Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Ozgr172

Üye
  • İçerik sayısı

    91
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    1

Ozgr172 kullanıcısının son zaferi 22 Ağustos 2021

Ozgr172 en beğenilen içeriğe sahiptir

PLATFORM TECRÜBE PUANI

22 Mükemmel

Ozgr172 Hakkında

  • Yaş 28
  • Derece
    Deneyimli
  • Doğum Günü 20-07-1995

Profil Bilgileri

  • Yaş 28
  • Konum:
    Avustralya
  • Cinsiyet:
    Erkek

Güncel Profil Ziyaretleri

330 profil görüntüleme
  1. Selamun aleyküm dostlar kürden çıkalı 3 hafta olucak test p tren a masteron p anavar ve wins kullandım proviron ve armidex de kullandım yanın da şimdi şöyle bi durum var kan testi yaptırdım sonuçları paylasayım sızlerle yorumlarsanız çok sevinirim bulunduğum ülkede korona yüzünden pct ilaçlarım gelmedi 2 haftaya anca gelicek inşallah genel kan testi ve total testo yaptrdım kür etkisini ve test sonuçlarını paylasıyorum allaha emanetsiniz test yaptıralı 2 gün oldu erkeklik olarak cinsel anlamda hiç problem yok ve sorun yasamıyorum.
  2. Test p ve boldenon

    Selam dostlar buraya bi kaç kez konu açmıştım şuan 15 haftalık kürdeyim ve daha 7. Haftam bitti kullandıklarım şöyle test p mastern p tren a ılk 5 hafta anavar kullandım 8. Haftadan itibaren wins başlıyor sorum şu kısa ester ilaçlar da boldenon eklenebilir mi şimdi dıceksınız bolde 8 haftadan sonra baslıcak etkısı eğer eklenırse 15 haftadan fazla olursa kür problem olur mu merakımdan soruyorum ayriyetten kullandıklarim da cabaser 4 günde yarın tablet provıron gunluk arimidex 4 günde bir her gun levotiron vıtamınler ver balık yağı amac yagsiz kas kazanirken define olmak birde son halimi paylasayim suan gidisat guzel basladgm gune gore herkeze guzel gunler dılerım dostlar
  3. Öksürük

    Dostlar kafama bişey takıldı şuan tren a test p mast p küründeyim ılacları enjekte edınce şöle bısey dıkkatımı cektı ılacı hızlı enjekte edınce öksürük olmuyor ama yavas encekte edınce cıgerler patlıycak gibi oluyor bu normalmı yoksa yanlıs mı enjekte oluyo dıye merak ettım saolsınz
  4. Acil yardım

    @Semih Erarslan tamamdr brom saolsın ınsallah kürler bıtınce paylasm yaparm allaha emntsn
  5. Acil yardım

    @Semih Erarslan brom anladn sen benı o zaman şöyle yapıyorm salonlar acılmasna 2 3 hafta var ben o zamana kadar only testo yapıyorm acıldıkdn sonra testo ve deca yapıyorm deca 12 hafta deca kuru bıttıkten sonra 4 hafta testo yapıp bolde eklıyorm 24 hafta yapablrm sorun yok 24 hafta bıttıkten sonra formuma gore tren ekleyp eklemıcmze karar verelm blmıorm cok ağır olur mu cunkı yag oranm var bıraz o zamana tabkı duser de tren agır gelırmı sence yada bolde kurunun son 12 haftasına mı tren eklemelımym cunkı defı de lazım olcak saolsn walla dusuncelrnı beklıorm brom
  6. Acil yardım

    @JokerJoker ben avustralyadym diyorum sana ayrıyetten klavye de turkce degıl.
  7. Acil yardım

    Abilerm kardeslerm selamun aleykm daha öncede konu açmıstm cok sımdı bu konuyu acıyorum kürlerm bıtene kadar daha konu yok değişimle alakalı konu acıcam kürüm bitince :)) daha onceden bılen bı kac kısı vardır benı ne kullandklarımı solıyım bılmyen arkdslar ıcın ben tren e test e boldenon kullanıyorum hatta dıanabol 4 hafta kullandm son halımın fotosunu atarm avustralya da yasadm ıcın vırusten dolayı salonlar kapalı ınsallah 3 4 haftaya acılıyo bıraz acemlık ettm ılk gordgm sıteden aldm ılacları 4 gun arastrmam sonucu satıcalrn ılacları ıyı olmadnı aslında ılaclarn gercek ama 10 dan degerlendrrsek 2 kadar etkı ettıgnı ogrendm kürümün bu hafta 11. Haftasındym salonlar kaplı evdekı agırlkkrda artk yetmıyor ılaclarn markasını degıstrdm bıraz masraflı oldu ama nasıl tr de ınsanlarn guvendgı bıldgı bı ılac olur burda da onu buldum şimdı sıze danısacagm olay şu fotomu burda paylasıcm ve ona gore once defınasyon mu yoksa bulk mu sız fıkırlernzı sunarmsnz aslında ben omce bulk sonra defı ıstıyorum ama sızın fıkırlnze ıhtycm var. Şimdi defınasyon da hangı ılaclar uygun olur tren a test p mastrn ve wins mi onereblrsnz yag oranına gore hangileri daha ıyı calısır bulk ıcın test e bolde deca dusunuyorm ama deca ve bold aynı anda kullanılr kullanlmz dıyen de var kıck start ıcın dınabl felan kullanmıcam kullandm suku sulu oldum oyle şişik goruntu olsun ısdemıorm daha cok parcalı olsun ıstıyorm ben besleneme ve ıdmana ozen gostrrm uyarm herturlu. Dıyorm sımdı kürümü bu hafta full mu kessem yoksa test e only devam mı etsem ayrıyetten bılde elımde anadrol var arkdsma almstm salonlar kapalı oldgu ıcın elımde kaldı salonlar acılına kadar pct yaptrmama gerek var mı hepnz saoln dostlar sımdı benı yargılamyn lutfen pro deglm ama anca anca anlıyorm ogrenıorm ınsallah guzel olucak beklıyorm sızı allaha emntsnz :)) fotolarda suankı halımı paylasıorm. Bu arada boy 1.73 kılo 86 2 aydır bu kılolarda gıdıp gelıorm dıanbol kullanrken 89 a kadar cıkmstm yag oranm ortalama 22 23 @metinav @JrRommel @Feng @Semih Erarslan @Wh00
  8. Hangi değerlere bakılmalı ?

    @Emrahtkty kanka walla dogru dıyosun ama bazen gıdıyorum tahlıl vereym bazen de bakıyorm aynaya yok çalısıyo ılaclar ınsta da denk gelıoyorm bazen ılac satan ınsanlara degısımler yok 2 ayda 3 4 ayda felan dıorm benım neden boyle olmuo acaba dıorm ılacmı calısmıo ama bugun olcum yaptım buyumus gorunuo gozle de bakınca var gıbı de yok gıbı de ben en iyisi tahlıl vereym dedgn gbı salıorm olur ama 2 ay oldu artk artk buseyler olması lazım dıye dusunuorm bı arkds da yazmıs burda okumustm 1.5 2 ay sonra degısım baslar felan emın olamadm ama saolsn :))
  9. Hangi değerlere bakılmalı ?

    @AS1L hocam aslında ılaclarn etkısını hıssedıorm her seklde mesela bugun ölcum yaptım en son 1.5 ay once felan yapmıstm gogus mesela 107 diydi suan 116 kol sıkı da 39 suan 41 olmus yanı görüntü olarak var gıbı de yok gıbı anlıyamıorm tren e test e bolde koulkanıorm nedır dusuncen
  10. Hangi değerlere bakılmalı ?

    Beyler selamun aleykum ben kan tahlili yaptırcam da hangi değerlere bakılması gerekıo burda da paylasırım cunkı kullandgm ılaclar sankı etkısı yok gıbı de var gıbı de 10 temmuzda basladım küre bulundgm ulkede salonlar kapalı oldgu ıcın vırusten evde yapıorm beslenmem dınlenmem herseyım guzel tabıkde evde oldgundan agırlıklar yetmıor artk ımkan kısıtlı şansıma küre basladm vırus patlak verdı tekrar gozle gorunur degısıklık hem var gıbı hem yok gıbı emın olmak ıcın tahlıl vercem ve hangı degerlere bakılmalı ılaclar calısıp calısmdgnı ogrenmek ıcın saolsınz
  11. Ödem oldu sağlik kabini

    Bende ağrı ödem olunca oraya antreman yapıorm daha hızlı gecıo denemekte fayda var ve normal yanı daha yenı
  12. Tren problemi

    @Ericnicola brom tren ‘ in öyle bir etkisi var vururken eger bırden fazla ılac kullanıyorsan kı kullanıyosn trenı farklı sırıngaya cek oyle vur ve yavas bı sekılde mesela ben tren e kullanıorm 9. Hafta olcak hala sırınga yrıya gelınce cıgerlerıme hafıfden bı agırlık gelıyo gayet normal eger farklı sırınga ısdemıyorsn yavas yavas vur alısıcaksın tren acetat enantha gore daha etkılı
  13. Anadrol yan etki olabilir mi?

    Beyler selamun aleykum sıze bısey danısacaktım 1 hafta olcak anadrola basladım gunde max 2 tablet 100 mg normalde test e tren e bolde kullanıorm kürümn 9. Haftası bıtmek uzere sorunum şu 3 gundur yumurtalarmn sağ tarafndakı yumurtda acayıp bı sancı var yani ne rahatsz edıo ne etmıo hanı sıkışır ezılır de olur ya aynı oyle ılacları sabah alıyorum aksama dogru sancı yapıo ama sonra gecıo anadrol sebeb olmus olablrmı acaba ?
  14. Only testo

    Kanka oyle yapcana hic ara verme pct felan ugrascan belkide gerek olmaz tahlil sonuclarna bagli ara vercen tekrar kullancan tekrar ilacin vucuda girmesi 2 3 hafta bence devan et eklersen de bolde yada deca ekle yavas gelen yavas gider 😉
  15. Kan testi

    Suan yag oranın kac

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×