Merhaba ben Kemal
Arkadaşlar hem güvenilmez ortamdan hem de TR şartlarında uyguna ürün arayışından sıkıldım. Bir firma buldum 50-100gr gibi miktarlarda toz olarak gönderim yapıyor, 100gr bana bir kaç kür boyunca yetecek ürün demek. Şimdi soruyorum aramızda daha önce kendi ürününü kendi yapmış olan var mı? Yalnızca tecrübeli olanlar yazabilir mi? Steril bir ortamda distile su ile karıştırmak yeterli mi yoksa erime sıcaklığında mı karıştırmak gerek? Başka kaynaklarda henüz araştırma yapmadım direkt buraya yazıp bilgi sahibi olanlardan bilgi almak istedim sonra araştırma yapacağım.