Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Revengew

Kilo aldırıcı şurup hk.

Önerilen İletiler

SERKO    1.086
Destroy9, 37 dakika önce yazdı:

Kür içerisindeyken mi girsem yoksa kürden sonra mı sizin dusunceniz nedir hocam? İstahsizlik tek problemim onu cozersem baska sorunum yok. 

Hacim kurundeysen çok uygun olur ama definasyonda onermem

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Destroy9    3
SERKO, 1 dakika önce yazdı:

Hacim kurundeysen çok uygun olur ama definasyonda onermem

Mk667 rad140 turinabol bulk amacli kürdeyim hocam hedefim 80 85 kg ya cikip orada sabitlenmeye calismak.  Ama kürden istedigim verimi bir türlü alamadım hissiyatları yaşayamadım tam olarak. Kianpi pil e ek olarak sindirim enzimi(Digsitive enzimes) , probiyotik gibi takviyeleri de kullanmak mantikli mi sizce? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Destroy9, 1 saat önce yazdı:

Kür içerisindeyken mi girsem yoksa kürden sonra mı sizin dusunceniz nedir hocam? İstahsizlik tek problemim onu cozersem baska sorunum yok. 

Beslenmen nasıl? Beslenme iyiyse faydalanmaman cok zor ama beslenme kötüyse dunyanin en iyi ilacıda olsa bi adım gidemiyorsun çoğu sporcu bunu kaçırıyor. Hele bide yaz aylarında cok zor beslenmek

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SERKO    1.086
Destroy9, Bir saat önce yazdı:

Mk667 rad140 turinabol bulk amacli kürdeyim hocam hedefim 80 85 kg ya cikip orada sabitlenmeye calismak.  Ama kürden istedigim verimi bir türlü alamadım hissiyatları yaşayamadım tam olarak. Kianpi pil e ek olarak sindirim enzimi(Digsitive enzimes) , probiyotik gibi takviyeleri de kullanmak mantikli mi sizce? 

Marka ne ? Sıvı mi tablet mi

Kullanabilirsin sorun olmaz

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Destroy9    3
SPECTRE, 2 saat önce yazdı:

Beslenmen nasıl? Beslenme iyiyse faydalanmaman cok zor ama beslenme kötüyse dunyanin en iyi ilacıda olsa bi adım gidemiyorsun çoğu sporcu bunu kaçırıyor. Hele bide yaz aylarında cok zor beslenmek

Doğal olarak tartida 9 kg koydum iki ayda sonra küre başladım kürdeyken iştahım baskılanmaya başladı daha da tam tersi etki yasadım. Hani o gördüğün her şeyi kemirecek açlıkta olursun falan filan dedikleri hissiyatın %10 u yok yani. Tabi sıcaklardan kaynaklı da olabilir. Kurun 6 haftasında kan testi vereceğim ortaya çıkar zaten. 

SERKO, 2 saat önce yazdı:

Marka ne ? Sıvı mi tablet mi

Kullanabilirsin sorun olmaz

Hocam marka vermem şuan uygun olmaz belki de benim düzenden kaynaklıdır, havalardan kaynaklıdır iyimser bakmaya çalışıyorum, sivi form olarak mix seklinde kullanıyorum tek sise de mk667rad140, ve yanında turinabol kullanıyorum. Kure girmeden önce yeme icme duzenini oturtmuştum iyice, haziranın 3 u gibi başladım küre. Teşekkür ederim hocam bilgilendirme icin kianpi pil i alip toparlamaya çalışacağım sureci. Kullanmaya başladıktan sonra geri dönüşlerimi paylaşırım burada.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    186
gönderildi (düzenlendi)
Destroy9, 4 saat önce yazdı:

Mk667 rad140 turinabol bulk amacli kürdeyim hocam hedefim 80 85 kg ya cikip orada sabitlenmeye calismak.  Ama kürden istedigim verimi bir türlü alamadım hissiyatları yaşayamadım tam olarak. Kianpi pil e ek olarak sindirim enzimi(Digsitive enzimes) , probiyotik gibi takviyeleri de kullanmak mantikli mi sizce? 

Hocam bende aynı kürün mix kullanıyorum ama turinabol yok gh var ekstra onuda kestim 8kg koydum tabi su yağ kas ayrımı yapamıyorum beslenme sorunlarım var ilaç yedirdi ama sıcaklardan bişi yapamadım çok beslenemiyorum bende noxy kullanıyorum ben çok memnunum testlerimde tertemiz totalim baskılanmış biraz sadece o da normal. sizin marka ne bilmiyorum ama şimdi lgd4033 de ekliycem bakalım nolcak

tarihinde onlytrenbolone tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Destroy9    3
onlytrenbolone, 20 dakika önce yazdı:

Hocam bende aynı kürün mix kullanıyorum ama turinabol yok 8kg koydum tabi su yağ kas ayrımı yapamıyorum beslenme sorunlarım var ilaç yedirdi ama sıcaklardan bişi yapamadım çok beslenemiyorum bende noxy kullanıyorum ben çok memnunum sizin marka ne bilmiyorum ama şimdi lgd4033 de ekliycem bakalım nolcak

Küre basladigimda haziran ayinin baslangiciydi 3 haziran. İzmir sicagi var ve yemek programimi duzenledigim bir donemdi kendimi zorlayarak doğal olarak iki ayda 9 kg almistim. Zaten istahim kapanmaya baslamisken bu kürle desteklemeyi planlamistim. Kan değerlerim vs her sey iyiydi. Küre baslamadan önce kendimi iyi hazirlamistim yani. Mk667 den en azindan birazda olsa dogal acikma hissiyati istah artisi haricinde, biraz daha istahi acar dusuncesiyle bir beklentide oldum. O istah etkisini tam olarak hissedemedim, onun haricinde rad140 da tam anlamiyla güc anlamiyla dogal dongum haricinde boyle agirliklari kemirirsin havasinda bir guc artisi hissiyati vermedi. Kendimi gozlemleyip notlarimi alan birisiyim. Daha onceden iki sene once baska bir saticidan baska bir marka kullandigimda yaz aylariydi yine, etkisi direkt suydu terleme hissiyati ve aniden gelen deli gibi acikma hissiyati yani o an sana para teklif etseler dur biraz daha diye hicbir seyi dusunmeden yemek yemeye gidersin. Oyle bir hissiyatti. Yani kendime alikoyamiyordum o an elim ayagim titriyordu saclarimin diplerinde karincalanma oluyordu ve direkt yemege kosuyordum. Belki de o ictigimin icerigi farkliydi bilemem. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
onlytrenbolone    186
Destroy9, 1 dakika önce yazdı:

Küre basladigimda haziran ayinin baslangiciydi 3 haziran. İzmir sicagi var ve yemek programimi duzenledigim bir donemdi kendimi zorlayarak doğal olarak iki ayda 9 kg almistim. Zaten istahim kapanmaya baslamisken bu kürle desteklemeyi planlamistim. Kan değerlerim vs her sey iyiydi. Küre baslamadan önce kendimi iyi hazirlamistim yani. Mk667 den en azindan birazda olsa dogal acikma hissiyati istah artisi haricinde, biraz daha istahi acar dusuncesiyle bir beklentide oldum. O istah etkisini tam olarak hissedemedim, onun haricinde rad140 da tam anlamiyla güc anlamiyla dogal dongum haricinde boyle agirliklari kemirirsin havasinda bir guc artisi hissiyati vermedi. Kendimi gozlemleyip notlarimi alan birisiyim. Daha onceden iki sene once baska bir saticidan baska bir marka kullandigimda yaz aylariydi yine, etkisi direkt suydu terleme hissiyati ve aniden gelen deli gibi acikma hissiyati yani o an sana para teklif etseler dur biraz daha diye hicbir seyi dusunmeden yemek yemeye gidersin. Oyle bir hissiyatti. Yani kendime alikoyamiyordum o an elim ayagim titriyordu saclarimin diplerinde karincalanma oluyordu ve direkt yemege kosuyordum. Belki de o ictigimin icerigi farkliydi bilemem. 

Olabilir hocam psikolojide önemli günümüz günümüzü tutmuyor ben mutluyum valla lgd nasıl olacak merak ediyorum gh de vardı dediğim gibi çok yanetki görünce kestim. En temizi kışın kür yapmak bi daha yazları kür yapmıycam kışın hem havalar yediriyor hem ilaç güzel gelişim alıyorum yazın öyle değil. kolay gelsin.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Destroy9    3
onlytrenbolone, 2 dakika önce yazdı:

Olabilir hocam psikolojide önemli günümüz günümüzü tutmuyor ben mutluyum valla lgd nasıl olacak merak ediyorum gh de vardı dediğim gibi çok yanetki görünce kestim. En temizi kışın kür yapmak bi daha yazları kür yapmıycam kışın hem havalar yediriyor hem ilaç güzel gelişim alıyorum yazın öyle değil. kolay gelsin.

Kianpi pil i deneyecegim bakalim istah icin, ekstra sindirim enzimi ile midenin sindirimini hizlandiracagim. Ve dedigin gibi küre sicak havalarda girmek mantiksiz gibi gozukuyor. Simdiden kolay gelsin hocam sana da umarim daha da iyi gelisirsin ve motivasyon olarak devam edersin. İnanmak basarmanin yarisidir. Eger guzel bir etki yakalarsam istah sorunu yasayan arkadaslara faydali olabilmesi adina buradan gelismeleri paylasacagim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×