-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
97 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
1
Redible kullanıcısının paylaşımları
-
Başlangıç için steroid önerisi ve kür yardımı
Redible, Metsters kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Muhtemelen o saatte kan almazlar. Ertesi gün sabah gelmeni isterler. -
Pct yardım döngüm kapalı
Redible, Hwidka1 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Hangi ilaçları hangi dozajlarda ne kadar süre kullandın bunları yaz. Son tahlili kür bitiminden ne kadar süre sonra yaptın? Bu şekilde ayrıntılı bilgileri vermeden yardımcı olmak zor -
Tr'deki en güvenli anabolizan markası
Redible, AndrogenicAnwalt kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Pharmtec kullanabilirsin güvenilir birisinden aldığın sürece. H.M. takımı satıyor -
Fiyatları uygun. Tertemiz ürünler. Steril ve ödem yapmıyor ve kesinlikle çalışıyor. Zaten çoğu yarışmacı hatta bir takımın tüm yarışmacıları bu ürünü kullanıyor. Önceki thaiger labsı tedarik edenlerle aynı kişiler. En basitinden boldesine kadar tüm ürünleri ampullere basılmış olan bir firmanın sahte ürün üretmesi saçma olurdu. Ampul basma makinaları ucuz şeyler değil. Basar flakona geçerdi
-
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Şöyle hocam b pro zaten bilindik bir marka değil googlede araştırırsan görebilirsin kullanan hiç yok. O yüzden boş ilacı zaten yok ben kan testimi attım örnek ben Yarışmaya soktuğu adamlara başka marka kullandırıyor bir arkadaşım öğrencisi onların aynı zamanda yarışmacı. İkisi de çalışıyor ama sorarsan diğer markayı söyler zaten optimum -
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Bahsettiğiniz antranör 3 lü takılan teamse sıkıntı yok. Ben de oradan tedarik ettim güvenebilirsin -
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Normal flakon şeklinde hocam tüm ürünler. Müsait olunca fotoğraf atarım. Siz hangi satıcıdan ilaca ulaştınız? İsim kısaltıp veya tanımlama yapıp yazar mısınız -
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kürün şu an 6. Haftası bitiyor. Adeleler doldu ağırlıklarım çok güzel şekilde arttı. Mesajızınıza geç dönüyorum çünkü kan testini henüz yeni yaptırdım. İlaç takır takır çalışıyor test sonucu ortada zaten. -
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Bu sitedeki satış fiyatlarına göre uygun diyebilirim. Aşağı yukarı piyasa ilaçları ile aynı fiyatta. Yok hocam b pro diye geçiyor marka adı. Sizin bpro ile ilgili konunuza 3 kere mesaj attım fakat geri dönüş yapmadınız. Ben de cevap vermeye değer görmüyorum mesajınızı -
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Testo e, bolde ve dbol şimdilik. 5.haftadayım. Haftaya test sonucu atarım ama %100 çalışıyor. Zaten kullanan belli başlı kişiler var. Piyasa malı değil -
Bpro hakkında bilgisi olan!
Redible, sterlin1970 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Satıcı kim hocam isim vermeden anlatırsan. Ben de kullanıyorum %100 çalışıyor -
Swiss , oak , bpro pharma ! bu markalar hakkında bilgisi olan yazabilir mi?
Redible, ELITE kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
B pro kullandınız mı hocam? Veya satan kişinin adı ne ismi kısaltıp tanımlayıp yazabilirsiniz -
B pro pharma hakkinda bilgisi olan ?
Redible, ELITE kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kullandınız mı hocam, sonuçlar nasıl? -
Doğal test sonuçlari mi yorumlar misiniz ?
Redible, Ahmet28277 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
@Ahmet28277 hocam ben de Eskişehir Yunus Emrede testleri yaptırıyorum fakat doktorlar istediğim tektikleri vermiyorlar genelde. Hangi bölüm ve doktora gittiniz bu değerleri istemek için? Paylaşabilir misiniz. -
4.Hafta test sonuclarım
Redible, Oktay390& kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Konu dışı ama testi yaptırdığınız hastaneye ben de yakınım. Acaba bu tektikler için ne kadar ücret ödediniz? -
Merhaba dostlar, Forumda Thaiger Labs ile ilgili güncel konu ve kullanıcı deneyimi içeren yorum yoktu. Thaiger Pharma ile sıkla karıştırılıyor. İkisi farklı markalar. Bugün testo ve boldesini temin ettim. Tayland menşeili ürünler. Satan kişi bilindik bir takımın antranörü. Kazımalı check kodları var ve sitesinden check ediliyor. Ürünleri kullanan, verim alan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilir mi?
-
Steroid bacaktan enjeksiyon hakında yardım acil
Redible, Darknessot kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
@agfitness Merhaba hocam, Forumda bir çok bacaktan enjeksiyon ile ilgili konu var. Aralarında en fazla bilgi içeren konu bu fakat görsel, video içerik bulamadım enjeksiyon ile ilgili. Yine forumda video paylaşılmış ama video net değil ve videodaki kişinin bacağı çok ince olduğundan kas, vurduğu yer net belli olmuyor. Sizden ricam bacaktan enjeksiyon ile ilgili net bir görsel, video paylaşmanız ve enjeksiyon ile ilgili tüyolar vermeniz olucaktır. Küre girecek ve enjeksiyon ile ilgili sıkıntı çeken arkadaşlara rehber niteliğinde olacaktır. -
İlaçlar çalışıyor. 4.hafta sonu test verdim total testo referana dışı, lh fsh baskılanmış. Ayrıca güç ve libidoda artışlar kendini belli etti. Testo için yorumum bu boldeyi gözlemleyip görücez. İkisi de değil. Yaklaşık 10-15 yarışmacıdan oluşan takımı olan dr.
-
Son enjeksiyonları o şekilde yaptım sıkıntı yok gibi. @metinav hocanın bir yorumunu okumuştum iğneyi enjeksiyondan sonra 15-20 saniye içeride tutuyorum dışarı sızmasın diye. Onu da uyguluyorum ve bir damla kan ne de ilaç sızıyor 😂
-
Merhaba dostlar, Önceki kürlerimde enjeksiyonu arkadaşım kalçadan yeşil uç ile yapıyordu. Şimdi enjeksiyon yapıcak arkadaşım olmadığı için kendi kendime kalçadan enjeksiyon yapıyorum. Yan şekilde uzanıp kalçadan enjeksiyon yapıyorum. Fakat iğneyi çıkarttığım gibi ilacın neredeyse %75i dışarı çıkıyor. Açıkçası ilk defa karşılaştığım durum ve çok şaşırdım. Daha önceden bir damla belki çıkardı. Neyden kaynaklanıyor olabilir dostlar, fikri olan var mı? Ne yapmamı önerirsiniz? @metinav @agfitness
-
En temel kürler ve kür fiyatlarinin hesaplanması
Redible, Esperens88 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bir ampul testosteron da 250mg bulunur ve ampul fiyatı ortalama 22-27TL bu sitede esterine göre. Haftada 500mg vurulur standart başlangıç kürlerinde. Ona göre testoya gidicek parayı kendin hesapla. Boldenonun flakon fiyatıda 250-300TL arası değişir bir flakonda 2000mg var. Haftada yine 500mg vurduğunu düşün ona göre hesapla. Oral ürünlere hiç girme bence gereksiz -
Hocam açıkçası siyah uç aldım ama yaptığı ağrı sebebiyle bacaktan vurmaya cesaret edemedim. Fakat kalçadan veya omuzdan vurucak birisini bulamazsam mecbur bacaktan vurucam. Deniyeceğim hocam ayakta yapmayı da. Yeşil uç kullanıyorum kalça için. Araştırdığım kadarıyla insulin iğnesinden ilaç az aktığı için pistonu bastırırken biraz kuvvet uygulamak gerekiyormuş bu yüzden kendi kendime yapmam zor olue diye düşündüm. Yapacak bir arkadaş bulmam lazım.
-
Evet tamamı giriyor. Acaba yan yattığım için falan mı dicem ama alakasız. Ayakta mı yapmayı denesem? Bir doktor tanıdığına b12 vuruyorum diye sordum üstü kapalı, bölgede yağ bezesi vardır veya yanlış uygulama yapıyorsundur dedi ama neyi yanlış yapabilirim ki
-
O şekilde yapıyorum enjeksiyonu ama garip şekilde neredeyse tüm ilaç iğneyi çektiğim gibi çıkıyor
-
Hormon testleri için doktor
Redible, Emrah kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Her zaman steroid kullandım, bıraktım şimdi ereksiyon olamıyorum diyorum mecbur bakmak zorunda kalıyor. Hastayı reddetme ihtimali yok. Sonuçlara e nabızdan bakarsın bir daha o doktara uğramazsın. Bu yöntemle doktor doktor gezersin- 4 yanıt
-
- 1
-
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
