Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

mahmutbzks10

Milli bilek güreşi sporcusuyum! güçlenip kilo almam gerekiyor! hangi kürü yapmalıyım?

Önerilen İletiler

Öncelikle selamünaleyküm,

Daha öncesinde trt yaptım ve bilek güreşi dalında milli sporcuyum. testesterone enanthate kullanacağım güçlenmem ve kilo almamam gerekiyor hangi ilacı kullanayım bilemedim güçlendirecek ama danabol gibi su tutmayacak ilaç lazım.

ÖRNEK PLANLADIĞIM KÜRLER:

  1. oxandrolone düşündüm ama maliyeti ve nekadar güçlendirir emin değilim
  2. turinabol düşündüm maliyeti iyi danabolun su tutmayan versiyonu dediler hocalarım
  3. deca düşük dozda kullanacağım kullanırsam ama yine de ağır gelebilir mi? 

Sizce testesteronun yanına ne kullanmalıyım bu üç örnek dışında örneklerde verebilirsiniz. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Fuhrer    953

dostum yaş, spor geçmişi, hastalık/sakatlık geçmişi ve yağ oranı belirtir misin? Varsa form da paylaşırsan 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 13 dakika önce yazdı:

dostum yaş, spor geçmişi, hastalık/sakatlık geçmişi ve yağ oranı belirtir misin? Varsa form da paylaşırsan 

yaşım 19 3.5 senedir spor yapıyorum ama ful bodybuilding şeklinde yinede formum fena sayılmaz değil 6 ay lık powerlifter geçmişim oldu genel anlamda bilekgüreşcisiyim türkiye şampiyonlugum var şükür daha önce sakatlanmadım hastalıgımda yok yağ oranım bi çıtır göbek ve yağ var gitmesini isterim hem siklet düşürmek için kilom suan 67-68 fotoğraf ekleyemedim formumu ekleyebilirsem eklicem birazdan

IMG_9533_SnapseedCopy.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
mahmutbzks10, 56 dakika önce yazdı:

yaşım 19 3.5 senedir spor yapıyorum ama ful bodybuilding şeklinde yinede formum fena sayılmaz değil 6 ay lık powerlifter geçmişim oldu genel anlamda bilekgüreşcisiyim türkiye şampiyonlugum var şükür daha önce sakatlanmadım hastalıgımda yok yağ oranım bi çıtır göbek ve yağ var gitmesini isterim hem siklet düşürmek için kilom suan 67-68 fotoğraf ekleyemedim formumu ekleyebilirsem eklicem birazdan

deca öneririm, genel olarak bilek güreşçilerinin kullandığı ilaçların başında deca gelir. NPP ile başlamanı öneririm, sana istediğini verir. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 1 dakika önce yazdı:

deca öneririm, genel olarak bilek güreşçilerinin kullandığı ilaçların başında deca gelir. NPP ile başlamanı öneririm, sana istediğini verir. 

npp açılımı nedir hocam birde maliyeti nasıl buradanmı temin edeyim taylandda kızdırmayın diye birindensöylemiştim testoyu biliyorsunuzdur bodytech-dragon pharma

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
mahmutbzks10, 20 dakika önce yazdı:

npp açılımı nedir hocam birde maliyeti nasıl buradanmı temin edeyim taylandda kızdırmayın diye birindensöylemiştim testoyu biliyorsunuzdur bodytech-dragon pharma

nandrolon fenilpropiyonat, nandrolone phenylpropionate isimleriylede bilinir. Kısa esterli nandrolone türevidir, su tutumu daha az, daha kısa yarı ömür ve daha az yan etkiler ile deca'nın bütün efektlerini sana verir. Haftalık 300mg ile başlamanı minimum 8-10 hafta sürdürmeni öneririm. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 9 dakika önce yazdı:

nandrolon fenilpropiyonat, nandrolone phenylpropionate isimleriylede bilinir. Kısa esterli nandrolone türevidir, su tutumu daha az, daha kısa yarı ömür ve daha az yan etkiler ile deca'nın bütün efektlerini sana verir. Haftalık 300mg ile başlamanı minimum 8-10 hafta sürdürmeni öneririm. 

kilom biraz düşük diye şöyle düşündüm hocam ne dersin

haftada 250-250 mg testo (haftalık 500mg)
haftada 100-100 mg npp (haftalık 200mg)

15 haftalık 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
mahmutbzks10, 1 dakika önce yazdı:

kilom biraz düşük diye şöyle düşündüm hocam ne dersin

haftada 250-250 mg testo (haftalık 500mg)
haftada 100-100 mg npp (haftalık 200mg)

15 haftalık 

olmaz dostum, 100mg 100 mg vurma. Testosteron miktarını da çok koymuşsun, NOR-19 türevi ilaçlar östrojene aromataz olmaz. Bundan dolayı testosteronu 375 civarına getir NPP'yi ise 200 yapacaksan eğer eşit miktara böl, haftada minimum 3 kere vur. 66-66-66 şeklinde, eğer ayarlayamam diyorsan 75-75-50 şeklinde de vurabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 9 dakika önce yazdı:

olmaz dostum, 100mg 100 mg vurma. Testosteron miktarını da çok koymuşsun, NOR-19 türevi ilaçlar östrojene aromataz olmaz. Bundan dolayı testosteronu 375 civarına getir NPP'yi ise 200 yapacaksan eğer eşit miktara böl, haftada minimum 3 kere vur. 66-66-66 şeklinde, eğer ayarlayamam diyorsan 75-75-50 şeklinde de vurabilirsin.

tamam hocam peki aldıgım yer iyimi sizce 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
mahmutbzks10, Şimdi yazdı:

tamam hocam peki aldıgım yer iyimi sizce 

bence alabilirsin dostum, bir kaç arkadaşım oradan alışveriş yapmıştı ama sonuçlarını pek bilmiyorum. Benim için birinci sırada değildir ama erişimin bununla sınırlıysa bence al derim. Sonuç olarak Dragon Pharma uzun zamandır piyasada, boş ürün alacağını düşünmüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

merhabalar 500testo 300mg npp kulllanıyodum bilekgüreşi tr şampiyonası için 2-3 hafta kullandım havalarda kötüydü ince giyiniyodum hastalık kapmısım umursamadım kullanmaya devam ettim en sonda durum kötüleşince doktora gittim antibiyotik verdi ciğerlerimin temiz oldugunu söyledi kullandım 5 gün iyileştim sayılır satıcım antibiyotik ilacı temizler antibiyotik kullancaksan ilacı bırak demişti birde npp bağışıklıgı zayıflatır demişti bu doğrumu ilk sorum bu olacaktı birde doğruysa eğer biraz ara verdim tr şampiyonu oldum şimdi tekrardan başldım bu hafta 150mg kullandım üniversite ortamı hava kötü olabiliyo bağışıklığımı nasıl güçlendirebilirim buna bi önlem varmı nac600/c200 alfım eczaneden etkisi olurmu ciğer haicinde bağışıklığa veya ne yapabilirim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Superlevye    13
mahmutbzks10, 21 dakika önce yazdı:

merhabalar 500testo 300mg npp kulllanıyodum bilekgüreşi tr şampiyonası için 2-3 hafta kullandım havalarda kötüydü ince giyiniyodum hastalık kapmısım umursamadım kullanmaya devam ettim en sonda durum kötüleşince doktora gittim antibiyotik verdi ciğerlerimin temiz oldugunu söyledi kullandım 5 gün iyileştim sayılır satıcım antibiyotik ilacı temizler antibiyotik kullancaksan ilacı bırak demişti birde npp bağışıklıgı zayıflatır demişti bu doğrumu ilk sorum bu olacaktı birde doğruysa eğer biraz ara verdim tr şampiyonu oldum şimdi tekrardan başldım bu hafta 150mg kullandım üniversite ortamı hava kötü olabiliyo bağışıklığımı nasıl güçlendirebilirim buna bi önlem varmı nac600/c200 alfım eczaneden etkisi olurmu ciğer haicinde bağışıklığa veya ne yapabilirim 

Nac600 günde 2 defa sabah akşama çıkarabilirsin günlük ester c mutlaka öneririm bol su bol yeşillik düzenli cardio ve eğer erişimin var ise thymosin Alpha-1 ve sağlık kabinlerinde glutatyon serumlar oluyor dipçik gibi yapıyor gerçekten bizzat denedim forumda da burak hocanın yazısı var onu da okuyabilirsin bu konu hakkında 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Superlevye, 11 dakika önce yazdı:

Nac600 günde 2 defa sabah akşama çıkarabilirsin günlük ester c mutlaka öneririm bol su bol yeşillik düzenli cardio ve eğer erişimin var ise thymosin Alpha-1 ve sağlık kabinlerinde glutatyon serumlar oluyor dipçik gibi yapıyor gerçekten bizzat denedim forumda da burak hocanın yazısı var onu da okuyabilirsin bu konu hakkında 

glutatyon serm ne işe yarıyo hocam tam olarak kullandıgım kabinde varmı bilmiyorumda sorarım kaç dk sürer bide ortalama yanetkisi varmı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Preworkout    111

Düşük kalori alımı bağışıklığı mahveder.Yarışmaya az kaldı, kilon tam değilse muhtemelen uzun soluklu kardiyo ve diyetle iyicene düşürürsün.

Öncelikli tavsiyem ilaçların dozunu sürekli değiştirme veya doz arttırıp azaltım yapma.Vücüdün belli bir dozaja alışıyor onu azaltmak veya arttırmak tüm dengeni bozar.

Cvit Dvit çok önemli aksatma,Yeşillik mutlaka ye hem kalorisi az.Sarımsak ve probiyotik çok bilinmesede önemlidir bu konuda.Probiyotik için kefir içebilirsin veya takviye olarak alabilirsin.

Yarışmada başarılar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Tibet Ulubey
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Ben bilek güreşi sporcusuyum önümüzdeki yıl için hazırlık yapıyorum.
      KÜR PLANLAMAM:
      Testosteron Propionate Masteron Propionate Anavar Kürünü yapmak üzereyim  güncel kilom 82-70 kilo kategorisinde yarışacağım için yağ yakımı yüksek ve su tutumunun az olması adına böyle bi kombin düşündüm.
      SORULARIM:
      12 haftalık bir kürde yapmam gerekenler nedir? Enjeksiyonlarım nasıl olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
    • Yazan: BGslayer
      Merhaba saygıdeğer dostlarım ve hocalarım ben şuanda 2. kürümde ve 11. Haftadayım ve haftaya bitireceğim ancak şöyle bir durum var ilk 6 haftada yaptığım spora göre (bilek güreşi) inanılmaz bir güç artışı sağladım fakat 6. Hafta ile 11. Hafta arasında hiç güç artışı sağlamadım kürüm şöyle
      Haftada 3 enjeksiyon, enjeksiyon başına:
      250 Mg sustanon 100 Mg NPP(Iran Pharma) 100 Mg rimobolan Ayrıca kür içinde; 2 günde 1 tane arimidex, günlük 50 mg proviron ve nac 600
      Kullanıyorum. Örnek vermek gerekirse küre başlarken bar ile biceps curl'de 55 kilo 5x5 çalışıyordum, 6. Haftada bu değer 75 kg 5x5'e kadar çıktı ancak 6. Haftadan sonraki 5 haftalık süreçte aniden 7 kilo aldım fakat hiç güç artışı göremedim. Sulu bir görüntüm yok su tuttuğunu da görmedim. Engin bilgileriniz ile aydınlatılmayı bekliyorum dostlar iyi günler hepinize
    • Yazan: wrist
      Selamlar,
      Bu sene +90 kilo bilek güreşi Türkiye şampiyonasında yarıştım ve şampiyon oldum.
      Creatine dışında bi şey kullanmadım ama rakiplerimin hepsi ağır kürdeydi.
      Bu sene ben de güç artışı yaşamak istiyorum önerileriniz nelerdir?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×