Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Jeshi

Yüksek crp değerini nasıl yorumlamalıyım?

Önerilen İletiler

Jeshi    1

Herkese Selamlar, 

5 haftalık only testo kürünü 1 hafta önce bitirdim kür boyunca herhangi bir ilaç veya vitamin kullanmadım kan tahlilimdeki crp değerinin referansı 0-5 iken bendeki 66 çıktı doktora göründüm testesteron aldığımı söyledim fakat neyden kaynakladığını bilemedi aglütinasyon testi verdim onda da herhangi bir sorun yok.

Bilgim kadarıyla sürekli aynı yere yapılan enjeksiyon bir süre sonra içeride enjeksiyon kapsülü oluşturuyor bu da zamanla iltihaplanma oluşuyormuş ve crp değeri yüksek çıkıyormuş.

  • Bunun hakkında yardımlarınızı istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim?
  • Bu değeri nasıl düşürebilirim?

Tüm cevaplar için teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


crosfredy    272

Kullandığın ilacın markası nedir ilaç steril olmayabilir, vücutta enfeksiyona yol açmış olabilir 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jeshi    1
crosfredy, 2 dakika önce yazdı:

Kullandığın ilacın markası nedir ilaç steril olmayabilir, vücutta enfeksiyona yol açmış olabilir 

htp kullandım muhtemelen steril değildi çünkü bende ödem ağrı vs. yapıyordu aynı satıcıdan bir arkadaşım da alıyor ondan herhangi bir sorun yok. Satıcı yağa alerjin var demişti

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Binousgym    20

Vücudunda bir enflamasyon var ise crp yüksek çıkar.

  1. hasta olabilirsin
  2. hasta olmaya yakın kan testi vermiş olabilirsin
  3. diş enfeksiyonu olabilir.
  4. enjeksiyondan ötürü ödem yapmış olabilir buda crp yükseltir.
Jeshi, 5 saat önce yazdı:

htp kullandım muhtemelen steril değildi çünkü bende ödem ağrı vs. yapıyordu aynı satıcıdan bir arkadaşım da alıyor ondan herhangi bir sorun yok. Satıcı yağa alerjin var demişti

Htp bende kullanıyorum. Herhangi bir ödem vs yok. İlaç steril bir problem yok onda. E vitamini çekip vurabilirsin. Bazen kişiden kişiye göre ödem vs yapabiliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jeshi    1

Doktorda son zamanlarda hasta oldun mu rahatsızlığın var mı bir şikayetin var mı vs. sorular sordu fakat hiçbiri yok kaynakladığı şey muhtemelen son yazdığın durum fakat bu değeri nasıl düşüreceğim onu bilemiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Binousgym    20
Jeshi, 4 saat önce yazdı:

Doktorda son zamanlarda hasta oldun mu rahatsızlığın var mı bir şikayetin var mı vs. sorular sordu fakat hiçbiri yok kaynakladığı şey muhtemelen son yazdığın durum fakat bu değeri nasıl düşüreceğim onu bilemiyorum 

Birkaç yolu var.

  1. Antibiyotik kullanımı. 
  2. Dut kurusu tüketebilirsin crp değerini düşürmeye etkendir. Somon tüketebilirsin.Bunlar anti enflamatuar besinlerdir. Ama % 100 düşürmek için antibiyotik.
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jeshi    1

Doktora tekrardan görüneceğim antibiyotik yazarsa iyi olacak kafama göre kullanmak istemiyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Jeshi, 4 saat önce yazdı:

Doktora tekrardan görüneceğim antibiyotik yazarsa iyi olacak kafama göre kullanmak istemiyorum 

Bildiğim kadarıyla ilaç steril olmayabilir. Senin yaptığın enjeksiyon yaptığın ortam yaptığın bölge elin bile steril olmayabilir. ek olarak alpha lipoik asid, omega3, multivitamin, enginar suyu, milk thistle vb. gibi koruyucular kullandın mı kürdeyken ya da şuan kullanıyor musun?

Kullanmıyorsan en azından alfa lipoik asit, omega3 ve bi karaciğer koruyucu kullan sonuç çıkmazsa ve ilaç vs yazmazlarsa bir süre sonra tekrar test verirsin. Bu süreçte yağ oranını yükseltme, kalbini ve karaciğerini yoracak etmenlerden kaçın.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jeshi    1

kür içindeyken kullanmadım keşke kullansaymışım diyorum şuan d3k2 ve balık yağı kullanıyorum. Doktor şuan neyden kaynaklandığını bulamadım o yüzden antibiyotik vermem uygun olmaz 10 gün sonra tekrardan test ver dedi. O süreye kadar kulladıklarıma ek olarak alfa lipoik asit ve dut kurusu alacağım umarım normale döner. Bu haldeyken yeni bir küre başlamak istemiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276
Jeshi, 11 dakika önce yazdı:

kür içindeyken kullanmadım keşke kullansaymışım diyorum şuan d3k2 ve balık yağı kullanıyorum. Doktor şuan neyden kaynaklandığını bulamadım o yüzden antibiyotik vermem uygun olmaz 10 gün sonra tekrardan test ver dedi. O süreye kadar kulladıklarıma ek olarak alfa lipoik asit ve dut kurusu alacağım umarım normale döner. Bu haldeyken yeni bir küre başlamak istemiyorum.

Sağlığın daha önemli sağlığın ne kadar iyi olursa kürden alacağın verim, kürden sonra koruyacağın form o kadar güzel olur acele etmene gerek yok.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jeshi    1
6arrows, 6 saat önce yazdı:

sigara kullanıyor musun 

Yok hocam sigara alkol hiç kullanmadım kullanmıyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Gulyabani
      Selamlar,
      Ürünlerin tamamı ve planlama Burak hocamdan. Burak hocanın planlamasına tam anlamıyla uyduğum söylenemez ama dikkat etmeye çalışıyorum.
      Güncel Durum: 
      Yaş: 26  Boy: 187   Kilo: 119  Yağ Oranı: 29 (hastane ortamında makine ölçümü)  Geçmiş:
      16 ay kadar önce 170 kiloydum ve tüp mide operasyonu geçirdim, 14 ayda 116 lara kadar düştüm ve sonrasında sigara bırakma denemesi ve iştahın geri gelmesi sonucu 128 lere kadar çıktım. İlk 6 ay göbek fıtığını riski için 3 ay sadece beslenme ve iyileşme süreci, sonraki aylarda kadar hafta 3 gün 1,5 saat yüzme/yürüyüş şeklinde ilerledim. Son 5 aydır da ciddi şekilde ağırlık antrenmanı yapıyorum (haftada 5 gün ortalama). 3 ay kadar sigarayı bırakma denemem sonucunda kilo vermem durduğu hatta geri aldığım için bir daha kilo almayı göze alamam diyerek sarm + peptid kürüne başladım.  
      Şimdilik 8 hafta kadar sürmesini planladığım kür içeriğim :
      Sarm Noxy
      SR-9009 | 8 Hafta GW-501516 | 8 Hafta Peptid Noxy:
      Hgh frag (176-191) | 8 Hafta Retatrutide | 8 Hafta Cjc 1295 DAC | 4-8 Hafta Diğer:
      Yohimbine (İran) Beslenme:
      1700-1900 Kalori 60-100 Yağ 80-100 Carb 120-160 Protein 128 kilo ile başladım ilk 4 hafta 120-121 lere indim 5. haftanın içindeyim 119 lara düştüm. Bu değerlere normalde de inerdin diyenler için 2200 kalori üstü kilo alıyorum (haftada 3 gün hareketli olduğum dönemde) ve 170 kilolardan buralara geldiğimi hatırlatmak isterim. Mesleğim gereği tüm gün oturuyorum ve nispeten az hareketli bir hayatım var. Hareket edebildiğim tüm vaktimi de en verimli şekilde geçirmek istiyorum. Dozajlar konusunda bilgi vermeyeceğim yanlış yönlendirme olmaması için kişiden kişiye değişir ama artır veya azalt önerilerinize açığım.

      Kan Değerleri:
          
      CRP HS değeri korkuttu açıkçası ve DHEA-S için de aşırı kilolu olduğum yıllarda (4+) sırtım başta olmak üzere vücudumun bir çok yerinde sivilceler çıktı ve hala varlar (karaciğer yağlanması ve kan değerleri bozukluğu vb.) ayrıca son 1 haftadır artış var acaba DHEA dan mı diye düşünüyorum önceden baktırdığımda normal aralıklardaymış SARM lar yükseltmiş olabilir mi ? Bayramda el bileğimi sakatladım ve 4 gün kadar aktif antrenman yapmadım. Kreatin Kinaz değeri öncesi günün akşamı antrenman yapmıştım ondan dolayı yüksek. Süreç boyunca normalde yaşadığım enerji düşüklüğünü hiç yaşamadım desem yeridir haftada 5-6 gün antrenman normalde benim gibi biri için gayet yorucu olması gerekirken sarm lardan olsa gerek deli gibi bir enerjik hissediyorum.
      Genel gidişat ve kan testi yorumlamalarınız için desteğinizi bekliyorum.
      İyi Forumlar.
    • Yazan: ahmettopaca
      Herkese iyi akşamlar arkadaşlar,
      Haftalık 250 mg testesteron enant küründeyim. Vurum yaptığım bölgede ödem sorunu yaşıyorum ama üstesinden gelebildiğim için çok sorun yaşamıyorum. Genel kür takibi kontrolü için kan verdiğimde crp değerinin yüksek olduğunu gördüm. Biraz araştırma yaptım enfeksiyon olduğu zaman crp yükselebiliyormuş. Yinede bilen hocalarıma danışmak istedim bu yükseklik için herhangi farklı bir protokol izlemeli miyim? @metinav @rastlantisal @Diver

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×