Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Blitzkrieg

Yeni definasyon kürüm

Önerilen İletiler

metinav    2.972
Blitzkrieg, 2 saat önce yazdı:

@metinav hocam birde şundan bahsetmek istiyorum. Masteronun sonlarına doğru sırtımda gözle görülür sivilce artışı olmaya başladı. Normalde sırtımda çok az sivilcelenme olurdu. Karaciğer değerlerim de tertemiz bu arada. Bununla beraber masteronun son haftasında ufaktan saç dökülmeleri başlamıştı ama şimdi tekrar yavaşladı ve durmaya yaklaştı tekrar. Geçen kürümde de böyle olmuştu. Masteron kullanımında 6 haftayı geçtiğim zaman, bariz bir şekilde saç dökümüne başlıyor. Saçları seyrek bir insan değilim gür de saçlarım var ama korktum biraz 😁 bir de normalde çok tüylü biri değilim fakat artık sırtımın kıllanmaya başladığını farkettim. Özellikle arka omuz ve trapez taraflarımda tek tük kıllar çıkmaya başladı. 

Dht artışıyla alakalı bu vucut kıllanmaları.Saçları döken vucudun diğer bölgelerindeki kılları geliştiriyor gürleştiriyor :) Geri dönüş olur mu dersen, pek zannetmiyorum...Benimde sırtım omzum kıllandı :) Bu gibi durumlar da dht etkinliğini biraz azaltsa da bitkisel saw palmetto gibi extreler işe yarayabilir.Bunun ilaç versiyonları ve tabi çok daha yan etkili olanlar çoğunuzun bildiği şu meşhur sivilce ilaçları...Maalesef çok hassas kontroller olması gerekiyor bir şeyi yaparken diğer şeyleri bozuyoruz :)

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Blitzkrieg    112
metinav, 13 saat önce yazdı:

Dht artışıyla alakalı bu vucut kıllanmaları.Saçları döken vucudun diğer bölgelerindeki kılları geliştiriyor gürleştiriyor :) Geri dönüş olur mu dersen, pek zannetmiyorum...Benimde sırtım omzum kıllandı :) Bu gibi durumlar da dht etkinliğini biraz azaltsa da bitkisel saw palmetto gibi extreler işe yarayabilir.Bunun ilaç versiyonları ve tabi çok daha yan etkili olanlar çoğunuzun bildiği şu meşhur sivilce ilaçları...Maalesef çok hassas kontroller olması gerekiyor bir şeyi yaparken diğer şeyleri bozuyoruz :)

Kıllanma pek problem değil hocam zaten ama bu sivilce işi çok sıkıntı :) bir de lise zamanımdan beri, popomda ve arka bacaklarımda sürekli sivilce çıkıyor ve bu normal bi sivilcelenme değil. Komple her yer sivilce. Bir çözüm bulamadım. Tam tersine suratımda falan asla sivilce çıkmaz :D çok değişim bir şey.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    2.972
Blitzkrieg, Bir saat önce yazdı:

Kıllanma pek problem değil hocam zaten ama bu sivilce işi çok sıkıntı :) bir de lise zamanımdan beri, popomda ve arka bacaklarımda sürekli sivilce çıkıyor ve bu normal bi sivilcelenme değil. Komple her yer sivilce. Bir çözüm bulamadım. Tam tersine suratımda falan asla sivilce çıkmaz :D çok değişim bir şey.

O bölgelerde çıkan sivilcenin başka nedenleri olabilir, araştırmalısın yada dermotoloğa gitmelisin...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112

Merhabalar 11. Haftayı bitirmiş bulunmaktayım. Bu hafta 100 only prop vurdum. Bana etkileri, düşen östrojenle beraberinde getirdiği yüksek libido ve ruhsal yükseliş. Kendimi çok daha iyi hissediyorum. Güç kosunda bir ay önceye göre iki katı daha yüksek ağırlık kaldırıyorum. Beslenmeyi biraz saldım günlük yemem gereken proteini yiyorum ama yanında bazen tatlı falan yiyorum. Katı diyet konusunda şu 4 hafta biraz pasif bırakıcam vücudu. Sonrasında tekrar devam edicem. Zaten kardiyolarla vücudun kapanmasını engelleyebiliyorum.

güncel form ektedir. Kilo ölçmeyi bıraktım.

 

DC5BEB28-7756-4F1F-AEC5-980F2C83C720.jpeg C7EBE866-5531-4847-8E71-0AD0FA7730C3.jpeg C6CC1DB9-7F8C-47DD-88FB-D9212B890676.jpeg

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    454
gönderildi (düzenlendi)
Blitzkrieg, 19.05.2022 - 19:12 yazdı:

@metinav hocam birde şundan bahsetmek istiyorum. Masteronun sonlarına doğru sırtımda gözle görülür sivilce artışı olmaya başladı. Normalde sırtımda çok az sivilcelenme olurdu. Karaciğer değerlerim de tertemiz bu arada. Bununla beraber masteronun son haftasında ufaktan saç dökülmeleri başlamıştı ama şimdi tekrar yavaşladı ve durmaya yaklaştı tekrar. Geçen kürümde de böyle olmuştu. Masteron kullanımında 6 haftayı geçtiğim zaman, bariz bir şekilde saç dökümüne başlıyor. Saçları seyrek bir insan değilim gür de saçlarım var ama korktum biraz 😁 bir de normalde çok tüylü biri değilim fakat artık sırtımın kıllanmaya başladığını farkettim. Özellikle arka omuz ve trapez taraflarımda tek tük kıllar çıkmaya başladı. 

Kısa ester ilaçlarda enjeksiyon sıklığı doğru ayarlanmadığı zaman vücuttaki sivilcelenme artabiliyor. Ben tren e den tren ace e geçtim, normalde tren ace enjeksiyonları günlük yapılmalı ancak ben 2 günde 1 yapıyorum bu yüzden belli bir miktarda hormonel dengesizlik ortaya çıkıyor. Az buçuk sivilce çıktı sırt tarafımda ama rahatsız edici değil. Masteronda böyle bir şeyin olması muhtemel çünkü DHT türevi ilaçlar yapısı gereği böyle yan etkiler gösterebiliyor. 

Saç dökülmesi de kişiden kişiye, daha öncesinde kaç kür yaptığına, şuanki kürüne, hangi ilaçtan kaç mg kullandığına bağlı değişiyor. Mesela önceki kürlerinde saç dökülmesi yaşamamana rağmen bir sonraki küründe saç dökülmesi ve diğer yan etkiler ortaya çıkabiliyor. Zamanla yaptığın kürlerden dolayı maruz kaldığın androjen miktarından dolayı. Nandrolonda saç dökülme olayı diğer ilaçlara göre neredeyse çok az oluyor. 

Bu arada formun çok iyi olmuş tebrik ederim :D Libido ve mental açıdan iyi hissetmene sevindim, umarım bundan sonraki süreçte daha az yan etki ve maksimum verimle devam edersin :)  

tarihinde hectordoyle tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112

12. Haftanın sonuna geldim. 2 haftadır, haftalık 100 mg prop alıyorum trt düzeyinde. Gücümde düşme oldu. Ağır kaldıramıyorum. Kaldırdığım zaman eklemlerim ve tendonlarım ağrıyor. Onun dışında pek bi değişiklik yok. Düzgün beslenemedim. Ama vücudum kendini salmıyor. Cardiolarımı ve antremanlarımı aksatmıyorum. Ufaktan formda düşüş oldu ama tren kürüne girdiğimde düzelticem. Güncel kilom 95.

@metinav @rastlantisal @hectordoyle

282F6640-D34E-41B0-9E11-D4DEB617C5FC.jpeg

 

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.966
Blitzkrieg, 04.06.2022 - 22:08 yazdı:

12. Haftanın sonuna geldim. 2 haftadır, haftalık 100 mg prop alıyorum trt düzeyinde. Gücümde düşme oldu. Ağır kaldıramıyorum. Kaldırdığım zaman eklemlerim ve tendonlarım ağrıyor. Onun dışında pek bi değişiklik yok. Düzgün beslenemedim. Ama vücudum kendini salmıyor. Cardiolarımı ve antremanlarımı aksatmıyorum. Ufaktan formda düşüş oldu ama tren kürüne girdiğimde düzelticem. Güncel kilom 95.

@metinav @rastlantisal @hectordoyle

 

İllaki biraz güç düşecek. Lakin kürde iken amaca yönelik beslenmeye gerçekten dikkat etmek lazım. 

Formunu beğendim. fighter body dedikleri kıvama gelmişsin. Bence bu yazı böyle geçir. Zaten yazın yemek yemek vs hep dert. Kışa bulka devam.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112
rastlantisal, 2 saat önce yazdı:

İllaki biraz güç düşecek. Lakin kürde iken amaca yönelik beslenmeye gerçekten dikkat etmek lazım. 

Formunu beğendim. fighter body dedikleri kıvama gelmişsin. Bence bu yazı böyle geçir. Zaten yazın yemek yemek vs hep dert. Kışa bulka devam.

Yorumunuz için teşekkür ederim hocam :) amacım zaten olabildiğince küçülüp parçalanmak.  Bundan çok daha sert ve derin gözükmek istiyorum. Muhtemelen 6-7 haftaya istediğim görüntüye ulaşırım

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.966
Blitzkrieg, 47 dakika önce yazdı:

Yorumunuz için teşekkür ederim hocam :) amacım zaten olabildiğince küçülüp parçalanmak.  Bundan çok daha sert ve derin gözükmek istiyorum. Muhtemelen 6-7 haftaya istediğim görüntüye ulaşırım

Trenbolone ace sana o vücudu verecek. Hiç sevmesem de bir gerçeği kabul etmek lazım. Trene girmeden vücut oturmuyor. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    2.972
Blitzkrieg, 15 saat önce yazdı:

12. Haftanın sonuna geldim. 2 haftadır, haftalık 100 mg prop alıyorum trt düzeyinde. Gücümde düşme oldu. Ağır kaldıramıyorum. Kaldırdığım zaman eklemlerim ve tendonlarım ağrıyor.

Östrojenini fazla düşürme, fazla ağır çalışma eklemlerini zorlama sakatlık oluşmasın.Vucud kendini onarabilmesi için steresin düşük olduğu ara dönemlere ihtiyaç duyar.Bunu ya o şartları sağlayarak yapabiliriz, yada stres alıcılarını uyaranlarını baskılayan çeşitli ilaçlarla...En basitinden östrojen, seratonin, melatonin, gaba hormonlarını uyarabilecek veya sentezinde yer alabilecek çok çeşitli gıdalar alınabilir.Yeni küre geçmeden bu ara evrede beyin olarak da çalışma şiddeti ve süresi olarak da relax olmaya çalışman faydalı olur.Trenbolon kürü ciddi oranda zorlayacak ve bir çok organında bazı şeyleri tüketecek yıpranacak ve onarımı için depolarını boşaltacak.Onun için bu süreci hazırlık olarak düşün.

Bazı arkadaşlarda görüyorum kontrolsüz şekilde çok aşırı zorlayarak ve biraz da egoya kapılarak dikkatsizlik sonucu sakatlanmalar yaşıyorlar.Buna sebep olacak her türlü davranıştan kaçınmalıyız.

Bu arada trenbolonla sivilcelerin biraz daha aratabilir :) Şimdiden hazırlıklı olmalısın...

Kolay gelsin

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112
metinav, Bir saat önce yazdı:

Östrojenini fazla düşürme, fazla ağır çalışma eklemlerini zorlama sakatlık oluşmasın.Vucud kendini onarabilmesi için steresin düşük olduğu ara dönemlere ihtiyaç duyar.Bunu ya o şartları sağlayarak yapabiliriz, yada stres alıcılarını uyaranlarını baskılayan çeşitli ilaçlarla...En basitinden östrojen, seratonin, melatonin, gaba hormonlarını uyarabilecek veya sentezinde yer alabilecek çok çeşitli gıdalar alınabilir.Yeni küre geçmeden bu ara evrede beyin olarak da çalışma şiddeti ve süresi olarak da relax olmaya çalışman faydalı olur.Trenbolon kürü ciddi oranda zorlayacak ve bir çok organında bazı şeyleri tüketecek yıpranacak ve onarımı için depolarını boşaltacak.Onun için bu süreci hazırlık olarak düşün.

Bazı arkadaşlarda görüyorum kontrolsüz şekilde çok aşırı zorlayarak ve biraz da egoya kapılarak dikkatsizlik sonucu sakatlanmalar yaşıyorlar.Buna sebep olacak her türlü davranıştan kaçınmalıyız.

Bu arada trenbolonla sivilcelerin biraz daha aratabilir :) Şimdiden hazırlıklı olmalısın...

Kolay gelsin

Verdiğiniz tavsiyeler için teşekkür ederim sayın hocam :) hepsi altın değerinde. Bu arada masteronu bırakır bırakmaz sivilcelerimin hepsi yok oldu. Şu an sırtımda ve kalça bölgemde neredeyse hiç sivilce yok. Ama trenbolonda biraz çıkabilir. Bunların hepsini göze aldım. Dediğiniz gibi antremanlarımda ağırlıkları minimuma düşürücem zorlamicam. Çünkü gerçekten 3 hafta önceki kiloları kaldırdığımda çok zorlanıyorum. Sakatlık olursa her şey çöp olur. Bunu göze alamam. Masteronu kestikten bu yana damarlarım eskisi kadar belirgin değil. Merak ettiğim şey şu; trenbolon da masteron kadar damarları belirginleştiriyor mu? Daha önceki girdiğim trenbolon kürlerinin birinde tam verim alamadan tendonum kesilmişti. Geçen seneki kürümde de enanhtat esterini kullanmıştım. Bu seferki tren ace kürüme hem yağ oranım düşük, hem de tam odaklanmış şekilde gireceğim için soruyorum bu soruyu.

saygılar

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    2.972
Blitzkrieg, 12 dakika önce yazdı:

Verdiğiniz tavsiyeler için teşekkür ederim sayın hocam :) hepsi altın değerinde. Bu arada masteronu bırakır bırakmaz sivilcelerimin hepsi yok oldu. Şu an sırtımda ve kalça bölgemde neredeyse hiç sivilce yok. Ama trenbolonda biraz çıkabilir. Bunların hepsini göze aldım. Dediğiniz gibi antremanlarımda ağırlıkları minimuma düşürücem zorlamicam. Çünkü gerçekten 3 hafta önceki kiloları kaldırdığımda çok zorlanıyorum. Sakatlık olursa her şey çöp olur. Bunu göze alamam. Masteronu kestikten bu yana damarlarım eskisi kadar belirgin değil. Merak ettiğim şey şu; trenbolon da masteron kadar damarları belirginleştiriyor mu? Daha önceki girdiğim trenbolon kürlerinin birinde tam verim alamadan tendonum kesilmişti. Geçen seneki kürümde de enanhtat esterini kullanmıştım. Bu seferki tren ace kürüme hem yağ oranım düşük, hem de tam odaklanmış şekilde gireceğim için soruyorum bu soruyu.

saygılar

Trenbolon anabolikler içinde en fazla nox etkisi gösteren steroid.Tabi yağ oranın düşük olmalı yağlı deride bu fazla görünmez...Tendon kıkırdak dokular gibi yerlerde sorunlar yaşıyorsan özel olarak önem vermelisin.Normalde tendon kopmaz en sağlam liftir.Bazı sorunlardan yada ilaçlardan zayıflarsa ve o halde aşırı ağırlık kaldırılırsa o başka...Destek mahiyetinde peptidler suplementler ve büyüme hormonu takviyesi yapman yararına olur.

Kas gelişimi yolu yöntemini defalarca konuştuk, yapılan araştırmaları paylaştık, bu iş kimyaya metabolizmaya ve en son da antrenmana bakıyor.Sadece antrenmanla varılacak sonuç ya gelişememek yada sakatlıktır.Arka plan dolu olmalı ki verilen emeklerin karşılığı olsun.

Kullandığınız anaboliklerin içeriği ne kadar dolu  bunu bilmelisiniz.Asetat esteri hızlı dağıldığı için ciddi oranda sert ve etkili...

Bir çok şey nox etkisini farklı yollardan oluşturuyor.Efedrin, clenbuterol, yohimbine, dht türevi anabolikler, trenbolon, insülin ve sodyum-potasyum yoluyla yapılan yüklemeler gibi daha başka da damarlarda genişleme yapan etkenler yollar ilaçlar var.Ama kalıcılık çoğunda yok...Herkesin metabolizması ve vucudu farklı tepkiler gösteriyor.Onlara göre davranmak beslenmek dinlenmek ve antrenman yapmak lazım.Bana olan sana olmaz, herkes farklı bir ders konusu :)

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112
metinav, 8 saat önce yazdı:

Trenbolon anabolikler içinde en fazla nox etkisi gösteren steroid.Tabi yağ oranın düşük olmalı yağlı deride bu fazla görünmez...Tendon kıkırdak dokular gibi yerlerde sorunlar yaşıyorsan özel olarak önem vermelisin.Normalde tendon kopmaz en sağlam liftir.Bazı sorunlardan yada ilaçlardan zayıflarsa ve o halde aşırı ağırlık kaldırılırsa o başka...Destek mahiyetinde peptidler suplementler ve büyüme hormonu takviyesi yapman yararına olur.

Kas gelişimi yolu yöntemini defalarca konuştuk, yapılan araştırmaları paylaştık, bu iş kimyaya metabolizmaya ve en son da antrenmana bakıyor.Sadece antrenmanla varılacak sonuç ya gelişememek yada sakatlıktır.Arka plan dolu olmalı ki verilen emeklerin karşılığı olsun.

Kullandığınız anaboliklerin içeriği ne kadar dolu  bunu bilmelisiniz.Asetat esteri hızlı dağıldığı için ciddi oranda sert ve etkili...

Bir çok şey nox etkisini farklı yollardan oluşturuyor.Efedrin, clenbuterol, yohimbine, dht türevi anabolikler, trenbolon, insülin ve sodyum-potasyum yoluyla yapılan yüklemeler gibi daha başka da damarlarda genişleme yapan etkenler yollar ilaçlar var.Ama kalıcılık çoğunda yok...Herkesin metabolizması ve vucudu farklı tepkiler gösteriyor.Onlara göre davranmak beslenmek dinlenmek ve antrenman yapmak lazım.Bana olan sana olmaz, herkes farklı bir ders konusu :)

Haklısınız hocam. Tendon da bilmiyorum fakat kıkırdaklarım gerçekten çok hassas. Daha önceki yaşadığım tendon sakatlığında cam kesmişti elimi o yüzden sakatlık geçirdim. Özel olarak önem vermekten kastınız tam olarak nedir? Onun dışında gelişme, kas ekleme vs. Konularda bir sıkıntım yok. Antreman sistemimi çözdüm. Beslenmenin de üstesinden geliyorum. 1 haftadır clenbuterol kullanıyorum. Etkisini gayet iyi bir şekilde hissediyorum dediğiniz gibi :) bazen de antremandan önce sodanın içerisine bir çay kaşığı tuz atıp içiyorum. O da antremanlarda muazzaö etki veriyor. Onun dışında düzenli olarak d vitamimi. Multivitamin ve arjinin kullanıyorum. Glukozamin kullanıyordum bitti. En kısa zamanda yenisini tekrar sipariş edicem.

rastlantisal, 10 saat önce yazdı:

Trenbolone ace sana o vücudu verecek. Hiç sevmesem de bir gerçeği kabul etmek lazım. Trene girmeden vücut oturmuyor. 

Valla bu sefer çok merak ediyorum etkisini. Daha önce hiç bu kadar az yağ oranında denememiştim treni :) deneyip görücez hep beraber hocam :D

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.966
Blitzkrieg, 20 dakika önce yazdı:

Valla bu sefer çok merak ediyorum etkisini. Daha önce hiç bu kadar az yağ oranında denememiştim treni :) deneyip görücez hep beraber hocam :D

Bende de ecza dolabımda trenbolone ace yatıyor :) 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    454
rastlantisal, 6 dakika önce yazdı:

Bende de ecza dolabımda trenbolone ace yatıyor :) 

Abi trenin markası ne peki?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.966
hectordoyle, 4 saat önce yazdı:

Abi trenin markası ne peki?

Normatech.

Novalife Testo prop ile kullancaktım lakin atacağım novalifeleri çöpe.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    454
rastlantisal, 1 dakika önce yazdı:

Normatech.

Novalife Testo prop ile kullancaktım lakin atacağım novalifeleri çöpe.

@dertsahnesi   normatech tren ace kullanmıştı zannedersem, görürse bu postu tecrübelerini aktarır

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.966
gönderildi (düzenlendi)
hectordoyle, 2 dakika önce yazdı:

@dertsahnesi   normatech tren ace kullanmıştı zannedersem, görürse bu postu tecrübelerini aktarır

Merdiven altı ama şimdilik çalışan bir marka. Yakın çevrem komple onu kullanıyor.

İlk girdiğim deca da normatech idi ve varlığını yan etkisine varana kadar şahane hissettirdi. Bir normateche bakıyorum bir de novalife'a gülesim geliyor.

tarihinde rastlantisal tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
dertsahnesi    11
hectordoyle, Bir saat önce yazdı:

@dertsahnesi   normatech tren ace kullanmıştı zannedersem, görürse bu postu tecrübelerini aktarır

Pharmtec kullanıyorum şu zamana kadar kullandığım en iyi marka diyebilirim çok memnunum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
umutcndeniz    0

Definasyon için testo propionatmı, enanth mı, cypionat mı sizce 

Bide yanına masteronmu, trenbolone mu, winstrol mu, cleanbuterol mu , oxandrolone mu yani yanına sizce ne gider ilk kür için

 

 

 

 

 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    454
dertsahnesi, 18 dakika önce yazdı:

Pharmtec kullanıyorum şu zamana kadar kullandığım en iyi marka diyebilirim çok memnunum 

Karıştırmışım markaları pardon :D Vortex mi yoksa pharmtec mi sence? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112
rastlantisal, 3 saat önce yazdı:

Normatech.

Novalife Testo prop ile kullancaktım lakin atacağım novalifeleri çöpe.

çok uzun zaman bu markayı kullandım. parmağımdaki tendonun kesildiği zamanda normatechin tren acesini kullanıyordum. Sadece 4 hafta kullanabildim fakat etkisi muazzam olmuştu :D tam pik yapacağım an her şey bitmişti benim için :D 4 hafta içerisinde Aşırı sinir yapmıştı. gerçi o zaman çok stressli bir dönem geçiriyordum ve tren ace de bunu daha fazla yükseltmişti. Bazı geceler çarpıntıdan sabaha kadar uyuyamadığım olmuştu. O kadar çok terletiyordu ki, elimi arkadaşımın omzuna koyduğumda çocuğun omzu sırılsıklam oluyordu :D 

bunların dışında markanın ilaçları aşırı yağlı. bu da enjeksiyonlarda baya sıkıntılar yaratıyordu. kalçada pinpon topu gibi ödemlerim olmuştu enjeksiyon sonraları :D eski satıcım şu anda bu markayı dolar cinsinden satıyor tren acesi 22 dolar civarı olması lazım.  Mecbur kalmadığım sürece artık bu markayı kullanmayı düşünmüyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    1.966
Blitzkrieg, 7 saat önce yazdı:

çok uzun zaman bu markayı kullandım. parmağımdaki tendonun kesildiği zamanda normatechin tren acesini kullanıyordum. Sadece 4 hafta kullanabildim fakat etkisi muazzam olmuştu :D tam pik yapacağım an her şey bitmişti benim için :D 4 hafta içerisinde Aşırı sinir yapmıştı. gerçi o zaman çok stressli bir dönem geçiriyordum ve tren ace de bunu daha fazla yükseltmişti. Bazı geceler çarpıntıdan sabaha kadar uyuyamadığım olmuştu. O kadar çok terletiyordu ki, elimi arkadaşımın omzuna koyduğumda çocuğun omzu sırılsıklam oluyordu :D 

bunların dışında markanın ilaçları aşırı yağlı. bu da enjeksiyonlarda baya sıkıntılar yaratıyordu. kalçada pinpon topu gibi ödemlerim olmuştu enjeksiyon sonraları :D eski satıcım şu anda bu markayı dolar cinsinden satıyor tren acesi 22 dolar civarı olması lazım.  Mecbur kalmadığım sürece artık bu markayı kullanmayı düşünmüyorum.

Mecbur kalmak demeyelim. Ekonomik olarak mecbur kalınacaksa küre kesinlikle girilmemeli. Çünkü bu iş ekonomi istiyor.

Hadi olumsuz bir şey oldu doktora gitsen tahlil şu bu derken akıyor para. Beslensen akıyor. Yahu MCT bile başlı başına kür parası :)

Aşırı yağlı değil de haliyle yağı, eczane ürünleri ile aynı değil. Merdiven altı üretimde komili ayçiçek yağı bile kullanılmış olabilir. :D :D :D

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112

13. Haftayı bitirmek üzereyim. Kilom sanırım 93-94 civarı. Hafta içi ishal olmuştum. Baya su kaybettim. Vücudum çok hassas. Eklemlerimden dolayı Ağır kaldıramıyorum. Düşük ağırlık yüksek tekrar şeklinde çalışıyorum. Pump olmak yetiyor bana.

sanırım trt dozunu biraz daha uzatıcam. Biraz daha geç başlamayı düşünüyorum tren kürüne.

@rastlantisal @metinav @hectordoyle
 

42845EA4-BF11-422F-8B92-CFFCA2FB20B5.jpeg

8EFF7F79-2169-4D30-B5A2-B030C01ADEDD.jpeg

62938D60-DE11-443C-928D-6BC5A02C5B59.jpeg

  • Beğen 4

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Blitzkrieg    112

Uzun bi aradan sonra fotoğraf eklemek istedim. Hala trt doza devam ediyorum. Muhtemelen temmuzun başında başlayacam trenbolon kürüne.

saygılar. Güncel kilom 93

 

4F31FB45-F09B-4619-9F14-77027FB1A3C6.jpeg

E2234E01-FC99-4B9F-864A-FF50C0F5E67B.jpeg

B62C212E-61A4-45F8-8559-5C70E9773A6D.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×