Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Maori

Kür sonu pct süreci yardım

Önerilen İletiler

metinav    3.317
Maori, 3 saat önce yazdı:

@metinav @rastlantisal

Pctnin 19. Gunundeyim. Yaklasik 2-3 gundur isteksizlik yine var. Gecen hafta buraya yazdigimda duzeliyor gibiydi. Bu dalgalanmalar normal mi? Pct bittikten ve kullanilan pct ilaclari vucuttan atildiktan sonra mi libido tam anlamiyla yerine geliyor?

Partnerimle su siralar beraber olmak istemiyorum. İsteksizlik oldugu icin. Ama iliskiye girme zorunlulugu duydugum icinde kendimi zorluyorum bu surecte, oyle de olunca seks esnasinda ereksiyon kaybi yasaybiliyorum. 
 

12-13 gun sonra pct bitecek. Toplamda 30-35 gun yapiyorum tamoksifen-klomen. 
 

Klomeni 25mg a indirmistim 50 olarak devammi edeyim? Yoksa bu surec bu sekilde geciyorsa yarimmi devam edeyim? 

Sanki bu isteksizlik bitmeyecekmis gibi hissediyorum. İlk pct deneyimim belki ondandir..

Testislerin dolu ve iri şekilde kalıyorsa yarım tabletle devam et.Etkisi zayıfsa 1 tablete de çıkarabilirsin.Fakat gözler için çok iyi değil klomen...Onun dışında lh fsh üretimini uyardığı için testosterondan östrojene dönüş ve aromatizasyon da fazlalaşır ve bazı dokularda bu, östrojen baskısı oluşturur.İsteksizlik bununla alakalı bir durum.Pct bittikten belli bir süre sonra da devam edebiliyor bazılarında.Endişe edilecek bir şey yok, bizim için sonuçlar önemli.

Maca, azgın teke otu gibi bitkisel desteklerden faydalanabilirsin libido için...Cialis yeterli olmuyorsa ereksiyon için, yabancı forumlarda gördüğüm 5 mg cialis-15 mg viagra birlikte kullanımını da deneyebilirsin...

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Maori    63
metinav, 6 dakika önce yazdı:

Testislerin dolu ve iri şekilde kalıyorsa yarım tabletle devam et.Etkisi zayıfsa 1 tablete de çıkarabilirsin.Fakat gözler için çok iyi değil klomen...Onun dışında lh fsh üretimini uyardığı için testosterondan östrojene dönüş ve aromatizasyon da fazlalaşır ve bazı dokularda bu, östrojen baskısı oluşturur.İsteksizlik bununla alakalı bir durum.Pct bittikten belli bir süre sonra da devam edebiliyor bazılarında.Endişe edilecek bir şey yok, bizim için sonuçlar önemli.

Maca, azgın teke otu gibi bitkisel desteklerden faydalanabilirsin libido için...Cialis yeterli olmuyorsa ereksiyon için, yabancı forumlarda gördüğüm 5 mg cialis-15 mg viagra birlikte kullanımını da deneyebilirsin...

Testisleri tam analiz edemiyorum Metin abi. Olmasi gereken doluluk oranini bilmiyorum. Kürden once nasilsa kür esnasi ve suan ki pct surecindekiyle ayni goruntuye ve sertlige sahip. Sol tarafta zaten varikosel var yaklasik 10 yil once ortaya cikmisti. O sirada sperm testi yaptirmistim kisir degildim. Tabi 10 yil icinde neler degisti bilmiyorum. 
50mg klomene devam ediyorum ay sonuna kadar..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Testocu    115
gönderildi (düzenlendi)

affedersin kürdeyken testiste ağrı hissettin mi hissetmediysen aynı boyutta olabilir yoksa aynı boyutta olması cok zor 

tarihinde Testocu tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
Testocu, 1 dakika önce yazdı:

affedersin kürdeyken testiste ağrı hissettin mi hissetmediysen aynı boyutta olabilir yoksa aynı boyutta olması cok zor 

Yok en ufak bir agri sizim olmadi. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63

İyi haftalar herkese,

30 gunluk pctnin bitmesine 7 gun kaldi. Tam doz klomen ile devam ediyorum. O kadar lanet bi ilac ki duygusallik-depresyon hissiyati gecti diyorum bi gun geciyor gene ayni. Her bunyeyi bu kadar vurmuyor sanirim,beni mahvetti. Haftaya mod yukselmesi baslar demistin Umit abi daha baslamadi. Bitmesinede bir hafta kaldi. Anladigim kadariyla suan kan degerlerim normale donmus olsa bile pct ilaclarini birakincaya kadar ruh halimde bi duzelme olmayacak. Sanirim ruh halinin etkilenmesi otomatikman libidonun toparlanmasini yavaslatiyor. Bi yandan da diyorum degerlerim normale donduyse bile,klomen yuzunden mi hala bu hissiyatlar devam ediyor. Bu kadar mi kuvvetli bu ilac😄 

Pct surecinde cok bas agrittim, bu baslik altina buna benzer bircok mesaj attim farkindayim ama etrafimda bilgi sahibi ve derdimi anlatacagim bir insan olmadigi icin skntilarimi bi tek buraya yazarak dokebiliyorum. Birde tam evlilik surecime denk geldi bu durum,kafa olarak extra yorgun hissediyorum kendimi. Bir iki sorum olacak.  

1- Elimdeki klomen pctnin 26. Gununde bitiyor. O surede pctyi sonlandirayimmi yoksa alip toplamda bir aya tamamlicak sekilde devammi edeyim?

2- Pct bittikten 7 gun sonra teste gitmek ilaclarin kandan cikmasi icin yeterli bi sure mi? 
 

@rastlantisal

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    2.791
Maori, 2 dakika önce yazdı:

İyi haftalar herkese,

30 gunluk pctnin bitmesine 7 gun kaldi. Tam doz klomen ile devam ediyorum. O kadar lanet bi ilac ki duygusallik-depresyon hissiyati gecti diyorum bi gun geciyor gene ayni. Her bunyeyi bu kadar vurmuyor sanirim,beni mahvetti. Haftaya mod yukselmesi baslar demistin Umit abi daha baslamadi. Bitmesinede bir hafta kaldi. Anladigim kadariyla suan kan degerlerim normale donmus olsa bile pct ilaclarini birakincaya kadar ruh halimde bi duzelme olmayacak. Sanirim ruh halinin etkilenmesi otomatikman libidonun toparlanmasini yavaslatiyor. Bi yandan da diyorum degerlerim normale donduyse bile,klomen yuzunden mi hala bu hissiyatlar devam ediyor. Bu kadar mi kuvvetli bu ilac😄 

Pct surecinde cok bas agrittim, bu baslik altina buna benzer bircok mesaj attim farkindayim ama etrafimda bilgi sahibi ve derdimi anlatacagim bir insan olmadigi icin skntilarimi bi tek buraya yazarak dokebiliyorum. Birde tam evlilik surecime denk geldi bu durum,kafa olarak extra yorgun hissediyorum kendimi. Bir iki sorum olacak.  

1- Elimdeki klomen pctnin 26. Gununde bitiyor. O surede pctyi sonlandirayimmi yoksa alip toplamda bir aya tamamlicak sekilde devammi edeyim?

2- Pct bittikten 7 gun sonra teste gitmek ilaclarin kandan cikmasi icin yeterli bi sure mi? 
 

@rastlantisal

 

Dayan Yaman az kaldı :) Benim tarafımdan hiç sorun yok. Forum zaten bunun için var. 

Klomen güçlü bir ilaçtır. Zaten bunu artık anladın. 

1) 26. günde sonlandırabilirsin.

2) 10 gün daha ideal.  

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
rastlantisal, 2 dakika önce yazdı:

Dayan Yaman az kaldı :) Benim tarafımdan hiç sorun yok. Forum zaten bunun için var. 

Klomen güçlü bir ilaçtır. Zaten bunu artık anladın. 

1) 26. günde sonlandırabilirsin.

2) 10 gün daha ideal.  

Gun sayiyorum valla abi yildim 😄 

26. Gunde birakip ondan 10 gun sonra test yaptiriyorum👍

Bu baslik, ilk küründe olup pct sureci yasamamis arkadaslara referans olsun. Kullanilan ilaclar bunyeden bunyeye cok fark edebiliyor. Bu surec beni cok zorladi. İlk defa kure girecek arkadaslarada tavsiyem, sizde pct surecini zor atlatan tarafta olabilirsiniz, tum bu surecte yazdiklarimi okuyup iyice kavrayip ona gore karar vermeniz sizler icin daha iyi olur.

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    86

Kür esnasında iken ostorojeni azaltmak için arimidexmi daha mantıklı nolvadexmi günlük 30mg danabol kullanıyorum 30gün kullanacam toplam danabolu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63

Herkese iyi forumlar,

Pct ilaclari biteli 6 gun oluyor. Mod dusuklugu bitmis durumda. Evlilik surecinde oldugum icin ev-tadilat vs bircok stresli isle ugrasmama ragmen psikolojik olarak kendimi iyi hissediyorum. Sertlesmeyle ilgili bir sorun yasamiyorum. Sadece acaba? Diye yaklastigim zaman anlik sertlesme kaybi yasayabiliyorum ki bu da normal. Libidom cok yuksek degil ama dusukte degil. Belki kür sirasinda yasanan ‘max libido’ durumunu dusununce bu ‘normali’ bana az gibi geliyor:) Pct ilaclarini bitirdigimden bu yana bir cinsel birliktelik yasamadim. Fakat masturbasyon sirasinda bir sorun yasamadim. Bosalma esnasinda gelen meni neredeyse eskiye donmuş durumda. Artik az degil. 11 inde devlet hast. kan testim var. Totalde pct ilaclari biteli 14 gun olmus olacak. LH-FSH-TOTAL TESTO-SERBEST TESTO-PROLAKTİN-ESTRADİOL testlerini yaptiricam. Bu surecte desteklerini esirgemeyen @rastlantisal ve @metinav abilerime tesekkur ederim. Sonuclarim ciktiktan sonra burada paylasicam. Saygilarimla..

  • Beğen 4

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    2.791
Maori, Bir saat önce yazdı:

Herkese iyi forumlar,

Pct ilaclari biteli 6 gun oluyor. Mod dusuklugu bitmis durumda. Evlilik surecinde oldugum icin ev-tadilat vs bircok stresli isle ugrasmama ragmen psikolojik olarak kendimi iyi hissediyorum. Sertlesmeyle ilgili bir sorun yasamiyorum. Sadece acaba? Diye yaklastigim zaman anlik sertlesme kaybi yasayabiliyorum ki bu da normal. Libidom cok yuksek degil ama dusukte degil. Belki kür sirasinda yasanan ‘max libido’ durumunu dusununce bu ‘normali’ bana az gibi geliyor:) Pct ilaclarini bitirdigimden bu yana bir cinsel birliktelik yasamadim. Fakat masturbasyon sirasinda bir sorun yasamadim. Bosalma esnasinda gelen meni neredeyse eskiye donmuş durumda. Artik az degil. 11 inde devlet hast. kan testim var. Totalde pct ilaclari biteli 14 gun olmus olacak. LH-FSH-TOTAL TESTO-SERBEST TESTO-PROLAKTİN-ESTRADİOL testlerini yaptiricam. Bu surecte desteklerini esirgemeyen @rastlantisal ve @metinav abilerime tesekkur ederim. Sonuclarim ciktiktan sonra burada paylasicam. Saygilarimla..

Kendini iyi hissetmene çok sevindim. Kürde iken artan receptörler hemen azalmıyor. Tamı tamına normale dönmen ilaçtan sonra 1 ayı bulabilir ki gördüğün üzere hiç dert değil :) Makine çalışırken moraller yüksek oluyor. 

 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
rastlantisal, 4 dakika önce yazdı:

Kendini iyi hissetmene çok sevindim. Kürde iken artan receptörler hemen azalmıyor. Tamı tamına normale dönmen ilaçtan sonra 1 ayı bulabilir ki gördüğün üzere hiç dert değil :) Makine çalışırken moraller yüksek oluyor. 

 

Yasadikce deneyimliyoruz Ümit abi😌. Test sonuclarida temiz ciktimi bu iş tamamdir.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    2.791
Maori, Şimdi yazdı:

Yasadikce deneyimliyoruz Ümit abi😌. Test sonuclarida temiz ciktimi bu iş tamamdir.

Free testo bir tık düşük olabilir. Tabi referans aralığının içinde.

Bu bir sorun olduğu anlamına gelmez. Free testonun tam kendine gelmesi yine PCT sonrası 1 ayı bulabiliyor. Ama şuan anlattığına göre senin PCT tamam gibi duruyor :)

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
rastlantisal, 1 saat önce yazdı:

Free testo bir tık düşük olabilir. Tabi referans aralığının içinde.

Bu bir sorun olduğu anlamına gelmez. Free testonun tam kendine gelmesi yine PCT sonrası 1 ayı bulabiliyor. Ama şuan anlattığına göre senin PCT tamam gibi duruyor :)

 

İnsallah abi🙏. Herseyi harfiyen uyguladim. Gerisini vucudum biliyor artik😅

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63

Herkese iyi pazarlar,

Biraz konu disi olacak ama yaklasik 2 haftadir sanirim sakalkiran oldum. İki buyuk sivilce gibi cikmisti sonra ordaki tuyleri doktu. Ama sivilce de gecmedi. Klomen kullanimindan kaynaklimi olur bu ? Hormonal degisimden oturu vs. 
@metinav @rastlantisal Kullanmami onereceginiz birsey varmi ? 

D8EA0E2D-A22E-4A22-82BB-8796F4D1557E.jpeg BC4A26B8-ED35-4A7F-AFE8-EFEFE460ACF1.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori, 3 saat önce yazdı:

Herkese iyi pazarlar,

Biraz konu disi olacak ama yaklasik 2 haftadir sanirim sakalkiran oldum. İki buyuk sivilce gibi cikmisti sonra ordaki tuyleri doktu. Ama sivilce de gecmedi. Klomen kullanimindan kaynaklimi olur bu ? Hormonal degisimden oturu vs. 
@metinav @rastlantisal Kullanmami onereceginiz birsey varmi ? 

abi 1 yıldır bende cekiyordum başta ufaktı zamanla yayıldı sende olanla aynı bölgedeydi 3 4 doktora gittim hepsi direk stresten oldugunu söylediler. testo kullanınca düzeldi. doktorlarda iğne tedavisiyle 1 ayda çözdüğünü söylüyolar. ihmal etme bence psikoloji etkiliyo uzun zamanda 

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    3.317
Maori, 2 saat önce yazdı:

Biraz konu disi olacak ama yaklasik 2 haftadir sanirim sakalkiran oldum. İki buyuk sivilce gibi cikmisti sonra ordaki tuyleri doktu. Ama sivilce de gecmedi. Klomen kullanimindan kaynaklimi olur bu ? Hormonal degisimden oturu vs. 

Aynen, hormonel değişimden kaynaklanması muhtemel.Yalnız bende tam tersi oluyor genelde.Kürdeki aşırı sivilcelenme pct ye başlayınca azalıyor sonunda bir hafta falan tamamen temizlenmiş de olabiliyor.Herkeste aynı olmaz tabiki...

Sivilceyi olgunlaştıran bazı ilaçlar işe yarayabilir belki.Örnek olarak, sivex losyon veya nadixa krem faydalı olabilir...

Beklemen mümkünse, geçeceğini düşünüyorum yakın zamanda...

Tüy dökülmesi farklı bir durumdan kaynaklanıyor olabilir.Bazen bende de hiç bir şey yokken sakalda bazı yerlerde dökülme oluyor.Bir kaç gün sonra kayboluyor.Başka bir gün başka bir zamanda başka yerde nüksedebiliyor.Bu virüs kaynaklı bir durum olabilir ve bağışıklık durumuyla yada kortizolle etkinlik kazanıyor olabilir...

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
metinav, 2 dakika önce yazdı:

Aynen, hormonel değişimden kaynaklanması muhtemel.Yalnız bende tam tersi oluyor genelde.Kürdeki aşırı sivilcelenme pct ye başlayınca azalıyor sonunda bir hafta falan tamamen temizlenmiş de olabiliyor.Herkeste aynı olmaz tabiki...

Sivilceyi olgunlaştıran bazı ilaçlar işe yarayabilir belki.Örnek olarak, sivex losyon veya nadixa krem faydalı olabilir...

Beklemen mümkünse, geçeceğini düşünüyorum yakın zamanda...

Tüy dökülmesi farklı bir durumdan kaynaklanıyor olabilir.Bazen bende de hiç bir şey yokken sakalda bazı yerlerde dökülme oluyor.Bir kaç gün sonra kayboluyor.Başka bir gün başka bir zamanda başka yerde nüksedebiliyor.Bu virüs kaynaklı bir durum olabilir ve bağışıklık durumuyla yada kortizolle etkinlik kazanıyor olabilir...

Neredeyse 3 hafta fucidin pomat kullandim hicbir ise yaramadi. Dunden beride travazol kremle dermovate kreme basladim. Kortizonlu kreminde ise yarayacagini dusundum. Travazol de mantar tedavisi icin diyordu. Karistirdim ikisini. 
En kotu dedigin gibi akişina birakicam, baktim gecmiyor o zaman doktora gorunurum Metin abi.. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.286

Sivilceler boldenon etkisi bende hiç olmazdı boldenondan beri ufak ufak patlıyor ara ara yüzümde 

  • Beğen 4

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
gönderildi (düzenlendi)

Herkese iyi forumlar. Test sonuclari yavas yavas gelmeye basladi. Lh-serbest testo-prolaktin ve e2 bekliyorum. (4 gun cinsel perhiz uygulayarak ac karnina verdim.)
@rastlantisal @metinavF8B18B76-5403-4EB4-92A3-42E3564A90CD.thumb.png.3908cc8aa6fba387027d44c12d8a7734.png

tarihinde Maori tarafından düzenlendi
  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    3.317
Maori, 54 dakika önce yazdı:

Herkese iyi forumlar. Test sonuclari yavas yavas gelmeye basladi. Lh-serbest testo-prolaktin ve e2 bekliyorum. (4 gun cinsel perhiz uygulayarak ac karnina verdim.)

Gayet iyi görünüyorlar :)

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63

Bir tek gelmeyen serbest testosteron kaldi. Onunda iyi cikma ihtimalini dusunursek benim icin bu pct bitmistir gibi gozukuyor. Sizce hocalarim ? :)

@rastlantisal @metinav

528B7B0F-91C2-4D72-99E6-44750022A5FC.png

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    2.791

Hadi grcmis olsun. Degerler gayet iyi. Senin icin bu pct bitti. Free testo orta ayarin bir tik alti kalabilir ama ona takilma. 1 aya o da tamamen toplamis olur. Sistem calisiyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    3.317
Maori, 16 saat önce yazdı:

Bir tek gelmeyen serbest testosteron kaldi. Onunda iyi cikma ihtimalini dusunursek benim icin bu pct bitmistir gibi gozukuyor. Sizce hocalarim ?

Değerlerin normal, sadece östrojen biraz dipte.Bu halde libido sıkıntısı yaşarsan sebebi o.Zamanla testosteron daha da artar ve ona bağlı östrojen, dht, free testo gibi çıktı ürünler de değişecektir...

Geçmiş olsun...

  • Beğen 1
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Maori    63
metinav, 4 dakika önce yazdı:

Değerlerin normal, sadece östrojen biraz dipte.Bu halde libido sıkıntısı yaşarsan sebebi o.Zamanla testosteron daha da artar ve ona bağlı östrojen, dht, free testo gibi çıktı ürünler de değişecektir...

Geçmiş olsun...

Ostrojeni arttirmam mi gerekir Metin abi? Yoksa akişina mi birakayim..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrahtkty    1.286
Maori, 1 dakika önce yazdı:

Ostrojeni arttirmam mi gerekir Metin abi? Yoksa akişina mi birakayim..

Akışına bırakman gerek vücudun toplandıkça oda yerine oturacak 

  • Beğen 2
  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×