Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

mawsqa

Dhea östrojene dönüşüyor olabilir mi?

Önerilen İletiler

mawsqa    32

Merhabalar arkadaşlar, 18 yaşında gireli 4 ay oldu ve son 1 aydır yaklaşık günlük 50 MG DHEA alıyorum. Fakat son 2 gündür bir duygusallık artışı ve bunun yanında da aşırı bi cinsel istek artışı var. Duygusallık artışını östrojene dönüşmesinden şüpheleniyorum fakat bunun yanında inanılmaz bir cinsel istek artışı da yaşıyorum. Yani en basit filmlerde bile göz dolması gibi bi problem yaşıyorum. Sizce aldığım DHEA östrojene dönüşüyor olabilir mi? Sizce ne yapmalıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


rastlantisal    6.442
mawsqa, 30 dakika önce yazdı:

Merhabalar arkadaşlar, 18 yaşında gireli 4 ay oldu ve son 1 aydır yaklaşık günlük 50 MG DHEA alıyorum. Fakat son 2 gündür bir duygusallık artışı ve bunun yanında da aşırı bi cinsel istek artışı var. Duygusallık artışını östrojene dönüşmesinden şüpheleniyorum fakat bunun yanında inanılmaz bir cinsel istek artışı da yaşıyorum. Yani en basit filmlerde bile göz dolması gibi bi problem yaşıyorum. Sizce aldığım DHEA östrojene dönüşüyor olabilir mi? Sizce ne yapmalıyım?

Neden DHEA alıyorsun? Doktor tavsiyesi mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
rastlantisal, Bir saat önce yazdı:

Neden DHEA alıyorsun? Doktor tavsiyesi mi?

Hayır hocam, kendi kararımla kullanıyorum. Ürolojide Totel Test. tahlili verdim ve 473 çıkmıştı. Testosterone'u doğrudan alarak da baskılamak istemiyordum bu yüzden DHEA dolaylı yoldan testosterone'a dönüştüğü için DHEA almayı tercih ettim. Sizce bir hata mı yaptım, yaptıysam dönüşü nasıl olur?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
mawsqa, 2 saat önce yazdı:

Hayır hocam, kendi kararımla kullanıyorum. Ürolojide Totel Test. tahlili verdim ve 473 çıkmıştı. Testosterone'u doğrudan alarak da baskılamak istemiyordum bu yüzden DHEA dolaylı yoldan testosterone'a dönüştüğü için DHEA almayı tercih ettim. Sizce bir hata mı yaptım, yaptıysam dönüşü nasıl olur?

@SERKO'nun "bitkisel kür 1" başlığına bak. Aynı zamanda kingsize alpha king al kullan. Böyle işlere kendiniz kalkışmayın.

DHEA vücutta ne işe yarıyor nasıl çalışıyor ve neyi etkiliyor bir google'a sorarsan aslında hızlıca ve çok basit şekilde cevaplar bulursun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
rastlantisal, 1 dakika önce yazdı:

@SERKO'nun "bitkisel kür 1" başlığına bak. Aynı zamanda kingsize alpha king al kullan. Böyle işlere kendiniz kalkışmayın. DHEA vücutta ne işe yarıyor nasıl çalışıyor ve neyi etkiliyor bir google'a sorarsan aslında hızlıca ve çok basit şekilde cevaplar bulursun.

Peki bir baskılama söz konusu mudur hocam? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
mawsqa, Şimdi yazdı:

Peki bir baskılama söz konusu mudur hocam? 

DHEA'yı bırak. Yaşadığın etkiler aldığın DHEA yüzünden. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
rastlantisal, Şimdi yazdı:

DHEA'yı bırak. Yaşadığın etkiler aldığın DHEA yüzünden. 

Tamamdır hocam, çok teşekkür ederim. Bugünden itibaren bir daha almıyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AS1L    492

Günlük 50 mg DHEA alman östrojene dönüşerek duygusallık artışına ve testosterona dönüşerek cinsel istekte artışa neden olur. Dozu düşürmeyi, hormonal testler yaptırmayı ve yan etkileri takip etmeyi unutmamalısın.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mawsqa    32
rastlantisal, 14 saat önce yazdı:

@SERKO'nun "bitkisel kür 1" başlığına bak. Aynı zamanda kingsize alpha king al kullan. Böyle işlere kendiniz kalkışmayın.

DHEA vücutta ne işe yarıyor nasıl çalışıyor ve neyi etkiliyor bir google'a sorarsan aslında hızlıca ve çok basit şekilde cevaplar bulursun.

Hocam rahatsız ediyorum tekrardan. DHEA olarak grimlabs sinister kullanmıştım, kingsize alphaking yerine TREC TestoXX kullanmam daha mantıklı olmaz mı? Bir kaç gün içinde başlıyıcam dediklerinize çünkü. Ayrıyeten de doğal olarak testom 2 ay önce 472 çıkmıştı, bitkisel kür ve testoxx veya alphaking ile %20 gibi bir artış yakalamam mümkün müdür?

tarihinde mawsqa tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
AREN    364
mawsqa, 1 saat önce yazdı:

Hocam rahatsız ediyorum tekrardan. DHEA olarak grimlabs sinister kullanmıştım, kingsize alphaking yerine TREC TestoXX kullanmam daha mantıklı olmaz mı? Bir kaç gün içinde başlıyıcam dediklerinize çünkü. Ayrıyeten de doğal olarak testom 2 ay önce 472 çıkmıştı, bitkisel kür ve testoxx veya alphaking ile %20 gibi bir artış yakalamam mümkün müdür?

Şu Grimlabs gibi Trec gibi markalara dünyanın parasını yığıyorsunuz ve hiçbir fayda da göremeyeceğini bilmenize rağmen hala bu markaları hatta bu ürünleri kullanma amacınız nedir ?

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Ben kullanıp faydasını tecrübe ettiğim ürünleri tavsiye ediyorum. Grimlabs ürünleri hiç kullanmadım. Çevremde de kullanan yok. Bu konuda genelde supplementler.com adresine güvenirim. Orada olmayan markalara pek bulaşmıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.
    • Yazan: mudavim
      Hocalarım abilerim kardeşlerim selamlar. 6 ay süren testosteron kürümü bitirdim ayrıca son 10 hafta trenbolone enanthate kullandım. pctmin 4. haftasındayım şuanda, ilk hafta 100mg klomen 40mg tamoxifen sonraki haftalar 50mg klomen 20mg tamoksifen kullandım. kan testine dayanarak 3 gün daha tamoksifen kullanıp sonra ilaçları kesmeyi planlıyorum bu mantıklı olur mu ayriyeten DHEA-SO4'ün bu kadar yüksek çıkmasının sebebi nedir cevaplarsanız sevinirim.



    • Yazan: bunuyazanTosun
      Selamlar Dhea için yardıma ihtiyacım var.
      Bu Dhea tam olarak erkekler de bir işe yarar faydasını görürmüyüm ? (Kas yapımı için) Kaç hafta kaç mg kullanılır ? Pct gerektirir mi ?  **Türkçe Bilgi çok az var hakkın da.Doğal olarak biraz daha fazla kas yapmak istiyorum,Dhea iş görür mü ?
      Küre girmeme çok var çünkü.
    • Yazan: comolokkos35
      Selamünaleyküm değerli forum üyeleri , merak ettiğim bir ürün bu DHEA bazı kaynaklarda doping olarak geçiyor ve takviye olarak vitamin gibi satışa sunulabiliniyor bu ürün , ben önceden hiç anabolik steroid kullanmadım Bu Ürünü kullansam gözle görülür etkisi varmı güç olarak kas olarak definasyonda kullanılabilirmi , doğal hormon dengesini bozarmı bu ürün yani bırakınca yoksunluğunu hisettirirmi yorgunluk vesaire , en iyi etki için kullanım şekli ve maksimum kaç mg kullanılır . Her türlü Detaylarını bilen varsa dheanın yazabilirmi .

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×