Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Hakaeg

Exbiotech rad140

Önerilen İletiler

Hakaeg    2

Merhabalar arkadaşlar ben 2 gün önce başladım. Size sorum exbiotech nasıl bir markadır? 

IMG-20211005-WA0011.thumb.jpeg.8d66de80a375451366acf028418a0048.jpeg.cb797dd677cbdc1ce88c30944a22eac1.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Hakaeg    2

Qr ile doğruladim libido problemim vardı başladığımdan beri ciddi ereksiyon ve pump artışı oldu yani umarım tamamen çöp değildir 

realdeal, 2 saat önce yazdı:

türk merdivenaltı ürün diye biliyorum

Singapore diyor adresleri falan var sitelerinde inşallah ise yarar dostum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ljung-Box    10
Hakanege91, 4 dakika önce yazdı:

Qr ile doğruladim libido problemim vardı başladığımdan beri ciddi ereksiyon ve pump artışı oldu yani umarım tamamen çöp değildir 

bu tarz ürünler doluluğu şüpheli oluyor içeriğinin ne kadar dolu olduğu satan insanın insiyatifine kalıyor bu kutudan çok ciddi verim alıp bir sonrakinden hiç verim alamayabilirsin umarım kür boyunca istediğin şekilde dolu gelir ilaçların. 

sevgiler, iyi forumlar

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hakaeg    2
Ljung-Box, 5 saat önce yazdı:

bu tarz ürünler doluluğu şüpheli oluyor içeriğinin ne kadar dolu olduğu satan insanın insiyatifine kalıyor bu kutudan çok ciddi verim alıp bir sonrakinden hiç verim alamayabilirsin umarım kür boyunca istediğin şekilde dolu gelir ilaçların. 

sevgiler, iyi forumlar

 

Teşekkürler sanırım dolu çıktı bir almanyadan arkadaş var oralarda temin etmek kolay mıdır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hakaeg    2
Kimiiiiiiiii, 56 dakika önce yazdı:

Ne kadara aldınız bu ürünü 

380 TL

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Preworkout    1

Türk yapımıdır singapur falan değil.İçi boş dolu bilemem ama kutuda yazdığı değerlerde anabolizan olduğunu düşünmediğim marka.250 yazıyosa 150dir belki 0dır kimbilir

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hakaeg    2
Preworkout, 52 dakika önce yazdı:

Türk yapımıdır singapur falan değil.İçi boş dolu bilemem ama kutuda yazdığı değerlerde anabolizan olduğunu düşünmediğim marka.250 yazıyosa 150dir belki 0dır kimbilir

Valla dolu gibi gerginlik sinir libido artışı idmanda inanılmaz pump erkisi oldu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Muhtemelen sarms yoktur içinde. Hammade olarak en basitinden metil testosteron koysalar aynı etkileri verir. Kardeşim. Tabi memnunsan hiçbir problem yok 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wh00    147

Arkadaşlar adam iyi hissettiğini söylüyor hala boş, yarım, şu olsa aynı gibi şeyler söylüyorsunuz. Sanki sarmsın hammaddesi çok pahalı yerine maliyeti düşürmek için başka birşey koyucaklar gibi. 
 

Kardeşim memnunsan devam et, anlattıklarından başka bir etki yaşamazsın zaten hiç birinde.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hakaeg    2
Wh00, 5 dakika önce yazdı:

Arkadaşlar adam iyi hissettiğini söylüyor hala boş, yarım, şu olsa aynı gibi şeyler söylüyorsunuz. Sanki sarmsın hammaddesi çok pahalı yerine maliyeti düşürmek için başka birşey koyucaklar gibi. 
 

Kardeşim memnunsan devam et, anlattıklarından başka bir etki yaşamazsın zaten hiç birinde.

Teşekkürler kardeşim sen kullandın mı bu markayı bana bunun mk677 sini kullananlar çok iyi dedi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wh00    147
Hakanege91, Şimdi yazdı:

Teşekkürler kardeşim sen kullandın mı bu markayı bana bunun mk677 sini kullananlar çok iyi dedi

Marka tecrübem yok. Bir kere sarms tecrübem oldu, o da daha önce belirttiğim gibi iyi bir histi daha ötesini yaşamadım. Sen şuan kullanıyorsun yazdığın etkiler güzel etkiler daha ne bekliyorsun ki? Aklın karışmasın ona boş buna boş deyip şuna dolu buna dolu diyeceklerle. Yazdıklarının daha ötesi olmaz, sen kullan yaşadıklarını yaz arkadaşlar bilgilensin. Öyle içine başka birşey konulucak maliyetlerde bir ürün değil  

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Hakaeg    2

Moralimi çok bozdular ürün sahte diyip başlarda neyse alınca pumptq artış gozlemledim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×