüyorum umarım biran önce sağlıklı antrenman yapabilirim.

mnefb, Bir saat önce yazdı:

Çinin mixi de var mı?

Ben demin Glow baktım zphcnin (tb500- Ghk-cu - Bpc-157) 70mg 8.000TL 172 dolara geliyor.

Zphc Wolwerine Stack (tb500-bpc157) 50mg ise 10.000 TL 215 Dolar 

Evet mix ve glow da var. Mix ( bpc 15mg tb15mg ) 65 dolar. Glow 70mg 70 dolar.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    18
kisetet55, 10 saat önce yazdı:

Çinliler bu durumu değiştirdi sanırım. Bir kaç saat önce ilk enjeksiyonları yaptım. Omuzumdaki o şiddetli ağrıyı ciddi şekilde düşürdü. 

Hocam sakatlığın yaşandığı bölgeye vurmak şart mı? Yaklaşık iki sene önce bench press machine yaparken sırtımın sol göğüs hizamda bir kopma tarzı batma bıçaklanma hissi yaşadım ve halen daha sol göğüsüm biraz daha ufak geliyor gözüme kas zihin hafızam zedelendi. Fizyoterapiye falan gittim masaj uyguladılar zamanında 4-5 seans ama nafile. Bu soylediginiz acaba benim için de işe yarar mı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
klorsex, 30 dakika önce yazdı:

Hocam sakatlığın yaşandığı bölgeye vurmak şart mı? Yaklaşık iki sene önce bench press machine yaparken sırtımın sol göğüs hizamda bir kopma tarzı batma bıçaklanma hissi yaşadım ve halen daha sol göğüsüm biraz daha ufak geliyor gözüme kas zihin hafızam zedelendi. Fizyoterapiye falan gittim masaj uyguladılar zamanında 4-5 seans ama nafile. Bu soylediginiz acaba benim için de işe yarar mı

Bpc sakatlık bölgesine yakın yere uygulandığında daha etkili olduğu yazıyor bir çok yerde bende bölgeye uyguluyorum o yüzden. Süper insülin enjektörü ile uygulandığında hiç bir acı hissedilmiyor. Tb500 ise göbek deliği çevresine uygulanıyor.  Sakatlığınız ilgili soruya gelecek olursak bu 2 ürün biçilmiş kaftan gibi sizin gibi ve bir çok farklı sakatlanmalarda prof. Sporcular bu 2 ürünü kullanıyor. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
kisetet55, Bir saat önce yazdı:

Hemen hemen aynı süreçten geçmişiz omuz pres maalesef yapamıyorum. Omuz hareketlerinin hepsi basit hareketler olarak idame ettirmeye çalışıyorum. Ben 1 hafta off vermeyi düşünüyorum umarım biran önce sağlıklı antrenman yapabilirim.

Evet mix ve glow da var. Mix ( bpc 15mg tb15mg ) 65 dolar. Glow 70mg 70 dolar.

Tedavi sonrası mixlere geçmek mantıkli geliyor bana. Fiyatlar gayet iyi zphc nin 3de birine geliyor. 

Bu arada Forumda bireysel mesaj atmak için 9999 içerik yapmış olman gerekiyormuş:)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    30
mnefb, 13 dakika önce yazdı:

Tedavi sonrası mixlere geçmek mantıkli geliyor bana. Fiyatlar gayet iyi zphc nin 3de birine geliyor. 

Bu arada Forumda bireysel mesaj atmak için 9999 içerik yapmış olman gerekiyormuş:)

ZPHC 150$ aldım ben 5+5 10mg , 5 şişe 50mg kiti 50günlük mixi günlük 1mg(0.5-0.5) kullanıyorum kardeşim motor kazası geçirdi kol kırıgı var dirsekten ameliyattan 1hafta sonra basladık 5.gündeyiz ondanmı bilmiyorum sinirleri zedelenmişti 5.gün oldu parmaklarını hareket ettirmeye başladı cok zorlanıyordu söylediğine göre kolunu havada bırakabiliyor alcıda var önceden eliyle tutmadan hareket etmiyordu.

Direkt karın bölgesinden 0.10 ml enjekte ediyorum

tarihinde kinittifak tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mnefb    2
kinittifak, 20 dakika önce yazdı:

ZPHC 150$ aldım ben 5+5 10mg , 5 şişe 50mg kiti 50günlük mixi günlük 1mg(0.5-0.5) kullanıyorum kardeşim motor kazası geçirdi kol kırıgı var dirsekten ameliyattan 1hafta sonra basladık 5.gündeyiz ondanmı bilmiyorum sinirleri zedelenmişti 5.gün oldu parmaklarını hareket ettirmeye başladı cok zorlanıyordu söylediğine göre kolunu havada bırakabiliyor alcıda var önceden eliyle tutmadan hareket etmiyordu.

Direkt karın bölgesinden 0.10 ml enjekte ediyorum

Öncelikle çok geçmiş olsun Bir an önce tam sağlığına kavuşur kardeşiniz. İnşallah

150 dolar gene benim baktığım yere göre 60 dolar daha uygun Fakat bu Çin ürünlerinin fiyatı gerçekten çok iyi onlardan bulmak gerek.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
kisetet55, 2 saat önce yazdı:

Bende hayatımda ilk defa kullanıyorum. Ağrının rahatlatacak düzeyde azalması şans mi ürünün kalitesi mi bilemiyorum. Ama çok iyi hissettirdi. Bu süreçte antrenmanlara devam ettiniz mi siz yoksa ara mi verdiniz? Bu arada benim omuz sakatlığı 1 yılı aşkın süredir var. Bir çok defa antrenmanı yarıda birakmisligim da bulunuyor.

Mix'e geçmeyi düşünüyormusunuz hocam

Yok hocam mix olarak kullanmayacağım. Bpc157 günlük, tb500 haftada 2-3 kullanılıyor çünkü. Aynı şekilde glow mix bana pek sağlıklı gelmiyor çünkü ghkcu nun diğer peptidlerle karışmaması lazım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kinittifak    30
M.O.K, 21 dakika önce yazdı:

Yok hocam mix olarak kullanmayacağım. Bpc157 günlük, tb500 haftada 2-3 kullanılıyor çünkü. Aynı şekilde glow mix bana pek sağlıklı gelmiyor çünkü ghkcu nun diğer peptidlerle karışmaması lazım

ZPHC Ultra Rehap içerisinde tek şişede 5mg BPC + 5mg TB500 var hocam, glow ayrı oluyor veya çin satıcılarda sadece bpc+tb500 oluyor 10 veya 20mg oluyor şişede fiyatlar 30-40$ civarında sanırım

mnefb, 29 dakika önce yazdı:

Öncelikle çok geçmiş olsun Bir an önce tam sağlığına kavuşur kardeşiniz. İnşallah

150 dolar gene benim baktığım yere göre 60 dolar daha uygun Fakat bu Çin ürünlerinin fiyatı gerçekten çok iyi onlardan bulmak gerek.

Çin de olabilir acil lazım oldugu için zphc aldım çin zaten 5+5 veya 10+10 olan var üstünü görmedim gerçek çin ürünlerinde cok fiyat farkı yoktu o yüzden zphc tercih ettim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
kisetet55    63
mnefb, 7 saat önce yazdı:

Tedavi sonrası mixlere geçmek mantıkli geliyor bana. Fiyatlar gayet iyi zphc nin 3de birine geliyor. 

Bu arada Forumda bireysel mesaj atmak için 9999 içerik yapmış olman gerekiyormuş:)

Çin ürünleri fiyat performans olarak gayet iyi. Satıcı gaza gelip fiyatları arttirirsa kendi ayağına sıkmış olur.

M.O.K, 6 saat önce yazdı:

Yok hocam mix olarak kullanmayacağım. Bpc157 günlük, tb500 haftada 2-3 kullanılıyor çünkü. Aynı şekilde glow mix bana pek sağlıklı gelmiyor çünkü ghkcu nun diğer peptidlerle karışmaması lazım

Glow bana da mantıklı gelmiyor. Mix ilerleyen zamanlarda sakatligim geçtiğinde daha mantıklı geliyor çünkü neticede her ikisini göbek deliği çevresinden yapacaksın çünkü sakatlık bolgesi yoksa bpcyide göbekten yapmak gerekecek

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: dowan
      Merhaba arkadaşlar,
      Uzun yıllardır natural olarak bu sporu yapmaktayım. Son 1 senedir düzenimi kaybetmiş olsam da , 4 aydır tekrar tıkırına koymuş bulunmaktayım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Kilo : 100 Boy : 178 Yağ : %23-25 Sağ omzumda 4 aydır ufak bir sakatlıktan dolayı ağrı yaşıyorum. Antrenman performansımı, hayat kalitemi ve toparlanma sürecimi etkilemekte. Çözüme yabancı kaynaklardan da yaptığım araştırmalardan sonra tb500-bpc157 bu peptidleri kullanarak sorunu aşabileceğim düşüncesindeyim. Kullanma dozajı olarak ve tedarik açısından herhangi bir bilgiye sahip olmadığım için yardımlarınızı rica ediyorum. Tüm yorum ve düşünceler için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: berkay16
      Merhaba dostlar,
      Benim sağ kolumda karpal tünel sendromu başlangıcı var.
      Sizce Bpc+tb500 bu peptidler karpal tünele iyi gelebilir mi ? @Diver @SantoR @metinav
      Tüm cevaplar için teşekkürler.
    • Yazan: mawsqa
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      3 Kasım'da Ulna kemiğimin baş kısmı kırıldı ve bugün MR'a gittiğimde kemiğin kaynamasının uzun ve zor olduğunu ve oradaki dokularda yırtılma olduğunu söyledi. Aklıma gelen ilk şey BPC157 ve TB500 oldu fakat bu iki bileşik dediğim duruma iyi gelir mi?
      Tüm cevaplar için teşekkürler.
    • Yazan: Can3553
      Merhaba 7 ay önce dizimden çarpraz bağ ameliyatı oldum yeni bir bağ yapıldı ve tekrar aktif spor hayatıma döndüm iyileşmeyi hızlandırmak için tb 500 peptidini duydum yararı olur mu ameliyat olduğum bacağımla diğer bacağım arasında ciddi bir güç ve görüntü farkı var

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×