Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

Mertt    8

Merhabalar 500 enanthe , 400 boldenon 22 haftalık kürümden sonra pct yapmak durumundayım aklım karışık biraz testis atrofisi mevcut libidoda sıkıntı yok kan değerlerim aşağıdaki gibi
Son enjeksiyondan sonra 15-20 gün sonra kan verdim

B3CE04DD-B5A4-4FB2-8C26-C6DB13286A9B.png 86586CB5-5240-4417-9E26-5836F9C4480D.png 82FD6797-E66D-4DA9-B63A-48C1C2FF0A05.png 9D225098-C2D7-4CE1-8E15-3D86788491FB.png 

0F959B3F-F919-44EA-A19B-6C76EC9E9E60.png 37F7D606-4D9F-485D-87B8-D2400AED88B1.png 8887E99E-6302-4E5F-B822-14BC6B37308B.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Herkül    3

Merhaba kardeşim konu dışı ama bu tahlilleri özeldemi yaptırdın özelde yaptırdıysan nekadar tuttu yarın bende gidicem tahlil vermeye 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertt    8
Herkül, 5 dakika önce yazdı:

Merhaba kardeşim konu dışı ama bu tahlilleri özeldemi yaptırdın özelde yaptırdıysan nekadar tuttu yarın bende gidicem tahlil vermeye 

Merhaba kardeşim hastanede yaptırdım rutin kontrol yaptırmak istiyorum dersen yaptırabilirsin  

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    3.249

Çok fazla bakamadım ama gözüme çarpan karaciğer değerlerin ve böbrek fonksiyon test sonucun oldu.Bunlar yüksek destekleyici suplementler kullanmalısın.Ayrıca içtiğin su miktarını da arttır...

Onun dışında e2 yerine e3 değerine baktırmışsın, ama sorun yok pct ye başlayabileceğin bir haftadasın...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertt    8
metinav, 5 dakika önce yazdı:

Çok fazla bakamadım ama gözüme çarpan karaciğer değerlerin ve böbrek fonksiyon test sonucun oldu.Bunlar yüksek destekleyici suplementler kullanmalısın.Ayrıca içtiğin su miktarını da arttır...

Onun dışında e2 yerine e3 değerine baktırmışsın, ama sorun yok pct ye başlayabileceğin bir haftadasın...

Teşekkür ederim hocam pct için nasıl bir yol izleyeyim ve hocam testiste biraz atrofi mevcut fakat pregnyl bulunmuyor sanırım ovitrelle mi kullanayım çok şart mı klomen ve tamoksifen kullandıkça toparlar mı ve son sorum önceden totel testom 680 civarıydı şimdi 480e düşmüş bu zamanla çıkar mı pct yardımcı olur mu tavsiyelerinize açığım 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    1.289
Mertt, 49 dakika önce yazdı:

Teşekkür ederim hocam pct için nasıl bir yol izleyeyim ve hocam testiste biraz atrofi mevcut fakat pregnyl bulunmuyor sanırım ovitrelle mi kullanayım çok şart mı klomen ve tamoksifen kullandıkça toparlar mı ve son sorum önceden totel testom 680 civarıydı şimdi 480e düşmüş bu zamanla çıkar mı pct yardımcı olur mu tavsiyelerinize açığım 

480 testosteron hala kullandığın ilaçlardan dolayı vücudunda bulunan testosteron. Bir kaç gün sonra çok daha da düşecektir. 

Pct sonrası testislerin büyüyebilir de aynı da kalabilir kimse sana bunun sonucunu kesin olarak söyleyemez. Çok fazla atrofi oluştuysa ovitrelle alıp tamamını tek dozda kullanabilirsin. 

Yerinde olsam uzun bir kür geçirdiğin için 1 tablet klomen 1 tablet tamoksifen ile en az 40 günlük bir pct sürecini göze alırdım.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertt    8
Rdm, 4 dakika önce yazdı:

480 testosteron hala kullandığın ilaçlardan dolayı vücudunda bulunan testosteron. Bir kaç gün sonra çok daha da düşecektir. 

Pct sonrası testislerin büyüyebilir de aynı da kalabilir kimse sana bunun sonucunu kesin olarak söyleyemez. Çok fazla atrofi oluştuysa ovitrelle alıp tamamını tek dozda kullanabilirsin. 

Yerinde olsam uzun bir kür geçirdiğin için 1 tablet klomen 1 tablet tamoksifen ile en az 40 günlük bir pct sürecini göze alırdım.

Yanıtınız için teşekkürler ilk hafta 100mg klomen 20 tamoksifen sonra 30 gün 50 klomen 20 tamoksifen gitmem uygun olur mu sence.Atrofi çok fazla değil gibi ama garanti olması için ovittrelle kullanacağım , total testesteron seviyem pct sonrası eski değerine çıkar mı garantisi yok mu veya ekstra bi şey yapabilir miyim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    1.289
Mertt, 37 dakika önce yazdı:

Yanıtınız için teşekkürler ilk hafta 100mg klomen 20 tamoksifen sonra 30 gün 50 klomen 20 tamoksifen gitmem uygun olur mu sence.Atrofi çok fazla değil gibi ama garanti olması için ovittrelle kullanacağım , total testesteron seviyem pct sonrası eski değerine çıkar mı garantisi yok mu veya ekstra bi şey yapabilir miyim 

Bahsettiğin şekilde de kullanabilirsin. Total testosteron değerlerine çok takılma, pct sonrası daha düşük yada daha yüksek çıkabilir. Testosteron değeri sabit bir değer değil, gün içinde, beslenme tarzına, çalışma alanına, maruz kaldığın stresse v.b. bir çok etkene bağlı olarak değişkenlik gösterir.

Pct sonrası testosteron değerlerinden daha önemli olan normal bir libido ve ereksiyon kalitesini sağlamak olmalı.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertt    8
Rdm, Bir saat önce yazdı:

Bahsettiğin şekilde de kullanabilirsin. Total testosteron değerlerine çok takılma, pct sonrası daha düşük yada daha yüksek çıkabilir. Testosteron değeri sabit bir değer değil, gün içinde, beslenme tarzına, çalışma alanına, maruz kaldığın stresse v.b. bir çok etkene bağlı olarak değişkenlik gösterir.

Pct sonrası testosteron değerlerinden daha önemli olan normal bir libido ve ereksiyon kalitesini sağlamak olmalı.

Sağolasın bilgiler için 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    3.249
Mertt, 18 saat önce yazdı:

Teşekkür ederim hocam pct için nasıl bir yol izleyeyim ve hocam testiste biraz atrofi mevcut fakat pregnyl bulunmuyor sanırım ovitrelle mi kullanayım çok şart mı klomen ve tamoksifen kullandıkça toparlar mı ve son sorum önceden totel testom 680 civarıydı şimdi 480e düşmüş bu zamanla çıkar mı pct yardımcı olur mu tavsiyelerinize açığım 

@Rdm gereken cevabı vermiş...Kolay gelsin

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mertt    8
metinav, 3 saat önce yazdı:

@Rdm gereken cevabı vermiş...Kolay gelsin

Teşekkürler sizede hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×