Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

ibrahimsayarr

Trendyoldan sarms almayı düşünüyorum

Önerilen İletiler

Melo234    0
desperado, 2 saat önce yazdı:

Değil 😂 sana yazdığım şeyleri Google'a yazarak buldum ben elemanı. Hayal gücünü kullan biraz 

102 kg 5x jun body instada

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


swager    20
Melo234, 4 dakika önce yazdı:

Knk 19k takipçi var sonu 96 o mu oysa 650 tlye mk677 satıyom diyor ne kadar güvenilir

o kardeşim. güvenilir mi dersen daha önce sattığı mallar boş çıkmış ve para iadesi yaptığını söylemiş forumda hesap açıp ama ne kadar doğrudur bilemem.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
desperado, 3 saat önce yazdı:

Değil 😂 sana yazdığım şeyleri Google'a yazarak buldum ben elemanı. Hayal gücünü kullan biraz 

102 kg 5x jun body instada

swager, Bir saat önce yazdı:

o kardeşim. güvenilir mi dersen daha önce sattığı mallar boş çıkmış ve para iadesi yaptığını söylemiş forumda hesap açıp ama ne kadar doğrudur bilemem.

Sen ne önerirsin başka bi yerden sarms

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
agfitness    1.207
gönderildi (düzenlendi)

Trendyol bilindik diye oradan alma hevesin gayet normal fakat bilmeniz gereken şeyler. Sarm denilen ürünler supplement değil öyle rahat rahat sağda solda satılsın. Deney kimyasalı olarak geçerler. Hadi dallamanın biri oraya bi şekilde ürünü sokmuş farklı bi kılıfla diyelim. Fiyat önemli, satıcıdan daha önce alıp feedback verenler önemli, hadi aldın ve ayvayı yedin adama ne diyeceksin. Trendyol falan uğraşmaz bile almasaydın kardeşim derler adama. Nihayetinde cinsel ürünler de var sahte ya da zararı olabilen, alıp da orada yazana ya da kafasına göre kullanıp sonradan sağına soluna bir şey olan da var. Adamlar kaale bile almaz, en fazla satıcıyı banlarlar, ağından çıkarırlar kendilerini temizlemek için.

Sabırla spora ve beslenmeye ağırlık verin, supplement kullanın, bu lafı demek istemem ama eczaneden primo alıp haftada 1 ampul kullansan bile ne olduğu belirsiz kimyevileri vücuda sokmaktan bin kat iyidir. 
Bugün bir şey olmadı ki dersin bi kaç sene sonra bi yerine bişey olur nereden oldu bi şimdi diye kara kara düşünürsün bulamazsın ama halbuki alayı dün yenilen hurmaların etkisidir. Canınızı yakmayın yaktırmayın kimseye üç beş kuruş ucuz diye hayatınızla oynatmayın (eğer canınızı adam yerine koyuyarsanız)

Sağlıklı sporlar…

tarihinde agfitness tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
swager    20
Melo234, Bir saat önce yazdı:

Sen ne önerirsin başka bi yerden sarms

ben sarmslar hakkında arda abim gibi düşünüyorum. illa sarms alacak olsam burak hocadan veya umbrella labs markasından destek alırdım. sarms denilen ürünlerin 250-600 gibi fiyatlara satılması beni kuşkulandırıyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
swager, 12 saat önce yazdı:

ben sarmslar hakkında arda abim gibi düşünüyorum. illa sarms alacak olsam burak hocadan veya umbrella labs markasından destek alırdım. sarms denilen ürünlerin 250-600 gibi fiyatlara satılması beni kuşkulandırıyor. 

Knk sonuçta bu siteye girmemen sebebi kendimi gelistirecek ilac bulmam 176 boy 85 kgyim yağ oranım yüksek tabiki bana en azından 2-3kg kas ekliycek bir şey arıyorum zaten spor yaparak bunu yapabilsen aramam ama iste olmuyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
agfitness, 23.09.2022 - 18:04 yazdı:

Trendyol bilindik diye oradan alma hevesin gayet normal fakat bilmeniz gereken şeyler. Sarm denilen ürünler supplement değil öyle rahat rahat sağda solda satılsın. Deney kimyasalı olarak geçerler. Hadi dallamanın biri oraya bi şekilde ürünü sokmuş farklı bi kılıfla diyelim. Fiyat önemli, satıcıdan daha önce alıp feedback verenler önemli, hadi aldın ve ayvayı yedin adama ne diyeceksin. Trendyol falan uğraşmaz bile almasaydın kardeşim derler adama. Nihayetinde cinsel ürünler de var sahte ya da zararı olabilen, alıp da orada yazana ya da kafasına göre kullanıp sonradan sağına soluna bir şey olan da var. Adamlar kaale bile almaz, en fazla satıcıyı banlarlar, ağından çıkarırlar kendilerini temizlemek için.

Sabırla spora ve beslenmeye ağırlık verin, supplement kullanın, bu lafı demek istemem ama eczaneden primo alıp haftada 1 ampul kullansan bile ne olduğu belirsiz kimyevileri vücuda sokmaktan bin kat iyidir. 
Bugün bir şey olmadı ki dersin bi kaç sene sonra bi yerine bişey olur nereden oldu bi şimdi diye kara kara düşünürsün bulamazsın ama halbuki alayı dün yenilen hurmaların etkisidir. Canınızı yakmayın yaktırmayın kimseye üç beş kuruş ucuz diye hayatınızla oynatmayın (eğer canınızı adam yerine koyuyarsanız)

Sağlıklı sporlar…

Peki sadece anavar kullansam ne olur önerirmisiniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
otopsicikedi    200
Melo234, 26 dakika önce yazdı:

Peki sadece anavar kullansam ne olur önerirmisiniz

Attığın taş ürküttüğün kuşa değmez 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
otopsicikedi, 6 saat önce yazdı:

Attığın taş ürküttüğün kuşa değmez 

Zaten çok bir şey istemiyorum 3-4 kg kas eklese yan etkileride çok sert olmasın istiyorum. Sizde simdi diyeceksiniz hem gtm s2mesin hem ayranım dökülmesin ama böyle bisi ariyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Valhallaxd    82
Melo234, 2 saat önce yazdı:

Zaten çok bir şey istemiyorum 3-4 kg kas eklese yan etkileride çok sert olmasın istiyorum. Sizde simdi diyeceksiniz hem gtm s2mesin hem ayranım dökülmesin ama böyle bisi ariyorum

3-4 kg kas ciddi bir kütle biliyorsun bunu di mi ? :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    2.791
gönderildi (düzenlendi)
Melo234, 2 saat önce yazdı:

Zaten çok bir şey istemiyorum 3-4 kg kas eklese yan etkileride çok sert olmasın istiyorum. Sizde simdi diyeceksiniz hem gtm s2mesin hem ayranım dökülmesin ama böyle bisi ariyorum

Gerçekten 3-4 KG kas eklemek için çok uzun süreler kürde kalman lazım. :)

Veya çok uzun süre spor yapman lazım. Aldığınız kiloları kas sanmayın. 

Spora yeni başlamış biri için bu daha hızlı olsa da ileri sporcular için seneler sürecek bir miktardır 3-4kg kas.

Trendyol bildiğin pazaryeri. Yani orada olmasının güvenilirlik açısından bir artısı yok. 

Daha 21 yaşındasın. Hiç bir şey kullanma. Bu tarz işler için kullanacağın parayı beslenmeye ve supplementlere ayır. Çok da güzel sonuç alırsın.

tarihinde rastlantisal tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.286
Melo234, 7 saat önce yazdı:

Zaten çok bir şey istemiyorum 3-4 kg kas eklese yan etkileride çok sert olmasın istiyorum. Sizde simdi diyeceksiniz hem gtm s2mesin hem ayranım dökülmesin ama böyle bisi ariyorum

İlk ciddi bulk küründe tamı tamına 27-28 kilo almıştım inanması güç bir rakam ama burdaki çoğu arkadaş biliyor.Bunun hepsinin tabi ki kas olmayacağını bilerek aldım demem o ki 3-4 kg cidden çok ciddi rakam hele sarmsla çok zor 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    539
Emrahtkty, 1 saat önce yazdı:

İlk ciddi bulk küründe tamı tamına 27-28 kilo almıştım inanması güç bir rakam ama burdaki çoğu arkadaş biliyor.Bunun hepsinin tabi ki kas olmayacağını bilerek aldım demem o ki 3-4 kg cidden çok ciddi rakam hele sarmsla çok zor 

YK-11 küründe kaç kg almıştın? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
PowerWave    152

Burak hocadan sarms alıp kullandım . Ama en kötü dönemimde kullanmak nasip olmuştu . Baya etkili diyebilirim .. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
agfitness    1.207
gönderildi (düzenlendi)
Melo234, 21 saat önce yazdı:

Peki sadece anavar kullansam ne olur önerirmisiniz

3C15E787-E01E-4997-ADCE-F382BE9F1A36.jpeg.f521b1f7c98cb6ed75d229acfd27d1ab.jpeg

Allah kabul eylesin 👍🏻
 

Sağlıklı sporlar…

tarihinde agfitness tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
rastlantisal, 12 saat önce yazdı:

Gerçekten 3-4 KG kas eklemek için çok uzun süreler kürde kalman lazım. :)

Veya çok uzun süre spor yapman lazım. Aldığınız kiloları kas sanmayın. 

Spora yeni başlamış biri için bu daha hızlı olsa da ileri sporcular için seneler sürecek bir miktardır 3-4kg kas.

Trendyol bildiğin pazaryeri. Yani orada olmasının güvenilirlik açısından bir artısı yok. 

Daha 21 yaşındasın. Hiç bir şey kullanma. Bu tarz işler için kullanacağın parayı beslenmeye ve supplementlere ayır. Çok da güzel sonuç alırsın.

Beslenmem gayet iyi içinde bca kreatin barındıran preworkout kullanıyorum ve multivitamin kullanıyorum beslenmeden yana hiç bir sıkıntım yok

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alaz    34
Melo234, 41 dakika önce yazdı:

Beslenmem gayet iyi içinde bca kreatin barındıran preworkout kullanıyorum ve multivitamin kullanıyorum beslenmeden yana hiç bir sıkıntım yok

Yalnız beslenme tam olarak bu değil, bahsetmiş oldukların ek takviye, yani beslenmeye dahil değiller. Günlük alman gereken protein miktarı, karbonhidrat, bunların öğünlere dağılımı, işin lif, vitamin, mineral yani mikro kısmı da var.

Takviyeleri beslenme olarak kabul edip, ben zaten kreatin, bca, multivitamin kullanıyorum demek ne derece doğru sence onu düşün bir derim. 

Prof seviye yapanlar dahi beslenme konusunda sürekli olarak kendilerini güncelliyor, değişime tabi tutuyorlar. Bu sporun temeli zaten aslında beslenme. O yüzden beslenme konusunda sıkıntım yok demek, biraz havari bir söylem oluyor.

@rastlantisal hocamın da belirttiği gibi Trendyol pazar yeri ve unutma pazardan aldığın bir mal için gidip pazarcıyla bir tartışma yaşayamazsın, zira bir daha ki gidişinde o pazarcı orada olmayabilir bile. Trendyol'da da aynı durum söz konusu. 

Paranı beslenmeye ve kaliteli takviyelere yönelt. Zaten vücudun hasat döneminde, hormonlar doğal olarak yüksek seviyelerde olmalı. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.286
hectordoyle, 7 saat önce yazdı:

YK-11 küründe kaç kg almıştın? 

Orda çok almadım ilk deca kullandığım ardından boldenonla devam ettiğim kürde aldım

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
desperado    58
Melo234, 23.09.2022 - 17:38 yazdı:

Knk 19k takipçi var sonu 96 o mu oysa 650 tlye mk677 satıyom diyor ne kadar güvenilir

Aynen o kişi bilmiyorum güven olayını sen adamı sordun ben de sana tarif ettim ben misyonumu tamamladım 😂😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
Alaz, 26.09.2022 - 21:13 yazdı:

Yalnız beslenme tam olarak bu değil, bahsetmiş oldukların ek takviye, yani beslenmeye dahil değiller. Günlük alman gereken protein miktarı, karbonhidrat, bunların öğünlere dağılımı, işin lif, vitamin, mineral yani mikro kısmı da var.

Takviyeleri beslenme olarak kabul edip, ben zaten kreatin, bca, multivitamin kullanıyorum demek ne derece doğru sence onu düşün bir derim. 

Prof seviye yapanlar dahi beslenme konusunda sürekli olarak kendilerini güncelliyor, değişime tabi tutuyorlar. Bu sporun temeli zaten aslında beslenme. O yüzden beslenme konusunda sıkıntım yok demek, biraz havari bir söylem oluyor.

@rastlantisal hocamın da belirttiği gibi Trendyol pazar yeri ve unutma pazardan aldığın bir mal için gidip pazarcıyla bir tartışma yaşayamazsın, zira bir daha ki gidişinde o pazarcı orada olmayabilir bile. Trendyol'da da aynı durum söz konusu. 

Paranı beslenmeye ve kaliteli takviyelere yönelt. Zaten vücudun hasat döneminde, hormonlar doğal olarak yüksek seviyelerde olmalı. 

Yok beslenmemde hiç bir eksiklik yok knk bunlar ekstraları doğal yolla yapabilceğim her şeyi yapıyorum zaten sadece beslenmeyle antremanla olsaydı zaten olurdu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Antiokae    2

Zamanında aldım sen alma total testo 4 e kadar düşmüştü biraz daha kullansam ölürdüm galiba değmez Ayritten parana yazık 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Melo234    0
desperado, 27.09.2022 - 00:45 yazdı:

Aynen o kişi bilmiyorum güven olayını sen adamı sordun ben de sana tarif ettim ben misyonumu tamamladım 😂😂

Dolandırıcının teki f.k kimse almasın uyarıyorum ner dolandırıcı 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×