-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
41 -
Katılım
-
Son ziyaret
theacil kullanıcısının paylaşımları
-
Şu an testo propionat ve winstrol küründeyim. Diyet döneminde olduğum için creatine kullanmalı mıyım estetik manasında su tutumu olur mu acaba kapanmak istemiyorum da Bilgi birikimi olan abilerim kardeşlerim yorumlarsa sevinirim teşekkürler
-
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde ikamet ediyorum da mağusadayım temin edebileceğim kimseyi bulamadım Türkiyeden de kargo sıvı olduğu için gelmiyor bir sakıncası yoksa grup kuralları dahilinde bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
-
Merhabalar abilerim kardeşlerim Masteron testo prop küründeydim objektif olmak gerekirse beslenmedeki zaafiyetlerimden dolayı güzel bi form yakaladığım söylenemez. ve 2 ay sonra askere gideceğim Şu an aklımda only testo ile 2 ay devam edip (dozajı hakkında bilgi verirseniz sevinirim) güzel bi form yakalayıp kardiyo+ minimal karb ile cruise denilebilecek döneme girmeyi planlıyorum. Veya ikinci seçenek olarak testo ve tren ace ile dibi görüp 6 ay ilaçsız kalacağım için vücudun toplayacağını düşünüyorum. Bu noktada tavsiye verecek abilerimin yorumları benim için çok değerli.
-
abi asker öncesi planlama benim amacım, askerdeki şartların bende farkındayım sorum askerden önce yapacaklarımdı
-
abi antrenman performansımdaki düşüş biraz moral bozucu olabiliyor ondan kaynaklı böyle bi planlama yaptım. Tercübene dayanarak bakış açını merak ediyorum sence hangi yol daha mantıklı?
-
Merhabalar, Bir kaç yüksek takipçili influcer olarak tanıyabileceğimiz bu sektörde olanların adını bildiği bir kaç kişiyle ilaç konusunda iletşime geçtim, finex diye bir firmanın ilaçlarını satıyorlar duyan eden var mı güvenlir midir? kullanan var mı?
-
Pre olarak kullanmayı planlıyorum kaç ml almalıyım yanında ne kullanmalıyım acaba? @metinav
-
Merhaba arkadaşlar, abiler Testo cyponat Boldenon Turinabol Kürünü girmiş bulunmaktayım, ml ayarını ilacı satın aldığım şahıs enjekte ederken yapıyor detaya dikkat etmedim. Bana yanında tavsiye ettiği mct olarak adlandırabileceğimiz. Deve dikeni b12 c vitamini ve çinko Magnezyum Multivitamin önerdi, şunu da ekledi haftanın 2 günü cabaser yarım yarım 1 ml hassasiyet olursa arimidex almamı söyledi. Beslenmem ise sabah 6 yumurta (2 sarı) yeşillik +100 gr yulaf 450 ile başladık pirince 600-800 arasıda tavuk alıyorum. İlk enjeksiyonumu dün yaptırdım bu süreçte bilgi birikimlerini benimle paylaşacak abilerim, kardeşlerim varsa tavsiyeye açığım. Güncel formumu bi aksilik çıkmazsa bu akşam çekip konuya eklemeyi planlıyorum. İlaçların etkilerini ne zaman hissetmeye başlarım ben burdayım demeye başlar bu da bende bir merak konusu...
-
Bolde turinabol testo serüvenim
theacil, theacil kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Beslenmede ufak tefek aksaklıklara rağmen +7 kilo aldığım söylenebilir 9. haftadayım 3. flakona bu hafta geçip mg'ları arttırmayı planlıyorum. Aklımdaki soru şu bir hafta boşluk vermek zorunda kalacağım. Hemen kısa ester ile define olmam mantıklı mı? -
yani testonun verdiği bi ateş oluyor öbür gün sonrasında geçiyor ödem konusunu bilmiyorum e vitaminiyle aldığım için öyle bir sorunum olmadı
-
Bolde testo cyponat turinabol küründeyim 7 kilo aldım 5. haftamdayım beslenmemden taviz vermedim ilaçların çalıştığını söyleyebilirim
-
Bolde turinabol testo serüvenim
theacil, theacil kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Güncel böyleyim before fotosu çekmemenin pişmanlığını yaşıyorum konu tarihim ilk enjeksiyon zamanım +2 kilo artışım mevcut gün geçtikçe heycan biniyor lakin hedefsizlik yoruyor nasıl bir sonuç elde edeceğimi merakla bekliyorum- 12 yanıt
-
- 1
-
-
Merhabalar kısa süre içerisinde 10 hafta olacak şekilde haftalık 250 mg testo enanthate girmeye karar verdim. Göğüs yapım jinekomastiye yatkın, iletişim halinde olduğum kişi bu dozajlarda böyle bir riskin olmadığını söyledi. Lakin insanın içerisinde bir şüphe olmuyor değil. Sizce bunun için kür içerisinde oluşumunu engellemek için veya sonunda bir ilaç kullanmayalı mıyım?
-
Bolde turinabol testo serüvenim
theacil, theacil kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
ezbere iş yok hocam nabza göre şerbet -
Bolde turinabol testo serüvenim
theacil, theacil kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Tamoksifeni gene arimidex gibi hissedince mi kullanayım? casaberlik durum niye yok abi açıklama şansın var mı bilmediğim için soruyorum -
Boyum 170 kilom 78 günlük 600 gr prinç 350-400 haşlanmış tavuk 3 yumurta veya egg white powder yumurta akı beyazı 5 lt su tüketiyorum. Güray aydın push pull legs programını yapıyorum ve kardiyo yapmıyorum recovery biraz uzun sürüyor vücudum hep bi stres altında bunu antrenmandan sonra hissediyorum. Alt göbeğim ve bacaklarım yağlı çatı bölgem estetik bu beslenme planında karbı sizce biraz proteini arttırıp kısıp alt göbeği ve bacakları inceltmek için düşük karb 250-300'mü gitmeliyim fikrinizi merak ediyorum
-
Enova Pharma kullanan var mı? Tecrübelerini paylaşabilir mi? ban sebebi değilse x kişisinden aldığım fiyatları paylaşmamda sakınca var mı? ona göre paylaşıcam orjinalliği sorgulamak adına
-
F.k ve onun tayfası ö.k'da dahil hepsi birbirinden farklı fiyat veriyorlar
-
evet bende gördüm bunların bi tayfa var komple bu ürünü satıyorlar verdikleri fiyatta farklı
-
Merhabalar kısa ester testo ile 6 aylık only testo yapıp 2 ay dinlendirmek istiyorum vücudu burdaki amacım testonun verdiği agrasiflikle antrenman performansımı arttırmak başka anabolizan eklemek istemiyorum sizce mantıklı mı?
-
daha önceden only testo, testo prop winstrol gibi kür geçmişim var böbreklerim ve karaciğerimde ara ara ağrılar oluyor ondan dolayı biraz ürkerek yaklaşıyorum testonun yanına alacağım anaboliza
-
uzun süre kullanımda mantıklı mıdır sizce?
-
ya bu fb kim vallahi bulamadım forumda
-
Referans olduğunuz satıcı var mı?
-
bu konu aşırı ilgimi çekti hahahah sakın istikrarı bozma sürekli güncel tut konuyu brom
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
